|
|
amsterdammer113
|
|
|
Het tempo is gewoon veel te laag. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Dan heet je Lodeiro, ben je Uruguaans international en mag je eindelijk spelen in Ajax 1... met een volslagen fantasie opstelling om je heen. Fijne kans om jezelf waar te maken. :-S |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: ik vind 'm steengoed. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: zit je wel te kijken? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Daar gaat het me toch niet om. Hij is gewoon heel snel geblesseerd. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: 't zit 'm niet mee qua blessures, das waar. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En dat was het verhaal Özbiliz weer voor vandaag. :-( |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Toch een wissel ozbiliz eruit, De Sa erin. Sneu voor ozbiliz. Inmiddels de eerste echte kans voor Ajax. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja heb mezelf even teruggetrokken. Dus kan het nu wel even bekijken. Maar wat ik tot nu toe zie is niet om over naar huis te schrijven. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Geld voor heel Ajax, trouwens. Wat een pech hebben we tot nu toe dit seizoen. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ach, we zijn in ieder geval niet in de tweede minuut op achterstand gekomen. :-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 19:19 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja heb mezelf even teruggetrokken. Dus kan het nu wel even bekijken. Maar wat ik tot nu toe zie is niet om over naar huis te schrijven. Ben je de kroeg ingedoken? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Daley Blind, de man die trager beweegt dan zijn eigen schaduw. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahaha sssssssssssstttttttttt!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Nu zien we dus de reden waarom Ajax het altijd lastig heeft tegen zulk soort teams in het bekertoernooi. Ze voetballen alsof ze al hebben gewonnen voordat er een doelpunt is gescoord. Voetballen zonder passie terwijl die gasten van Noordwijk dat wel doen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Aardig gelijk niveau dit, misschien moet Ajax maar in de topklasse gaan spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kan de Jong dan toch iets?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Siempie!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tis alles of nix met die gozer. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Goh, het immer "foebelend" Ajax moet het van een wanhoopschot uit de tweede lijn hebben... of was dat gewoon goed positiespel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 19:25 schreef Ikke_tikkie het volgende:Goh, het immer "foebelend" Ajax moet het van een wanhoopschot uit de tweede lijn hebben... of was dat gewoon goed positiespel? Fantastische 1-2 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 19:25 schreef Ikke_tikkie het volgende:Goh, het immer "foebelend" Ajax moet het van een wanhoopschot uit de tweede lijn hebben... of was dat gewoon goed positiespel? Hahahahaha het is gewoon drama wat ze laten zien, maar had eigenlijk ook niet anders verwacht. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
netjes siem, jammer voor lodeiro dat die met zoon rare opstelling, hoop em zaterdag weer te zein! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind het eerder apart voor Serrero, die speelt af en toe zowat als vliegende back.. Lodeiro staat teminste nog in de buurt van z'n normale positie, lijkt trowuens wel 352 wat we spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach mensen, deze wedstrijden moet en mag je ook niet te veel van verwachten toch.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Strakke volley van Bulykin. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ik vrees voor langer, dacht dat hij zijn enkel brak, ik werd er misselijk van om het in herhaling te zien |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En mooi dat hij oog heeft voor de tweede man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 19:31 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik vrees voor langer, dacht dat hij zijn enkel brak, ik werd er misselijk van om het in herhaling te zien Nee joh, waarschijnlijk zijn enkelbanden goed opgerekt (dus iets ingescheurd).. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Dat komt gewoon omdat men scherpte mist, te makkelijk denkt, maar straks gaat de vermoeidheid spelen en vanaf minuut 60 gaan de doelpunten pas echt vallen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Nou laten we het hopen, het zag er echt niet goed uit, iig Twente kan hij vergeten |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
rust valt tegen was te verwachte dit soort potjes kan je alleen maar verliezen |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Schande. Weinig sympathiek naar Noordwijk toe ook, met je B-garnituur af komen zetten en er dan ook nog eens niets van bakken. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Nah, laten we die hele wedstrijd tegen Twente alvast maar vergeten. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
het ziet er bar slecht uit. Jammer voor de Sa dat hij heel ongelukkig is in zijn eerste acties, zo kom je niet in de wedstrijd. Maar laten we niet vergeten dat Noordwijk staat te handballen, met 10 man rond hun eigen 16. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Lul op man, ga nu niet doen alsof Noordwijk lekker fris en vrij vol de aanval moet gaan zoeken. 't Is Ajax dat er niets van bakt hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 19:39 schreef Ikke_tikkie het volgende:Lul op man, ga nu niet doen alsof Noordwijk lekker fris en vrij vol de aanval moet gaan zoeken. 't Is Ajax dat er niets van bakt hoor. Verplicht nummertje met een groot aantal "vreemde" spelers.. Kan je toch niks van verwachten?? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Pardon? Wij zijn Ajax. Al moet de A1 het doen, dan nog met overtuiging en in ieder geval een tactisch plan er achter.
Zijn we nu al zover dat we van de duurbetaalde reserves maar niets verwachten? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 19:49 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Pardon? Wij zijn Ajax. Al moet de A1 het doen, dan nog met overtuiging en in ieder geval een tactisch plan er achter. Zijn we nu al zover dat we van de duurbetaalde reserves maar niets verwachten? Ikke, ik ben het helemaal met je eens man! Er mag wel wat meer overtuiging in het spel. Maar zoals eerder ligt het wederom aan de instelling. Ze lopen als makke schapen over het veld. Vinden het allemaal wel best. En ben het met je eens dat dat een schande is en totaal respectloos naar Noordwijk toe! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
BULYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Kijk, en nu krijgt Noordwijk door dat dit Ajax tot weinig in staat is, kruipt uit zijn schulp en daar is zowaar een counter. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: mooi stiffie, wel alle tijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 19:49 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Pardon? Wij zijn Ajax. Al moet de A1 het doen, dan nog met overtuiging en in ieder geval een tactisch plan er achter. Zijn we nu al zover dat we van de duurbetaalde reserves maar niets verwachten? Dat plan dat is er ook wel, alleen weten spelers van elkaar gewoon vaak niet waar ze staan, en er gaat gewoon veel fout.. En het is al stukken beter dan verlengen tegen Eerstedivisieclubs.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou, de JOng betrokken bij twee goals.. Die zal wel op handen gedragen worden door de Boer na de wedstrijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jammer dat Serrero en Lodeiro niet gewoon naast elkaar spelen met de Jong daarachter bijvoorbeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Beide buitenspeler valle me wel positief op, niet fantastisch maar wel veel potentie.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
De kinderlijk eenvoudige manier waarop Blind voorbij gelopen wordt op het middenveld... poeh.
En Siem weet na dit seizoen niet eens meer hoe de bank er uit ziet. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Netjes van Vertonghen. Zo hoort dat.. |
|
|