BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - FC Twente (zaterdag 24-09-2011 , 20:45): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 24 september 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:27 schreef ThreeStars het volgende:
ik steek in lamp in je reet als je nu optyft met je phillips sport verening
oftewel piemels sport vereneging
hou je daarvan dan
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:03 schreef jodocus het volgende:
nogmaals de boer oprotte , of zoals remco zrgt , val dood
Misschien was dat wel tegen jou bedoeld..
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:10 schreef jodocus het volgende:
nou vertellen jullie s iets positiefs over deze wedstrijd dan , laat maar s horen dan , ik ben benieuwd
Eerste kwartier, 4 kansen gecreerd, veel druk op de bal met een hoog baltempo zoals Ajax altijd behoort te spelen..Vertonghen speelde weer als vanouds, Sulejmani en Boerrigter laten zien belangrijk te zijn in grote wedstrijden..

En nu jij, waarom moet de Boer weg..?? En aub geen antwoord zoiets als omdat het niet goed is..
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:12 schreef Love-Ajax. het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij geen algemeen directeur bent. De Boer heeft fouten gemaakt, maar om hem dan meteen te ontslaan, los je het probleem niet op. 2 maanden geleden was hij de god van Ajax en nu wordt hij afgerekend op de tegenvallende resultaten. Laat hem nou eens gewoon z'n werk doen.
Reslutaten zijn prima, we zijn al enige ploeg nog ongeslagen..
ThreeStars
 ThreeStars - zaterdag 24 september 2011 - 23:31   quote  deeplink  
AAAAH IK WORDT GEK HIER ik ga ff Meiden van holland kijken
even mijn teleurstelling verwerken met de zwans
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:15 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

en dit moet jij mij komen vertellen kijk ff wat je zelf plaatst op ons forum.
kom niet praten remco
Voorbeelden vriend... En praat niet als een of andere wannabee neger..
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:18 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
het is wel duidelijk met ajax supporters niet een kan er normaal reageren
maar dat warren we al gewend
Spiegeltje spiegeltje aan de wand...
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:20 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

je hoeft niet te reageren, kan er geen zak aan doen dat jullie punten verliezen
moet je niet op mij bot vieren zielige jankert
1 puntje gewonnen, waar heb je het over?? Of wou je zeggen dat jullie jaarlijks thuis van Twente winnen..??
jodocus
 jodocus - zaterdag 24 september 2011 - 23:38   quote  deeplink  
volgens mij hebben jullie een andere wedstrijd gezien , maar veel plezier verder , ik hou me maar bij mn cluppie FC ZWOLLE
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:38 schreef jodocus het volgende:
volgens mij hebben jullie een andere wedstrijd gezien , maar veel plezier verder , ik hou me maar bij mn cluppie FC ZWOLLE
Noem nou eens iets dan waarom hij weg zou moeten..??? Want je kan hier wel van allerlei negatieve shit lopen verkondigen, maar onderbouw eens iets dan??
jodocus
 jodocus - zaterdag 24 september 2011 - 23:42   quote  deeplink  
om te beginnen vorige week , volgens mij nog geen 2 man op zn eigen positie
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 23:42   quote  deeplink  
Blinde Vink in ieder geval eerlijk over zijn blunder. Dat is ook weleens anders geweest.

Pieter Vink baalde zaterdag enorm na afloop van de wedstrijd tussen Ajax en FC Twente: 1-1. Hij keurde namelijk onterecht een doelpunt van de Amsterdammers af in de eerste helft.

Op aangeven van de grensrechter keurde de scheidsrechter een doelpunt van Jan Vertonghen, bij een voorsprong van 1-0 voor Ajax, af wegens buitenspel. Ten onrechte, zo bleek later.

"Ik ben hier doodziek van. Op zo'n moment kan je door de grond zakken", aldus Vink, die toen hij na rust het veld weer opkwam van meerdere kanten te horen kreeg dat hij en zijn assistent het mis hadden. "Dan denk je: dat zou toch vervelend zijn. Ik heb verloren vandaag."
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:42 schreef jodocus het volgende:
om te beginnen vorige week , volgens mij nog geen 2 man op zn eigen positie
Waar heb je het over?? de bekerwedstrijd??
jodocus
 jodocus - zaterdag 24 september 2011 - 23:44   quote  deeplink  
en vandaag , veel te weinig afgedwongen in eigen huis .
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:44 schreef jodocus het volgende:
en vandaag , veel te weinig afgedwongen in eigen huis .
Ok, dus vorige week doet de Boer voor het eerste iets fout in een bekerwedstrijd, en dan moet ie direct ontslagen worden??
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 23:50   quote  deeplink  
Gaan antwoord. Jammer, ik ben weg, welterusten..
AJACIED uit enschede
 AJACIED uit enschede - zaterdag 24 september 2011 - 23:54   quote  deeplink  
pff wat stond vd Wiel toch belabberd te dekken bij die goal, aanvallend heel goed dit jaar, maar verdedigend zo slecht..
soccer
 soccer - zondag 25 september 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Reslutaten zijn prima, we zijn al enige ploeg nog ongeslagen..
dat kun je misschien morgen pas zeggen om half 3.
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 25 september 2011 - 01:20   quote  deeplink  
God de tering, wat een kakkerlakken en lampies nivo zeg.

Welke homofiel heeft het lef om Frank tegen te spreken.

We hebben pas ronde 7 gehad man, nog 27 te gaan en nog steeds niet verloren.
Deze had beter gewonnen moeten worden maar niet gebeurt.
Verder bouwen en doorgaan.

Gejank en gezanik allemaal.

Vorig jaar stonden we er nog slechter voor en verloren we zelfs 2x van ado en Utreg.
2x !!!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 25 september 2011 - 03:04   quote  deeplink  
mannen effe serieus,wat werden er vanavond toch een kansen verneukt het is om naar van te worden.
in de eerste 5 minuten al 2 honderdprocent kansen, treurig ik heb er geen andere woorden voor...
ik ga nu met me voorhuidje stoeien...hehe
joduh
 joduh - zondag 25 september 2011 - 07:14   quote  deeplink  
helemaal gelijk burned harry!!! maar ik weet nie meer met wie ik vorige week discussie had over frankie????
ik zei dat hij punten ging kosten????? en hoppa!!!!!!!!

motm: toby
lotm:tejo

de rest was zoals gewoonlijk slecht...........tot zeer slecht.......
nora
 nora - zondag 25 september 2011 - 10:18   quote  deeplink  
O mijn god wat een negatieve geluiden over Ajax,ze spelen Twente de eerste helft helemaal van de mat en dat is de laatste jaren echt niet meer gebeurd Co zei al in zijn intervieuw over Ajax dat zij gewoon de eerste helft met 3/4 0 voor had moeten staan maar helaas was het maar 2-0 en dankzij onze blinde Vinken werd het terug gedraaid naar 1-0 ,en ook in de tweede helft toen Twente wel sterker werd kreeg Ajax nog 3 grote kansen met de Jong die van dicht bij weer overschiet en Sulejmani die een op een met wisgerhof richting het doel over de bal struikelt en Anita met jansen alleen met maar 1 verdediger voor hun en Anita geeft die bal niet goed schande op dat niveau anders had het gewoon 2-0 gestaan,Twente zet daar in de tweedehelft 2 kansen tegen over een kopbal van landzaat (Blunder Enoh) en het doelpunt geen uitgespeeld doelpunt maar een langebal met een enorme dekkingsfout van of vertongen of Aldeweireld.
Al met al Ajax heeft gewoon een prima wedstrijd gespeeld maar het zit net even niet mee.
Dus elke halve zool die hier zit teverkondigen dat Frank alweer weg moet omdat Ajax zogenaamd niet presteerd zou ik willen adviseren ga lekker met die andere negatieve lullebehangers Jeu de boule kijken en plaats niet meer van die onzin berichten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door nora --
joduh
 joduh - zondag 25 september 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 10:18 schreef nora het volgende:
O mijn god wat een negatieve geluiden over Ajax,ze spelen Twente de eerste helft helemaal van de mat en dat is de laatste jaren echt niet meer gebeurd Co zei al in zijn intervieuw over Ajax dat zij gewoon de eerste helft met 3/4 0 voor had moeten staan maar helaas was het maar 2-0 en dankzij onze blinde Vinken werd het terug gedraaid naar 1-0 ,en ook in de tweede helft toen Twente wel sterker werd kreeg Ajax nog 3 grote kansen met de Jong die van dicht bij weer overschiet en Sulejmani die een op een met wisgerhof richting het doel over de bal struikelt en Anita met jansen alleen met maar 1 verdediger voor hun en Anita geeft die bal niet goed schande op dat niveau anders had het gewoon 2-0 gestaan,Twente zet daar in de tweedehelft 2 kansen tegen over een kopbal van landzaat (Blunder Enoh) en het doelpunt geen uitgespeeld doelpunt maar een langebal met een enorme dekkingsfout van of vertongen of Aldeweireld.
Al met al Ajax heeft gewoon een prima wedstrijd gespeeld maar het zit net even niet mee.
Dus elke halve zool die hier zit teverkondigen dat Frank alweer weg moet omdat Ajax zogenaamd niet presteerd zou ik willen adviseren ga lekker met die andere negatieve lullebehangers Jeu de boule kijken en plaats niet meer van die onzin berichten.
je heb helemaal gelijk nora man!!!!!!!!!!!!!het was eigenlijk fantastisch!!!!!!! ongeslagen!!!!!!!!!!!!!!!!! klasse wissels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!klasse frankie!!!!!!!!!!!!!
joduh
 joduh - zondag 25 september 2011 - 10:27   quote  deeplink  
frank de boer-co adriaanse 0-2
nora
 nora - zondag 25 september 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 10:27 schreef joduh het volgende:
frank de boer-co adriaanse 0-2
???????????????????????????????????????
remco k
 remco k - zondag 25 september 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Ajax twee keer niet gewonnen van Twente..
alibabba
 alibabba - zondag 25 september 2011 - 12:23   quote  deeplink  
Ik begreep de wissels echt niet. Waarom Enoh erin voor Sulejmani? Waarom dan niet een andere rechtsbuiten? Siem had op den duur in de spits gemoeten en Serero had ingebracht kunnen worden. Eriksen haal je niet van het middenveld af! Co had het lef om vol aan te vallen..de Boer niet!! Angstig om punten te verliezen....tja, dan verlies je ze ook!! Ik was en ben er echt ziek van...het was echt niet nodig en die grens moeten ze DIE STOK IN ZIJN REET PORREN EN NOOIT MEER ERUIT!!!!! ACHTERLIJKE GLADIOOL!!!!!!!!!!!!!!!
Ajaxfan675
 Ajaxfan675 - zondag 25 september 2011 - 12:24   quote  deeplink  
FUCK DIE SCHEIDS!
nora
 nora - zondag 25 september 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 12:11 schreef remco k het volgende:
Ajax twee keer niet gewonnen van Twente..
Klopt maar ook niet twee keer verloren.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 25 september 2011 - 16:03   quote  deeplink  
Frank de Boer heeft gister voor de zoveelste keer gefaald. Hij laat Ajax de bal constant achterin de bal rondtikken. Slaapverwekkend voetbal is dat Frank. Zn wissels zijn nu continu niet te begrijpen. Weer Enoh erin voor een aanvaller. Hoe LAF ben je dan! Dan wil je ook gewoon dat doelpunt tegen hebben. Hij haalt spelers en geeft ze vervolgens niet eens de kans...Serero...Terwijl spelers als Blind en Ebecilio, die duidelijk geen Ajax niveau hebben wel regelmatig de kans krijgen.

Ik erger me steeds meer aan hem en zn belachelijke wissels en tactische blunders.Hij mag dan wel een ras Ajacied zijn maar als jehet niet ziet of zoals iemand hier heel goed zegt....niet WIL zien....dan kan je maar beter stoppen! Hij blijft maar vasthouden aan zn fouten.Hij blijft maar steeds dezelfde fouten maken elke week weer. Hij is gewoon te trots om zn fouten toe te geven.Tis ook altijd de schuld van de spelers bij hem en dan zegt ie tussendoor even en dat neem ik mezelf ook kwalijk maar vervolgens krijgen de spelers weer een sneer. HIJ is degene die ze zo laat voetballen, HIJ is degene die verkeerd wisselt. Hij moet eens in de spiegel kijken. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee! Ik erger mee lke week weer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door Ajax_fan --
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 25 september 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 10:18 schreef nora het volgende:
Oh dus jij zit te genieten als Vermeer voor de 20 duizende keer de bal krijgt en Vertonghen en Alderweireld anderhalf uur lang de bal heen en weer ziet tikken??? Kom op zeg. Het voetbal is niet om aan te zien. Ja in de eerste helft was het even leuk ja maar ook toen was het tempo veel en veel te laag zoals elke wedstrijd. Kwamen ze er ook amper doorheen op een paar mooie momenten na. Het zit even niet mee zeg je.....als je een coach hebt die keer op keer verkeerd loopt te wisselen dan zit het idd niet mee. Sulejmani voor Enoh...hoe haalt ie het in zn hoofd zeg!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door Ajax_fan --
remco k
 remco k - zondag 25 september 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 16:10 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Oh dus jij zit te genieten als Vermeer voor de 20 duizende keer de bal krijgt en Vertonghen en Alderweireld anderhalf uur lang de bal heen en weer ziet tikken??? Kom op zeg. Het voetbal is niet om aan te zien. Ja in de eerste helft was het even leuk ja maar ook toen was het tempo veel en veel te laag zoals elke wedstrijd. Kwamen ze er ook amper doorheen op een paar mooie momenten na. Het zit even niet mee zeg je.....als je een coach hebt die keer op keer verkeerd loopt te wisselen dan zit het idd niet mee. Sulejmani voor Enoh...hoe haalt ie het in zn hoofd zeg!
Dat noemt men het ajax spel. Is ook altijd zo geweest zelfs in de goede tijden.
Oceanu
 Oceanu - maandag 26 september 2011 - 21:16   quote  deeplink  
Geweldig die reacties over de Boer die weg moet. Volledig mee eens !!

Het is inderdaad een schande als je gelijkspeelt bij PSV. Het is van de zotte als je thuis gelijkspeelt tegen het nietige FC Twente. Het is tenslotte alweer 4 maanden geleden dat zij tot op de laatste dag meededen om het kampioenschap !! Belachelijk dat die niet opgerold worden, zeker met tegenwerking van het arbitrale trio is het te zot voor woorden dat er niet gewonnen werd.

Daarom ben ik het er mee eens dat De Boer weg moet, maar voordat dat gebeurt: Eerst een slot om het hek van het trainingsveld, de fly-over bezetten om de spelersbus tegen te houden en oh ja, het bestuur moet ook oprotten want alles is kut.

Ik ga de Boer niet vergelijken met Cruyff of van Gaal, maar de teams van die 2 trainers speelden ook niet direct iedere ploeg volledig weg. Is een groeiproces voor nodig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - FC Twente (zaterdag 24-09-2011 , 20:45): 1 - 1

0.0119509