|
|
Hummel10
|
|
|
Omdat de eredivisie ook het niveau van Ajax bepaalt is het misschien wel leuk om hier te plaatsen wie of wat je bij onze tegenstanders op gevallen is. Beelden van ons aller Ajax zijn ook welkom natuurlijk. Zo vind ik als voetbal-liefhebber dat weer genoeg te zien is op de Nederlandse velden:
Chanturia
Narsingh en Assaidi
Tadic
Musa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
En natuurlijk kun je hier straks ook het mooie doelpunt van Sigtorsson tegen Psv plaatsen!;)
Was niet heel mooi maar we tellen hem... 2-2 uiteindelijk valt mee te leven al gun ik Psv eigenlijk niets!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Hee Hummel, Ajax speelt begint zo, he! Ga jij ff een kwartiertje voor aanvang een algemeen voetbal-topic openen, ik denk dat het de zenuwen zijn. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ben nog net ff aan het rukken man...later post ik wat ok? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:23 schreef baco74 het volgende:Hee Hummel, Ajax speelt begint zo, he! Ga jij ff een kwartiertje voor aanvang een algemeen voetbal-topic openen, ik denk dat het de zenuwen zijn. Haha zenuwen niet maar ben gewoon een liefhebber van het spelletje werd er mee wakker;)
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zet hem op en fijne wedstrijd zo! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik kan er ook van genieten vindt het een fantastische speler maar is Boerrigter dan verkocht of zo? We kunnen niet blijven kopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Assaidi is rechtsbenig toch? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt Remco rechtsbenig edoch is hij linkervleugel aanvaller is vreemd misschien dat Narsingh het beter doet op rechts ? Overigens ook geen verkeerde.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt Remco rechtsbenig edoch is hij linkervleugel aanvaller is vreemd misschien dat Narsingh het beter doet op rechts ? Overigens ook geen verkeerde.... NIet specifiek een linkervleugelaanvaller. speelt ook regelmatig door de wedstrijden heen vanaf rechts, en zou daar bij een vertrek van Sulejmani niet misstaan.. Echter denk ik dat we met Ozbiliz Lukoki en de Sa daar de komende jaren goed voorzien zijn.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 22:53 schreef remco k het volgende:[..] NIet specifiek een linkervleugelaanvaller. speelt ook regelmatig door de wedstrijden heen vanaf rechts, en zou daar bij een vertrek van Sulejmani niet misstaan.. Echter denk ik dat we met Ozbiliz Lukoki en de Sa daar de komende jaren goed voorzien zijn.. Hij staat als vleugelaanvaller te boek en daar speelt hij dan ook vaak, wisselt regelmatig van positie dat dan weer wel. Zou idd niet misstaan binnen onze selectie, zie Sulejmani na dit seizoen wel vertrekken overigens. We zijn goed voorzien alleen een tikkeltje beter kan veel meer opleveren. En wie is er een tikkeltje beter ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 23:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij staat als vleugelaanvaller te boek en daar speelt hij dan ook vaak, wisselt regelmatig van positie dat dan weer wel. Zou idd niet misstaan binnen onze selectie, zie Sulejmani na dit seizoen wel vertrekken overigens. We zijn goed voorzien alleen een tikkeltje beter kan veel meer opleveren. En wie is er een tikkeltje beter ? Vind hem niet beter dan Sulejmani hoor.. Hij krijgt nu bij H'veen veel meer ruimte dan dat hij bij Ajax zou krijgen.. Overigens is hij ook al onbetaalbaar aangezien H'veen tussen de 8 en 10 miljoen wil hebben voor deze speler.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 23:03 schreef remco k het volgende:[..] Vind hem niet beter dan Sulejmani hoor.. Hij krijgt nu bij H'veen veel meer ruimte dan dat hij bij Ajax zou krijgen.. Overigens is hij ook al onbetaalbaar aangezien H'veen tussen de 8 en 10 miljoen wil hebben voor deze speler.. idd dus geen optie, welterusten... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Tot morgen en slaap goed? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 21:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik kan er ook van genieten vindt het een fantastische speler maar is Boerrigter dan verkocht of zo? We kunnen niet blijven kopen. Ik weet dat je niet kan blijven kopen maar dromen mag toch? Zal wel een superaankoop kunnen zijn. Net als Mertens en Matavsz hadden kunnen zijn. Zijn duur maar brengen 9 van de 10 keer hun geld wel op hoor... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 23:03 schreef remco k het volgende:[..] Vind hem niet beter dan Sulejmani hoor.. Hij krijgt nu bij H'veen veel meer ruimte dan dat hij bij Ajax zou krijgen.. Overigens is hij ook al onbetaalbaar aangezien H'veen tussen de 8 en 10 miljoen wil hebben voor deze speler.. Is inderdaad veel geld maar als ie 8 moet kosten en bij ons doet waar ie voor gehaald is, wat brengt ie dan op? En Ozbillic tja hoop dat ie blessure vrrij kan blijven maar tot nu toe vrees ik het ergste voor de toekomst erg gevoellig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 17:54 schreef Hummel10 het volgende:[..] Is inderdaad veel geld maar als ie 8 moet kosten en bij ons doet waar ie voor gehaald is, wat brengt ie dan op? En Ozbillic tja hoop dat ie blessure vrrij kan blijven maar tot nu toe vrees ik het ergste voor de toekomst erg gevoellig. Die jongen gaat ook nog eens 1,5 miljoen verdienen, als hij dan na 3 jaar verkocht wordt heeft hij 12,5 miljoen euro gekost. Tel daarbij op het veis dat je lijdt door het dan zeker niet doorbreken van bepaalde jeugdspelers en je weet dat je minimaal 15 miljoen moet vangen voor zo'n speler.. Brengt hij niet wat hij moet brengen hebben we een hele dure speler voor de bank, en ga je weer Sulejmani praktijken krijgen, verteeg aub niet dat door een transfersom er heel veel druk bij zo'n jongen kan komen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 18:40 schreef remco k het volgende:[..] Die jongen gaat ook nog eens 1,5 miljoen verdienen, als hij dan na 3 jaar verkocht wordt heeft hij 12,5 miljoen euro gekost. Tel daarbij op het veis dat je lijdt door het dan zeker niet doorbreken van bepaalde jeugdspelers en je weet dat je minimaal 15 miljoen moet vangen voor zo'n speler.. Brengt hij niet wat hij moet brengen hebben we een hele dure speler voor de bank, en ga je weer Sulejmani praktijken krijgen, verteeg aub niet dat door een transfersom er heel veel druk bij zo'n jongen kan komen.. Begrijp wel wat je bedoel maar als ie net zo groot word als bv. Suarez en wedstrijden voor je beslist heb je er meer aan dan een talent wat nog moet groeien en misschien nooit zo goed word. Aissaidi,chanturia,Tadic, Musa, zijn toch wel pareltjes en nog niet bij de top 3 aanwezig dus nog enigzins haalbaar omdat Ajax sportief een stap vooruit is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 18:07 schreef Hummel10 het volgende:[..] Begrijp wel wat je bedoel maar als ie net zo groot word als bv. Suarez en wedstrijden voor je beslist heb je er meer aan dan een talent wat nog moet groeien en misschien nooit zo goed word. Aissaidi,chanturia,Tadic, Musa, zijn toch wel pareltjes en nog niet bij de top 3 aanwezig dus nog enigzins haalbaar omdat Ajax sportief een stap vooruit is. De enige spelers die ik van de 4 ubehaubt zie slagen bij Ajax zijn Assaidi en Tadic, maar het blijft bij Ajax nu eenmaal zo dat vaak de goedkopere spelers (zoals Boerrigter) het makkelijker redden dan de duurdere spelers, waarom niet zelf goed scouten en die spelers ophalen en opleiden i.p.v. dure spelers halen die over het algemeen floppen bij Ajax.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 18:16 schreef remco k het volgende:[..] De enige spelers die ik van de 4 ubehaubt zie slagen bij Ajax zijn Assaidi en Tadic, maar het blijft bij Ajax nu eenmaal zo dat vaak de goedkopere spelers (zoals Boerrigter) het makkelijker redden dan de duurdere spelers, waarom niet zelf goed scouten en die spelers ophalen en opleiden i.p.v. dure spelers halen die over het algemeen floppen bij Ajax.. Eens Remco! Waarom komte er veel rendemanet op het gebiied van scouten bij Heerenveen ? Kwam dit voornamelijk door die Riemer Veenstra ? het scheelt je zoveel geld als je goed scout, vooral in die landen waar je het niet verwacht. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 18:16 schreef remco k het volgende:[..] De enige spelers die ik van de 4 ubehaubt zie slagen bij Ajax zijn Assaidi en Tadic, maar het blijft bij Ajax nu eenmaal zo dat vaak de goedkopere spelers (zoals Boerrigter) het makkelijker redden dan de duurdere spelers, waarom niet zelf goed scouten en die spelers ophalen en opleiden i.p.v. dure spelers halen die over het algemeen floppen bij Ajax.. Boerrigter tja moet ook nog maar zien hoor hij is snel en best gevaarlijk maar heeft erg veel ruimte nodig. Had liever iets meer uit gegeven aan bv. Aissaidi,Mertens, of Tadic maar helaas. We zullen zien eind van het seizoen of dat PSV die duurder(meer kwaliteit) ingekocht heeft kampioen word of wij die iets zuiniger geweest zijn. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 21:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens Remco! Waarom komte er veel rendemanet op het gebiied van scouten bij Heerenveen ? Kwam dit voornamelijk door die Riemer Veenstra ? het scheelt je zoveel geld als je goed scout, vooral in die landen waar je het niet verwacht. Tuurlijk ben ik ook helemaal met je eens hoor en momenteel mogen we niet klagen met wat er doorkomt uit Denemarken en omstreken. Maar ben op dit moment nog niet heel erg onder de indruk van de selectie maar ze moeten nog groeien en na dit weekend weet je waar je staat. Tegen Psv was ik ook niet echt overtuigd maar daar uit 2-2 is geen slecht resultaat. En vind het gewoon jammer dat psv met Mertens en Matavsz aan de haal gegaan is al lange tijd was er de hoop dat 1 van deze spelers naar ons kwam. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 23:29 schreef Hummel10 het volgende:[..] Boerrigter tja moet ook nog maar zien hoor hij is snel en best gevaarlijk maar heeft erg veel ruimte nodig. Had liever iets meer uit gegeven aan bv. Aissaidi,Mertens, of Tadic maar helaas. We zullen zien eind van het seizoen of dat PSV die duurder(meer kwaliteit) ingekocht heeft kampioen word of wij die iets zuiniger geweest zijn. Ik vind Boerrigter tot nu toe gewoon heel erg goed en samen met Sigthorson vind ik niet dat PSV met Matavsz en Mertens meer kwaliteit heeft.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2011 - 11:18 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind Boerrigter tot nu toe gewoon heel erg goed en samen met Sigthorson vind ik niet dat PSV met Matavsz en Mertens meer kwaliteit heeft.. Nou vanavond is denk ik al wel bewezen dat Mertens toch wel iets verder is dan Boerrigter. Maar hij kostte natuurlijk ook een stukje meer. Matavsz tegenover Sigtorsson en Bulykin scheelt niet zoveel daar ben ik wel tevreden over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2011 - 21:46 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nou vanavond is denk ik al wel bewezen dat Mertens toch wel iets verder is dan Boerrigter. Maar hij kostte natuurlijk ook een stukje meer. Matavsz tegenover Sigtorsson en Bulykin scheelt niet zoveel daar ben ik wel tevreden over. Boerigter is voor ons ook in de grote wedstrijden belangrijk, dat iemand bij een 10-0 overwinning 5 keer scoort boeit me niet zo, het gaat mij om de belangrijke potten, en dan hoeft het maar 1 of twee keer te zijn.. Mertens is een fantasische speler, maar ik kan er prima mee leven dat Ajax hem niet voor heel veel geld gekocht heeft, ook hij is namelijk helemaal geen typische Ajax buitenspeler, en dat is Boerrigter wel. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2011 - 22:42 schreef remco k het volgende:[..] Boerigter is voor ons ook in de grote wedstrijden belangrijk, dat iemand bij een 10-0 overwinning 5 keer scoort boeit me niet zo, het gaat mij om de belangrijke potten, en dan hoeft het maar 1 of twee keer te zijn.. Mertens is een fantasische speler, maar ik kan er prima mee leven dat Ajax hem niet voor heel veel geld gekocht heeft, ook hij is namelijk helemaal geen typische Ajax buitenspeler, en dat is Boerrigter wel. Tja misschien geen echt buitenspeler maar gaat zoveel dreiging van hem uit. Boerrighter is nog niet overheersend genoeg en zal ie misschien ook nooit worden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 17:07 schreef Hummel10 het volgende:[..] Tja misschien geen echt buitenspeler maar gaat zoveel dreiging van hem uit. Boerrighter is nog niet overheersend genoeg en zal ie misschien ook nooit worden... Is ook helemaal niet nodig, hij is vrijwel iedere week bij een goal betrokken, dat vind ik meer dan genoeg, zijn rendement is gewoon goed momenteel |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 20:05 schreef remco k het volgende:[..] Is ook helemaal niet nodig, hij is vrijwel iedere week bij een goal betrokken, dat vind ik meer dan genoeg, zijn rendement is gewoon goed momenteel Boerrigter doet het goed, maar is nog geen buitencategorie. Mertens heeft op dit moment Suarez-achtige statistieken en is in alle duels belangrijk geweest. Tegen Ajax had hij geen assist of doelpunt, maar wel een bijdrage door zijn duels met Van der Wiel waar een penalty uit voortkwam. De keuze tussen die 2 spelers lijkt me dus niet zo heel moeilijk. Ik dacht trouwens dat Boerrigter 21 of 22 jaar was, maar hij wordt over 3 weken al 26. Mertens is 24. Ik denk dat er niet zo heel veel rek meer zit in een 26-jarige speler. Tussen de 25-28 pieken de meeste voetballers normaal gesproken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 20:24 schreef PSVMocro het volgende:[..] Boerrigter doet het goed, maar is nog geen buitencategorie. Mertens heeft op dit moment Suarez-achtige statistieken en is in alle duels belangrijk geweest. Tegen Ajax had hij geen assist of doelpunt, maar wel een bijdrage door zijn duels met Van der Wiel waar een penalty uit voortkwam. De keuze tussen die 2 spelers lijkt me dus niet zo heel moeilijk. Ik dacht trouwens dat Boerrigter 21 of 22 jaar was, maar hij wordt over 3 weken al 26. Mertens is 24. Ik denk dat er niet zo heel veel rek meer zit in een 26-jarige speler. Tussen de 25-28 pieken de meeste voetballers normaal gesproken. Mertens is ook een geweldige speler, alleen zie ik in de competitie nog niet in wat hij bij ajax voor meerwaarde was gewest t.o.v. boerrigter. Het spel van mertens past denk ik ook niet bij een sigthorson |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 20:39 schreef remco k het volgende:[..] Mertens is ook een geweldige speler, alleen zie ik in de competitie nog niet in wat hij bij ajax voor meerwaarde was gewest t.o.v. boerrigter. Het spel van mertens past denk ik ook niet bij een sigthorson De meerwaarde zou zitten in de doeltreffendheid en de mate waarin Mertens bepalend is. Hij heeft 11 doelpunten en 3 assists tov Boerrigter die 3 goals en 2 assists achter zijn naam heeft staan. Het klopt wel dat Mertens veel meer voor eigen succes gaat. Komt mede omdat hij veel vertrouwen heeft. Boerrigter zal op bepaalde momenten eerder de bal afspelen, dat is fijner van een spits. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 21:03 schreef PSVMocro het volgende:[..] De meerwaarde zou zitten in de doeltreffendheid en de mate waarin Mertens bepalend is. Hij heeft 11 doelpunten en 3 assists tov Boerrigter die 3 goals en 2 assists achter zijn naam heeft staan. Het klopt wel dat Mertens veel meer voor eigen succes gaat. Komt mede omdat hij veel vertrouwen heeft. Boerrigter zal op bepaalde momenten eerder de bal afspelen, dat is fijner van een spits. Bepalend zijn is wel het belangrijkste ja en aan een Mertens had je met Sigtorsson ook wel wat gehad hoor hij gaat echt niet alleen maar voor eigen succes. En de leeftijd 24 of 26 spreekt ook niet in Boerrichter zijn voordeel. Kan er wel mee leven hoor dat ze naar het financiele plaatje gekeken hebben en Mertens niet genomen hebben. Blijft wel jammer want hij zag Ajax ook wel zitten....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Mertens past niet bij ajax, hij gaat te veel naar binnen, sigthorsson zou dan inderdaad een stuk minder renderen. Maar hij is natuurlijk wel een goede speler, zeker! Maar boerigter doet het fantastisch, geeft assists, maakt doelpunten en is altijd dreigend, zo ook afgelopen saterdag! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 21:03 schreef PSVMocro het volgende:[..] De meerwaarde zou zitten in de doeltreffendheid en de mate waarin Mertens bepalend is. Hij heeft 11 doelpunten en 3 assists tov Boerrigter die 3 goals en 2 assists achter zijn naam heeft staan. Het klopt wel dat Mertens veel meer voor eigen succes gaat. Komt mede omdat hij veel vertrouwen heeft. Boerrigter zal op bepaalde momenten eerder de bal afspelen, dat is fijner van een spits. Dat mertens veel scoort is denk ik ook wel erg logisch, tegen welke teams heeft psv gespeeld?.. Het weekend ook weer, roda gaf gewoon elke bal terug, en komen dan uiteindelijk ook nog met 10 man te staan.. En inderdaad de eerste 30 min red je het nog, maar daarna ben je gewoon kapot als team... Daarnaast heb je ajax die speelt dan wel eens waar tegen vvv en hereveen.. Maar heeft nu ook twente en psv achter de rug.. En in welke wedstrijden heeft boerrichter een rol gespeeld?? En welke wedstrijden heb je mertens gezien?? Precies tegen ajax heeft mertens geen goal gescoord. Dat is vaak waar een suarez WEL wat liet zien.. Zomaar even een voorbeeld.. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
Mertens doet het gewoon fantastisch en is na het vertrek van Suarez en Ruiz DE topper in de eredivisie. Hij kost echter 10 keer zoveel als Boerrigter, als je t zo bekijkt kunnen zowel Ajax als PSV heel tevreden zijn met hun nieuwe linksbuiten. Over mooie voetballers in de eredivisie gesproken:
Wilfried Bony: wat een beest!
http://www.youtube.com/watch?v=BsETdlQtw7s&feature=related |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 22:46 schreef Boilesen het volgende:Mertens doet het gewoon fantastisch en is na het vertrek van Suarez en Ruiz DE topper in de eredivisie. Hij kost echter 10 keer zoveel als Boerrigter, als je t zo bekijkt kunnen zowel Ajax als PSV heel tevreden zijn met hun nieuwe linksbuiten. Over mooie voetballers in de eredivisie gesproken: Wilfried Bony: wat een beest! [ filmpje ] Inderdaad Bony is een brutus! maar vind die chanturia ook wel een leuke speler. Maar mijn voorkeur gaat echt naar Aissaidi vind ik toch we een echt smaakmaker en kan de top van nederland makkelijk aan.
Haha post m net krijgt Chanturia rood!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|