|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Hele moeizame 1-2 wordt het. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Denk aan 0-5 We hebben Boerrigter,Bulykin en Ozbiliz voorin staan vanavond, ben benieuwd!!! Laat Eriksen op 10 staan aub. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 17:56 schreef alibabba het volgende:Ik ben effe in de boeken wezen neuzen en zie dat VV Noordwijk voor de 21e keer meedoet aan het KNVB-bekertoernooi. In de volgende ronde:) bekijk ik eens de precieze cijfertjes van AJAX. De 1e maal dat Noordwijk meedeed was in het seizoen 73'74, toen het een thuiswedstrijd speelde tegen de toen 1e divisie-club Helmond Sport. Het werd 2-2 na verlenging en strafschoppen waren nodig om Noordwijk uit het toernooi te trappen. De beste prestatie van VV Noordwijk is van afgelopen seizoen. Het kwam toen maar liefst tot de kwartfinale ( zeer gunstige loting telkens ) na zeges op Lienden, Voorschoten, De Treffers en Sparta Nijkerk ( 3-3 n.v. en winst na strafschoppen ). In de kwartfinale moest het naar RKC, die met 6-0 te sterk waren. RKC was weer het haasje tegen Ons Aller Ajax ( 5-1 in Amsterdam ). 7x eerder trof VV Noordwijk een Eredivisieclub. 78'79; 2e ronde, Haarlem - Noordwijk 2-2 n.v. en Noordwijk won na strafschoppen. 1/8 finales, Noordwijk - Volendam 1-3. 84'85; 2e ronde, MVV - Noordwijk 5-0. 97'98; 1e ronde poulefase, Noordwijk - Fc Utrecht 3-1 ( Noordwijk eindigde 4e in een poule van 5 en werd hierdoor uitgeschakeld ). 99'00; 2e ronde, F.Sittard - Noordwijk 2-0. 00'01; 2e ronde, Noordwijk - NEC 1-2. 03'04; 1e ronde, Noordwijk - Fc Zwolle 1-7. Heeft Ajax dan nooit tegen VV Noordwijk gespeeld? Jawel hoor, maar dat waren enkel oefenpotjes; 1961: Noordwijk - Ajax: 1-3 1973: Noordwijk - Ajax: 1-3 1975: Noordwijk - Ajax: 0-4 1977: Noordwijk - Ajax: 1-6 1982: Noordwijk - Ajax: 1-6 1994: Noordwijk - Ajax: 1-4 2008: Noordwijk - Ajax: 2-5 Mijn voorspelling voor morgen is 1-5. Whahahahaa je bent een HELD!!!!! Whahahaha Aliwikipedia!! Jezus man hoe kom je toch aan al die informatie, zelfs tegen Noordwijk.. whahahaa!! Ik heb er maar 1 woord voor en dat is.... GEWELDIG MAN!! ooh dat waren er 2 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Mantastisch, dan maar. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 13:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Denk aan 0-5 We hebben Boerrigter,Bulykin en Ozbiliz voorin staan vanavond, ben benieuwd!!! Laat Eriksen op 10 staan aub. Nee joh, Eriksen moet gewoon rust krijgen! Laat Lodeiro en serero op het middenveld lekker voetballen! Dan kunnen zij zich bewijzen en doen ze ook wat ritme op i westrijverband, want alleen trainen is ook niet alles! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 14:15 schreef Ajx het volgende:[..] Nee joh, Eriksen moet gewoon rust krijgen! Laat Lodeiro en serero op het middenveld lekker voetballen! Dan kunnen zij zich bewijzen en doen ze ook wat ritme op i westrijverband, want alleen trainen is ook niet alles! Daar heb je wel een punt, denk dat mijn eerste keus zou zijn Serero. Denk dat Alderweireld ook wel toe is aan rust, vertongehn is pas geblesseerd geweest die dus niet. Mijn vermoedelijke opstelling: ---------------------------------------Cilessen------------------------------------------
---Wiel---------------------Ooijer------------------Vertong---------------------Blind----
-----------------------------------------Enoh--------------------------------------------
-----------------------Ser-------------------------------Lod-----------------------------
---Ozb------------------------------------Bul------------------------------------Boer---- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Snap iet dat hij Eriksen niet thuis heef gelaten eigenlijk, die moet gewoon lekker zijn rust krijgen! Cilissen wel op goal, ooijer met van rhijn centraal en v-d wiel een helft rechtsback laten spelenen blind maar lekker laten spelen op zijn niveau! middenveld met Lodeiro, Serero en Janssen en dan in de aanval mogen Bulykin, Ozbiliz en Lukoki het doen. Ozbiliz lekker zijn minuten laten pakken en dan kan hij tegen Twente spelen. Lukoki gewoon lekker laten spelen en Boerigter rust geven! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 14:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Daar heb je wel een punt, denk dat mijn eerste keus zou zijn Serero. Denk dat Alderweireld ook wel toe is aan rust, vertongehn is pas geblesseerd geweest die dus niet. Mijn vermoedelijke opstelling: ---------------------------------------Cilessen------------------------------------------ ---Wiel---------------------Ooijer------------------Vertong---------------------Blind---- -----------------------------------------Enoh-------------------------------------------- -----------------------Ser-------------------------------Lod----------------------------- ---Ozb------------------------------------Bul------------------------------------Boer---- Dus toch Vertonghen in de basis? Ook Boerichter zou wel wat rust mogen nemen van mij, hij is ook pas geblesseerd geweest en heeft een zwaar aanpassingsniveau (van Jupiler naar eredivisie) moeten ondergaan,wat ie overgens geweldig heeft gedaan. BTW Enoh is volgens mij geschorst. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Oeh, dat wist ik geen eens joh, op eredivisie live? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Jaja eredivisielive, ik ga mijn fakkels aansteken in de tuin als we winnen.., vergeet niet dat ze vorig jaar de kwartfinale hebben gehaald.. ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
AjaxLife meldt: Opstelling Ajax: Cillessen; Alderweireld, Ooijer, Vertonghen, Blind; Serero, De Jong, Lodeiro; Lukoki, Bulykin, Ozbiliz |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Mooie opstelling, eigenlijk moeten we toch wel met een doelpuntje of 5 verschil winnen. Jammer genoeg zit ik weer eens op het werk, dus dat word mezelf weer vasthouden aan jullie bijdrage!! Dus hopelijk is er iemand bereid mij op via posts op de hoogte te houden? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Was me nog niet op gevallen dat je op je werk zit, met je dubbele posts.....haha.
Kan je wel audio luisteren op je werk? Op de volgende site (radio bollenstreek), geven ze een radioverslag.
http://www.nens.nl/stream.php
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
marius
|
|
|
tering man staat de jong weer in de basis waar heeft hij dit aan verdient. mis mag enoh zondag dan lekker verde mid staan |
|
|
|
|
marius
|
|
|
Noordwijk - Ajax, opstelling: Cillessen; Ooijer, Alderweireld, Vertonghen, Blind; Serero, De Jong, Lodeiro; Lukoki, Bulykin, Özbi.
heh ik van twitter afgehaalt |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee man, fuck zooi werkt ook niet! Is allemaal beveiligd hierzo. Lijkt wel alsof ik in Fort Nox zit!! :-( |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 18:08 schreef marius het volgende:Noordwijk - Ajax, opstelling: Cillessen; Ooijer, Alderweireld, Vertonghen, Blind; Serero, De Jong, Lodeiro; Lukoki, Bulykin, Özbi. heh ik van twitter afgehaalt Bedankt, maar als je iets naar boven had gescrollt had je gezien dat de opstelling reeds was gepost. Maar iemand de opstelling van Noordwijk? Speelt MESSI vandaag ook mee? Hoop het niet, want anders schijt ik echt in mijn box. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-Dubbel-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 18:08 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nee man, fuck zooi werkt ook niet! Is allemaal beveiligd hierzo. Lijkt wel alsof ik in Fort Nox zit!! :-( Moet je blij zijn dat je daar wel kan posten, al is het dubbel. Maar ik zal proberen je op de hoogte te houden ,gab. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 18:16 schreef baco74 het volgende:[..] Moet je blij zijn dat je daar wel kan posten, al is het dubbel. Maar ik zal proberen je op de hoogte te houden ,gab. Dat dan weer wel, maar bedankt alvast! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 18:09 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Bedankt, maar als je iets naar boven had gescrollt had je gezien dat de opstelling reeds was gepost. Maar iemand de opstelling van Noordwijk? Speelt MESSI vandaag ook mee? Hoop het niet, want anders schijt ik echt in mijn box. Opstelling Noordwijk: Amezrine; Van vliet, De ridder, Akerboom, Bartlema, Goncalves; Hoogkamer, Mertens, Blonk; Leonard, Faouzi. Messi krijgt rust en zit op de bank. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
MErtens ook al bij Noordwijk???? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Stefan Mertens, geen Dries. Voor de zekerheid krijgt Van De Wiel rust vandaag...haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Pffffffffff gelukkig man.. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 18:09 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Bedankt, maar als je iets naar boven had gescrollt had je gezien dat de opstelling reeds was gepost. Maar iemand de opstelling van Noordwijk? Speelt MESSI vandaag ook mee? Hoop het niet, want anders schijt ik echt in mijn box. ja zag dat pas later:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voelen jullie ook de spanning.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ja man ik ga stuk hier |
|
|
|
|
marius
|
|
|
haha net zoals zondag echt spanning moet nu nog schijte voor de wedstijd xd |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 18:08 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nee man, fuck zooi werkt ook niet! Is allemaal beveiligd hierzo. Lijkt wel alsof ik in Fort Nox zit!! :-( je kan de beveiliging toch proberen te omzeilen? doinmywork.com
typ daar het adress van de site in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door ajaxamsterdam4ever -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jezus man, ik kan geen minuut stil zitten. Ben al sinds gisteren supernerveus. Ik heb geen nagel op mijn vinger meer over!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 18:43 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] je kan de beveiliging toch proberen te omzeilen? doinmywork.com typ daar het adress van de site in Hahahahaha dat gaat dus echt niet werken man!! Alles is hier strak beveiligd. Maar bedankt man! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Heeft Ajax al gescoord???? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Of in ieder geval al een kans gehad?
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: mee, man begint nu. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nu pas??? Tering man, ben echt nerveus. Kan amper een hap door mijn keel krijgen!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ja man, zaterdag wordt een makkie...maar vanavond weet ik het nog net zo niet. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jezus man, heb van jouw ook nog niet een bevestiging dat we al voor staan. Tering man, elke minuut niet gescoord neemt de spanning toe bij mij! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Voor wie valt de Jong eigenlijk in? :-P |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 18:46 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahahaha dat gaat dus echt niet werken man!! Alles is hier strak beveiligd. Maar bedankt man! graag gedaan man ;) |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
speelt de jong nou alweer?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Echt belachelijk dat hij zelfs nu nog vast houdt aan De Jong, snap niet dat hij eens iemand anders uitprobeert op 10, hij heeft echt een vette streep voor! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het gaat super goed, al 0-0 na 20 minuten... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ozbilic klapt door zijn enkel. Kan nog ff door, maar voor hoe lang? Ziet er niet goed uit. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
ja en ozbiliz heeft zere voet xd |
|
|
|