BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voor eens en altijd de wereld uit: Gudde heeft NIETS met de opgelopen schuld te maken gehad!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 20 september 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 10:45 schreef jacqueline het volgende:
En dus wat gaan we zingen vanavond?
hahahaha, volgens KKL dit:

Milo
 Milo - dinsdag 20 september 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 09:55 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

WEET IK NIET!!!!!!!
Waarom zou ik dit vragen???? denk maar eens na!
Mensen die gudde kwijt willen, willen ook blokland weg hebben....gudde blijft nog heeeeel lang de baas!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 september 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 09:15 schreef jacqueline het volgende:

[..]

Rovert, iedereen die werkt betekent wat voor de maatschappij.
Wat een onzin
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 september 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 10:45 schreef jacqueline het volgende:
En dus wat gaan we zingen vanavond?
Hand in hand
KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 10:48 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahaha, volgens KKL dit:

[ filmpje ]
ontroerend
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 20 september 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 11:07 schreef KKL het volgende:

[..]

ontroerend
gouwe ouwe!
KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 11:08 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

gouwe ouwe!
da bomb
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 20 september 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 11:00 schreef Milo het volgende:

[..]

Waarom zou ik dit vragen???? denk maar eens na!
Mensen die gudde kwijt willen, willen ook blokland weg hebben....gudde blijft nog heeeeel lang de baas!
maar Feyenoord kan de aandelen toch terugkopen op een bepaald moment? daar kan Blokland niets tegen doen, de voorwaarden zijn vastgelegd.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 september 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 11:17 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

maar Feyenoord kan de aandelen toch terugkopen op een bepaald moment? daar kan Blokland niets tegen doen, de voorwaarden zijn vastgelegd.
Ook tegen welk bedrag?
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 20 september 2011 - 11:24   quote  deeplink  
NIEMAND KOMT AAN FEYENOORD KUT !!

Vanavond bij Pathe de Kuip, New Kids Feyenoord

newkidsfeyenoord.jpg
KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 11:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ook tegen welk bedrag?
precies!

al zijn we uit catogorie 1, de schuld blijft staan bij de VvF.

die mag men straks tegen een bepaald percentage terug betalen de komende jaren.
en als straks de nieuwe Kuip eventueel wel door gaat dan worden de aandelen vele malen meer waard waardoor Feyenoord nog veel meer moet terug betalen.

leuk hé
Rovert
 Rovert - dinsdag 20 september 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 10:42 schreef KKL het volgende:

[..]

roerend mee eens!!!!

net zoals in Noord Korea moeten we ook onze helden op deze manier vereren!

hup Gudde!
Je verliest nu al je geloofwaardigheid in hoog tempo

zonde kerel, ik had/heb je hoog zitten
Rovert
 Rovert - dinsdag 20 september 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 10:45 schreef jacqueline het volgende:
En dus wat gaan we zingen vanavond?
hand in hand?
KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 12:14 schreef Rovert het volgende:

[..]

Je verliest nu al je geloofwaardigheid in hoog tempo

zonde kerel, ik had/heb je hoog zitten
hoezo Rovert?

wat een enorm onzin gelul over Gudde en een standbeeld....als mensen dit echt menen dan twijfel ik oprecht aan hun houdbaarheidsdatum.

de enige 2 mensen die een standbeeld verdienen naast die van Moulijn op het voorplein zijn Ome Fred Blankemeijer en Gerard Meijer.

Gudde kom op zeg hahahaa
Rovert
 Rovert - dinsdag 20 september 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 12:19 schreef KKL het volgende:

[..]

hoezo Rovert?

wat een enorm onzin gelul over Gudde en een standbeeld....als mensen dit echt menen dan twijfel ik oprecht aan hun houdbaarheidsdatum.

de enige 2 mensen die een standbeeld verdienen naast die van Moulijn op het voorplein zijn Ome Fred Blankemeijer en Gerard Meijer.

Gudde kom op zeg hahahaa
en als jij er zo op in gaat twijfel ik net zo hard aan de houdbaarheidsdatum van jou
KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 12:22 schreef Rovert het volgende:

[..]

en als jij er zo op in gaat twijfel ik net zo hard aan de houdbaarheidsdatum van jou
sarcasme
Rovert
 Rovert - dinsdag 20 september 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 12:23 schreef KKL het volgende:

[..]

sarcasme
nee
bij jou niet meer op dit moment
schippertje
 schippertje - dinsdag 20 september 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 12:12 schreef KKL het volgende:

[..]

precies!

al zijn we uit catogorie 1, de schuld blijft staan bij de VvF.

die mag men straks tegen een bepaald percentage terug betalen de komende jaren.
en als straks de nieuwe Kuip eventueel wel door gaat dan worden de aandelen vele malen meer waard waardoor Feyenoord nog veel meer moet terug betalen.

leuk hé
volgens mij heeft pim blokland gezegd dat de vvf gewoon zijn ingelegde geld terug wil en hoeven ze er niet aan te verdienen ,dus als de aandelen meer waard worden gaat dat volgens mij toch echt naar de kas van feyenoord
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 20 september 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Staat niet in de voorwaarden die gepubliceerd zijn.
KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 12:24 schreef Rovert het volgende:

[..]

nee
bij jou niet meer op dit moment
kut zeg
KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 14:10   quote  deeplink  
'Gudde weet blijkbaar niet dat hij fans tot waanzin!' Bron: De Volkskrant

Wie de moeite neemt te lezen in de geschriften van Lunatic News, een fanzine over Feyenoord dat ook op internet verschijnt, blijft al gauw hangen bij de kop Eric Gudde drijft supporters tot waanzin.

Het artikel verscheen op 18 september en reageert op een opmerking van directeur Gudde na afloop van de rellen van zaterdag bij de Kuip, voor het duel met De Graafschap. Doodsbange agenten voelden zich toen dermate bedreigd dat ze het dienstpistool trokken om de razende fans op afstand te houden bij een bestorming van het Maasgebouw.

De vrij algemene reactie is: opsporen en straffen dat tuig. Dat is een goed advies. Maar alleen daarmee zijn de problemen niet opgelost. Integendeel.

Gudde opperde dat het toch goed gaat met Feyenoord. Hij snapt niet waarom dit allemaal gebeurt. Alleen al die opmerking doet sommige fans trillen van woede. Dat Feyenoord nu op een toppositie in de eredivisie staat en dat het langzaam beter gaat met de financiële situatie, speelt helemaal geen rol. De schrijvers vragen zich af of Gudde boter op het hoofd heeft, een bord voor zijn kop of een hele bunker voor zijn taas.

Dan volgt een opsomming van ongeveer honderd (100!) klachten over de directeur, diens beleid of gevolgen van zijn beleid. Soms zijn de grieven ogenschijnlijk klein, over het te laat verschijnen van de directie bij de herdenking van Coen Moulijn bijvoorbeeld.

Soms zijn ze juist groot en veelomvattend. Ze gaan over organisatorische wanorde, persoonlijke voorkeuren, censuur bij op het oog onschuldige spandoeken (clubliefde is Fer te zoeken, toen Leroy Fer aangaf naar FC Twente te willen vertrekken), of de weigering in te gaan op een aanbod van supporters om de veldverwarming op het trainingscomplex Varkenoord te betalen.

De opsomming is schier eindeloos: het ontbreken van een plan B bij het afblazen van de nieuwbouw van het stadion. Lafheid van Gudde om tijdig op te treden toen de spelersgroep uitgekeken was op Mario Been, verrijking van directieleden met bonussen. Of anders wel het verbreken van de band met RTV Rijnmond.

Ook is er sprake van te grote invloed van de sponsorgroep Vrienden van Feyenoord voor een relatief te lage financiële inbreng en de onduidelijke bestemming van geld in de vereniging Supporters Steunen Feyenoord. Fans konden voor minimaal een tientje lid worden en het faillissement helpen afwenden. Een grote groep vindt gewoon dat Gudde weg moet, en dat is ook nog zo als Feyenoord over vijf weken drie punten voorstaat op Ajax. Ze eisten eerder dat financieel man Jacobs vertrok. Dat is inmiddels gebeurd.

Natuurlijk is het schandalig dat al dan niet doorgesnoven fans directieleden terroriseren, maar dat wil niet zeggen dat kritiek niet terecht kan zijn. In de mars liepen minimaal duizend man mee, hoewel andere schattingen veel hoger zijn. Dat zijn lang niet allemaal hooligans. Dat zijn ook personen met een clubhart, die de club hebben zien marginaliseren, die het niet meer kunnen aanzien.
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 20 september 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Om serieus te zijn in alle vlakken die er op dit moment spelen.

* Geweld tegen je eigen club KAN nooit..
* Gudde was echt een slappe lul tegenover de pers afgelopen zaterdag.. ergerde me dood..
* De nieuwsberichten komen vast niet uit de lucht vallen (negatieve en positieve).
* Er zal vast wel een reden zijn waarom Feyenoord er op dit moment niet voor kiest om met cijfers de "negatieve" supporters hun mond te snoeren.
* het niet vind kunnen dat supporters gaan eisen om veranderingen binnen een bestuur van een bedrijf omdat ze nooit alle feiten hebben alleen van horen/zeggen
* Ik er vanuit ga dat niemand z'n eigen bedrijf failliet wil zien gaan. (ook als directie/werknemers/aandeelhouders) dus Feyenoord gaat niet volgend seizoen failliet..

maar het gene wat voor mij het meeste geld is dat niemand behalve de lui die er nu zitten Feyenoord nog binnen een seizoen uit Cat. 1 kunnen halen, samen met de KNVB..

dus enige wat ik kan doen.. hopen dat alles goed komt en zodra ze uit cat.1 zijn maar snel een open en goed beleid kunnen voeren en wederom een topclub word..
en ze in ieder geval op sportief gebied steunen...
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 20 september 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 18:27 schreef MMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bron? Photoshop zeker...
Xapter
 Xapter - dinsdag 20 september 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 14:31 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Bron? Photoshop zeker...
Dan nog..
die schulden zijn gemaakt door de verschrikkelijke contracten die hofland, cler, bronckhorst, makaay voorgeschoteld kregen.. en met die contracten had Gudde niets te maken, was namelijk nog niet bij de club! Deze contracten moesten, zoals gebeurd is, uitgediend worden.. Tadaaaa schuld liep op als een malle!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 20 september 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 14:10 schreef KKL het volgende:
'Gudde weet blijkbaar niet dat hij fans tot waanzin!' Bron: De Volkskrant

Wie de moeite neemt te lezen in de geschriften van Lunatic News, een fanzine over Feyenoord dat ook op internet verschijnt, blijft al gauw hangen bij de kop Eric Gudde drijft supporters tot waanzin.

Het artikel verscheen op 18 september en reageert op een opmerking van directeur Gudde na afloop van de rellen van zaterdag bij de Kuip, voor het duel met De Graafschap. Doodsbange agenten voelden zich toen dermate bedreigd dat ze het dienstpistool trokken om de razende fans op afstand te houden bij een bestorming van het Maasgebouw.

De vrij algemene reactie is: opsporen en straffen dat tuig. Dat is een goed advies. Maar alleen daarmee zijn de problemen niet opgelost. Integendeel.

Gudde opperde dat het toch goed gaat met Feyenoord. Hij snapt niet waarom dit allemaal gebeurt. Alleen al die opmerking doet sommige fans trillen van woede. Dat Feyenoord nu op een toppositie in de eredivisie staat en dat het langzaam beter gaat met de financiële situatie, speelt helemaal geen rol. De schrijvers vragen zich af of Gudde boter op het hoofd heeft, een bord voor zijn kop of een hele bunker voor zijn taas.

Dan volgt een opsomming van ongeveer honderd (100!) klachten over de directeur, diens beleid of gevolgen van zijn beleid. Soms zijn de grieven ogenschijnlijk klein, over het te laat verschijnen van de directie bij de herdenking van Coen Moulijn bijvoorbeeld.

Soms zijn ze juist groot en veelomvattend. Ze gaan over organisatorische wanorde, persoonlijke voorkeuren, censuur bij op het oog onschuldige spandoeken (clubliefde is Fer te zoeken, toen Leroy Fer aangaf naar FC Twente te willen vertrekken), of de weigering in te gaan op een aanbod van supporters om de veldverwarming op het trainingscomplex Varkenoord te betalen.

De opsomming is schier eindeloos: het ontbreken van een plan B bij het afblazen van de nieuwbouw van het stadion. Lafheid van Gudde om tijdig op te treden toen de spelersgroep uitgekeken was op Mario Been, verrijking van directieleden met bonussen. Of anders wel het verbreken van de band met RTV Rijnmond.

Ook is er sprake van te grote invloed van de sponsorgroep Vrienden van Feyenoord voor een relatief te lage financiële inbreng en de onduidelijke bestemming van geld in de vereniging Supporters Steunen Feyenoord. Fans konden voor minimaal een tientje lid worden en het faillissement helpen afwenden. Een grote groep vindt gewoon dat Gudde weg moet, en dat is ook nog zo als Feyenoord over vijf weken drie punten voorstaat op Ajax. Ze eisten eerder dat financieel man Jacobs vertrok. Dat is inmiddels gebeurd.

Natuurlijk is het schandalig dat al dan niet doorgesnoven fans directieleden terroriseren, maar dat wil niet zeggen dat kritiek niet terecht kan zijn. In de mars liepen minimaal duizend man mee, hoewel andere schattingen veel hoger zijn. Dat zijn lang niet allemaal hooligans. Dat zijn ook personen met een clubhart, die de club hebben zien marginaliseren, die het niet meer kunnen aanzien.
Lunaticnews.... gestopt met lezen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 20 september 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 16:27 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Lunaticnews.... gestopt met lezen.
Doe ik ook gelijk als lutanicnews wordt vermeld! Stoppen met lezen. Wat een drama is die site
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 20 september 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 12:12 schreef KKL het volgende:

[..]

precies!

al zijn we uit catogorie 1, de schuld blijft staan bij de VvF.

die mag men straks tegen een bepaald percentage terug betalen de komende jaren.
en als straks de nieuwe Kuip eventueel wel door gaat dan worden de aandelen vele malen meer waard waardoor Feyenoord nog veel meer moet terug betalen.

leuk hé
Jij vertel nooit de hele waarheid. Maar alle waarheden worden naar jou inzicht vertaald.
Echt een typische lunaticnews trukje!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 19:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Doe ik ook gelijk als lutanicnews wordt vermeld! Stoppen met lezen. Wat een drama is die site
Houd je mond dan over zaken die je niet gelezen hebt.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 12:12 schreef KKL het volgende:

[..]

precies!

al zijn we uit catogorie 1, de schuld blijft staan bij de VvF.

die mag men straks tegen een bepaald percentage terug betalen de komende jaren.
en als straks de nieuwe Kuip eventueel wel door gaat dan worden de aandelen vele malen meer waard waardoor Feyenoord nog veel meer moet terug betalen.

leuk hé
Even een correctie. Aandelen zijn geen schuld. Als je aandelen koopt van een bedrijf koop je een stukje van het bedrijf, dus je bent voor een klein deel eigenaar van het bedrijf.

Koop je veel aandelen dan ben je voor een groter deel eigenaar van het bedrijf, maar op het moment dat je van de aandelen af wilt en je geld terug wilt hoef je echt niet bij het berdrijf aan te kloppen. Je kunt proberen om ze te verkopen aan iemand anders.

Het geld dat voor aandelen betaals is is dus eigendom van de club en er kan mee gedana worden wat zij willen. Er zijn rentedragende leningen mee afgelost. Ergo de schuld is dus echt gezakt.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:45 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Even een correctie. Aandelen zijn geen schuld. Als je aandelen koopt van een bedrijf koop je een stukje van het bedrijf, dus je bent voor een klein deel eigenaar van het bedrijf.

Koop je veel aandelen dan ben je voor een groter deel eigenaar van het bedrijf, maar op het moment dat je van de aandelen af wilt en je geld terug wilt hoef je echt niet bij het berdrijf aan te kloppen. Je kunt proberen om ze te verkopen aan iemand anders.

Het geld dat voor aandelen betaals is is dus eigendom van de club en er kan mee gedana worden wat zij willen. Er zijn rentedragende leningen mee afgelost. Ergo de schuld is dus echt gezakt.
Behalve als je toezegt dat je de aandelen terug koopt na een bepaalde tijd (volgens mij werd de termijn van 5 jaar genoemd. Correct me if i'm wrong). Dan is het nog steeds een verkapte lening. Mocht er dan een nieuw stadion zijn en je moet ze tegen de dan geldende koers terug kopen, blijk je opeens veel duurder uit te zijn dan bij een lening....

Volgens de huidige koers is de helt van de club nog geen dertig miljoen waard.... Dan zit je als VvF toch voor een dubbeltje op de eerste rang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door hotjumper --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 september 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 19:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Doe ik ook gelijk als lutanicnews wordt vermeld! Stoppen met lezen. Wat een drama is die site
Zo goed als alle sites zijn drama sinds het collectieve blok tegen de directie!!!
Een goede site blijft onafhankelijk en laat alleen negatieve ingezonden stukken zien!
We zijn op alle vlakken op de goede weg dus waar hebben we het over!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Zo goed als alle sites zijn drama sinds het collectieve blok tegen de directie!!!
Een goede site blijft onafhankelijk en laat alleen negatieve ingezonden stukken zien!
We zijn op alle vlakken op de goede weg dus waar hebben we het over!!
Ik blijf mijn twijfels houden, tussen de onzin zat genoeg materiaal om je zorgen te blijven maken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 september 2011 - 14:05   quote  deeplink  
Ik heb ook twijfels maar uiteindelijk blijf je altijd in een twilightzone want wat ze wel naar buiten brengen wil niet zeggen dat dat de waarheid is!
we kunnen alleen maar hopen en als de KNJB al goede berichten geeft heb ik er vertrouwen in!
Gaat het zoals ik wil?? NEE! (neem spandoekenbeleid)
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Behalve als je toezegt dat je de aandelen terug koopt na een bepaalde tijd (volgens mij werd de termijn van 5 jaar genoemd. Correct me if i'm wrong). Dan is het nog steeds een verkapte lening. Mocht er dan een nieuw stadion zijn en je moet ze tegen de dan geldende koers terug kopen, blijk je opeens veel duurder uit te zijn dan bij een lening....

Volgens de huidige koers is de helt van de club nog geen dertig miljoen waard.... Dan zit je als VvF toch voor een dubbeltje op de eerste rang.
Als dat zo is dan heb ik niks gezegd, maar ik heb nooit een bevestiging gezien dat dat ook daardwerkelijk zo was. Alleen maar geruchten.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:19 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Als dat zo is dan heb ik niks gezegd, maar ik heb nooit een bevestiging gezien dat dat ook daardwerkelijk zo was. Alleen maar geruchten.
Volgens mij heeft Pim dit zelf gezegd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door hotjumper --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Stond toch ook in de documenten die een aantal maanden terug naar buiten kwamen?
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Zoals ik zei, dan heb ik niet goed opgelet en heb ik niks gezegd. :-X
stray
 stray - zaterdag 24 september 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Behalve als je toezegt dat je de aandelen terug koopt na een bepaalde tijd (volgens mij werd de termijn van 5 jaar genoemd. Correct me if i'm wrong). Dan is het nog steeds een verkapte lening. Mocht er dan een nieuw stadion zijn en je moet ze tegen de dan geldende koers terug kopen, blijk je opeens veel duurder uit te zijn dan bij een lening....

Volgens de huidige koers is de helt van de club nog geen dertig miljoen waard.... Dan zit je als VvF toch voor een dubbeltje op de eerste rang.
als er afspraken zijn ik weet t niet dus speculatief van mijn kant nu.
dan staat er vast ook een bepaald winst percentage in lijkt mij logisch
verder heb ik wel vertrouwen in de vvf maarja wie ben ik
Els
 Els - zaterdag 24 september 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:19 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Als dat zo is dan heb ik niks gezegd, maar ik heb nooit een bevestiging gezien dat dat ook daardwerkelijk zo was. Alleen maar geruchten.
Er is een terugkoopverplichting tegen een vaste prijs, met agio. Contract heeft op internet gestaan.
johnnybravo
 johnnybravo - zaterdag 24 september 2011 - 18:50   quote  deeplink  
We moeten respect hebben voor deze man.Hij blijft ondanks alle bedreigingen van een stel imbecielen zitten.Hij is verantwoordelijk als directeur dus ook voor de tot nu goede sportieve resultaten.Hij heeft ook het beste voor met Feyenoord in tegenstelling tot bepaalde sites die nu alles persoonlijk maken vanwege spandoeken en veiligheidsmaatregelen.De vvf doen meer voor de club dan die kanslozen die vorige week riepen Feyenoord is van ons,sukkels.Nu worden ze bang en gaan ze zich stuk voor stuk melden supportertjes van gem.20 jr haha.Feyenoord is niet van jullie
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 18:50 schreef Els het volgende:

[..]

Er is een terugkoopverplichting tegen een vaste prijs, met agio. Contract heeft op internet gestaan.
Ja bij de varkenoord groep! Nou die is lekker betrouwbaar. Ik heb Pim Blokland in het verleden horen vertellen dat Feyenoord niet verplicht is tot terug betaling. Alleen als het financieel mogelijk is en dan nog zijn er geen voorwaarden aan verbonden. Dan vertrouw ik eerder een Pim Blokland dan de varkenoord groep. Maar de toekomst zal het leren en uitwijzen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 00:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Houd je mond dan over zaken die je niet gelezen hebt.
Ik heb er een paar gelezen en ik zag gelijk dat er mee gesjoemeld is. Toen ben ik er maar mee gestopt om dat gezeik te lezen. Dus daar heb je gelijk in: me niet bemoeien met zaken die ik daar niet heb gelezen. Ik wacht gewoon het rapport van PWC af met de jaarcijfers van Feyenoord. Dat is de enige relevante betreft Feyenoord en niet lutanicnews!

Voor de dombo's onder ons: PWC is PriceWaterhouseCoopers een onafhankelijk adviesbureau
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 24 september 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 20:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb er een paar gelezen en ik zag gelijk dat er mee gesjoemeld is. Toen ben ik er maar mee gestopt om dat gezeik te lezen. Dus daar heb je gelijk in: me niet bemoeien met zaken die ik daar niet heb gelezen. Ik wacht gewoon het rapport van PWC af met de jaarcijfers van Feyenoord. Dat is de enige relevante betreft Feyenoord en niet lutanicnews!

Voor de dombo's onder ons: PWC is PriceWaterhouseCoopers een onafhankelijk adviesbureau
Vriendelijk om mensen die de afkorting.niet kennen gelijk dombo's te noemen.

Ik dacht aan het begin van de avond nog dat ik je mening wel zou kunnen accepteren. Met deze opmerking doe je gelijk weer af.

Lul.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 20:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb er een paar gelezen en ik zag gelijk dat er mee gesjoemeld is. Toen ben ik er maar mee gestopt om dat gezeik te lezen. Dus daar heb je gelijk in: me niet bemoeien met zaken die ik daar niet heb gelezen. Ik wacht gewoon het rapport van PWC af met de jaarcijfers van Feyenoord. Dat is de enige relevante betreft Feyenoord en niet lutanicnews!

Voor de dombo's onder ons: PWC is PriceWaterhouseCoopers een onafhankelijk adviesbureau
Laat ik nou toch denken dat dat het "peter waterhoofd centrum" was waar mensen met een ongefundeerd ubermenschen complex worden behandeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 september 2011 door hotjumper --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 september 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 20:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]
Dat is de enige relevante betreft Feyenoord en niet lutanicnews!

Voor de dombo's onder ons: PWC is PriceWaterhouseCoopers een onafhankelijk adviesbureau
Voor de dombo onder ons: het is Lunatic en niet....
Els
 Els - zaterdag 24 september 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 20:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja bij de varkenoord groep! Nou die is lekker betrouwbaar. Ik heb Pim Blokland in het verleden horen vertellen dat Feyenoord niet verplicht is tot terug betaling. Alleen als het financieel mogelijk is en dan nog zijn er geen voorwaarden aan verbonden. Dan vertrouw ik eerder een Pim Blokland dan de varkenoord groep. Maar de toekomst zal het leren en uitwijzen.
Nee, de VG heeft geen eigen website. Wie of wat je gelooft laat ik aan jou over, je geeft er vast wel een mooie draai aan.
stray
 stray - zaterdag 24 september 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 20:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Voor de dombo onder ons: het is Lunatic en niet....
scherp
Laurel
 Laurel - zaterdag 24 september 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 20:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb er een paar gelezen en ik zag gelijk dat er mee gesjoemeld is. Toen ben ik er maar mee gestopt om dat gezeik te lezen. Dus daar heb je gelijk in: me niet bemoeien met zaken die ik daar niet heb gelezen. Ik wacht gewoon het rapport van PWC af met de jaarcijfers van Feyenoord. Dat is de enige relevante betreft Feyenoord en niet lutanicnews!

Voor de dombo's onder ons: PWC is PriceWaterhouseCoopers een onafhankelijk adviesbureau
Vraag 1: Wat voegen de 1e 5 woorden toe aan je laatste zin?
Vraag 2: Geef je hier mee aan dat als ik iets weet wat jij niet weet je jezelf
als dombo verklaart?

Of ben ik een dombo omdat ik hier op reageer.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 september 2011 door Laurel --
Els
 Els - zaterdag 24 september 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 22:43 schreef Laurel het volgende:

[..]

Vraag 1: Wat voegen de 1e 5 woorden toe aan je laatste zin?
Vraag 2: Geef je hier mee aan dat als ik iets weet wat jij niet weet je jezelf
als dombo verklaart?

Of ben ik een dombo omdat ik hier op reageer.....
Laat hem maar. 't Is onze lokale dorpsgek.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 september 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:05 schreef Els het volgende:

[..]

Laat hem maar. 't Is onze lokale dorpsgek.
Stadsgek dan he Els!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voor eens en altijd de wereld uit: Gudde heeft NIETS met de opgelopen schuld te maken gehad!!!!









0.0073850