BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - FC Twente (zaterdag 24-09-2011 , 20:45): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 19:53   quote  deeplink  
ajaxlogo.gif fctwentelogo.jpg

Na de loodzware wedstrijd tegen PSV in de competitie en het verplichte nummer doordeweeks mogen we aantreden tegen FC Twente voor de competitie..
Het loodzware programma heeft al verschillende slachtoffers geeist bij Ajax en het puzzelen voor de Boer zal wel weer begonnen zijn..

Het is mij duidelijk dat de Boer Eriksen niet moet opofferen om op rechts te gaan spelen, hij moet gewoon naast Janssen staan op het middenveld..

Wat er ook gebeurt, deze wedstijd moet gewonnen worden, op die manier staan we voor op Twente en PSV, en dat is niet verkeerd in deze zware periode.

Verder moeten er een aantal jongens zijn die revanchegevoelens hebben door de wedstrijd tegen PSV..

Ik denk dat wij met de juiste opstelling en instelling wij deze pot gaan winnen met 3-1..

Zoals gebruikelijk zal Aliblabla dit topic weer aanvullen met een geweldig stukje journalistiek....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door remco k --
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 18 september 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Mooi stukje! Ik denk ook dat we deze met 3-1 gaan winnen. We zijn thuis sterker en ik schat PSV sterker in dan Twente.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door dutchajaxmen --
Ajx
 Ajx - zondag 18 september 2011 - 20:39   quote  deeplink  
twente is niet sterker geworden deze transferperiode, een aardig stuk zwakker denk ik. Als eriksen gewoon op middenveld speelt, met janssen en enoh daar dan achter(anita links, echt geen blind!!) en dan ozbiliz-sigthorsson-boerigter voorin. Dan gaan we winnen met mooie cijfers(als we wel een beetje veel scherper moeten beginnen dan afgelopen wedstrijd tegen pisvee, want dat kan echt niet hoor!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door Ajx --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 18 september 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 20:39 schreef Ajx het volgende:
twente is niet sterker geworden deze periode, een aardig stuk sterker denk ik. Als eriksen gewoon op middenveld speelt, met janssen en enoh daar dan achter(anita links, echt geen blind!!) en dan ozbiliz-sigthorsson-boerigter voorin. Dan gaan we winnen met mooie cijfers(als we wel een beetje veel scherper moeten beginnen dan afgelopen wedstrijd tegen pisvee, want dat kan echt niet hoor!)
Is Twente nu sterker geworden of niet???? Want je praat jezelf een beetje tegen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Geweldig Remco, met deze wedstrijdtopics leef je ieder week weer meer uit naar de wedstrijden die komen gaan van ons cluppie!
Hoe zit het overigens met Ozbiliz die was geschorst vandaag volgende week ook nog ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 21:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Geweldig Remco, met deze wedstrijdtopics leef je ieder week weer meer uit naar de wedstrijden die komen gaan van ons cluppie!
Hoe zit het overigens met Ozbiliz die was geschorst vandaag volgende week ook nog ?
Dat is Ebecilio..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 18 september 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 21:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ebecilio mag tijdens de wedstrijd tegen Twente weer in actie komen. Hij heeft namelijk een schorsing van 2 wedstrijden gekregen en miste daardoor de wedstrijd tegen PSV en zal ook tegen Noordwijk niet in actie komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 21:32 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat is Ebecilio..
Had ergens gelezen dat Ozbiliz weer net fit was maar dat hij nog een schorsing te goed had.....Als dit niet zo is.....hoop ik dat hij zaterdag tegen Twente speelt.
Kan eriksen weer terug naar zijn stekkie man.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 19 september 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Had ergens gelezen dat Ozbiliz weer net fit was maar dat hij nog een schorsing te goed had.....Als dit niet zo is.....hoop ik dat hij zaterdag tegen Twente speelt.
Kan eriksen weer terug naar zijn stekkie man.
Een schorsing zal Ozbili niet hebben en als hi jwel 6 wedstrijden geschorst was, dan hoop ik dat zijn schorsing nu over is, maar volgens mij stond de Jong op de plek van Suljemani en niet Eriksen?

Hoe dan ook, ik hoop op Ozbili als rechtsbuiten en Anita als linksback. Janssen en Eriksen naast elkaar en Enoh erachter als puinruimer. Mocht hij besluiten om Janssen als VM neer te zetten, dan hoop ik op onze eigen ""Messi" Serrero...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 19 september 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 19:53 schreef remco k het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Na de loodzware wedstrijd tegen PSV in de competitie en het verplichte nummer doordeweeks mogen we aantreden tegen FC Twente voor de competitie..
Het loodzware programma heeft al verschillende slachtoffers geeist bij Ajax en het puzzelen voor de Boer zal wel weer begonnen zijn..

Het is mij duidelijk dat de Boer Eriksen niet moet opofferen om op rechts te gaan spelen, hij moet gewoon naast Janssen staan op het middenveld..

Wat er ook gebeurt, deze wedstijd moet gewonnen worden, op die manier staan we voor op Twente en PSV, en dat is niet verkeerd in deze zware periode.

Verder moeten er een aantal jongens zijn die revanchegevoelens hebben door de wedstrijd tegen PSV..

Ik denk dat wij met de juiste opstelling en instelling wij deze pot gaan winnen met 3-1..

Zoals gebruikelijk zal Aliblabla dit topic weer aanvullen met een geweldig stukje journalistiek....
Thuis tegen Twente is idd heel erg belangrijk, ik baal dat ik dit weekend weg ben en niet eens de wedstrijd kan zien :( wat een kutzooi is dat
nora
 nora - maandag 19 september 2011 - 13:30   quote  deeplink  
Om Eriksen bij PSV op rechts te zetten vond ik geen sterke zet van Frankie, Eriksen is aanvallend op zijn stek achter de voorhoede een absolute meerwaarde voor Ajax als je Eriksen dan op rechts zet en laat mee verdedigen haal je de meerwaarde er uit dus niet slim.
Dus gewoon Eriksen weer op zijn oude stek laten spelen met jansen en Enoh er achter en Anita op de linksback plaats dan moet het beter gaan als tegen PSV.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door nora --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:23 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Een schorsing zal Ozbili niet hebben en als hi jwel 6 wedstrijden geschorst was, dan hoop ik dat zijn schorsing nu over is, maar volgens mij stond de Jong op de plek van Suljemani en niet Eriksen?

Hoe dan ook, ik hoop op Ozbili als rechtsbuiten en Anita als linksback. Janssen en Eriksen naast elkaar en Enoh erachter als puinruimer. Mocht hij besluiten om Janssen als VM neer te zetten, dan hoop ik op onze eigen ""Messi" Serrero...
Nee De jong en Sigtorsson stonden gewoon op hun eigen stekkie, in eerste instantie stond volgens mij eerst Sigthorsson op rechts en Siem in de spits, later stonden ze weer op hun stekkie en stond Eriksen op rechts. Slechte zaak je moet Eriksen(best voetballende speler)die onze lijnen uitzet nooit rechtsvoor zetten.

Met jouw 2e alinea ben ik het totaal eens, zo moeten we gaan voetballen tegen Twente.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 19 september 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee De jong en Sigtorsson stonden gewoon op hun eigen stekkie, in eerste instantie stond volgens mij eerst Sigthorsson op rechts en Siem in de spits, later stonden ze weer op hun stekkie en stond Eriksen op rechts. Slechte zaak je moet Eriksen(best voetballende speler)die onze lijnen uitzet nooit rechtsvoor zetten.

Met jouw 2e alinea ben ik het totaal eens, zo moeten we gaan voetballen tegen Twente.
OK, ik had dat eigenlijk niet zo door, maar je zal wel gelijk hebben. Teveel spanning was er bij mij en ik had een kleine die me aandacht vroeg ;) , ik dacht gewoon dat ze steeds positiewisselingen deden. Idd Eriksen mag noooit als rechtbuiten gaan spelen, die Siem moet echt uit het elftal!!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 19 september 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Wat er ook gebeurt.. gezanik op dit forum zal er toch wel zijn.

cheers.gif
Guyt
 Guyt - maandag 19 september 2011 - 14:37   quote  deeplink  
Heel gek maar ik dach ook aan 3-1 voor AJAX.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 19 september 2011 - 14:37   quote  deeplink  
2-1
Enigma
 Enigma - maandag 19 september 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Aangezien we gisteren weer zwaar door het ijs zijn gezakt ben ik blij dat ik me in heb kunnen houden en niet op het topic van de wedstrijd me frustraties heb geuit. Wat een zwak, slecht positiespel en gelukkig dat anderen het meer en meer zien; wat een gebrek aan winnaarsmentaliteit. Dit roep ik al sinds het begin van het seizoen en ik blijf erbij; geen winnaars in elke linie of mensen die vooraf groot spreken maar verzaken op het moment suprême.

Tegen Twente ben ik juist meer op mijn hoede voor puntverlies. Twente is, en dat moeten we ze gewoon nageven, de laatste drie seizoenen groeiende en heeft bijna geen neerwaartse golf laten zien. Ze worden, helaas voor ons, elk jaar juist beter en gaan, en dat is volgens mij een ijzersterk punt, elke keer uit van eigen kracht. Ze blijven georganiseerd spelen vanuit hun linies, ze voeren hun taken zonder morren of azijnpissen uit. Overal waar ze spelen tonen ze aanvallend voetbal. Dat loont schijnbaar want ze staan weer bovenaan. Dus geen toeval. Oorzaak? Rust en vertrouwen. Natuurlijk is de druk ook minder maar toch! Genoeg voor hun deze loftrompet want wij zijn en blijven Ajacied natuurlijk..

Als Frank doorgaat met het vernietigen van Theo en het niet willen toegeven van het falen van Siem zal het middenveld ons brekebeen blijven. Ik dacht precies hetzelfde wat ik gisteren veel hoorde;"doet Siem eigenlijk wel mee?" inderdaad, onzichtbaar en kwalitatief de mindere in onze appelmand. Grof gezegd vind ik hem de appelflap op dit moment. Hij is geen goede 10 en ook geen goede 9. Onze 9 is Sigthorson en onze 10 is Eriksen. In mijn ogen is er voor Siem geen basisplek bij ons Ajax. Sterker, maar dat heb ik al gezegd, Theo moet naast Eriksen opereren. Dat is in meerdere opzichten beter. 1 - Hij heeft het gif wat Eriksen mist. 2 - Hij heeft het beste schot van ons team in zijn benen, en ook het hardst. 3 - Hij kan Eriksen heel veel leren m.b.t. lijnen uitzetten en op de goede momenten de 16 binnen gaan. 4 - Hij loopt dan ook niet de verdediging voor de voeten en Jan kan dan meer de gehele leiding van de verdediging nemen en meer opstomen. Ze lopen elkaar teveel in de weg. 5 - Je zult een sterker, betrouwbaarder en vooral meer angst inboezemend middenveld krijgen. Dat resulteert in tegenstanders die het wel even uit hun hoofd laten om ons op het middenveld vast proberen te zetten.

Voorts ben ik bang dat Greg zaterdag weer achter de feiten aan zal rennen, wat is die man aan het terugvallen zeg. Ik vond hem tegen Olympique al één van de zwakste maar gister had ik niet verwacht. In mijn ogen is hij geen prof. Slechte mentaliteit.. Gister.. Nooit verwacht.. Bah!

Ik weet niet waarom Serero en Lodeiro geen enkele kans krijgen maar die zou je toch ook wel een keer kunnen gebruiken. Frank doet mij een beetje denken aan de tijd dat wij de voetballende Picasso hadden; Dani. Van Gaal weigerde hem een echte kans te geven vanwege persoonlijke voorkeuren, zei hij. Volgens velen was de ware reden echter dat Cruijff herm na die geweldige goal tegen Atletico uit bestempelde als één van de grootste talenten ooit en dat hij wekelijks kansen behoorde te krijgen en niet alleen als invaller. De vergelijking voor mij is dat Frank toch ook wel ziet, hij is immers een record international en Ajax-icoon met alle prijzen achter zijn naam, dat je bepaalde spelers ook soms moet wisselen of offeren en doel ik op spelers als Eriksen en Siem. Van wisselen worden ze echt niet meteen slechter; misschien motiveert dat ook. Deze jongens nemen teveel de zaken "for granted" ik speel toch wel. Dat kan niet. Het is presteren en anders is het de bank of tribune.

Boerigter is een verademing, echte linksbuiten met een echte voorzet. Ook de juiste instelling, misschien is een jaartje RKC niet zo slecht dus. Leer je incasseren en knokken. Anita; onze redder in nood! Ondergewaardeerd door velen maar altijd in belang van team.

Ik blijf erbij; speel, in Nederland, met 3 verdedigers, 4 middenvelders en drie spitsen/aanvallers. Voor Remco; dit werd ook onder Michels gespeeld. Ik meen dat jij vorige keer iets zei daarover. Zo niet, sorry, dan was het een ander. Michels noemde dit totaalvoetbal en het heeft ons geen windeieren gelegd...

Voor zaterdag hoop ik op een overwinning maar ben al opgelucht als we gelijkspelen.. Twente ruikt bloed ben ik bang, en dat is begrijpelijk gezien het feit dat we nu eigenlijk weggespeeld zijn door een matig Lampenlandteam, bah.

Voorspelling-hoop: 2-1 voor ons..

Veel plezier zaterdag, ga er weer heen wie nog meer?
Ztjes
 Ztjes - maandag 19 september 2011 - 14:47   quote  deeplink  
+1
Laat Frank eens een naar Cor Adriaanse kijken. Vorige wedstrijd een kaptiale fout, volgende wedstrijd mag je de bank warm houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Ztjes --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:38 schreef Enigma het volgende:
Aangezien we gisteren weer zwaar door het ijs zijn gezakt ben ik blij dat ik me in heb kunnen houden en niet op het topic van de wedstrijd me frustraties heb geuit. Wat een zwak, slecht positiespel en gelukkig dat anderen het meer en meer zien; wat een gebrek aan winnaarsmentaliteit. Dit roep ik al sinds het begin van het seizoen en ik blijf erbij; geen winnaars in elke linie of mensen die vooraf groot spreken maar verzaken op het moment suprême.

Tegen Twente ben ik juist meer op mijn hoede voor puntverlies. Twente is, en dat moeten we ze gewoon nageven, de laatste drie seizoenen groeiende en heeft bijna geen neerwaartse golf laten zien. Ze worden, helaas voor ons, elk jaar juist beter en gaan, en dat is volgens mij een ijzersterk punt, elke keer uit van eigen kracht. Ze blijven georganiseerd spelen vanuit hun linies, ze voeren hun taken zonder morren of azijnpissen uit. Overal waar ze spelen tonen ze aanvallend voetbal. Dat loont schijnbaar want ze staan weer bovenaan. Dus geen toeval. Oorzaak? Rust en vertrouwen. Natuurlijk is de druk ook minder maar toch! Genoeg voor hun deze loftrompet want wij zijn en blijven Ajacied natuurlijk..

Als Frank doorgaat met het vernietigen van Theo en het niet willen toegeven van het falen van Siem zal het middenveld ons brekebeen blijven. Ik dacht precies hetzelfde wat ik gisteren veel hoorde;"doet Siem eigenlijk wel mee?" inderdaad, onzichtbaar en kwalitatief de mindere in onze appelmand. Grof gezegd vind ik hem de appelflap op dit moment. Hij is geen goede 10 en ook geen goede 9. Onze 9 is Sigthorson en onze 10 is Eriksen. In mijn ogen is er voor Siem geen basisplek bij ons Ajax. Sterker, maar dat heb ik al gezegd, Theo moet naast Eriksen opereren. Dat is in meerdere opzichten beter. 1 - Hij heeft het gif wat Eriksen mist. 2 - Hij heeft het beste schot van ons team in zijn benen, en ook het hardst. 3 - Hij kan Eriksen heel veel leren m.b.t. lijnen uitzetten en op de goede momenten de 16 binnen gaan. 4 - Hij loopt dan ook niet de verdediging voor de voeten en Jan kan dan meer de gehele leiding van de verdediging nemen en meer opstomen. Ze lopen elkaar teveel in de weg. 5 - Je zult een sterker, betrouwbaarder en vooral meer angst inboezemend middenveld krijgen. Dat resulteert in tegenstanders die het wel even uit hun hoofd laten om ons op het middenveld vast proberen te zetten.

Voorts ben ik bang dat Greg zaterdag weer achter de feiten aan zal rennen, wat is die man aan het terugvallen zeg. Ik vond hem tegen Olympique al één van de zwakste maar gister had ik niet verwacht. In mijn ogen is hij geen prof. Slechte mentaliteit.. Gister.. Nooit verwacht.. Bah!

Ik weet niet waarom Serero en Lodeiro geen enkele kans krijgen maar die zou je toch ook wel een keer kunnen gebruiken. Frank doet mij een beetje denken aan de tijd dat wij de voetballende Picasso hadden; Dani. Van Gaal weigerde hem een echte kans te geven vanwege persoonlijke voorkeuren, zei hij. Volgens velen was de ware reden echter dat Cruijff herm na die geweldige goal tegen Atletico uit bestempelde als één van de grootste talenten ooit en dat hij wekelijks kansen behoorde te krijgen en niet alleen als invaller. De vergelijking voor mij is dat Frank toch ook wel ziet, hij is immers een record international en Ajax-icoon met alle prijzen achter zijn naam, dat je bepaalde spelers ook soms moet wisselen of offeren en doel ik op spelers als Eriksen en Siem. Van wisselen worden ze echt niet meteen slechter; misschien motiveert dat ook. Deze jongens nemen teveel de zaken "for granted" ik speel toch wel. Dat kan niet. Het is presteren en anders is het de bank of tribune.

Boerigter is een verademing, echte linksbuiten met een echte voorzet. Ook de juiste instelling, misschien is een jaartje RKC niet zo slecht dus. Leer je incasseren en knokken. Anita; onze redder in nood! Ondergewaardeerd door velen maar altijd in belang van team.

Ik blijf erbij; speel, in Nederland, met 3 verdedigers, 4 middenvelders en drie spitsen/aanvallers. Voor Remco; dit werd ook onder Michels gespeeld. Ik meen dat jij vorige keer iets zei daarover. Zo niet, sorry, dan was het een ander. Michels noemde dit totaalvoetbal en het heeft ons geen windeieren gelegd...

Voor zaterdag hoop ik op een overwinning maar ben al opgelucht als we gelijkspelen.. Twente ruikt bloed ben ik bang, en dat is begrijpelijk gezien het feit dat we nu eigenlijk weggespeeld zijn door een matig Lampenlandteam, bah.

+ € 100.000.000
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:47 schreef Ztjes het volgende:
+1
Laat Frank eens een naar Cor Adriaanse kijken. Vorige wedstrijd een kaptiale fout, volgende wedstrijd mag je de bank warm houden.
JUIST !
Maar ook frank mag van mij wel 100 strafrondjes lopen.... neem me niet kwalijk maar hoe hij de laatste weken het elftal neerzet..... zelfs mijn Opa van 95 zet ze beter weg!
marius
 marius - maandag 19 september 2011 - 15:17   quote  deeplink  
hehe dan zet je van der wiel op de bank, maar wie moet daar gaan spelen??
En siem heb ik gister echt op gelet maar zoals hier al beaamt werd, je zag em hele stukke van de wedstrijd nie, haal hem eruit en serero op rechts geef die een kans nu siem zo fuckt up speelt!!!
Ztjes
 Ztjes - maandag 19 september 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 15:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

JUIST !
Maar ook frank mag van mij wel 100 strafrondjes lopen.... neem me niet kwalijk maar hoe hij de laatste weken het elftal neerzet..... zelfs mijn Opa van 95 zet ze beter weg!
Mee eens,
Maar als fout gaat met de opstelling van je opa, laat je hem wel geen strafrondjes rijden in zijn rolstoel.
Ztjes
 Ztjes - maandag 19 september 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 15:17 schreef marius het volgende:
En siem heb ik gister echt op gelet maar zoals hier al beaamt werd, je zag em hele stukke van de wedstrijd nie, haal hem eruit en serero op rechts geef die een kans nu siem zo fuckt up speelt!!!
Hebben we geen vervanger voor van der Wiel, dan moeten we ons diep schamen.
Voor hetzelfde geld raakt hij geblesseerd.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 19 september 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:38 schreef Enigma het volgende:

Heel mooi stukje man!! Ik kan zaterdag niet, echt een kutzooi!! Maarja je moeder wordt ook niet elke week 65, dus zal ik me daarin moeten schikken...
Enigma
 Enigma - maandag 19 september 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 15:17 schreef marius het volgende:
Daar kan Anita super spelen. Geeft je twee voordelen; 1 signaal aan Greg dat hij moet werken voor zijn geld naar zijn mogelijkheden en 2 ruimte voor Serero op middenveld.

Frank moet nu signalen afgeven van discipline en hardheid, kan hij ook tegen Mounir dus zie geen obstakel dit ook met anderen te doen. Naarmate het faken moet je wel proportioneel denken natuurlijk maar toch. Geen marchanderen; wil je top zijn moet je ook top handelen.. Ben het dipoolmolecuul gedoe nu echt zat! Nou eens een constante periode goed spel en vechten laten zien. Hoef niet te horen wat voor excuses er zijn; gewoon voetballen, meer niet!
Enigma
 Enigma - maandag 19 september 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 15:32 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Heel mooi stukje man!! Ik kan zaterdag niet, echt een kutzooi!! Maarja je moeder wordt ook niet elke week 65, dus zal ik me daarin moeten schikken...
Hé super man! Alvast een fijne verjaardag daar en maar hopen dat jullie nog lang van je moeder mogen genieten! Dat soort dingen gaan altijd boven sport.

Volgende keer ben je er gewoon weer bij.

Maar eerst mag je dan nog genieten van Real - Ajax.. haha. Piece of cake toch??
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 19 september 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 15:37 schreef Enigma het volgende:

[..]

Hé super man! Alvast een fijne verjaardag daar en maar hopen dat jullie nog lang van je moeder mogen genieten! Dat soort dingen gaan altijd boven sport.

Volgende keer ben je er gewoon weer bij.

Maar eerst mag je dan nog genieten van Real - Ajax.. haha. Piece of cake toch??
Tja, het kutte is dat ik van tevoren al de zondag had vrijgelaten, niet weetende dat Ajax zaterdagavond zou spelen.

Ja weet je dat Real is een ploeg die je kan hebben ;) Wij hebben Bulykin.. Vond hem wel sterk speken tegen PSV.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 19 september 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 15:31 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Hebben we geen vervanger voor van der Wiel, dan moeten we ons diep schamen.
Voor hetzelfde geld raakt hij geblesseerd.
Ja vervanger was Anita
Denk dat we wat meer Anitatjes moeten opleiden, want je kan hem niet links en rechtsback neerzetten en ook nog eens als verdedigende middenvelder in dezelfde wedstrijd, maar misschien kan hij dat allemaal wel belopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Ajax we love you --
lereeeen
 lereeeen - maandag 19 september 2011 - 15:53   quote  deeplink  
Hopelijk gat vd wiel dan wel op tijd naar bed las ergens dat die nog om 23:30 tweet dat heb ik gezien want ik volg hem,En hij was nog om 1:30 op facebook. Ik ga erheen waarschijnelijk zit nog te twijfelen of ik naar twente feyenoord ga .Twente ben ik laast geweest dat was in de jc schaal. ik denk 3-1 Ajax
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 19 september 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 15:53 schreef lereeeen het volgende:
Hopelijk gat vd wiel dan wel op tijd naar bed las ergens dat die nog om 23:30 tweet dat heb ik gezien want ik volg hem,En hij was nog om 1:30 op facebook. Ik ga erheen waarschijnelijk zit nog te twijfelen of ik naar twente feyenoord ga .Twente ben ik laast geweest dat was in de jc schaal. ik denk 3-1 Ajax
Dat verklaard een hoop, die gozer is geen prof man.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 15:19 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mee eens,
Maar als fout gaat met de opstelling van je opa, laat je hem wel geen strafrondjes rijden in zijn rolstoel.
Whahaha nee dan zet ik mijn opa van 95 in een zaal vol met vrouwen van 80!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 16:20   quote  deeplink  
Twente supporters zien zaterdag deze http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/9171 voorbij komen......whahaha
Ztjes
 Ztjes - maandag 19 september 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 15:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Whahaha nee dan zet ik mijn opa van 95 in een zaal vol met vrouwen van 80!
Ik stuur mijn moeder wel, wordt dit jaar ook 80.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 16:23 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik stuur mijn moeder wel, wordt dit jaar ook 80.
Als ze maar nie kaal is ouwe
remco k
 remco k - maandag 19 september 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:47 schreef Ztjes het volgende:
+1
Dat is ook niet goed he, iedere speler maakt weleens een fout, als je hem daar direct keihard op afstrat gaat hij echt niet beter spelen..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 19 september 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 17:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is ook niet goed he, iedere speler maakt weleens een fout, als je hem daar direct keihard op afstrat gaat hij echt niet beter spelen..
Tering man, dan houden we geen elftal meer over!! ;-)
remco k
 remco k - maandag 19 september 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 17:57 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Tering man, dan houden we geen elftal meer over!! ;-)
Inderdaad..
joduh
 joduh - dinsdag 20 september 2011 - 19:42   quote  deeplink  
mooi stukkie enigma.......helemaal eens man....
Ajx
 Ajx - woensdag 21 september 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 21:19 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Is Twente nu sterker geworden of niet???? Want je praat jezelf een beetje tegen?
Sorry, zie net dat het een beetjke tegengesteld is ja, zal het voor je aanpassen. Maar Twnete is er een stuk zwakker op geworden, door vertrek Ruiz en dan is Chadli ook nog eens geblesseerd! Daarnaast is Theotje daar weg, en vind ik hem bij ons toch wel gewoon belangrijk bij ons! Ben alleen wel benieuwd of die Rosales het ook tegen ons kan laten zien met zijn voorzetjes en naturlijk hoe adriaanse speelt, met die gekke oostenrijker en de jong of alleen de jong
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 september 2011 - 14:34   quote  deeplink  
3-2
Ajx
 Ajx - woensdag 21 september 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ja, maar zoals Tiendalli hem maakte, mag nooit gebeuren! Als iemand zo een erge fout maakt bij Ajax mag die ook gestraft worden!!
Ztjes
 Ztjes - woensdag 21 september 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Remco,
Tuurlijk mag je fouten (ik heb het over kapitale fouten) maken, maar als er spelers zijn, die weten dat ze er toch nooit naast staan, dan is gemakzucht nog een groter gevaar.
[Kijk na het gevalletje Gregory tijdens PSV, is de veroorzaker van 2 tegendoelpunten en zijn primaire taak is verdediger, is niet meer onervaren, dan wordt het tijd dat de trainer hem dat eens op een andere manier laat blijken.]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door Ztjes --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 september 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Hey Remco, goede openingspost man maar hoeveel is de stand als de wedstrijd om 20.45 uur echt aanvangt??? ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 september 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Maar Ajax gaat het zwaar krijgen. Denk zelf dat het 1-1 word!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 17:00 schreef amsterdammer113 het volgende:
Hey Remco, goede openingspost man maar hoeveel is de stand als de wedstrijd om 20.45 uur echt aanvangt??? ;-)
???
baco74
 baco74 - woensdag 21 september 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 18:30 schreef remco k het volgende:

[..]

???
ik snapte 'm ook niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door baco74 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 september 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 18:30 schreef remco k het volgende:

[..]

???
De aanvangstijdstip stond op 19.45 uur terwijl het 20.45 uur moest zijn. Maar je hebt het inmiddels al gewijzigd.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 september 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 18:40 schreef baco74 het volgende:

[..]

ik snapte 'm ook niet.
Lees mijn vorige bericht. ;-) Maar Remco heeft het inmiddels gewijzigd dus snapte hij hem uiteindelijk wel! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door amsterdammer113 --
baco74
 baco74 - woensdag 21 september 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 18:47 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Lees mijn vorige bericht. ;-) Maar Remco heeft het inmiddels gewijzigd dus snapte hij hem uiteindelijk wel! ;-)
ooh, Sneaky van 'm en mij in het ongewis laten....hahaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 september 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 18:56 schreef baco74 het volgende:

[..]

ooh, Sneaky van 'm en mij in het ongewis laten....hahaha
Krijgt ie een biertje minder vanavond in het CAFE! ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - FC Twente (zaterdag 24-09-2011 , 20:45): 1 - 1

0.0075042