BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer zegt maar wat en het team doet maar wat!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Brandje
 Brandje - maandag 19 september 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Al doet de titel anders vermoeden want ik ben best positief over De Boer maar een ding snap ik totaal niet. Bij bijna elk interview met De Boer heeft hij het over het afjagen van de tegenstander. Nu ben ik misschien dom maar ik dat dus dit seizoen helemaal NOOIT. Bij balbezit van de tegenstander staan de buitenspelers op eigen helft en Sightorsson huppelt een beetje tussen de twee centrale verdedigers van de tegenstander. Ze staan echt als een stel makke schapen op dat veld en dat begint mij te irriteren. Ze gaan met een instelling het veld wat geen Amsterdamse bluf maar totale misplaatste arrogantie.Elk team wat een beetje fel tegen ons speelt heeft gewoon een goede kans op een resultaat en dat vind ik onbegrijpelijk als je zo'n fantastische selectie hebt. Het gaat niet erom of Janssen aanvallend of controlerend moet spelen maar echt over de slaap zeikinstelling van eigenlijk elke speler.
Ben ik de enige die er zo over denkt!!!???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Brandje --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 19 september 2011 - 22:24   quote  deeplink  
Dat ligt niet alleen aan De Boer, maar ook aan de spelers. Sommigen voetballen alsof ze met 5-0 voorstaan. Er wordt gedacht dat Ajax de punten al in de pocket heeft voordat de wedstrijd begint. Ze vergeten echter dat de tegenstander tegen Ajax altijd feller is dan tegen een willekeurige andere ploeg. Zo is het nu eenmaal! En dan kan De Boer nog zulke goede instructies meegeven, maar als spelers daar niet naar luisteren heeft het natuurlijk geen zin.
Brandje
 Brandje - maandag 19 september 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:24 schreef amsterdammer113 het volgende: