BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pro-Gudde topic - Gudde///Held

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Pro gudde petititie
de flh
 de flh - zondag 18 september 2011 - 01:19   quote  deeplink  
Tering, wat ben ik blij dat ik niet met die mars meegegaan ben.

Ik heb wel 20 Anti-Gudde topics geopend op dit forum, maar nu ben ik het echt zat. Dit gaat zo helemaal nergens meer over. Valse salarisstrookjes, journalisten die uitgenodigd moeten worden om de administratie te bekijken. Bestorming van het Maasgebouw voor de wedstrijd om de eerste plek te veroveren.

Het gaat echt helemaal nergens meer over.

Vanaf nu af aan krijgt Gudde van mij het voordeel van de twijfel. Zeker nu in oktober de eerste openheid van zaken wordt gegeven in de financiële administratie.

Ja hij heeft fouten gemaakt, maar hij leert er wel van.

We kunnen toch niet beter krijgen en met deze 'supporters' verdienen we eigenlijk ook niet beter.

Ik ben Pro-Gudde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door de flh --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 01:22   quote  deeplink  
tsja, weinig aan toe te voegen. Ben ook geen grote fan van Gudde, maar dit verdiend niemand.

Hoop dat 3 oktober alle onduidelijkheidheden wegneemt en we over een maand of 9 uit categorie 1 zijn.

En ik heb het in een ander topic ook al gezegd:

Na vanavond --> Gudde///Held

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door T-FeYeN00rD --
de flh
 de flh - zondag 18 september 2011 - 01:24   quote  deeplink  
Idd nog beter. Gudde///Held
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 01:24   quote  deeplink  
ik ben niet pro Gudde maar ook niet pro mafkezen..
ik keur deze acties af net zoals de actie om de supporters zolang in ontwetendheid
en bezorgd te laten...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
ik ben niet pro Gudde maar ook niet pro mafkezen..
ik keur deze acties af net zoals de actie om de supporters zolang in ontwetendheid
en bezorgd te laten...
dat kan inderdaad beter. Maar Gudde herhaalde vanavond nog eens dat we toch echt de goede kant opgaan. Hij zal toch niet al die tijd met droge ogen alles bij mekaar te liegen? Ik kan het gewoonweg niet geloven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

dat kan inderdaad beter. Maar Gudde herhaalde vanavond nog eens dat we toch echt de goede kant opgaan. Hij zal toch niet al die tijd met droge ogen alles bij mekaar te liegen? Ik kan het gewoonweg niet geloven.
ik heb nog niks gehoord maar als jij dat zegt dan geloof ik jou..
Had Feyenoord een deel van hun achterban op hun waarde geschat(en dat is niet hoog)
dan had hij dit eerder uitgebreid gezegt want het was toch overduidelijk dat er bij een gedeelkte onrust heerste..
Nogmaals het is ook niet mijn manier maar de 30 jaar KUIP ervaring is dit voor mij niet vreemd dat het gebeurd..Ik vind het zelfs nog laat.Foutje directie,het is hun vergeven!!!
de flh
 de flh - zondag 18 september 2011 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik heb nog niks gehoord maar als jij dat zegt dan geloof ik jou..
Had Feyenoord een deel van hun achterban op hun waarde geschat(en dat is niet hoog)
dan had hij dit eerder uitgebreid gezegt want het was toch overduidelijk dat er bij een gedeelkte onrust heerste..
Nogmaals het is ook niet mijn manier maar de 30 jaar KUIP ervaring is dit voor mij niet vreemd dat het gebeurd..Ik vind het zelfs nog laat.Foutje directie,het is hun vergeven!!!
Maar hoeveel eerder dan Leon?

Het is Nota Bene September. De transfersperiode is net afgesloten. Ze kunnen nu de balans gaan opmaken en ze hebben al meer duidelijkheid op 3 oktober..

Veel sneller kan toch niet??

Als ze voor of tijdens de transferperiode duidelijkheid geven, dan moeten ze dat toch ook weer bijgesteld worden?

Als ze nu na Oktober in Januari met de jaarcijfers komen, dan hebben ze het toch prima gedaan (wat betreft de duidelijkheid)?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik heb nog niks gehoord maar als jij dat zegt dan geloof ik jou..
Had Feyenoord een deel van hun achterban op hun waarde geschat(en dat is niet hoog)
dan had hij dit eerder uitgebreid gezegt want het was toch overduidelijk dat er bij een gedeelkte onrust heerste..
Nogmaals het is ook niet mijn manier maar de 30 jaar KUIP ervaring is dit voor mij niet vreemd dat het gebeurd..Ik vind het zelfs nog laat.Foutje directie,het is hun vergeven!!!
ik zal is voor je kijken of ik het kan terugvinden voor je.

verder ben ik het volledig met je eens. het blijft zo jammer. ik had gehoopt dat die mensen dit niet meer nodig hadden...
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 01:39   quote  deeplink  
ws zo op 3, herhaling studio sport.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 01:39   quote  deeplink  
hier zie je het interview:

http://nos.nl/video/273661-gudde-onthutst-door-gedrag-supporters.html

bij 54 seconden zegt hij het nog eens.

"we moeten dit jaar uit categorie 1 en dat gaat ons ook lukken".

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:34 schreef de flh het volgende:

[..]

Maar hoeveel eerder dan Leon?

Het is Nota Bene September. De transfersperiode is net afgesloten. Ze kunnen nu de balans gaan opmaken en ze hebben al meer duidelijkheid op 3 oktober..

Veel sneller kan toch niet??

Als ze voor of tijdens de transferperiode duidelijkheid geven, dan moeten ze dat toch ook weer bijgesteld worden?

Als ze nu na Oktober in Januari met de jaarcijfers komen, dan hebben ze het toch prima gedaan (wat betreft de duidelijkheid)?
hoelang is die hetze nu al bezig?het heeft ons hier al maanden bezig gehouden..
Ik kan het wel 100x uitleggen maar ik ben bang dat ik het jullie toch niet kan laten begrijpen...ik vind het niet vreemd dat het is gebeurd omdat er nu eenmaal veel gekken rondlopen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 01:42   quote  deeplink  
Ben niet pro-Gudde, maar doet goed wat hij vooral moet doen: saneren.
Ik zie nog geen aanleiding om hem daarin te wantrouwen. Wél moet financiële openheid binnen korte termijn (3 okt?) feit zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hoelang is die hetze nu al bezig?het heeft ons hier al maanden bezig gehouden..
Ik kan het wel 100x uitleggen maar ik ben bang dat ik het jullie toch niet kan laten begrijpen...ik vind het niet vreemd dat het is gebeurd omdat er nu eenmaal veel gekken rondlopen.
Is ook niet vreemd. Er zijn er nou eenmaal die doorslaan. En daarmee andere tegenstanders van het bestuur óók een slechte dienst bewijzen.
speedy777
 speedy777 - zondag 18 september 2011 - 01:57   quote  deeplink  
droom allemaal maar lekker verder
het scenario is simpel
2 meetpunten
allebei negatief
volgend jaar
DAG LICENTIE
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:57 schreef speedy777 het volgende:
droom allemaal maar lekker verder
het scenario is simpel
2 meetpunten
allebei negatief
volgend jaar
DAG LICENTIE
Je weet meer? Vertel het dan eens? En met feiten graag!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 02:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:57 schreef speedy777 het volgende:
droom allemaal maar lekker verder
het scenario is simpel
2 meetpunten
allebei negatief
volgend jaar
DAG LICENTIE
nou daar ben ik ook wel een beetje bang voor ...
de flh
 de flh - zondag 18 september 2011 - 02:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hoelang is die hetze nu al bezig?het heeft ons hier al maanden bezig gehouden..
Ik kan het wel 100x uitleggen maar ik ben bang dat ik het jullie toch niet kan laten begrijpen

ja dat weet ik. ik heb zelf ook de nodige anti-topics geopend. Maar je bent het toch wel met me eens dat het handiger is om na de transferperiode openheid te geven?
de flh
 de flh - zondag 18 september 2011 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:57 schreef speedy777 het volgende:
droom allemaal maar lekker verder
het scenario is simpel
2 meetpunten
allebei negatief
volgend jaar
DAG LICENTIE
nee hoor, morgen stort de wereld in elkaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 02:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 02:09 schreef de flh het volgende:

[..]

nee hoor, morgen stort de wereld in elkaar.
2012 toch pas? ow shit dan is het volgende meetmoment. zouden de Maya's de ondergang van Feyenoord voorzien hebben?
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:57 schreef speedy777 het volgende:
droom allemaal maar lekker verder
het scenario is simpel
2 meetpunten
allebei negatief
volgend jaar
DAG LICENTIE
Zou kunnen. En ik ben er bang voor. Maar op dit moment lijkt de keuze die ik heb, te zijn een rustige, enigzins fatsoelijke en mogelijk integere, maar waarschijnlijke niet de allerbeste Algemeen Directeur of een rellende, doorgesnoven, rancuneuze, gewelddadige, hersenloze, kinderachtige, manipulerende en waanzinnige meute. Dat is voor mij eigenlijk geen keuze. Ik ben tot nog toe kritisch op Gudde geweest, ik was zelfs anti. Vandaag heeft de meute me laten inzien dat ik geen keuze heb, ik ben vanaf nu voor gedoogsteun voor Gudde.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 18 september 2011 - 02:39   quote  deeplink  
dit gaat nergens meer over.
als die licentie in gevaar zou zijn hebben we pas een probleem als iedereen in dat maasgebouw morgen opstapt. hun weten nu precies waar ze mee bezig zijn al hebben ze ook fouten gemaakt als we uit cat 1 kan hij altijd nog weg.
maar ik ben helemaal niet bang dat we onze licentie kwijtraken daar is feyenoord te groot voor, maar als dat gebeurt of met feiten in nieuws gebracht word dan moeten we een protest doen van 100 duizend man richting directie en die bond, en niet 500 17jarige meelopers en 20 doorgesnoven mensen die zin hebben om te rellen vandaag.
dr. Love
 dr. Love - zondag 18 september 2011 - 03:28   quote  deeplink  
Mensen mensen nog aan toe waar gaat dit nou Naar toe langzaamaan klimmen we sportief uit de dal we hebben eindelijk eens een echte trainers en een algemeen directeur, nu financieel gaan we ook redden, dan krijg deze gedonder met de suporters sorry hoor als julie graag hadden willen ingrijpen dan had je die m.been en l.beenhakker moeten aanpakken en oh ja die derksen ook dan waren jullie echt kerels geweest stelletje randdebielen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2011 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:57 schreef speedy777 het volgende:
droom allemaal maar lekker verder
het scenario is simpel
2 meetpunten
allebei negatief
volgend jaar
DAG LICENTIE
Dat is een angst die voort komt uit onwetendheid.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 03:28 schreef dr. Love het volgende:
Mensen mensen nog aan toe waar gaat dit nou Naar toe langzaamaan klimmen we sportief uit de dal we hebben eindelijk eens een echte trainers en een algemeen directeur, nu financieel gaan we ook redden, dan krijg deze gedonder met de suporters sorry hoor als julie graag hadden willen ingrijpen dan had je die m.been en l.beenhakker moeten aanpakken en oh ja die derksen ook dan waren jullie echt kerels geweest stelletje randdebielen.
Niemand verdient het om door een stel heethoofden belaagd te worden! Ik vind het volkomen misplaatst dat jij nu aangeeft dat er verzachtende omstandigheden zijn, als je je woede maar richt tegen de juiste mensen (volgens jou Been, Beenhakker en Derksen). Dat is dezelfde redenatietrant als van de hersenlozen voor de Kuip gisteren. Je hebt alleen een ander target. Teleurstellend.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2011 - 08:24   quote  deeplink  
Ik heb al een jaar een discussie met de buren im een boom.
Deze verliest de blaadjes op mijn erf en ik ben er zat van telkens te moeten vegen.
Ik denk dat uk straks de ramen ga ingooien en het huis bestorm.

Had ze maar moeten luisteren
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:24 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb al een jaar een discussie met de buren im een boom.
Deze verliest de blaadjes op mijn erf en ik ben er zat van telkens te moeten vegen.
Ik denk dat uk straks de ramen ga ingooien en het huis bestorm.

Had ze maar moeten luisteren
Hou eerst ff met je hele gezin een protestmars. En misschien is een houten doodskist ook wel aardig. Mooie symboliek als je hetzelfde hout gebruikt als de beoogde boom....
Rovert
 Rovert - zondag 18 september 2011 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:27 schreef Els het volgende:

[..]

Hou eerst ff met je hele gezin een protestmars. En misschien is een houten doodskist ook wel aardig. Mooie symboliek als je hetzelfde hout gebruikt als de beoogde boom....
En verzin een Loonstrook van je buurman
FR-Han
 FR-Han - zondag 18 september 2011 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:24 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb al een jaar een discussie met de buren im een boom.
Deze verliest de blaadjes op mijn erf en ik ben er zat van telkens te moeten vegen.
Ik denk dat uk straks de ramen ga ingooien en het huis bestorm.

Had ze maar moeten luisteren
heb je bonje met de buren gezien ofzo? hahahaha. daar ging het donderdag overt... (fr-wendy moest het zien, ik natuurlijk niet)
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2011 - 08:52   quote  deeplink  
Nee man, ik woon niet in een pauper wijk in den haag! ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 september 2011 - 08:59   quote  deeplink  
Ben het met Leon eens, de acties gaan te ver maar hadden voorkomen kunnen worden met meer duidelijkheid. En dan niet alleen nu maar ook de afgelopen 2 jaar, je hoeft niet tot in detail zaken weer te geven, geef gewoon een update.
Gudde held? neuh wel een Feyenoord medewerker die net als iedereen respect verdient.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 18 september 2011 - 09:40   quote  deeplink  
Duidelijkheid hoeven ze alleen te geven aan de aandeelhouders van de N.V. niet aan jan en alleman op de momenten dat dit iemand goeddunkt. Jaarlijks volgt er een jaarverslag en dat is voor iedereen in te zien. De datum hiervan staat vast op eind juli. Over het geld van de SsF hoeven zij niets te doen. Dit is een aparte stichting die officieel niet onder de invloed van het dagelijks bestuur valt. Ik zal het misschien verkeerd zien maar goed.

Gudde en co. zijn op dit moment gewoon goed bezig.
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 18 september 2011 - 10:09   quote  deeplink  
Al liegen ze dat ze barsten, dit is een diep diep treurige manier om je eigen zo te laten gaan. Ze brengen Feyenoord naar de knoppen en vergallen het plezier van supporters die wel blij zijn met waar Feyenoord nu staat. Gaat lekker strandrellen met of zonder toestemming van Aboutaleb!
FR-Han
 FR-Han - zondag 18 september 2011 - 10:12   quote  deeplink  
ideetje... een soort stalen gudde standbeeld die niet te slopen is... dan denken die idiooten dat gaan we effe slopen, want ze vinden dat gudde geen standbeeld verdiend. en zet je het standbeeld onder 360 volt. wat een vonken regen...
ton
 ton - zondag 18 september 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Kunnen jullie me nu eindelijk eens vertellen waarom je niet pro-Gudde bent? Deze man is pas later binnen gekomen en heeft dus niets met de grote schuld te maken. Oh ja toch wel hij is er dag en nacht mee bezig om weg te werken en moet dan vaak minder prettige maatregelen nemen maar vanaf volgend jaar wordt het beter. ik snap niet dat er zgn fans zijn die de boel verder moeten vernaggelen.Ik vertrouw dit bestuur en als later blijkt dat er toch is gelogen laat ik ze vallen eerder niet.Gudde weet nog steeds de boel in de klauw te houden en de juiste mensen op de juiste plaats te zetten.Laten we met zn allen achter onze club blijven staan.en zijn we uit de schulden volgend jaar verwacht ik van het tuig dat de boel naar de knoppen is aan het helpen een diepe buiging en excuus. ik wacht daarop.
FR-D@@N
 FR-D@@N - zondag 18 september 2011 - 10:40   quote  deeplink  
Organisatie neemt afstand van geweld
Gepubliceerd op 18 september 2011 - 02:18

De samenwerkende supportersorganisaties betreuren dat een afsplitsing van de supporters die deelnamen zaterdagavond vernielingen heeft aangericht aan de voorgevel van het Maasgebouw. Het is nooit het doel geweest om de mars, die verder probleemloos en succesvol verliep, zo te laten eindigen. Het slopen van een deel van het Maasgebouw is geen effectieve manier om de strijd tegen de directie te voeren. Dit is het dieptepunt in de supportersprotesten maar we willen vooral benadrukken dat het eeuwig zonde is dat het überhaupt tot dit heeft moeten leiden.

Een enkel incident neemt niet weg dat er ook de komende weken doorgegaan zal worden met protesteren tegen het wanbeleid dat gevoerd wordt bij Feyenoord. We staan er financieel helemaal niet goed voor, zoals Eric Gudde zaterdagavond op Radio Rijnmond stelde. Over het seizoen 2010/2011 is naar verluidt drie miljoen euro verlies gedraaid! Ook reden tot zorg en protest is het feit dat supporters amper inspraak hebben in de vereniging Supporters Steunen Feyenoord, terwijl dit door Feyenoord wel beloofd is. En waar is ons miljoen nu eigenlijk? Wettelijk gezien kan het met één bestuurder nooit overgemaakt zijn namelijk. Grote geheimzinnigheid door de club omtrent financiën en supporterszaken doen ons het allerergste vrezen. Opgeven is geen optie, niemand is groter dan Feyenoord.

De organisatie van de wij-maken-ons-zorgen-mars en de samenwerkende supportersorganisaties

En zo staat het op lunaticnews.nl geschreven
craven
 craven - zondag 18 september 2011 - 10:42   quote  deeplink  
pffff....
Rene Koster
 Rene Koster - zondag 18 september 2011 - 10:44   quote  deeplink  
Ja en die liegen echt niet hoor.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 18 september 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Hoop dat dit Gudde alleen sterkt om NOG langer te blijven zitten
henkie1969
 henkie1969 - zondag 18 september 2011 - 10:53   quote  deeplink  
Misschien dat dit het begin is van "normaal denken".

We weten nu dat het om een kleine groep (100 man, dus nog minder dan bij die vergadering) hersenloze gaat, en dat zij totaal niets met Feyenoord hebben.
De echte supporter blijft namelijk door dik en dun achter zijn of haar club staan en brengt de club niet in slecht daglicht.

Dus als het aan mij ligt gaan alle topics over "slecht bestuur" e.d. nu gewoon lekker op slot, we staan bovenaan, en aan het eind van het seizoen mogen we eventueel gaan klagen als we er echt niet op vooruit zijn gegaan financieel gezien.\

Dus vanaf vandaag "HAND IN HAND".

Geen hersenloze acties meer, en de FSV en VG nooit meer serieus nemen.
Na gisteravond weten we wel beter wie de echte supporters zijn.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat dit bestuur (ook niet mijn vrienden) er niet bij gebaat zijn om Feyenoord kapot te laten gaan (ook de KNVB niet).

Dus nu gewoon achter Feyenoord blijven staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door henkie1969 --
darwin
 darwin - zondag 18 september 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Jij noemt het een enkel incident en het gevoerde beleid een wanbeleid. Met een doodskist rondlopen, loonstroken vervalsen, eigen stadion beschadigen en mensen aanvallen die voor je eigen club werken! Wie denk jij die wij geloven, een stelletje malloten met het verstand van een pelpinda die alles maar rondbazuinen over de huidige directie. Die denken dat ze supersupporters zijn omdat ze roepen dat ze die k-joden wel een lesje geven.

Gelukig voor jullie zijn wij de andere ruim 42.000 supporters te beschaafd om eens een protestmars naar jullie huis te houden.

quote]Op zondag 18 september 2011 - 10:40 schreef D@@N het volgende:
Organisatie neemt afstand van geweld
Gepubliceerd op 18 september 2011 - 02:18

De samenwerkende supportersorganisaties betreuren dat een afsplitsing van de supporters die deelnamen zaterdagavond vernielingen heeft aangericht aan de voorgevel van het Maasgebouw. Het is nooit het doel geweest om de mars, die verder probleemloos en succesvol verliep, zo te laten eindigen. Het slopen van een deel van het Maasgebouw is geen effectieve manier om de strijd tegen de directie te voeren. Dit is het dieptepunt in de supportersprotesten maar we willen vooral benadrukken dat het eeuwig zonde is dat het überhaupt tot dit heeft moeten leiden.

Een enkel incident neemt niet weg dat er ook de komende weken doorgegaan zal worden met protesteren tegen het wanbeleid dat gevoerd wordt bij Feyenoord. We staan er financieel helemaal niet goed voor, zoals Eric Gudde zaterdagavond op Radio Rijnmond stelde. Over het seizoen 2010/2011 is naar verluidt drie miljoen euro verlies gedraaid! Ook reden tot zorg en protest is het feit dat supporters amper inspraak hebben in de vereniging Supporters Steunen Feyenoord, terwijl dit door Feyenoord wel beloofd is. En waar is ons miljoen nu eigenlijk? Wettelijk gezien kan het met één bestuurder nooit overgemaakt zijn namelijk. Grote geheimzinnigheid door de club omtrent financiën en supporterszaken doen ons het allerergste vrezen. Opgeven is geen optie, niemand is groter dan Feyenoord.

De organisatie van de wij-maken-ons-zorgen-mars en de samenwerkende supportersorganisaties

En zo staat het op lunaticnews.nl geschreven
henkie1969
 henkie1969 - zondag 18 september 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Ze moeten die sites per direct op non-actief zetten.
Ze hebben totaal geen meerwaarde, het is alleen maar schoppen.
Opzouten met Lunaticnews en FSV en al die andere zogenaamde "supportersites"
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 18 september 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:08 schreef henkie1969 het volgende:
Ze moeten die sites per direct op non-actief zetten.
Ze hebben totaal geen meerwaarde, het is alleen maar schoppen.
Opzouten met Lunaticnews en FSV en al die andere zogenaamde "supportersites"
Vervolgen op grond van haatzaaien
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Meneer Gudde
Ik schaam mij voor het gedrag,eerst dacht ik dat je moest aftreden en dat je een slappe lul was.Nu vindt ik je een sterke voorzitter hoe je jezelf opstelt.
bedreigingen/spandoeken aan je huis/en nu het bestormen van het maas gebouw.
In het begin geloofde ik niet wat je vertelde maar als je ondanks deze bedreigingen blijft zitten denk ik niet dat je liegt over het wel en wee van feyenoord.Maak het seizoen af en treed dan af.En buig niet voor onze Feyenoord Taliban.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 11:21   quote  deeplink  
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 18 september 2011 - 11:22   quote  deeplink  
Het zou prettig zijn als Feyenoord meer openheid van zaken zou geven maar dat mag nooit een reden zijn om ons mooie maasgebouw te slopen of bestuursleden letterlijk aan te vallen. Walgelijke smet op een mooie avond. Het segment hersenlozen zal altijd een reden vinden om volgesnoven iets of iemand te slopen. Gudde? Ach, die man doet z'n best. Of dat goed genoeg is weten we binnen een jaar. En dan nog, dan komt er weer een andere passant van wie de kinderen na een aantal jaren weer door een "actiefrontje" worden bedreigt. Kijk naar Lunatic news. Vond ik altijd wel toffe site maar gaat nooit meer over voetbal. Randzaken en geleuter. Ik heb het helemaal gehad met die protesten. Feyenoord is mijn leven maar ook ontspanning. Die ontspanning mag mij niet afgenomen worden door een incapabel bestuur, maar ook niet door een paar honderd randdebielen die elke gelegenheid aangrijpen om alles te verkkren. De vraag is, wat kan je als "normale" fanatieke suppporter doen om dit soort gasten uit te schakelen, zonder je clubcultuur te verloochenen. Iemand suggesties?? Alle coke versnijden met valium misschien?
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 18 september 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:08 schreef henkie1969 het volgende:
Ze moeten die sites per direct op non-actief zetten.
Ze hebben totaal geen meerwaarde, het is alleen maar schoppen.
Opzouten met Lunaticnews en FSV en al die andere zogenaamde "supportersites"
Criminele organisaties? Op het ogenblik lijkt het er op.
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 18 september 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:22 schreef Peckerwood het volgende:
Het zou prettig zijn als Feyenoord meer openheid van zaken zou geven maar dat mag nooit een reden zijn om ons mooie maasgebouw te slopen of bestuursleden letterlijk aan te vallen. Walgelijke smet op een mooie avond. Het segment hersenlozen zal altijd een reden vinden om volgesnoven iets of iemand te slopen. Gudde? Ach, die man doet z'n best. Of dat goed genoeg is weten we binnen een jaar. En dan nog, dan komt er weer een andere passant van wie de kinderen na een aantal jaren weer door een "actiefrontje" worden bedreigt. Kijk naar Lunatic news. Vond ik altijd wel toffe site maar gaat nooit meer over voetbal. Randzaken en geleuter. Ik heb het helemaal gehad met die protesten. Feyenoord is mijn leven maar ook ontspanning. Die ontspanning mag mij niet afgenomen worden door een incapabel bestuur, maar ook niet door een paar honderd randdebielen die elke gelegenheid aangrijpen om alles te verkkren. De vraag is, wat kan je als "normale" fanatieke suppporter doen om dit soort gasten uit te schakelen, zonder je clubcultuur te verloochenen. Iemand suggesties?? Alle coke versnijden met valium misschien?

Misschien gewoon negeren die lui
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:22 schreef Peckerwood het volgende:
Het zou prettig zijn als Feyenoord meer openheid van zaken zou geven maar dat mag nooit een reden zijn om ons mooie maasgebouw te slopen of bestuursleden letterlijk aan te vallen. Walgelijke smet op een mooie avond. Het segment hersenlozen zal altijd een reden vinden om volgesnoven iets of iemand te slopen. Gudde? Ach, die man doet z'n best. Of dat goed genoeg is weten we binnen een jaar. En dan nog, dan komt er weer een andere passant van wie de kinderen na een aantal jaren weer door een "actiefrontje" worden bedreigt. Kijk naar Lunatic news. Vond ik altijd wel toffe site maar gaat nooit meer over voetbal. Randzaken en geleuter. Ik heb het helemaal gehad met die protesten. Feyenoord is mijn leven maar ook ontspanning. Die ontspanning mag mij niet afgenomen worden door een incapabel bestuur, maar ook niet door een paar honderd randdebielen die elke gelegenheid aangrijpen om alles te verkkren. De vraag is, wat kan je als "normale" fanatieke suppporter doen om dit soort gasten uit te schakelen, zonder je clubcultuur te verloochenen. Iemand suggesties?? Alle coke versnijden met valium misschien?
ga je naar de vvf vegadering ?
of vindt je dit ook onzin ,daar krijg je openheid van zaken aangaand e de financiële situatie.Ik vind onze clubcultuur verlochend door acties in Nancy en de toename van carpuchonetjes en pillen slikkende jeugd.Een wijs spreekwoord zegt:Als je naar iemand wijst wijzen er 2 vingers naar jezelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door piet de paler --
Marco12345
 Marco12345 - zondag 18 september 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Als Gudde echt een paardelul was dan hield ie de eer aan zichzelf na alle ellende die over hem heen is gekomen, ik ben mijn leven lang feyenoordsupporter maar ik had de handdoek al lang gegooid. Maar hij blijft werken voor de club, doet zijn stinkende best om de club te laten bestaan. Als hij nu op zou stappen dan zou de club echt op zijn gat komen te liggen, deze directie weet echt wel waar het mee bezig is. De angst die nu bij 'supporters' regeert is gebaseerd op onwetendheid en veel te veel zinloze, verkeerde, onduidelijke, wazige, onjuiste communicatie via media (leuk he internet?).
De debielen die gisteren aan het rellen waren maken de club kapot, niet de huidige directie. 'Feyenoord is van ons' van ons supporters ja! Niet van hersenloze hooligans!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:22 schreef Peckerwood het volgende:
Het zou prettig zijn als Feyenoord meer openheid van zaken zou geven maar dat mag nooit een reden zijn om ons mooie maasgebouw te slopen of bestuursleden letterlijk aan te vallen. Walgelijke smet op een mooie avond. Het segment hersenlozen zal altijd een reden vinden om volgesnoven iets of iemand te slopen. Gudde? Ach, die man doet z'n best. Of dat goed genoeg is weten we binnen een jaar. En dan nog, dan komt er weer een andere passant van wie de kinderen na een aantal jaren weer door een "actiefrontje" worden bedreigt. Kijk naar Lunatic news. Vond ik altijd wel toffe site maar gaat nooit meer over voetbal. Randzaken en geleuter. Ik heb het helemaal gehad met die protesten. Feyenoord is mijn leven maar ook ontspanning. Die ontspanning mag mij niet afgenomen worden door een incapabel bestuur, maar ook niet door een paar honderd randdebielen die elke gelegenheid aangrijpen om alles te verkkren. De vraag is, wat kan je als "normale" fanatieke suppporter doen om dit soort gasten uit te schakelen, zonder je clubcultuur te verloochenen. Iemand suggesties?? Alle coke versnijden met valium misschien?
Nou die stille tocht prima maar ik weet zeker dat er daarbij zelfs mensen verrast werden
door de acties van die andere...Het is niet in te schatten wanneer zoiets gaat gebeuren
alhoewel ik nog tegen me maatje zei dat er veel ME op de been was voor een wedstrijdje
de Graafschap.Dus toch wel knap dat de politie het aardig had ingeschat hoe het zou kunnen
gaan verlopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pro-Gudde topic - Gudde///Held









0.0079360