BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde we zijn t zat petitie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 20 september 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 13:27 schreef nibali het volgende:

[..]

Komt dat door de liedjes of door je zoetgevooisde stemgeluid?
denk het laatste maar vrees dat men dan denkt dat ik met stenen ga gooien in de trein hahaha
nibali
 nibali - dinsdag 20 september 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 13:46 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

denk het laatste maar vrees dat men dan denkt dat ik met stenen ga gooien in de trein hahaha
Dan moet je je capuchon maar af doen!!
KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 13:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

is toch dikke onzin? :)
dat wel natuurlijk
KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 14:10   quote  deeplink  
'Gudde weet blijkbaar niet dat hij fans tot waanzin!' Bron: De Volkskrant

Wie de moeite neemt te lezen in de geschriften van Lunatic News, een fanzine over Feyenoord dat ook op internet verschijnt, blijft al gauw hangen bij de kop Eric Gudde drijft supporters tot waanzin.

Het artikel verscheen op 18 september en reageert op een opmerking van directeur Gudde na afloop van de rellen van zaterdag bij de Kuip, voor het duel met De Graafschap. Doodsbange agenten voelden zich toen dermate bedreigd dat ze het dienstpistool trokken om de razende fans op afstand te houden bij een bestorming van het Maasgebouw.

De vrij algemene reactie is: opsporen en straffen dat tuig. Dat is een goed advies. Maar alleen daarmee zijn de problemen niet opgelost. Integendeel.

Gudde opperde dat het toch goed gaat met Feyenoord. Hij snapt niet waarom dit allemaal gebeurt. Alleen al die opmerking doet sommige fans trillen van woede. Dat Feyenoord nu op een toppositie in de eredivisie staat en dat het langzaam beter gaat met de financiƫle situatie, speelt helemaal geen rol. De schrijvers vragen zich af of Gudde boter op het hoofd heeft, een bord voor zijn kop of een hele bunker voor zijn taas.

Dan volgt een opsomming van ongeveer honderd (100!) klachten over de directeur, diens beleid of gevolgen van zijn beleid. Soms zijn de grieven ogenschijnlijk klein, over het te laat verschijnen van de directie bij de herdenking van Coen Moulijn bijvoorbeeld.

Soms zijn ze juist groot en veelomvattend. Ze gaan over organisatorische wanorde, persoonlijke voorkeuren, censuur bij op het oog onschuldige spandoeken (clubliefde is Fer te zoeken, toen Leroy Fer aangaf naar FC Twente te willen vertrekken), of de weigering in te gaan op een aanbod van supporters om de veldverwarming op het trainingscomplex Varkenoord te betalen.

De opsomming is schier eindeloos: het ontbreken van een plan B bij het afblazen van de nieuwbouw van het stadion. Lafheid van Gudde om tijdig op te treden toen de spelersgroep uitgekeken was op Mario Been, verrijking van directieleden met bonussen. Of anders wel het verbreken van de band met RTV Rijnmond.

Ook is er sprake van te grote invloed van de sponsorgroep Vrienden van Feyenoord voor een relatief te lage financiƫle inbreng en de onduidelijke bestemming van geld in de vereniging Supporters Steunen Feyenoord. Fans konden voor minimaal een tientje lid worden en het faillissement helpen afwenden. Een grote groep vindt gewoon dat Gudde weg moet, en dat is ook nog zo als Feyenoord over vijf weken drie punten voorstaat op Ajax. Ze eisten eerder dat financieel man Jacobs vertrok. Dat is inmiddels gebeurd.

Natuurlijk is het schandalig dat al dan niet doorgesnoven fans directieleden terroriseren, maar dat wil niet zeggen dat kritiek niet terecht kan zijn. In de mars liepen minimaal duizend man mee, hoewel andere schattingen veel hoger zijn. Dat zijn lang niet allemaal hooligans. Dat zijn ook personen met een clubhart, die de club hebben zien marginaliseren, die het niet meer kunnen aanzien.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 20 september 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:26 schreef Rovert het volgende:
Zoals gijsvan delft
????????
Ik weet zeker dat Gijs het absoluut niet eens is met de rellen van zaterdag!
michelvakkie v
 michelvakkie v - dinsdag 20 september 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Ik teken ook niet. Verrassend, nietwaar?

Stelletje debielen, van die tegenpetitie. Kom eens met originele ideeen of met originele teksten.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 20 september 2011 - 17:50   quote  deeplink  
Hier nog eentje die absoluut niet tekent! Welke gek heeft dit nu weer verzonnen? Zeker een van die relschoppers van afgelopen zaterdag!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 20 september 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 09:12 schreef KKL het volgende:
getekend!

ben ik ook een hooligan??
Ligt eraan welke je heb ondertekend!
Milo
 Milo - dinsdag 20 september 2011 - 17:58   quote  deeplink  
ik word een beetje moe van het verhaal over coen het is niet sjiek, maar zij moeten goed zijn met cijfertjes! en dat gaat wel aardig dacht ik zo!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde we zijn t zat petitie









0.0074260