BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Supporters beginnen petitie: "tegen het geweld"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 18 september 2011 - 16:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Supporters beginnen petitie op internet (FR-Fanatic)

Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:46 schreef KKL het volgende:
Maak je godverdomme meer druk om het bestaansrecht van Feyenoord!!!!!!!!!!
Doe ik ook, maar door de kuip te slopen help ik daar niets mee.
Door het bestuur nu weg te sturen ook niet. Had je 1.5 jaar geleden moeten doen, nu is het te laat.
michelvakkie v
 michelvakkie v - maandag 19 september 2011 - 12:53   quote  deeplink  
Even een vraag aan iedereen op dit forum:

Ik ken jullie geen van allen, maar ik zie jullie namen erg vaak op het forum. Ik reageer zelf ook nog wel eens, dus wellicht dat jullie mijn naam ook wel eens hebben zien langskomen. Wat ik nou graag wil weten is, of iemand van jullie weet wat voor types er nou zaterdagavond hebben lopen rellen. Ik hoorde dat er gasten van Satudara (die Molukse motorbende) bijliepen, en dat die verantwoordelijk waren voor het rammen van de pui enzo.

Kortom: kent iemand van jullie mensen die bij de relschoppers hoorden? En wie zijn dat dan?
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Dat is zaterdagavond door zo'n 200 idioten in een ander perspectief komen te staan. De hooligans bedreigen op dit moment het bestaansrecht van Feyenoord veel meer dan welk financieel tekort dan ook. Lees de reacties maar eens op de Telegraaf, er zijn er echt die het toe zouden juichen als Feyenoord, de bron van extreem voetbalgeweld in Nederland, zou ophouden te bestaan. Waarover denk je dat Leefbaar Rotterdam wil praten met de burgemeester? Echt niet over de sierheesters in het Maasgebouw.
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:53 schreef michelvakkie v het volgende:
Even een vraag aan iedereen op dit forum:

Ik ken jullie geen van allen, maar ik zie jullie namen erg vaak op het forum. Ik reageer zelf ook nog wel eens, dus wellicht dat jullie mijn naam ook wel eens hebben zien langskomen. Wat ik nou graag wil weten is, of iemand van jullie weet wat voor types er nou zaterdagavond hebben lopen rellen. Ik hoorde dat er gasten van Satudara (die Molukse motorbende) bijliepen, en dat die verantwoordelijk waren voor het rammen van de pui enzo.

Kortom: kent iemand van jullie mensen die bij de relschoppers hoorden? En wie zijn dat dan?
Nee, ik ken ze niet. Enerzijds helaas en anderzijds gelukkig.
Milo
 Milo - maandag 19 september 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
kom op man! wees eens positief! jonge kom op!
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 19 september 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Dat doe ik juist..

als het nu fout gaat.. gaat het nooit meer goed.. en het wisselen van het bestuur kan
het niet lijmen binnen dit seizoen.. dat kan niemand behalve de mensen die er nu zitten..

Dus steun die gasten maar in de hoop dat het goedkomt.. want er is geen andere weg..
niemand heeft liggende miljoenen van de mensen die op dit moment negatief zijn en niemand
weet de weg om het binnen dit seizoen te klaren behalve het bestuur van Feyenoord en de KNVB.
dobias
 dobias - maandag 19 september 2011 - 13:17   quote  deeplink  
De KNVB heeft maandag in een persbericht het gedrag van de relschoppers, die afgelopen zaterdag voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen De Graafschap voor ongeregeldheden zorgden in het Maasgebouw, ten zeerste veroordeeld. De voetbalbond spreekt daarnaast namens Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal KNVB, haar steun uit in het verstandige beleid van Feyenoord om in de toekomst weer financieel gezond te kunnen zijn. Lees hieronder het volledige persbericht van de KNVB.

De KNVB heeft kennis genomen van de betreurenswaardige gebeurtenissen rondom het Maasgebouw van stadion Feijenoord afgelopen zaterdag. De bond veroordeelt het gedrag van de betrokken relschoppers ten zeerste en hoopt van harte dat deze personen geïdentificeerd, opgepakt en bestraft worden.

Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal KNVB: Dit soort geweldplegers horen niet in het stadion thuis. Ik wil benadrukken dat Feyenoord al geruime tijd op de goede weg is. De club komt uit een lastige situatie, maar voert een verstandig beleid om in de toekomst weer financieel gezond te kunnen zijn. De KNVB, en in het bijzonder de licentiecommissie, controleert dit beleid voortdurend en constateert dat Feyenoord zich op dit moment houdt aan het goedgekeurde plan van aanpak om weer in categorie 2 te komen. Dit beleid verdient daarom steun, respect en vertrouwen van alle betrokkenen. Degenen die overgaan tot zulk gedrag steunen de club niet en moeten keihard aangepakt worden.

Het afgelopen competitieweekend onderstreept de wens van de KNVB naar normalisatie. De centrale vraag hierbij is: hoe kunnen we samen met alle partners ervoor zorgen dat de goeden niet meer onder de kwaden lijden? Plezier in het voetbal moet centraal staan en supporters moeten normaal naar het stadion kunnen. Tegelijkertijd zullen de mensen die niet met deze vrijheid om kunnen gaan zoals deze geweldplegers - hard aangepakt en uitgesloten moeten worden. De bond zal hierbij niet schromen om stadionverboden voor langere tijd op te leggen.
dobias
 dobias - maandag 19 september 2011 - 13:19   quote  deeplink  
Moeten we gudde niet een keer gewoon scanderen in de kuip.
Ik zeg niet dat hij alles goed heeft gedaan maar hij zorgt er voor dat feyenoord er weer boven op komt en ik ben van mening dat de schuld die feyenoord heeft en had niet zijn schuld is, dat is ontstaan voor dat hij kwam.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door dobias --
Felbm
 Felbm - maandag 19 september 2011 - 13:22   quote  deeplink  
Eens! En natuurlijk zal hij ook zijn fouten gemaakt hebben, maar ik dank dat we na vorig seizoen alleen maar blij en tevreden mogen zijn met hoe het nu gaat!! Om er maar weer eeens op terug te komen, de transferwindow van afgelopen zomer is er een waar we al jaren van droomden! En dit is nog maar het begin. Steun de club en alles daaromheen!!!! Het geld wat hiermee weer verloren gaat drukt weer op de begroting en dat lijkt me helemaal niet de bedoeling!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 19 september 2011 - 13:26   quote  deeplink  
13.500 inmiddels
Marsco
 Marsco - maandag 19 september 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Jij denkt dat die misstanden van afgelopen zaterdag daaraan bijdragen? Jij denkt dat potentiele investeerders en/of sponsoren hierdoor over de streep getrokken worden?

Dit verdient alle aandacht en het is goed om te zien dat de media uitdragen dat de grote meerderheid van de Feyenoord achterban hier totaal niet achterstaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Marsco --
michelvakkie v
 michelvakkie v - maandag 19 september 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:19 schreef dobias het volgende:
Moeten we gudde niet een keer gewoon scanderen in de kuip.
Ik zeg niet dat hij alles goed heeft gedaan maar hij zorgt er voor dat feyenoord er weer boven op komt en ik ben van mening dat de schuld die feyenoord heeft en had niet zijn schuld is, dat is ontstaan voor dat hij kwam.
+1
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 september 2011 - 14:35   quote  deeplink  
+2

Gudde mag ook weten dat er supporters met een andere mening bestaan.
jacqueline
 jacqueline - maandag 19 september 2011 - 14:37   quote  deeplink  
+3 (we komen met zijn drieen morgen
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 19 september 2011 - 14:38   quote  deeplink  
En inmiddels door 15000 mensen getekend, indrukwekkend hoor.....en keihard nodig
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 september 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:37 schreef jacqueline het volgende:
+3 (we komen met zijn drieen morgen
+4

Kom ik wel 2 keer.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 19 september 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:38 schreef Peckerwood het volgende:
En inmiddels door 15000 mensen getekend, indrukwekkend hoor.....en keihard nodig
gaat snel bij jou...ik zie er nu 14541
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 19 september 2011 - 14:42   quote  deeplink  
Zou een mooie 12e minuut actie zijn. Iedereen die het bestuur tot op een zekere hoogte steunt of het voordeel van de twijfel geeft staat op en klapt een minuut.
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 19 september 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Haha, over enthousiast inderdaad, ik heb een snelle browser
Rinus.
 Rinus. - maandag 19 september 2011 - 14:43   quote  deeplink  
juist nu het beter gaat,beginnen,die mafkezen.rotzooi te trappen.Schoftelijk.
Jannemannetje
 Jannemannetje - maandag 19 september 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:42 schreef Peckerwood het volgende:
Zou een mooie 12e minuut actie zijn. Iedereen die het bestuur tot op een zekere hoogte steunt of het voordeel van de twijfel geeft staat op en klapt een minuut.
Goed idee!
jacqueline
 jacqueline - maandag 19 september 2011 - 14:54   quote  deeplink  
ik klap mee!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 19 september 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Ik ook! Van mij krijgen ze nu het voordeel van de twijfel!
Lamme Goedzak
 Lamme Goedzak - maandag 19 september 2011 - 16:05   quote  deeplink  
Inmiddels meer dan 15000 supporters die de petitie ondertekend hebben, echt een mooi gebaar en heel hard nodig! Dit geeft toch wel een signaal af hoor. Hulde voor de bedenker(s)!!!
de kromme2
 de kromme2 - maandag 19 september 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:54 schreef jacqueline het volgende:
ik klap mee!
ik ook
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
klinkt grof van je maar dat is voor mij idd de hoofdreden geweest van mijn bezorgdheid ...
is nu gelukkig voorbij en ik spreek voor mezelf,ik kan nu pas weer vooruit kijken..
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 20:39   quote  deeplink  
Ruim 18.000 posts. Mooi resultaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 20:39 schreef Els het volgende:
ik hoop op nog meer els..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 20:39 schreef Els het volgende:
ik hoop op nog meer els..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 september 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Hartverwarmend. Kan toch alleen bij Feyenoord.
Felbm
 Felbm - maandag 19 september 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 17:44 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

ik ook
Hier nog een!!
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 21:13 schreef FR-Henk het volgende:
Hartverwarmend. Kan toch alleen bij Feyenoord.
Wat is gebeurd ook vrees ik. Wel hartverwarmend en terecht.
PieterBos
 PieterBos - maandag 19 september 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:56 schreef Els het volgende:

[..]

Dat is zaterdagavond door zo'n 200 idioten in een ander perspectief komen te staan. De hooligans bedreigen op dit moment het bestaansrecht van Feyenoord veel meer dan welk financieel tekort dan ook. Lees de reacties maar eens op de Telegraaf, er zijn er echt die het toe zouden juichen als Feyenoord, de bron van extreem voetbalgeweld in Nederland, zou ophouden te bestaan. Waarover denk je dat Leefbaar Rotterdam wil praten met de burgemeester? Echt niet over de sierheesters in het Maasgebouw.
wederom een wijze post!

En al 18700 handtekeningen.
Maar er kunnen er nog veel meer.
Attendeer alle medesupporters op deze petitie.
Felbm
 Felbm - maandag 19 september 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Juist, maar ik denk dat het heel moeilijk gaat worden om deze idioten in de buurt van de kuip te mijden. ik kan er niet bij dat ik nog regelmatig met deze triestelingen vergeleken wordt omdat ik toevallig het zelfde shirt aantrek.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 21:44 schreef Felbm het volgende:
Juist, maar ik denk dat het heel moeilijk gaat worden om deze idioten in de buurt van de kuip te mijden. ik kan er niet bij dat ik nog regelmatig met deze triestelingen vergeleken wordt omdat ik toevallig het zelfde shirt aantrek.
moet je mij eens kijken met m`n feyenoordbehangen auto rijden door 020 land..
mensen stoppen gewoon met lopen soms en denken iets buitenaards waargenomen te hebben..
maar its me peewee hahaha
Felbm
 Felbm - maandag 19 september 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Haha das mooi inderdaad.. Maar je snapt wat ik bedoel... Ik heb nog steeds zoveel hoop! en ik wil weer naar die europese top avonden in de kuip zoals een paar jaar geleden. En op een normale gezonde manier die clubliefde uitstralen! Het komt weer dat weet ik zeker! Maar dan moet al dat gekloot en negatieve gezeik rond de club stoppen!!!
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:56 schreef Els het volgende:

[..]

Goed idee

Van die sierheesters
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:28 schreef Rovert het volgende:

[..]

Goed idee

Van die sierheesters
Zouden ze vaker moeten doen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 23:00   quote  deeplink  
wel grappig: 94 stemmen uit Zwolle! zou je toch denken dat ik makkelijk een lift zou moeten krijgen naar Rotterdam hahahahaha
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 23:00 schreef FR-Douwe het volgende:
wel grappig: 94 stemmen uit Zwolle! zou je toch denken dat ik makkelijk een lift zou moeten krijgen naar Rotterdam hahahahaha
Verzamel ze

Dubbeldekker vol!
charlotte
 charlotte - maandag 19 september 2011 - 23:34   quote  deeplink  
nou legrande hier hoef je je echt niet voor te schamen als je dit vullis aangeeft
de flh
 de flh - maandag 19 september 2011 - 23:46   quote  deeplink  
Over de 19.000 ... heb de mijne er ook bij gezet. Die gaat het verschil maken let maar op!
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 23:47   quote  deeplink  
Het schiet wel lekker op ja. Hoop dat het voor de wedstrijd op 25.000 zit.
de flh
 de flh - maandag 19 september 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 23:47 schreef Els het volgende:
Het schiet wel lekker op ja. Hoop dat het voor de wedstrijd op 25.000 zit.
hmm.. dan is 't 25.000 voor ene petitie tegen 250 voor de andere.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 september 2011 - 06:46   quote  deeplink  
Denk dat t nu een beetje de max is
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 20 september 2011 - 07:06   quote  deeplink  
Zou leuk zijn als 20.000 werd gehaald.
Els
 Els - dinsdag 20 september 2011 - 07:48   quote  deeplink  
Die 20.000 wordt wel gehaald. Daar zijn nog maar 250 handtekeningen voor nodig.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 20 september 2011 - 07:50   quote  deeplink  
Kun je nagaan hoe snel het eigenlijk nog gaat. Toen ik dit 45 minuten geleden postte, waren er nog 800 nodig.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 20 september 2011 - 08:07   quote  deeplink  
nog 175
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - dinsdag 20 september 2011 - 08:49   quote  deeplink  
jaja.. de 20.000 handtekeningen zijn zojuist gehaald!!! ietsjes meer dan die andere 'wereld' petitie.

Laten we hopen dat dit signaal enig effect mag hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Supporters beginnen petitie: "tegen het geweld"

0.0168521