BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord vanaf zomer 2012 in categorie 2'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 19 september 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Dat Feyenoord op een uitstekende manier bezig is aan het gezond maken van de club wist iedereen en wellicht worden De Kuipbewoners hier nu voor beloond. De Rotterdammers zullen, wanneer zij op deze voet door blijven gaan, vanaf de zomer van 2012 weer in categorie 2 geplaatst worden. De KNVB zal maandagmiddag het bericht in een persconferentie bevestigen.

Categorie 2 betekent nog steeds niet volledig gezond, maar is in ieder geval een stuk beter dan de eerste categorie.
http://www.v-bal.nl/nieuws/67294/feyenoord-vanaf-zomer-2012-in-categorie-2.html

Zou het waar zijn?? anders snel een SLOTJE erop!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 13:25   quote  deeplink  
http://www.knvb.nl/nieuws/16702/knvb-veroordeelt-geweld-en-steunt-feyenoord

UITGEGEVEN: maandag, 19 september 2011 13:10 LAATST GEWIJZIGD: maandag, 19 september 2011 13:11 De KNVB heeft kennis genomen van de betreurenswaardige gebeurtenissen rondom het Maasgebouw van stadion Feijenoord afgelopen zaterdag. De bond veroordeelt het gedrag van de betrokken relschoppers ten zeerste en hoopt van harte dat deze personen geïdentificeerd, opgepakt en bestraft worden.

Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal KNVB: ,,Dit soort geweldplegers hoort niet in het stadion thuis. Ik wil benadrukken dat Feyenoord al geruime tijd op de goede weg is. De club komt uit een lastige situatie, maar voert een verstandig beleid om in de toekomst weer financieel gezond te kunnen zijn. De KNVB, en in het bijzonder de licentiecommissie, controleert dit beleid voortdurend en constateert dat Feyenoord zich op dit moment houdt aan het goedgekeurde plan van aanpak om weer in categorie 2 te komen. Dit beleid verdient daarom steun, respect en vertrouwen van alle betrokkenen. Degenen die overgaan tot zulk gedrag steunen de club niet en moeten keihard aangepakt worden.

Het afgelopen competitieweekend onderstreept de wens van de KNVB naar normalisatie. De centrale vraag hierbij is: hoe kunnen we samen met alle partners ervoor zorgen dat de goeden niet meer onder de kwaden lijden? Plezier in het voetbal moet centraal staan en supporters moeten normaal naar het stadion kunnen. Tegelijkertijd zullen de mensen die niet met deze vrijheid om kunnen gaan zoals deze geweldplegers - hard aangepakt en uitgesloten moeten worden. De bond zal hierbij niet schromen om stadionverboden voor langere tijd op te leggen.
dobias
 dobias - maandag 19 september 2011 - 13:25   quote  deeplink  
Dat zou inderdaad wel top zijn!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 19 september 2011 - 13:27   quote  deeplink  
lijkt te kloppen dus?
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 13:31   quote  deeplink  
Maar bij de KNVB doen ze er uiteraard ook alles aan om Feyenoord kaputt te maken! Piep piep hallo Calimero
Felbm
 Felbm - maandag 19 september 2011 - 13:32   quote  deeplink  
Heel mooi, zijn er weer plaatsen vrij voor mensen die echt achter feyenoord staan!
dobias
 dobias - maandag 19 september 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:31 schreef Stylzz het volgende:
Maar bij de KNVB doen ze er uiteraard ook alles aan om Feyenoord kaputt te maken! Piep piep hallo Calimero
Krjgen we dat weer.
Wat heeft de knvb aan een eredivie zonder feyenoord Dat kost hun ook geld want de eredivie wordt minder waard en leverd dan minder op....
Droef
 Droef - maandag 19 september 2011 - 13:33   quote  deeplink  
Misschien moet er naar gestreefd worden samen met de KNVB de kou uit de lucht te halen en, misschien wel in strijd met de reglementen, de vooruitgang vast te leggen. Dit betekent in de praktijk indelen in een (betere) categorie als men daar inderdaad nu al aan voldoet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:33 schreef dobias het volgende:

[..]

Krjgen we dat weer.
Wat heeft de knvb aan een eredivie zonder feyenoord Dat kost hun ook geld want de eredivie wordt minder waard en leverd dan minder op....
u herkent geen sarcasme. jammer.
dobias
 dobias - maandag 19 september 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

u herkent geen sarcasme. jammer.
Niet altijd nee.

Sorry!
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:35 schreef dobias het volgende:

[..]

Niet altijd nee.

Sorry!
Sarcastisch?
jacqueline
 jacqueline - maandag 19 september 2011 - 13:48   quote  deeplink  
wat zijn de bij cat 2 behorende spelregels?
Milano08
 Milano08 - maandag 19 september 2011 - 13:51   quote  deeplink  
NEEEEEEEEEEE asjeblieft zeg geen categorie 2 wat een blunder

Dat zou betekenen dat er iets goed gaat en dat mag niet want dan kunnen we ons niet
legitiem vol snuiven en volgooien met drank en lekker papa's met kindjes een trauma aanjagen en onze ja onze club want als wij het voor het zeggen hadden hadden we groter geweest als Barcelona vandaar dat we allemaal als we niet zuipen snuiven en rellen door de weeks op directie en aandeelhouders vergaderingen onnze businessplannen uiteenzetten en samen met Harry M de beursberichten doornemen.

echt Jongens bedankt van mij mogen jullie allemaal een overdosis nemen want mijn zoontje durft na zaterdag NOOIT meer naar de kuip.

Papa gaan we naar een andere voetbal want die mensen bij Feyenoord vind ik eng.

Hoop dat jullie geen kinderen krijgen of hebben want ik zie ze dan liever vandaag als morgen nog naar jeugdzorg gaan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 13:52   quote  deeplink  
Ronald Koeman schroomde na afloop van FeyenoordDe Graafschap (4-0) niet om de relschoppers, die de aanval op het eigen stadion hadden ingezet, uit te maken voor 'mafkezen'. De trainer van Feyenoord was krachtig in zijn oordeel, maar kreeg in het weekeinde bijval uit alle hoeken.

Koeman deed zijn uitspraak op het moment dat hij de Rotterdamse club voor 24 uur aan kop van de eredivisie had gevestigd. Een mooier sportief moment was eigenlijk niet denkbaar voor een elftal, dat vorig seizoen nog aan de rand van de afgrond bungelde. Maar het succes dat hij als coach heeft bereikt met de jeugd van Feyenoord dreigt totaal kapot te worden gemaakt door het laatste restje van de harde kern.

Waar Koeman de club op het sportief-technische vlak richting heeft gegeven, deed hij dat zaterdag ook ten aanzien van de krachten die de wederopstanding van Feyenoord in de weg staan. De meest krachtige sponsors en geldschieters, zoals Pim Blokland, burgemeester Aboutaleb, oud-Feyenoorders en boegbeelden van de club, ze waren allemaal net zo hard in hun oordeel. De grote meerderheid van goedwillende fans moet nu afstand nemen van de relschoppers, zo luidde hun boodschap.

Feyenoord heeft nog een paar maanden nodig om uit de vermaledijde categorie I van de licentiecommissie te treden. Dan worden de financiële mogelijkheden eindelijk groter voor de Rotterdamse club. Algemeen directeur Eric Gudde sloot voor de wedstrijd tegen De Graafschap nog nieuwe contracten af met bedrijven, sprak met potentiële investeerders en had topmensen uit het Nederlandse bedrijfsleven in de 'directorsbox' van het stadion uitgenodigd.

Het zijn werkzaamheden die buiten het beeld van de Feyenoord-aanhang plaats hebben, maar die allemaal bijdragen aan de gezondmaking van Feyenoord. Over een maand hoopt Feyenoord nieuwe feiten te kunnen presenteren ten aanzien van de afgenomen schuldenlast en transparantie is daarbij het steekwoord. De club heeft er zelf alles aan gedaan om de onrust weg te nemen, maar is uitgeput als het gaat om de problemen met de laatste hardnekkige groep hooligans.

Ronald Koeman liet duidelijk weten dat de club onder de huidige leiding juist op de goede weg is. ,,Ik snap helemaal de noodzaak niet om het beleid van de clubleiding af te kraken. Ik ken deze mensen en ik weet dat ze dag en nacht bezig zijn om de club gezond te maken. Wij als spelers en trainers doen er alles aan om op sportief gebied Feyenoord weer terug te brengen op het vertrouwde niveau. Dat lukt aardig, al zeg ik het zelf. De ware fans verdienen om van dit succes te genieten.''

De samenwerking tussen Koeman, Gudde en Van Geel heeft geleid tot een vruchtbaar transferbeleid in de eerste transferwindow die Feyenoord sinds het vertrek van Mario Been en Leo Beenhakker heeft meegemaakt. Koeman maakte eerder al duidelijk dat hij het talentvolle elftal nog hogerop denkt te kunnen brengen. ,,Het is zo jammer dat een klein groepje supporters de aandacht steeds weer weet te trekken. Als wij ze die aandacht blijven geven, krijgen ze wat ze willen. Dat moet niet gebeuren'', aldus de oefenmeester.

http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/5196/over-een-maand-hoopt-feyenoord-nieuwe-feiten-te-kunnen-presenteren.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:51 schreef Milano08 het volgende:
NEEEEEEEEEEE asjeblieft zeg geen categorie 2 wat een blunder

Dat zou betekenen dat er iets goed gaat en dat mag niet want dan kunnen we ons niet
legitiem vol snuiven en volgooien met drank en lekker papa's met kindjes een trauma aanjagen en onze ja onze club want als wij het voor het zeggen hadden hadden we groter geweest als Barcelona vandaar dat we allemaal als we niet zuipen snuiven en rellen door de weeks op directie en aandeelhouders vergaderingen onnze businessplannen uiteenzetten en samen met Harry M de beursberichten doornemen.

echt Jongens bedankt van mij mogen jullie allemaal een overdosis nemen want mijn zoontje durft na zaterdag NOOIT meer naar de kuip.

Papa gaan we naar een andere voetbal want die mensen bij Feyenoord vind ik eng.

Hoop dat jullie geen kinderen krijgen of hebben want ik zie ze dan liever vandaag als morgen nog naar jeugdzorg gaan.
Inderdaad bedankt eikels. Sterkte met je ventje!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 19 september 2011 - 14:02   quote  deeplink  
lijkt wel de goed nieuwsshow
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:51 schreef Milano08 het volgende:
NEEEEEEEEEEE asjeblieft zeg geen categorie 2 wat een blunder

Dat zou betekenen dat er iets goed gaat en dat mag niet want dan kunnen we ons niet
legitiem vol snuiven en volgooien met drank en lekker papa's met kindjes een trauma aanjagen en onze ja onze club want als wij het voor het zeggen hadden hadden we groter geweest als Barcelona vandaar dat we allemaal als we niet zuipen snuiven en rellen door de weeks op directie en aandeelhouders vergaderingen onnze businessplannen uiteenzetten en samen met Harry M de beursberichten doornemen.

echt Jongens bedankt van mij mogen jullie allemaal een overdosis nemen want mijn zoontje durft na zaterdag NOOIT meer naar de kuip.

Papa gaan we naar een andere voetbal want die mensen bij Feyenoord vind ik eng.

Hoop dat jullie geen kinderen krijgen of hebben want ik zie ze dan liever vandaag als morgen nog naar jeugdzorg gaan.
Ernstige zaak zo, met die kleine van je. Jammer.
dobias
 dobias - maandag 19 september 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:45 schreef nibali het volgende:

[..]

Sarcastisch?
Nee niet sarcastisch bedoeld als ik een verkeerde reactie geef omdat ik het verkeerd beoordeel dan zeg ik sorry....

Niks mis mee lijkt mij..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door dobias --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:02 schreef Jappie_FEY het volgende:
lijkt wel de goed nieuwsshow
dat lijkt zo na al die negativiteit. Dit is de normaal nieuws show.

Alleen is dit nieuws volgens een kleine groep onmogelijk. Want we zouden over deze periode toch ook al weer miljoenen verlies hebben geleden?!?

Dus Stylzz heeft gelijk. De KNVB zit in het complot!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 september 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:31 schreef Stylzz het volgende:
Maar bij de KNVB doen ze er uiteraard ook alles aan om Feyenoord kaputt te maken! Piep piep hallo Calimero
Hij is leuk!!!
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 19 september 2011 - 15:00   quote  deeplink  
Goed nieuws
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:21 schreef dobias het volgende:

[..]

Nee niet sarcastisch bedoeld als ik een verkeerde reactie geef omdat ik het verkeerd beoordeel dan zeg ik sorry....

Niks mis mee lijkt mij..
was een grapje Dobias
henkie1969
 henkie1969 - maandag 19 september 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Zo , en nu allemaal kappen met die negatieve shit....
HAND IN HAND
sevillana
 sevillana - maandag 19 september 2011 - 19:31   quote  deeplink  
als Feyenoord de rest van dit seizoen verder (en eigenlijk altijd!) verschoond blijft van het soort ongein zoals j.l. zaterdag weer speelde zou er idd een gerede kans bestaan dat de club uit categorie 1 verdwijnt. maar ja, . . jammer en helaas, . . . ik vraag me echt af of het incident van afgelopen zaterdag ook daadwerkelijk het laatste is geweest. ik heb zo m'n twijfels, . . helaas kan ik er op dit moment weinig anders van maken . . . . . . . .
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:31 schreef sevillana het volgende:
als Feyenoord de rest van dit seizoen verder (en eigenlijk altijd!) verschoond blijft van het soort ongein zoals j.l. zaterdag weer speelde zou er idd een gerede kans bestaan dat de club uit categorie 1 verdwijnt. maar ja, . . jammer en helaas, . . . ik vraag me echt af of het incident van afgelopen zaterdag ook daadwerkelijk het laatste is geweest. ik heb zo m'n twijfels, . . helaas kan ik er op dit moment weinig anders van maken . . . . . . . .
Je hebt de KNVB gehoord. Die gaan echt niet lopen jokken over de voortgang.
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:48 schreef jacqueline het volgende:
wat zijn de bij cat 2 behorende spelregels?
Geen toezicht meer.
F.L.E
 F.L.E - maandag 19 september 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Ik zou zeggen kom met officieele cijfers naar buiten en er is een hoop duidelijk.
Nietszeggend verhaaltje van de KNJB.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:44 schreef F.L.E het volgende:
Ik zou zeggen kom met officieele cijfers naar buiten en er is een hoop duidelijk.
Nietszeggend verhaaltje van de KNJB.
ben het vaak met je eens maar nu niet. Wat zijn de gevolgen als blijkt dat de knvb niet de waarheid spreekt? dat is niet te overzien. Die gaan dit echt niet zomaar roepen.
Ik zie zelf ook dit graag snel bevestigd met een indeling in categorie 2 maar we moeten gewoon geduld hebben.
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:46 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ben het vaak met je eens maar nu niet. Wat zijn de gevolgen als blijkt dat de knvb niet de waarheid spreekt? dat is niet te overzien. Die gaan dit echt niet zomaar roepen.
Ik zie zelf ook dit graag snel bevestigd met een indeling in categorie 2 maar we moeten gewoon geduld hebben.
Feyenoord volgt gewoon het ingediende plan van aanpak. Dit bevestigt de KNVB. Niks meer en niks minder. Gaat dus goed.
F.L.E
 F.L.E - maandag 19 september 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:46 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ben het vaak met je eens maar nu niet. Wat zijn de gevolgen als blijkt dat de knvb niet de waarheid spreekt? dat is niet te overzien. Die gaan dit echt niet zomaar roepen.
Ik zie zelf ook dit graag snel bevestigd met een indeling in categorie 2 maar we moeten gewoon geduld hebben.
Wat had jij dan verwacht, dat de KNVB gaat roepen dat het Feyenoord er beroerd voorstaat na zaterdagdag?
Kom met een officieel document waaruit blijkt dat Feyenoord inderdaad op weg is naar catagorie 2, en degene die protesteren hebben geen poot meer om op te staan.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:54 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Wat had jij dan verwacht, dat de KNVB gaat roepen dat het Feyenoord er beroerd voorstaat na zaterdagdag?
Kom met een officieel document waaruit blijkt dat Feyenoord inderdaad op weg is naar catagorie 2, en degene die protesteren hebben geen poot meer om op te staan.
klopt maar aan de andere kant zou dat wel heel kortzichtig zijn: wat gebeurt er wel niet als blijkt dat de knvb niet de waarheid spreekt? en daarnaast heb ik de knvb nog nooit kunnen betrappen op pro-Feyenoord houding dus neem aan dat het nu wel klopt.
F.L.E
 F.L.E - maandag 19 september 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:51 schreef nibali het volgende:

[..]

Feyenoord volgt gewoon het ingediende plan van aanpak. Dit bevestigt de KNVB. Niks meer en niks minder. Gaat dus goed.
De jaarcijfers van Feyenoord zijn nog niet bekend, in ieder geval nog niet goedgekeurd door een accountent. Dus hoe goed het gaat , of niet, is dus onbekend.
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:54 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Wat had jij dan verwacht, dat de KNVB gaat roepen dat het Feyenoord er beroerd voorstaat na zaterdagdag?
Kom met een officieel document waaruit blijkt dat Feyenoord inderdaad op weg is naar catagorie 2, en degene die protesteren hebben geen poot meer om op te staan.
Wat een onzin. De KNVB had niet met een statement naar buiten hoeven te komen, dus je commentaar verraadt een bepaalde vooringenomenheid.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 september 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:44 schreef F.L.E het volgende:
Ik zou zeggen kom met officieele cijfers naar buiten en er is een hoop duidelijk.
Nietszeggend verhaaltje van de KNJB.
Jij weet niet echt hoe het werkt.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 19 september 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:54 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Wat had jij dan verwacht, dat de KNVB gaat roepen dat het Feyenoord er beroerd voorstaat na zaterdagdag?
Kom met een officieel document waaruit blijkt dat Feyenoord inderdaad op weg is naar catagorie 2, en degene die protesteren hebben geen poot meer om op te staan.
Dan moet je helaas voor jou nog een maandje geduld hebben! Ik had zelf verwacht dat feyenoord rond eind september met goed nieuws naar buiten zou komen maar dat is nu verlengd naar midden of eind oktober 2011. En dan is het goed mogelijk dat Feyenoord dan al naar categorie 2 gaat.
Wordt vervolgd.............
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 21:59   quote  deeplink  
KNVB gaf toch juist aan dat Feyenoord met de huidige koers in de zomer naar categorie 2 zou verhuizen?

Maar goed, ik deel je eventuele optimisme, zou een leuke verrassing zijn.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 september 2011 - 07:13   quote  deeplink  
Vandaag interview met van Well in AD.
Geeft aan schuld is minimaal gehalveerd en Feyenoord gaat 100% uitcat 1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 september 2011 - 07:57   quote  deeplink  
Miljoenen van die 2 jodenjongen pas in 2012 meegenomen. Is lekker die begin je dus al +10 miljoen bruto
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 20 september 2011 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 07:57 schreef Stylzz het volgende:
Miljoenen van die 2 jodenjongen pas in 2012 meegenomen. Is lekker die begin je dus al +10 miljoen bruto
in het seizoen 2012/2013?? hoezo dat?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 september 2011 - 08:01   quote  deeplink  
11/12
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 20 september 2011 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 08:01 schreef Stylzz het volgende:
11/12
dat is toch dit seizoen, of ben ik nu gek?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 20 september 2011 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 08:13 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

dat is toch dit seizoen, of ben ik nu gek?
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2918320/2011/09/20/Miljoenen-voor-Fer-en-Wijnaldum-naar-2012.dhtml

'Miljoenen voor Fer en Wijnaldum naar 2012'

De miljoenen die Feyenoord heeft ontvangen voor Leroy Fer (5,5 miljoen euro naar FC Twente) en Georginio Wijnaldum (5 miljoen euro naar PSV) wordt pas in het boekjaar 2012 opgenomen, omdat beide spelers pas ná 30 juni van dit jaar naar respectievelijk Enschede en Eindhoven verkasten.

Voor Feyenoord is het gunstig om de transferwinsten pas in het komende boekjaar te stoppen, zo meldt De Telegraaf. Het betekent namelijk dat voor het seizoen 2011-2012 een winstverwachting kan worden genoteerd. Dat is weer essentieel voor het verlaten van categorie 1 van het licentiesysteem van de KNVB.

Disclaimer
FR_Douwe is er niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen van het plaatsen van dit artikel, ook niet verantwoordelijk voor de inhoud ervan.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 20 september 2011 - 08:19   quote  deeplink  
aha....het boekjaar 2012 dus.

hahahahaha.....die douwe!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 september 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 08:13 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

dat is toch dit seizoen, of ben ik nu gek?
zie Douwe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door Stylzz --
KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 10:29   quote  deeplink  
ik zie Douwe niet
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 20 september 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 10:29 schreef KKL het volgende:
ik zie Douwe niet
animal_muppet_13.jpg
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 20 september 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 10:34 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hahahahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 20 september 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 10:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

zie Douwe.
heb het gezien
KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 11:06   quote  deeplink  
koele bril Douwe
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 20 september 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 11:06 schreef KKL het volgende:
koele bril Douwe
dank je, toch altijd moeilijk om een goeie bril uit te zoek die recht doet aan je imago

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord vanaf zomer 2012 in categorie 2'









0.0072419