BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pro-Gudde topic - Gudde///Held

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - zondag 18 september 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Zo,n stille tocht heeft geen zin, koren op de molen voor de mierenneukers
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:58 schreef craven het volgende:
Zo,n stille tocht heeft geen zin, koren op de molen voor de mierenneukers
heb je geen plaatje van een mierenneuker?
kunnen we weer lachen toch.
Feyenoord krijgt er ook een nieuwe sponsor bij een glashandel denk ik.
en we kunnen gelijk zien of we goed verzekerd zijn bij ASR
Quiroz
 Quiroz - zondag 18 september 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Ik ben wel pro Gudde, heeft wat fouten gemaakt, maar wie niet. Zit nu in de hele sanering, als we hem nou wegsturen moeten we weer helemaal overnieuw beginnen.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 09:40 schreef rich Arnhem het volgende:
Duidelijkheid hoeven ze alleen te geven aan de aandeelhouders van de N.V. niet aan jan en alleman op de momenten dat dit iemand goeddunkt. Jaarlijks volgt er een jaarverslag en dat is voor iedereen in te zien. De datum hiervan staat vast op eind juli. Over het geld van de SsF hoeven zij niets te doen. Dit is een aparte stichting die officieel niet onder de invloed van het dagelijks bestuur valt. Ik zal het misschien verkeerd zien maar goed.

Gudde en co. zijn op dit moment gewoon goed bezig.
Ik ben het helemaal met je eens, maar het probleem is oa dat deze directie openheid beloofd heeft aan een aantal supporters, en ook inspraak. Dat hadden ze nooit moeten doen, al begrijp ik de motieven wel. Ze hadden in het begin krachtdadiger op moeten treden, duidelijker aangeven waar de grenzen liggen. Maar zoals al in menig post gezegd, niets, maar dan ook werkelijk niets wat er door de directie tot op heden gedaan is, rechtvaardigt het optreden van een aantal Feyenoordsupporters van gisteren.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:19 schreef ton het volgende:
Kunnen jullie me nu eindelijk eens vertellen waarom je niet pro-Gudde bent? Deze man is pas later binnen gekomen en heeft dus niets met de grote schuld te maken. Oh ja toch wel hij is er dag en nacht mee bezig om weg te werken en moet dan vaak minder prettige maatregelen nemen maar vanaf volgend jaar wordt het beter. ik snap niet dat er zgn fans zijn die de boel verder moeten vernaggelen.Ik vertrouw dit bestuur en als later blijkt dat er toch is gelogen laat ik ze vallen eerder niet.Gudde weet nog steeds de boel in de klauw te houden en de juiste mensen op de juiste plaats te zetten.Laten we met zn allen achter onze club blijven staan.en zijn we uit de schulden volgend jaar verwacht ik van het tuig dat de boel naar de knoppen is aan het helpen een diepe buiging en excuus. ik wacht daarop.
Ik heb om vele redenen kritiek op Gudde cs, ik heb dat ook al regelmatig aangegeven. Die mening is niet veranderd, maar nu is niet de tijd om de kritiek te herhalen. Die is nu namelijk niet belangrijk. Er zijn grotere dingen aan de hand dan een sterke of minder sterke bestuurder. Een gedeelte van de supporters heeft besloten dat hij koste wat het kost wegmoet en lijken daarin niets uit de weg te gaan, geen scrupules te hebben. Net als destijds met VD Herik lijkt het weer mensonterend te worden. Ik hoop van harte dat Gudde geen kleinkinderen heeft, want dat was wel het absolute dieptepunt. Hoe belangrijk ik mijn mening doorgaans ook vind, hij is nu niet belangrijk. Wat telt is Feyenoord en hoe wij omgaan met de mensen die daar werken. Dus sta ik voorlopig achter Gudde. Omdat ik niet achter hersenloze raddraaiers wil staan.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:40 schreef D@@N het volgende:
Organisatie neemt afstand van geweld
Gepubliceerd op 18 september 2011 - 02:18

De samenwerkende supportersorganisaties betreuren dat een afsplitsing van de supporters die deelnamen zaterdagavond vernielingen heeft aangericht aan de voorgevel van het Maasgebouw. Het is nooit het doel geweest om de mars, die verder probleemloos en succesvol verliep, zo te laten eindigen. Het slopen van een deel van het Maasgebouw is geen effectieve manier om de strijd tegen de directie te voeren. Dit is het dieptepunt in de supportersprotesten maar we willen vooral benadrukken dat het eeuwig zonde is dat het überhaupt tot dit heeft moeten leiden.

Een enkel incident neemt niet weg dat er ook de komende weken doorgegaan zal worden met protesteren tegen het wanbeleid dat gevoerd wordt bij Feyenoord. We staan er financieel helemaal niet goed voor, zoals Eric Gudde zaterdagavond op Radio Rijnmond stelde. Over het seizoen 2010/2011 is naar verluidt drie miljoen euro verlies gedraaid! Ook reden tot zorg en protest is het feit dat supporters amper inspraak hebben in de vereniging Supporters Steunen Feyenoord, terwijl dit door Feyenoord wel beloofd is. En waar is ons miljoen nu eigenlijk? Wettelijk gezien kan het met één bestuurder nooit overgemaakt zijn namelijk. Grote geheimzinnigheid door de club omtrent financiën en supporterszaken doen ons het allerergste vrezen. Opgeven is geen optie, niemand is groter dan Feyenoord.

De organisatie van de wij-maken-ons-zorgen-mars en de samenwerkende supportersorganisaties

En zo staat het op lunaticnews.nl geschreven
Zoals ik al eerder aangaf: ik vind afstand nemen te mild. Ik wil een veroordeling zien. Maar dat willen ze blijkbaar niet doen. En dan vraag ik me af waarom. Ik vind het een halfzacht artikeltje en heeft voor mij niet meer waarde dan het 'papier' waarop het geschreven is.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:53 schreef henkie1969 het volgende:
Misschien dat dit het begin is van "normaal denken".

We weten nu dat het om een kleine groep (100 man, dus nog minder dan bij die vergadering) hersenloze gaat, en dat zij totaal niets met Feyenoord hebben.
De echte supporter blijft namelijk door dik en dun achter zijn of haar club staan en brengt de club niet in slecht daglicht.

Dus als het aan mij ligt gaan alle topics over "slecht bestuur" e.d. nu gewoon lekker op slot, we staan bovenaan, en aan het eind van het seizoen mogen we eventueel gaan klagen als we er echt niet op vooruit zijn gegaan financieel gezien.\

Dus vanaf vandaag "HAND IN HAND".

Geen hersenloze acties meer, en de FSV en VG nooit meer serieus nemen.
Na gisteravond weten we wel beter wie de echte supporters zijn.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat dit bestuur (ook niet mijn vrienden) er niet bij gebaat zijn om Feyenoord kapot te laten gaan (ook de KNVB niet).

Dus nu gewoon achter Feyenoord blijven staan.
Het waren er geen 100, het waren er veel meer.
de flh
 de flh - zondag 18 september 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou die stille tocht prima maar ik weet zeker dat er daarbij zelfs mensen verrast werden
door de acties van die andere...Het is niet in te schatten wanneer zoiets gaat gebeuren
alhoewel ik nog tegen me maatje zei dat er veel ME op de been was voor een wedstrijdje
de Graafschap.Dus toch wel knap dat de politie het aardig had ingeschat hoe het zou kunnen
gaan verlopen.
Ja mag idd ook wel eens gezegd worden. De politie heeft goed werk geleverd. Anders was het leed niet te overzien geweest. Ze hebben veel over zich heen gehad na de Hoek van Holland-rellen, maar dit is toch erg goed werk.
de flh
 de flh - zondag 18 september 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 12:27 schreef Els het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf: ik vind afstand nemen te mild. Ik wil een veroordeling zien. Maar dat willen ze blijkbaar niet doen. En dan vraag ik me af waarom. Ik vind het een halfzacht artikeltje en heeft voor mij niet meer waarde dan het 'papier' waarop het geschreven is.
De vraag stellen is hem beantwoorden..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 12:29 schreef de flh het volgende:

[..]

Ja mag idd ook wel eens gezegd worden. De politie heeft goed werk geleverd. Anders was het leed niet te overzien geweest. Ze hebben veel over zich heen gehad na de Hoek van Holland-rellen, maar dit is toch erg goed werk.
ik heb ondertussen ook weer andere berichten gehoord en gelezen..
ze zijn ook goed in het erger maken van situaties blijkt wel weer.
maar die agenten achter de deuren hebben 1000% gelijk dat ze hun pistolen trokken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 13:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik heb ondertussen ook weer andere berichten gehoord en gelezen..
ze zijn ook goed in het erger maken van situaties blijkt wel weer.
maar die agenten achter de deuren hebben 1000% gelijk dat ze hun pistolen trokken.
In deze situatie kan politie weinig goed doen.
Wat ze ook doen is altijd olie op t vuur.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 13:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik heb ondertussen ook weer andere berichten gehoord en gelezen..
ze zijn ook goed in het erger maken van situaties blijkt wel weer.
maar die agenten achter de deuren hebben 1000% gelijk dat ze hun pistolen trokken.
Wat heb je gehoord en gelezen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 13:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

In deze situatie kan politie weinig goed doen.
Wat ze ook doen is altijd olie op t vuur.
zat situaties meegemaakt dat het wel zo was ,maar laten we het dit maal maar buiten beschouwing laten...Politie///he.....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:21 schreef Leon FR1908 het volgende:
[ filmpje ]
haha tering, Leon. zelfs al kende ik het filmpje. Schrik me toch weer de pleuris.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

haha tering, Leon. zelfs al kende ik het filmpje. Schrik me toch weer de pleuris.
heb ik ook telkens hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 13:09 schreef Els het volgende:

[..]

Wat heb je gehoord en gelezen?
dat de ME de gewone op straat lopende enkeling zonodig de stuipen op het lijf moet jagen..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 14:54   quote  deeplink  
Niet vergeten dat politie/ME in dit geval de club voor nog erger heeft behoed.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat de ME de gewone op straat lopende enkeling zonodig de stuipen op het lijf moet jagen..
Dat er onschuldige slachtoffers zijn, valt nooit goed te praten, maar al te veel zorgvuldigheid maakt het werk van de ME ook wel erg moeilijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Els --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:05 schreef Els het volgende:

[..]

Dat er onschuldige slachtoffers zijn, valt nooit goed te praten, maar al te veel zorgvuldigheid maakt het werk van de ME ook wel erg moeilijk.
ik was er niet bij dus dat zal ongetwijfeld..
verders heb je helemaal gelijk dat het niet om 50 man ging maar honderden idd..
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik was er niet bij dus dat zal ongetwijfeld..
verders heb je helemaal gelijk dat het niet om 50 man ging maar honderden idd..
Ik vind het een enorm dilemma, Leon. Ik ben tegen politiegeweld, en daarom ook vaak erg kritisch op de ME. Ik heb ze ook nogal eens zeer fout zien reageren. Ik weet alleen ook niet hoe je dit allemaal moet oplossen. Want je kunt die wilden van gisteren ook niet zomaar hun gang laten gaan. Als de ME er niet geweest was, was Feyenoord vandaag misschien wel uit de competitie genomen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2011 - 15:28   quote  deeplink  
Veel meningen op veel sites over Gudde maar hier wat (denk ik) objectieve zaken
Als Gudde liegt over de situatie speelt hij heel hoog spel
maar hij blijft dus.....................................of heel dom
Als de situatie zo slecht is en blijft zou Pim dan niet opstappen................
Bij de vergadering van de VVF kun je normaal vragen stellen als het heeeel slecht zou gaan zou je dan zo een vergadering durven te beleggen ...........................of hou je je mond.
Zou Gudde zijn familie en prive leven in de waagschaal leggen voor een bedrijf wat je runt ,zou jij dat doen ?
Dus ergens is Gudde heel zeker van zijn zaak of niet ?
Weten wij wel wat het is om constant over je schouder te moeten of er geen malloot je wil aanvallen ?
zou jij dat er voor over hebben als je liegt en de uitweg zou zijn gewoon opstappen ?
gewoon wat dingetjes waar we over na kunnen denken of niet ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door piet de paler --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 18 september 2011 - 15:34   quote  deeplink  
De samenwerkende supporters-sites hebben hier net zoveel schuld aan!!
Zie de valse publicaties van loonstroken en het onterecht andere dingen vermelden!
Zij maken met woorden de debielen zo gek dat dit gebeurd!!
Hitler, Stalin, Amin konden het en onze supporterssites dus ook!!

GUDDE VAN SCHLEMIEL NAAR HELD!!!

3 oktober moet duidelijkheid geven of hij kan blijven zitten of weg moet!
Hij heeft in ieder geval nooit de intentie gehad om Feyenoord kapot te maken!
Dus ook geen enkele reden om hem lijfelijk aan te vallen!
Eerst fout gedaan maar nu mischien diegene die Feyenoord weer op het pad krijgt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:25 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind het een enorm dilemma, Leon. Ik ben tegen politiegeweld, en daarom ook vaak erg kritisch op de ME. Ik heb ze ook nogal eens zeer fout zien reageren. Ik weet alleen ook niet hoe je dit allemaal moet oplossen. Want je kunt die wilden van gisteren ook niet zomaar hun gang laten gaan. Als de ME er niet geweest was, was Feyenoord vandaag misschien wel uit de competitie genomen.
mee eens Els..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 18 september 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Vind het maar een kansloze actie gister.
Zou zowiezo niet meelopen met die mars, wat een trieste gaste zeg.
NIet egt de manier, en dan ook nog de hoofingang bijna aan gruzelementen helpen.
Die gasten moet je gewoon levens lang stadion verbod geven.
La ze ma lkkr bij Sparta of Excelsior gaan kijken.
En helemaal erg is alsof ze doen dat ze voor iedereen spreken.
Rot op jo , zoek een leven ofzo, en praat niet voor mij en de andere 10.000den die dit niet willen!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 18 september 2011 - 15:42   quote  deeplink  
Politie heeft goed gehandelt klaar. Al vind ik het nog maar pussys hoor daar niet van. Mag van mij nog wel stapje harder hoor?
Allemaal stadion verbod, oprotte met die ziekte lui!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:40 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Vind het maar een kansloze actie gister.
Zou zowiezo niet meelopen met die mars, wat een trieste gaste zeg.
NIet egt de manier, en dan ook nog de hoofingang bijna aan gruzelementen helpen.
Die gasten moet je gewoon levens lang stadion verbod geven.
La ze ma lkkr bij Sparta of Excelsior gaan kijken.
En helemaal erg is alsof ze doen dat ze voor iedereen spreken.
Rot op jo , zoek een leven ofzo, en praat niet voor mij en de andere 10.000den die dit niet willen!
had dan ook wel verwacht dat jij met vak q r s t en x die gasten wel
tegen zouden houden.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 18 september 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

had dan ook wel verwacht dat jij met vak q r s t en x die gasten wel
tegen zouden houden.
Ik zit in T,men broer in S.
Maar ik weet niet hoe je dat wil doen als wij in stadion zitten, en ik het pas wist toen dat al voorbij was? En ten 3de ik ben geen god.
En ten 3de, dit krijgt egt nog wel een staartje;)
En bij ons ontbraken geen mensen, zat hutje mutje vol. S ook.
Wie waren deze varkens?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Beempjerotterdam --
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:42 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Politie heeft goed gehandelt klaar. Al vind ik het nog maar pussys hoor daar niet van. Mag van mij nog wel stapje harder hoor?
Allemaal stadion verbod, oprotte met die ziekte lui!
Er zijn een aantal politiestaten op de wereld, Syrië lijkt er bijvoorbeeld veel op. Wil je echt met Nederland daar naartoe?
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:46 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Ik zit in T,men broer in S.
Maar ik weet niet hoe je dat wil doen als wij in stadion zitten, en ik het pas wist toen dat al voorbij was?
En bij ons ontbraken geen mensen, zat hutje mutje vol. S ook.
Wie waren deze varkens?
Dat is inderdaad wel de vraag.. ik zag ook geen lege plekken
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 18 september 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:46 schreef Els het volgende:

[..]

Er zijn een aantal politiestaten op de wereld, Syrië lijkt er bijvoorbeeld veel op. Wil je echt met Nederland daar naartoe?
Liever niet, maar weet jij een betere oplossing?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:46 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Ik zit in T,men broer in S.
Maar ik weet niet hoe je dat wil doen als wij in stadion zitten, en ik het pas wist toen dat al voorbij was? En ten 3de ik ben geen god.
En ten 3de, dit krijgt egt nog wel een staartje;)
En bij ons ontbraken geen mensen, zat hutje mutje vol. S ook.
Wie waren deze varkens?
beloof het dan niet want vorige week schreef je nog dat je samen met deze vakken ze wel een lesje zal leren ...al mij hoop was op jou gevestigt man..
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:48 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Liever niet, maar weet jij een betere oplossing?
Ja, eerder ingrijpen, korter erop zitten, aangeven welk gedrag ongewenst is, stoppen met gedogen, weg met de angst, opvoedkundige cursussen voor ouders, opvoedkampen voor moeilijke jongeren, misschien zelfs weer dienstplicht, strenger straffen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 18 september 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

beloof het dan niet want vorige week schreef je nog dat je samen met deze vakken ze wel een lesje zal leren ...al mij hoop was op jou gevestigt man..
Ten 1e zou ik ff terug gaan lezen ik beloofde niks, ik zij ook niet dat ik dat allemaal ff kan regelen, want ik ben geen god! ik zij dat ik dacht er dan heus wel wat aangedaan wordt, want in S & T is dit al niet geaccepteerd. Ten 2de wij wisten dit te laat:S
Ten 3de, al onze vakken zaten vol, vertel mij dan eens wie dit hebbe gedaan?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:54 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Ten 1e zou ik ff terug gaan lezen ik beloofde niks, ik zij ook niet dat ik dat allemaal ff kan regelen, want ik ben geen god! ik zij dat ik dacht er dan heus wel wat aangedaan wordt, want in S & T is dit al niet geaccepteerd. Ten 2de wij wisten dit te laat:S
Ten 3de, al onze vakken zaten vol, vertel mij dan eens wie dit hebbe gedaan?
die paar honderd natuurlijk hahaha ;)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 18 september 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:52 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, eerder ingrijpen, korter erop zitten, aangeven welk gedrag ongewenst is, stoppen met gedogen, weg met de angst, opvoedkundige cursussen voor ouders, opvoedkampen voor moeilijke jongeren, misschien zelfs weer dienstplicht, strenger straffen.
Mee eens, maarja dan mogen ze snel beginnen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 18 september 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

die paar honderd natuurlijk hahaha ;)
Ja duidelijk hahahahha.:P
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 18 september 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:54 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Ten 1e zou ik ff terug gaan lezen ik beloofde niks, ik zij ook niet dat ik dat allemaal ff kan regelen, want ik ben geen god! ik zij dat ik dacht er dan heus wel wat aangedaan wordt, want in S & T is dit al niet geaccepteerd. Ten 2de wij wisten dit te laat:S
Ten 3de, al onze vakken zaten vol, vertel mij dan eens wie dit hebbe gedaan?
Reactie punt 3.

De mongolen die zich ook hooligans durven te noemen en op vakken als W, Y, Z alleen maar hun neus vol zitten te douwen en al en liter sterke drank op hebben!

Edit: Ik scheer niet alle hooligans over 1 kam.
Er zijn ook jongens die willen knokken met hooligans van andere clubs en niet dit soort ongein uithalen.
Ben ik ook geen voorstander van maar dat is nog een vorm van eer en de naam van je club hooghouden op dat gebied ondanks je je club daar ook schade mee kan toebrengen! (vooral door de laatse woorden er geen voorstander van maar wel meer begrip)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:52 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, eerder ingrijpen, korter erop zitten, aangeven welk gedrag ongewenst is, stoppen met gedogen, weg met de angst, opvoedkundige cursussen voor ouders, opvoedkampen voor moeilijke jongeren, misschien zelfs weer dienstplicht, strenger straffen.
Je zou eens moeten weten hoe moeilijk dat is in bureaucratisch Nederland waarin niemand verantwoordelijkheid durft te nemen...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 18 september 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Reactie punt 3.

De mongolen die zich ook hooligans durven te noemen en op vakken als W, Y, Z alleen maar hun neus vol zitten te douwen en al en liter sterke drank op hebben!

Edit: Ik scheer niet alle hooligans over 1 kam.
Er zijn ook jongens die willen knokken met hooligans van andere clubs en niet dit soort ongein uithalen.
Ben ik ook geen voorstander van maar dat is nog een vorm van eer en de naam van je club hooghouden op dat gebied ondanks je je club daar ook schade mee kan toebrengen! (vooral door de laatse woorden er geen voorstander van maar wel meer begrip)
Nee idd is gewoon nie normaal.
snap er ook helemaal het nut niet van in.
ALs je dan zograag iets wil laten blijken aan Gudde , maak een afspraak met hem en praat erover. Maar sloop je eigen spulle niet:S
Dan ben je nie helemaal lkkr in het kupke
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je zou eens moeten weten hoe moeilijk dat is in bureaucratisch Nederland waarin niemand verantwoordelijkheid durft te nemen...
Ik weet het Henk, maar daarom ben ik er nog wel voor.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 18 september 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:04 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Nee idd is gewoon nie normaal.
snap er ook helemaal het nut niet van in.
ALs je dan zograag iets wil laten blijken aan Gudde , maak een afspraak met hem en praat erover. Maar sloop je eigen spulle niet:S
Dan ben je nie helemaal lkkr in het kupke
+1
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:06 schreef Els het volgende:

[..]

Ik weet het Henk, maar daarom ben ik er nog wel voor.
Ben het voor een groot deel met je eens. Eerder ingrijpen start feitelijk al vanaf 8 jaar.
Het is veel pamperen, weinig aanpak.
stray
 stray - zondag 18 september 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

had dan ook wel verwacht dat jij met vak q r s t en x die gasten wel
tegen zouden houden.
lol
Harry691
 Harry691 - zondag 18 september 2011 - 21:30   quote  deeplink  
zg supportes krijsen moord en brand maar hebben geen inzage in de cijfers..hoe kan je het dan over wanbeleid hebben ? gewoon voetbal kijken en genieten van een overwinning !! en voor de raddraaiers; kei en keihard aanpakken die varkens celstraf én stadionverbod, opvoedkamp in irak !
de cobra
 de cobra - maandag 19 september 2011 - 16:28   quote  deeplink  
we maken allemaal fouten,daar zijn we mensen voor.gudde heeft toen gegokt,en als hij gewonnen had.speelde feyenoord champ:wedstrijden.en dan was hij de held.laten we nou genieten,van feyenoord.en de rust bewaren.en iedereen ding laten doen bij de club.dan word het een mooi seizoen.liefde voor club,is niet met geweld beantwoorden...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 18:18   quote  deeplink  
NOS bericht dat Gudde op het moment ook nfog persoonlijk bedreigd wordt. Valt dit er nou ook onder of bedoelen ze dat er weer spandoeken opgehangen worden e.d.?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 16:28 schreef de cobra het volgende:
we maken allemaal fouten,daar zijn we mensen voor.gudde heeft toen gegokt,en als hij gewonnen had.speelde feyenoord champ:wedstrijden.en dan was hij de held.laten we nou genieten,van feyenoord.en de rust bewaren.en iedereen ding laten doen bij de club.dan word het een mooi seizoen.liefde voor club,is niet met geweld beantwoorden...
Jou bericht is zeker weten goed bedoelt maar ik betwijfel of jij je echt heeft verdiept in je club...
de reactie erboven heb ik ook enige twijfels in..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 18:18 schreef Bosifyable het volgende:
NOS bericht dat Gudde op het moment ook nfog persoonlijk bedreigd wordt. Valt dit er nou ook onder of bedoelen ze dat er weer spandoeken opgehangen worden e.d.?
goeie vraag maar zal ook wel een rouwkaart ontvangen hebben...
ze moeten niet te ver gaan wat eigenlijk al is gebeurd...
sevillana
 sevillana - maandag 19 september 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 21:30 schreef Harry691 het volgende:
zg supportes krijsen moord en brand maar hebben geen inzage in de cijfers..hoe kan je het dan over wanbeleid hebben ? gewoon voetbal kijken en genieten van een overwinning !! en voor de raddraaiers; kei en keihard aanpakken die varkens celstraf én stadionverbod, opvoedkamp in irak !
of zo iets . . . . . :)
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 18:18 schreef Bosifyable het volgende:
NOS bericht dat Gudde op het moment ook nfog persoonlijk bedreigd wordt. Valt dit er nou ook onder of bedoelen ze dat er weer spandoeken opgehangen worden e.d.?
Schandalig. Maffiapraktijken. Opsporen en straffen. Of lekker naar Afganistan, kunnen ze de Taliban gaan bedreigen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pro-Gudde topic - Gudde///Held









0.0071890