|
|
piet de paler
|
|
|
Even alles vergeten. We staan weer 1 lekker he........ En nu AZ ik hoop op een punt (blijf voorzichtig) ADO kunnen we weer hebben denk ik ? En ik zag die schaken man man wat is die jongen gegroeid . Sportief ben ik een gelukkig mens. Laten we dat ander negeren Hand in hand echte kameraden we staan 1 (nog even) Deelt iemand met mij dit goede voetbal gevoel ??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:34 schreef piet de paler het volgende:Even alles vergeten. We staan weer 1 lekker he........ En nu AZ ik hoop op een punt (blijf voorzichtig) ADO kunnen we weer hebben denk ik ? En ik zag die schaken man man wat is die jongen gegroeid . Sportief ben ik een gelukkig mens. Laten we dat ander negeren Hand in hand echte kameraden we staan 1 (nog even) Deelt iemand met mij dit goede voetbal gevoel ??? Uiteindelijk gaat het om voetbal: helemaal mee eens!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Een beetje een ambivalent gevoel, blij met het sportieve succes, maar nog steeds witheet dat je niet rustig naar je vak kan lopen omdat de heren hooligans zo nodig hun club moeten slopen. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Vergeet mij niet! eens dus.......! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:59 schreef Els het volgende:Een beetje een ambivalent gevoel, blij met het sportieve succes, maar nog steeds witheet dat je niet rustig naar je vak kan lopen omdat de heren hooligans zo nodig hun club moeten slopen. Ja, is té triest voor woorden Els, maar is -helaas- realiteit! Waar zijn die goeie(?) ouwe tijden gebleven......... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:59 schreef Els het volgende:Een beetje een ambivalent gevoel, blij met het sportieve succes, maar nog steeds witheet dat je niet rustig naar je vak kan lopen omdat de heren hooligans zo nodig hun club moeten slopen. Maar Els durf het te zeggen (nog even) Feyenoord staat bovenaan. Wij staan bovenaan wij staan bovenaan. En mocht je hulp nodig hebben er zijn genoeg mensen die je bijstaan om rustig naar je vak te lopen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:02 schreef piet de paler het volgende:[..] Maar Els durf het te zeggen (nog even) Feyenoord staat bovenaan. Wij staan bovenaan wij staan bovenaan. En mocht je hulp nodig hebben er zijn genoeg mensen die je bijstaan om rustig naar je vak te lopen. Ik heb geen hulp nodig Piet, maar lief dat je het aanbiedt. Ik word helaas niet bang, maar boos. Ooit kom ik mijn gelijke tegen en krijg een ongelofelijke opdoffer, maar tot die tijd zal ik blijven zeggen wat ik er van denk, ook al is iemand 100x sterker en bozer dan ik. Het zorgt wel voor heel veel ongerustheid bij de mensen in mijn omgeving die weten hoe ik in elkaar zit. Gisteren niet in mijn vak geweest, maar dat was omdat ik na een week slopend werk te moe was om naar boven te strompelen. Ik heb gewoon 3 kwartier wat mismoedig voor me uit staan staren op X. 2e helft wel weer blij, ik vind teletekst momenteel prachtig en hoop dat ons elftal blijft verbazen. En we heel veel merchandising kunnen kopen, zodat Feyenoord ook een positief resultaat haalt op lopend boekjaar. |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
De jeugd heeft de toekomst, heerlijk om nr. 1 te zijn. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
We doen het goed, maar laten we nog niet overdrijven: komt nog een lastige reeks aan, over een wedstrijd of 6 kunnen we kijken hoe we er voorstaan(althans mijn mening) |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: jij wilde zo graag in die mars meelopen toch? |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:20 schreef craven het volgende:We doen het goed, maar laten we nog niet overdrijven: komt nog een lastige reeks aan, over een wedstrijd of 6 kunnen we kijken hoe we er voorstaan(althans mijn mening) eens |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:02 schreef piet de paler het volgende:[..] Maar Els durf het te zeggen (nog even) Feyenoord staat bovenaan. Wij staan bovenaan wij staan bovenaan. En mocht je hulp nodig hebben er zijn genoeg mensen die je bijstaan om rustig naar je vak te lopen. Ik breng els voortaan wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wat moet je nou kwalletje...? |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
positief dat het met het team zo goed gaat. Laten wij dat positieve ook van onze kant laten zien. Dan kan het nog een mooi seizoen worden. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: jij bent niet goed! insinueren kan je maar het raakt kant nog wal. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: rustig douwe niemand neemt die lui toch serieus |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ben je gister nog naar de wedstrijd geweest trouwens? |
|
|
|
|
stray
|
|
|
nee ga tegen ado god zei dank |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Aha, jij zag die 50% korting en je gaat? ;)
Is daar trouwens geen clubkaart verplichting voor, met 1 op 1 kaartverkoop? Of hebben jullie een clubkaart? |
|
|
|
|
stray
|
|
|
tuurlijk heb ik die heb 27jaar in het stadion gezeten |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Jij alleen, of allemaal? Just trying to help, niet dat je straks voor verrassingen komt te staan, snap je? |
|
|
|
|
stray
|
|
|
mijn vader en ik hebben er een is het voor die kleine ook nodig dacht t niet toch? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Geen idee, daarom begin ik erover ;) Kun je dat nergens terug vinden? |
|
|
|
|
stray
|
|
|
goed punt ging er eigenlijk vanuit van niet |
|
|
|
|
stray
|
|
|
van wat ik kon vinden hebben kinderen tot 13jaar geen clubkaart nodig |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah oké, goede zaak dan! Je ging op Z zitten toch? Kaartjes voor €12,50 mooi toch? |
|
|
|
|
stray
|
|
|
ja was wel de bedoeling alleen dat puntje slecht weer dan nog |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja naar jij dacht dat er een drumband kwam en je voorop mocht lopen in je majorette pakje twirlend met je baton |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 22:59 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja naar jij dacht dat er een drumband kwam en je voorop mocht lopen in je majorette pakje twirlend met je baton Ja en? |
|
|
|