|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eens!!! sjaak word steeds beter |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 19:31 schreef jacqueline het volgende:[..] De mededeling die ze vandaag hebben gedaan is onherroepelijk een reactie op zaterdagavond. Ik begrijp best dat je niet zomaar kunt roepen dat het de goede kant op gaat financieel gezien, dat kan Feyenoord niet zomaar, de KNVB ook niet. Echter, met alles wat er de afgelopen maaaaaaaaaaaanden binnengekomen is, via transfers en Heer Blokland en vrienden, had een signaal van de KNVB (wat denk ik geloofwaardiger overkomt als hetzelfde signaal bijv van Feyenoord had gekomen) best wel iets eerder gegeven kunnen worden. Maar ja, dat is achteraf, dat zal zowel KNVB als Feyenoord ook wel beseffen. Laten we nu maar weer naar morgen kijken en daarna vizier richten op AZ. Als we die beide goed doorkomen is het zelfvertrouwen enorm. deze had ik nog niet gelezen ,blind en me eigen schuld...
een verrot goeie post jacqueline |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
jacgueline///lekkereheldin!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja man,die jacque toch... gaat gelijk ver over ons niveau heen man... zal er vast wel 1 komen nu dat daar niet veel voor nodig is maar stap maar eens over jou mamba heen man.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Voor de Eric Gudde en Pim Blokland!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wat is er zo goed aan die post van Jack dan? snap het niet zo... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Weet ik niet kijk niet op het neuzen forum, weet dus niet wat jack van g gepost heeft.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Helaas zat Eric Gudde vast aan bestaande contracten en overeenkomsten die waren afgesloten en die heb je dan helaas te respecteren!! Begrijp je dat dan niet? En dan gebeurt het helaas dat dan onder jou beleid de schuld oploopt en dat heeft ie al meerdere malen kenbaar gemaakt in het verleden. Maar die 'bestormers' zijn dat weer net zo snel vergeten als dat ze met hun ogen knipperen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: deze had ik ook nog niet gelezen,ik begin er niet aan.....
doe maar Rubben Schaken ofzo... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: jij bedoelt Sjaakie?Douwe |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik lees altijd halve topics en ik zag wat goeds van Sjaakie... ff later kijk ik nog eens goed wisseld Sjaakie klasse af met de grootste bullshit..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 21:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik lees altijd halve topics en ik zag wat goeds van Sjaakie... ff later kijk ik nog eens goed wisseld Sjaakie klasse af met de grootste bullshit.. Ze moet nog wat warm lopen. Help ik 'r graag bij... |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Ik denk over de hele linie dat Gudde gewoon een type van Geel nodig had. Van Geel heeft fantastisch werk verricht tot nu toe, maar mijns inziens in samenspraak met gudde en consorten. deze combinatie lijkt gewoon hel goed te werken. Beide partijen verdienen hierin credits denk ik! |
|
|
|
|
w-asshole
|
|
|
Het is toch ook zo dat je Gudde niet kunt afrekenen op de cijfers vanaf zijn aantreden? Tuurlijk is de schuld eerst gestegen, maar dit alles was door dure contracten die waren getekend voordat hij werd aangesteld. Hij is vanaf het begin top bezig, grote namen zijn zeer positief over zijn visie op Feyenoord(Wenger over het verhuren van Miyaichi en nu weer Met Man City en Guidetti), is al langs geweest bij het inmiddels weer grote Borussia Dortmund(toch wel een exacte kopie van de situatie van Feyenoord) om hun beleid te bestuderen en heeft blijkbaar ook de volle steun van alle zakenmannen binnen de VVF(die pompen immers geen grote bedragen in een plan dat top losse schroeven staat).
Natuurlijk zal hij ook fouten hebben gemaakt, maar over het algemeen is deze man gewoon een held!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door w-asshole -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: bron? Dit zegt echt helemaal niets. Iedereen kan mooie plaatjes maken. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 16:00 schreef KKL het volgende:[..] klopt! hij is in één woord Feyenoord! Gudde heeft onze club alleen maar goed gedaan. altijd open en eerlijk en altijd als een krachtige beleidsbepaler naar buiten gekomen. Gudde....er is geen betere! HAHAHAHAHAHAHAAHA DIES LEUK!!!! GUDDE... er is geen betere... ik zeg spandoek!!! |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Goede morgen allemaal, wat gaan we doen vandaag ? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: opruimen van huis en administratie. oh... je bedoelt de wedstrijd? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
haha.. beide. Hier: werken (post-sales telecom/ict) tot uurtje of 16:00-16:30. Dan klein hapje eten en op weg naar de Kuip (moet van ver komen, dus duurt wel effies in te spits) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 08:52 schreef jacqueline het volgende:haha.. beide. Hier: werken (post-sales telecom/ict) tot uurtje of 16:00-16:30. Dan klein hapje eten en op weg naar de Kuip (moet van ver komen, dus duurt wel effies in te spits) ik na de boel hier klaar te hebben ook richting rotterdam, ik kom uit Zwolle dus kan ook nog ff in de trein gaan zitten. Waar moet jij vandaan komen dan? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 08:52 schreef jacqueline het volgende:haha.. beide. Hier: werken (post-sales telecom/ict) tot uurtje of 16:00-16:30. Dan klein hapje eten en op weg naar de Kuip (moet van ver komen, dus duurt wel effies in te spits) post-sales telecom/ict?
Jeetje
jij hebt echt een baan waarbij je wat kan beteken voor de maatschappij!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik geloof niet dat KKL gelijk een laken en verf zoeken is |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: dat heb je goed geloofd rovert |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 09:06 schreef Rovert het volgende:[..] post-sales telecom/ict? Jeetje jij hebt echt een baan waarbij je wat kan beteken voor de maatschappij!! Rovert, iedereen die werkt betekent wat voor de maatschappij. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: welnee
advocaten, garage-mensen, makelaars en notarissen verdienen alleen maar geld voor zichzelf |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 09:18 schreef Rovert het volgende:[..] welnee advocaten, garage-mensen, makelaars en notarissen verdienen alleen maar geld voor zichzelf dan ga ik dat doen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Kun je niet, jij bent een goed mens met een goede baan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door Rovert -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: kutbaan! slecht betaald, als ik hetzelfde ga doen in een commerciële sector dan verdien ik een keer zoveel man. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 09:25 schreef FR-Douwe het volgende:[..] kutbaan! slecht betaald, als ik hetzelfde ga doen in een commerciële sector dan verdien ik een keer zoveel man. ja klopt, maar dan moet je een slechte hond worden |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 09:25 schreef FR-Douwe het volgende:[..] kutbaan! slecht betaald, als ik hetzelfde ga doen in een commerciële sector dan verdien ik een keer zoveel man. Wordt autospuiter. Hele dag high, dat verklaart mijn posts, en je verdient goed.
Opeens heb je het..
Edit; is het nu zeker dat je komt dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 09:30 schreef Bosifyable het volgende:[..] Wordt autospuiter. Hele dag high, dat verklaart mijn posts, en je verdient goed. Opeens heb je het.. Edit; is het nu zeker dat je komt dan? en dan? eerst weer 3 jaar naar school?
edit: ja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: 4 jaar. Tenzij je het versneld doet zoals ik, dan 2.
Maar is BBL joh, werken en naar school. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: en de verdiensten? voor een beginnend spuiter dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Kun jij mijn auto spuiten? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: je weet niet wat je vraagt, bij hem komen de volkswagens kevers uit de lucht vallen als hij dat doet. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 09:44 schreef FR-Douwe het volgende:[..] je weet niet wat je vraagt, bij hem komen de volkswagens kevers uit de lucht vallen als hij dat doet. Ik wil mijn auto zwart en dan aan de zijkant en op de motorkap oranje/rode/gele vlammen |
|
|
|
|
STS
|
|
|
OT;
Gude MAG en KAN voorlopig nog geen cijfers naar buiten brengen. Allereerst moeten de cijfers nog langs de accountant en daarna langs de RvC die er wat van moeten vinden (goedkeuren) Vervolgens gaat het pakketje naar de KNVB die er wat over gaat vinden. Ik kan me voorstellen dat de handen van Gudde jeuken momenteel om wat los te laten, maar (regel technisch gezien) mag het gewoon nog niet. In November weten we meer en tot die tijd lekker op je stoel blijven zitten, in plaats van voor de deur te staan!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
WAT IS DE RENTE DIE BLOKLAND ONTVANGT, OVER HET "GELEENDE" GELD??????????????????? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: WEET IK NIET!!!!!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: waarom schreeuw je zo? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
STS
|
|
|
HOEZO!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!! IS DE VRAAAG SOMS CYNISCH??????????????????????????? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hebben we 't vnv wel ff over! |
|
|
|
|
schippertje
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 19:31 schreef jacqueline het volgende:[..] De mededeling die ze vandaag hebben gedaan is onherroepelijk een reactie op zaterdagavond. Ik begrijp best dat je niet zomaar kunt roepen dat het de goede kant op gaat financieel gezien, dat kan Feyenoord niet zomaar, de KNVB ook niet. Echter, met alles wat er de afgelopen maaaaaaaaaaaanden binnengekomen is, via transfers en Heer Blokland en vrienden, had een signaal van de KNVB (wat denk ik geloofwaardiger overkomt als hetzelfde signaal bijv van Feyenoord had gekomen) best wel iets eerder gegeven kunnen worden. Maar ja, dat is achteraf, dat zal zowel KNVB als Feyenoord ook wel beseffen. Laten we nu maar weer naar morgen kijken en daarna vizier richten op AZ. Als we die beide goed doorkomen is het zelfvertrouwen enorm. ommaar even in de herinnering te roepen de knvb had dit signaal allang gegeven in de periode dat feyenoord aan de knvb toestemming vroeg om een deel van de transferopbrengsten te mogen investeren toen heeft de knvb al gezegd dat feyenoord op de goede weg was maar dat feyenoord nog 1 lucratieve transfer (fer)nodig had om zich weer voorzichtig op de transfermarkt te kunnen begeven maar beter even kon wachten om de begroting voor dit seizoen niet in gevaar te brengen REMEMBER???????? alleen hebben degene die dat liever niet hoorden dit afgedaan als leugens,net als de woorden van gudde afgelopen zaterdagavond toen hij ook woorden van die strekking sprak werden afgedaan als leugens dus waarom zou gudde en feyenoord transparant zijn naar de achterban als het toch word afgedaan als leugens
verder ben ik het met de mensen ééns dat gudde straks een standbeeld verdient bij de kuip maar dat heb ik al vaker geroepende laatste maanden |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 10:40 schreef schippertje het volgende:[..] verder ben ik het met de mensen ééns dat gudde straks een standbeeld verdient bij de kuip maar dat heb ik al vaker geroepende laatste maanden roerend mee eens!!!!
net zoals in Noord Korea moeten we ook onze helden op deze manier vereren!
hup Gudde! |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
En dus wat gaan we zingen vanavond? |
|
|