|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: beetje p..p en l.k werk...hehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ach harry die bans duren over het algemeen niet zo lang, ben dus weer blij dat je er bent! Een verademing voor het forum!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 21:38 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ach harry die bans duren over het algemeen niet zo lang, ben dus weer blij dat je er bent! Een verademing voor het forum!! ik heb jullie gemist joodjes...love you all |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: love is in the air...hehe |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Nee hoor dat vind ik niets zo'n jongen tussen de meisjes;-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Hmz, van der Heijden mocht/moest vertrekken omdat hij derde keus zou worden. Wat weerhoudt de Boer ervan ook Blind weg te sturen? Zelfs als tweede stand-in voldoet hij niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 22:18 schreef Ikke_tikkie het volgende:Hmz, van der Heijden mocht/moest vertrekken omdat hij derde keus zou worden. Wat weerhoudt de Boer ervan ook Blind weg te sturen? Zelfs als tweede stand-in voldoet hij niet. laat maar gaan zulke spelertjes lopen hier in die dorpen rond....hoofdklasse amateurs......als zijn vader maar blijft want die heeft zeer goed aangekocht deze zomer en blijft natuurlijk een Ajax-vedette van buitencategorie.... |
|
|
|
|
Boogieboat82
|
|
|
Blind is wel een goede speler maar, past beter in z`n spel bij ajax F1.. Loop me toch al zo lang te ergeren aan zijn zwakheid!! Ga toch naar huis Blind. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 16:54 schreef Boogieboat82 het volgende:Blind is wel een goede speler maar, past beter in z`n spel bij ajax F1.. Loop me toch al zo lang te ergeren aan zijn zwakheid!! Ga toch naar huis Blind. Je vindt hem een goede speler, maar toch loop je aan hem te ergeren en vind je dat hij in principe terug moet naar dd F1.. Een beetje tegenstrijdig.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik druk het zacht uit ;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ja keizacht misschien dat hij goed kan dammen, zou er niet van staan te kijken dat Blind goed kan damspelen.... |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
ik denk dat een testotron spuitje in z'n edele delen ook wel enige uitwerking heeft |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
de verdediging van ajax is denk ik het meest hekele punt van de selectie, ik vind dat we veel goals tegen krijgen,
wat zouden evt aanvullingen zijn voor onze verdediging? hebben we iets in onze jeugd rondlopen of moeten we verder kijken? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja joh, ga lekker hormonen in iemand spuiten :P |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote: alst helpt:P nee ik mis de ballen bij dit ajax, te verdedigend, vertongen te nonchalant, blind had zo in she's the man gekund!
boerigther die is lekker bezig!! een speler waar ik graag naar kijk!! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 17:21 schreef 1 2 hupsakee het volgende:de verdediging van ajax is denk ik het meest hekele punt van de selectie, ik vind dat we veel goals tegen krijgen, wat zouden evt aanvullingen zijn voor onze verdediging? hebben we iets in onze jeugd rondlopen of moeten we verder kijken? alex kopen van chelsea xd |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
haha de tank die word omver gegooid door lukaku:P |
|
|
|