|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Boilesen voorlopig buitenspel, blessures Anita en Sigthórsson vallen mee (VoetbalZone)
|
|
|
remco k
|
|
|
Nicolai Boilesen is de komende weken niet inzetbaar voor Ajax. De linksback viel geblesseerd uit tijdens het duel met PSV in Eindhoven en naar nu blijkt heeft de Deen een scheurtje in zijn hamstring opgelopen. Trainer Frank de Boer zag naast Boilesen ook Vurnon Anita en Kolbeinn Sigthórsson vroegtijdig het veld verlaten.
Waar Boilesen voor langere tijd uitgeschakeld is, zijn Anita en Sigthorsson waarschijnlijk weer op tijd fit voor de topper tegen FC Twente van aankomende zaterdag. Anita heeft een kneuzing bij zijn enkel, aldus De Boer tegenover Eredivisie Live. Sigthorsson klaagde ook over een spierblessure. Ik wilde geen risico met hem nemen, ook omdat ik Bulykin nog op de bank had zitten.
De drie blessures ontstaan in een week waarin Ajax eerder Miralem Sulejmani al kwijtraakte. De rechtsbuiten liep een hamstringblessure op in de Champions League-wedstrijd tegen Olympique Lyon en ook hij staat een paar weken langs de kant. Ajax speelt midweeks in de beker tegen Noordwijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Flink balen, hopen dat Anita Twente wel haald.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Verklaart de wissel van Sightorsson.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: yep,enigste voordeeel eruit..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
missch krijgen de anderen een kans nu......en de jong is weer zeker van zijn plekkie!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Yep..
De Jong doet het trouwens wel altijd goed tegen Twente, laat het hem dan nu ook maar doen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:46 schreef remco k het volgende:[..] Yep.. De Jong doet het trouwens wel altijd goed tegen Twente, laat het hem dan nu ook maar doen.. we worden weggetikt ouwe!!!!!let maar op...0-4 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Twente is ook niet bijster goed in vorm.. Ik weet het niet.. We moeten deze trouwens winne.. Anders sta je alweer 4 punten achter.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:56 schreef remco k het volgende:[..] Twente is ook niet bijster goed in vorm.. Ik weet het niet.. We moeten deze trouwens winne.. Anders sta je alweer 4 punten achter.. ach en dan gaan we weer bouwen etc en bla bla bla bla |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee man, we worden gewoon kampioen man.. met de winter staan we al iets voor en in Maart gaan de vlaggen uit.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Weggetikt? De tijd dat Twente het van combinatievoetbal moest hebben is niet meer. Veel lange ballen. Ajax gaat volgend weekend niet verliezen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 18:13 schreef PSVMocro het volgende:[..] Weggetikt? De tijd dat Twente het van combinatievoetbal moest hebben is niet meer. Veel lange ballen. Ajax gaat volgend weekend niet verliezen. sollie man...jij ben van pisvee en daar mag ik van mijn advocaat nie mee praten........ |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: precies en nog blij zijn ook met die 2-2,kutvolk daar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: blij dat je er weer ben gap........ik probeerde met je mee te gaan,maar nie gelukt.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Eens, want blind kan echt niet, die is even slecht zeg!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
remco, kijk even naar hoeveel posts je hebt, maar daar staat nog een extra 1 tje voor! Dat is meer dan 10 000 dan joduh, en dat is dus ook nog eens een zeer actieve speler!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 20:42 schreef Ajx het volgende:remco, kijk even naar hoeveel posts je hebt, maar daar staat nog een extra 1 tje voor! Dat is meer dan 10 000 dan joduh, en dat is dus ook nog eens een zeer actieve speler!!! Dus?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Staat janssen weer verdedigend zeker.... want Anita.....ja zeker Anita wordt op de plaats van Boilesen gekwakt....geloof nl niet dat hij Blind nog als 2e keus ziet...
hey gappies effe een stomme vraag mar oe krijg ik ok zo mooi plakplaatje hier links onder mijn naam ????? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:Staat janssen weer verdedigend zeker.... want Anita.....ja zeker Anita wordt op de plaats van Boilesen gekwakt....geloof nl niet dat hij Blind nog als 2e keus ziet... hey gappies effe een stomme vraag mar oe krijg ik ok zo mooi plakplaatje hier links onder mijn naam ????? 100.000 posts met z'n allen hebben op dit forum.. Is al gebeurd, dus helaas.. Moet je Boudewijn PB'en of je er één mag.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 21:49 schreef Hasjkoph het volgende:[..] 100.000 posts met z'n allen hebben op dit forum.. Is al gebeurd, dus helaas.. Moet je Boudewijn PB'en of je er één mag.. Bedankt Hasjkoph, ik sta al lang ingeschreven zie ik. Waarschijnlijk te druk gehad met andere sites....hahaha |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:Staat janssen weer verdedigend zeker.... want Anita.....ja zeker Anita wordt op de plaats van Boilesen gekwakt....geloof nl niet dat hij Blind nog als 2e keus ziet... hey gappies effe een stomme vraag mar oe krijg ik ok zo mooi plakplaatje hier links onder mijn naam ????? Hoorde net Menzo bij Studio Ajax en hij zei dat hij Janssen daar, als verdedigende middenvelder dus, erg graag ziet spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 21:54 schreef alibabba het volgende:[..] Hoorde net Menzo bij Studio Ajax en hij zei dat hij Janssen daar, als verdedigende middenvelder dus, erg graag ziet spelen.. Ok.. Wat zijn de exacte redenen nu om hem daar neer te zetten. Wat voegt hij vanaf daar toe of zou hij toe moeten voegen.. Wat is zijn exacte rol op die positie binnen het elftal.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 22:24 schreef remco k het volgende:[..] Ok.. Wat zijn de exacte redenen nu om hem daar neer te zetten. Wat voegt hij vanaf daar toe of zou hij toe moeten voegen.. Wat is zijn exacte rol op die positie binnen het elftal.. Zoals Menzo het zei; Janssen heeft van daaruit het overzicht, hij kan de boel aansturen en kan zijn pass etaleren. Hij zou het idd moeten kunnen naar mijn mening, maar hij voetbalt op dit moment als een krant.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 22:55 schreef alibabba het volgende:[..] Zoals Menzo het zei; Janssen heeft van daaruit het overzicht, hij kan de boel aansturen en kan zijn pass etaleren. Hij zou het idd moeten kunnen naar mijn mening, maar hij voetbalt op dit moment als een krant.. Maar is dat wel een meerwaarde voor het elftal als we ook jan en alder daar hebben lopen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 22:55 schreef alibabba het volgende:[..] Zoals Menzo het zei; Janssen heeft van daaruit het overzicht, hij kan de boel aansturen en kan zijn pass etaleren. Hij zou het idd moeten kunnen naar mijn mening, maar hij voetbalt op dit moment als een krant.. Is er anders niet een fragment waarin hij dit zegt te vinden? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Geen fragment, wel het hele programma. Dat wordt dus met de tijdsbalk schuiven, stukje was iets over de helft (klok ontbreekt in de stream).
http://www.at5.nl/tv/studio-ajax
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik heb me post aangepast, betreffend stuk is iets over de helft van het programma. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zal morgen kijken.. Ik kan het nu niet vanaf m'n iPod zien.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Juist Remco goed opgemerkt...... nee dus... je moet die gasten niet op een kluitje zetten.... maare Remco Menzo is toch de assistent van van den Brom....Vitesse.....blij dat Janssen verkeerd weggezet wordt......want dan heeft Theo het niet naar zijn zin meer bij Ajax.....tekent hij volgend jaar bij Vitesse..... en de bal is rond. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Gisteren weer het bewijs gezien dat Blind beslist geen linksback is ,en alleen maar als backup gebruikt kan worden in het centrum van de verdediging,daar heeft hij het wel goed gedaan. Dus wat krijgen we weer Anita linksback en de opstelling met Anita achter Jansen en Eriksen voorlopig weer in de ijskast en mag onze slechtste man op dit moment Siempie weer lekker blijven staan. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
enne met die rus hebben we ook een mooie stormram, hope dat die dat nog veel vaker gaat doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hoop het eerlijk gezegd niet, dan is het namelijk niet nodig en winnen we onze wedstrijden voor de 70e minuut.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 09:31 schreef nora het volgende:Gisteren weer het bewijs gezien dat Blind beslist geen linksback is ,en alleen maar als backup gebruikt kan worden in het centrum van de verdediging,daar heeft hij het wel goed gedaan. Dus wat krijgen we weer Anita linksback en de opstelling met Anita achter Jansen en Eriksen voorlopig weer in de ijskast en mag onze slechtste man op dit moment Siempie weer lekker blijven staan. Dan zou ik hem ook voorlopig ook niet meer gebruiken, ik bedoel als back up voor het centrum van de verdediging. Het lijkt me sowieso sterk dat hij nog genoeg zelfvertrouwen heeft om daar te functioneren. Zoja dan denk dat een alderweireld niet blij zal zijn met hem naast hem, die vertrouwd het ook niet. Hij is duidelijk nog niet toe aan het niveau toperedivisie, misschien maar weer een jaartje elders laten rijpen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 11:21 schreef remco k het volgende:[..] Ik hoop het eerlijk gezegd niet, dan is het namelijk niet nodig en winnen we onze wedstrijden voor de 70e minuut.. Hij is iets meer als een stormram dat heeft hij bij Den Haag bewezen, je kan hem daar wel voor gebruiken maar ik hoop het niet. |
|
|
|