BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer zegt maar wat en het team doet maar wat!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Brandje
 Brandje - maandag 19 september 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Al doet de titel anders vermoeden want ik ben best positief over De Boer maar een ding snap ik totaal niet. Bij bijna elk interview met De Boer heeft hij het over het afjagen van de tegenstander. Nu ben ik misschien dom maar ik dat dus dit seizoen helemaal NOOIT. Bij balbezit van de tegenstander staan de buitenspelers op eigen helft en Sightorsson huppelt een beetje tussen de twee centrale verdedigers van de tegenstander. Ze staan echt als een stel makke schapen op dat veld en dat begint mij te irriteren. Ze gaan met een instelling het veld wat geen Amsterdamse bluf maar totale misplaatste arrogantie.Elk team wat een beetje fel tegen ons speelt heeft gewoon een goede kans op een resultaat en dat vind ik onbegrijpelijk als je zo'n fantastische selectie hebt. Het gaat niet erom of Janssen aanvallend of controlerend moet spelen maar echt over de slaap zeikinstelling van eigenlijk elke speler.
Ben ik de enige die er zo over denkt!!!???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Brandje --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 19 september 2011 - 22:24   quote  deeplink  
Dat ligt niet alleen aan De Boer, maar ook aan de spelers. Sommigen voetballen alsof ze met 5-0 voorstaan. Er wordt gedacht dat Ajax de punten al in de pocket heeft voordat de wedstrijd begint. Ze vergeten echter dat de tegenstander tegen Ajax altijd feller is dan tegen een willekeurige andere ploeg. Zo is het nu eenmaal! En dan kan De Boer nog zulke goede instructies meegeven, maar als spelers daar niet naar luisteren heeft het natuurlijk geen zin.
Brandje
 Brandje - maandag 19 september 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:24 schreef amsterdammer113 het volgende:
Dat ligt niet alleen aan De Boer, maar ook aan de spelers. Sommigen voetballen alsof ze met 5-0 voorstaan. Er wordt gedacht dat Ajax de punten al in de pocket heeft voordat de wedstrijd begint. Ze vergeten echter dat de tegenstander tegen Ajax altijd feller is dan tegen een willekeurige andere ploeg. Zo is het nu eenmaal! En dan kan De Boer nog zulke goede instructies meegeven, maar als spelers daar niet naar luisteren heeft het natuurlijk geen zin.
Dan is het probleem dus nog erger want als spelers niet naar hun trainer luisteren dan heb je echt een probleem. Als ik gvd die Vertonghen zie lopen met de bal aan zijn voet. Janssen bij de aftrap na de 2-1. vd Wiel bij de 1-0. Het is waardeloos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Brandje --
ajax21
 ajax21 - maandag 19 september 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Ik ben het met je eens Brandje, zoals afgelopen zondag gevoetbald werd was niet om aan te zien, op misschien enkele momenten na.
Dit heeft echt met de instelling van de spelers te maken!
Kijk hoe bulykin reageert: Wij zijn ajax, wij moeten winnen!
Als iedereen dit nu eens overneemt en zich voor 200% inzet, moet je tegen elke ploeg uit de eredivisie een overwinning KUNNEN halen.
Overigens moet ik toch vertonghen nog wel een compliment geven over zijn zelfbeeld, dat hij absoluut niet presteert wat er van hem verwacht word
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 19 september 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan is het probleem dus nog erger want als spelers niet naar hun trainer luisteren dan heb je echt een probleem. Als ik gvd die Vertonghen zie lopen met de bal aan zijn voet. Janssen bij de aftrap na de 2-1. vd Wiel bij de 1-0. Het is waardeloos.
Het is gewoon dat makkelijke denken van sommigen. Als ik V.d. Wiel soms zie spelen vraag ik mij af of hij wel weet dat hij op het voetbalveld staat!! Dat nonchalanche moet er gewoon vanaf! Je moet strijden in het shirt van Ajax!! De hele wedstrijd!!
Brandje
 Brandje - maandag 19 september 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:31 schreef ajax21 het volgende:
Ik ben het met je eens Brandje, zoals afgelopen zondag gevoetbald werd was niet om aan te zien, op misschien enkele momenten na.
Als iedereen dit nu eens overneemt en zich voor 200% inzet, moet je tegen elke ploeg uit de eredivisie een overwinning KUNNEN halen.
Overigens moet ik toch vertonghen nog wel een compliment geven over zijn zelfbeeld, dat hij absoluut niet presteert wat er van hem verwacht word
Klopt dat siert hem wel maar ik ben van mening dat de opstelling niet klopt. Waarom met twee aanvalende middenvelders spelen??? Siem voegt helemaal niks toe en loop ook vaak Eriksen in de weg. Zet Enoh of Anita NAAST Janssen en dan zal hij weer opbloeien. De Boer kijkt in mijn ogen veel te veel naar Barcelona ipv naar zijn eigen team te kijken. Je hoeft gvd geen Cruijff te zijn om te zien dat De Jong veel te kort op deze plaats waar hij nu speelt.
Speel zoals de kampioenwedstrijd van vorig seizoen en dan ben je begin maart kampioen!!

ajax21
 ajax21 - maandag 19 september 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:34 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Het is gewoon dat makkelijke denken van sommigen. Als ik V.d. Wiel soms zie spelen vraag ik mij af of hij wel weet dat hij op het voetbalveld staat!! Dat nonchalanche moet er gewoon vanaf! Je moet strijden in het shirt van Ajax!! De hele wedstrijd!!
Hier ben ik het 100% mee eens!
Je zult gewoon elke wedstrijd, 90 minuten lang moeten vechten voor elke bal!
ajax21
 ajax21 - maandag 19 september 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt dat siert hem wel maar ik ben van mening dat de opstelling niet klopt. Waarom met twee aanvalende middenvelders spelen??? Siem voegt helemaal niks toe en loop ook vaak Eriksen in de weg. Zet Enoh of Anita NAAST Janssen en dan zal hij weer opbloeien. De Boer kijkt in mijn ogen veel te veel naar Barcelona ipv naar zijn eigen team te kijken. Je hoeft gvd geen Cruijff te zijn om te zien dat De Jong veel te kort op deze plaats waar hij nu speelt.
Speel zoals de kampioenwedstrijd van vorig seizoen en dan ben je begin maart kampioen!!
Dat je met 2 aanvallende middenvelders speelt is op zich niet verkeerd, maar dan moet je geen siem de jong er bij zetten.
Je kunt met 2 aanvallend ingestelde middenvelders, altijd de tegenstanders sneller onder druk zetten, MAAR dan ga je terug naar het begin van de topic, waarin je al zegt dat de buitenspelers inzakken en sigthorsson loopt te zwerven.
Dit zal dan dus echt anders moeten zijn en zul je dus je tegenstanders echt direct onder druk moeten zetten
Brandje
 Brandje - maandag 19 september 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:47 schreef ajax21 het volgende:

[..]

Dat je met 2 aanvallende middenvelders speelt is op zich niet verkeerd, maar dan moet je geen siem de jong er bij zetten.
Je kunt met 2 aanvallend ingestelde middenvelders, altijd de tegenstanders sneller onder druk zetten, MAAR dan ga je terug naar het begin van de topic, waarin je al zegt dat de buitenspelers inzakken en sigthorsson loopt te zwerven.
Dit zal dan dus echt anders moeten zijn en zul je dus je tegenstanders echt direct onder druk moeten zetten
Het nadeel van twee aanvallende middenvelders is dat de spelers er dan al staan terwijl het veel verassender is als spelers komen. Dus laat Eriksen lekker de ruimte tussen de aanval en het middenveld in zijn eentje bespelen en dan is er altijd voldoende ruimte voor een opkomende Janssen. Vertonghen kan dan weer dooschuiven naar de plek van Janssen. Het is veel te statisch op deze manier en je beperkt op deze manier je eigen speelruimte. Je kan het wel doen wanneer de tegensdtander van achteruit opbouwt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:31 schreef ajax21 het volgende:
Juist omschreven, maar goed als iedereen dezelfde motivatie zou hebben hadden we een superteam staan want ze kunnen allen voetballen daarop zijn ze geselecteerd.
Maar goed hoe de Boer de spelers had neergezet verdient ook geen schoonheidsprijs want dan gaat het stroef draaien daardoor wordt waak het zelfvertrouwen aangetast en dan lijkt het of ze niet willen.
Het is een chemie tussen spelers en trainer, hoop niet dat die chemie al aangetast wordt want dan zijn we verder ban huis....
eSCee
 eSCee - maandag 19 september 2011 - 23:19   quote  deeplink  
Vroeger zeiden ze; de beste stuurlui staan aan wal.

tegenwoordig kunnen we stellen. de grootste klagers zijn online.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:34 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Mee eens amsterdam113, is het toeval dat juist Greg en Jan een aantal keren flink de fout ingaan ? Iedereen had verwacht (zelf ook denk ik) dat ze al verkocht waren voordat het seizoen goed en wel begonnen was. Ik vind ze beiden nonchalance overkomen! Hebben ze de juiste motivatie nog wel gehad toen het seizoen begon, misschien zaten ze van de zomer al met hun gedachte in Spanje of engeland ? Weet niet exact hoe het komt maar je hebt gelijk!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 23:19 schreef eSCee het volgende:

Heb ik hier iemand zien klagen???? Lezen is ook een vak!
Wij zien dat er iets mis is, dus zijn wij op zoek naar hoe sommige dingen ontstaan en hoe op te lossen. Niet meer en niet minder ouwe want dat is al een oud spreekwoord.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 19 september 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 23:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mee eens amsterdam113, is het toeval dat juist Greg en Jan een aantal keren flink de fout ingaan ? Iedereen had verwacht (zelf ook denk ik) dat ze al verkocht waren voordat het seizoen goed en wel begonnen was. Ik vind ze beiden nonchalance overkomen! Hebben ze de juiste motivatie nog wel gehad toen het seizoen begon, misschien zaten ze van de zomer al met hun gedachte in Spanje of engeland ? Weet niet exact hoe het komt maar je hebt gelijk!
Weet je, Greg denkt al 2 jaar de overstap te kunnen maken. Jan heeft bij mij wat meer krediet al zijn de fouten van de afgelopen weken ook bij mij opgevallen. Hij heeft het afgelopen weekend zelf ook in de gaten gehad, gezien zijn interview achteraf. Jantje moet weer even de goede drive krijgen. Toch vind ik dat er een groot verschil zit tussen Jantje en Greg. Greg heeft die nonchalanche al veeeeeeeeeeel langer en gezien zijn reacties tegen publiek en op twitter lijkt hij de kritiek allemaal wel best te vinden. Het lijkt hem allemaal niets te boeien in ieder geval!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 23:34 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Weet je, Greg denkt al 2 jaar de overstap te kunnen maken. Jan heeft bij mij wat meer krediet al zijn de fouten van de afgelopen weken ook bij mij opgevallen. Hij heeft het afgelopen weekend zelf ook in de gaten gehad, gezien zijn interview achteraf. Jantje moet weer even de goede drive krijgen. Toch vind ik dat er een groot verschil zit tussen Jantje en Greg. Greg heeft die nonchalanche al veeeeeeeeeeel langer en gezien zijn reacties tegen publiek en op twitter lijkt hij de kritiek allemaal wel best te vinden. Het lijkt hem allemaal niets te boeien in ieder geval!
Klopt vooral Greg heeft die nonchalance, Jan heeft tenminste zelfkritiek.
Jan overwint dit wel!
Is het bij Greg een kwestie geweest van hoe opgegroeid of manier hoe hij begeleidt is ?
remco k
 remco k - dinsdag 20 september 2011 - 00:06   quote  deeplink  
Greg wordt nu wel hard afgezeken, maar ik vond hem op Lyon en PSV na gewoon heel goed spelen met de juiste instelling, enkel denkt meneer waarschijnlijk dat het hem nu weer voor de wind gaat en dat is dus niet zo.. Het gaat nu eenmaal niet automatisch en voor iedere meter zal gestreden moeten worden..

Zoals Brandje terecht opmerkt, het afjagen van de tegenstander heb ik dit seizoen nog niet gezien, we wachten tot de middellijn en gaan dan licht druk zetten, ook dit is een reden van de vele tegengoals..

Iemand trouwens opgevallen dat we nog niet 1 keer gestart zijn met een fatsoenlijke goals uit een fatsoenlijke aanval. iedere eerste goal die we maken is uit een kluts of een afstandschot..

We winnen wel maar het spel is nog geen enkele wedstrijd echt goed geweest in mijn ogen..

Maar is een trainer verantwoordelijk voor de instelling van een speler??

Ik denk het niet..
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 september 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 00:06 schreef remco k het volgende:
Greg wordt nu wel hard afgezeken, maar ik vond hem op Lyon en PSV na gewoon heel goed spelen met de juiste instelling, enkel denkt meneer waarschijnlijk dat het hem nu weer voor de wind gaat en dat is dus niet zo.. Het gaat nu eenmaal niet automatisch en voor iedere meter zal gestreden moeten worden..

Zoals Brandje terecht opmerkt, het afjagen van de tegenstander heb ik dit seizoen nog niet gezien, we wachten tot de middellijn en gaan dan licht druk zetten, ook dit is een reden van de vele tegengoals..

Iemand trouwens opgevallen dat we nog niet 1 keer gestart zijn met een fatsoenlijke goals uit een fatsoenlijke aanval. iedere eerste goal die we maken is uit een kluts of een afstandschot..

We winnen wel maar het spel is nog geen enkele wedstrijd echt goed geweest in mijn ogen..

Maar is een trainer verantwoordelijk voor de instelling van een speler??

Ik denk het niet..
Tegen Heerenveen speelden ze een heel behoorlijke pot. De JC-schaal was ondanks het verlies ook het aanzien wel waard.
Ik blijf er bij dat de veldbezetting totaal niet klopt. Wanneer Ajax opbouwt moeten de backs eigenlijk op de helft van de tegenstander staan nu staan ze bijna gelijk met de eigen zestien. PSV deed dat gisteren wel heel goed. Op deze manier creeer je ruimte voor jezelf. Ook Siem naast Eriksen loopt van geen kant het is veel te statisch dwz zeggen iedereen staat er al en er is totaal geen verassing in het ajaxspel. Er zijn totaal geen lopende mensen. Eriksen op tien en Enoh of Anita NAAST Janssen. Enoh speelde gisteren dat zweedse homootje totaal uit de wedstrijd en dat kan hij. Hij moet alleen nog leren. Bal afpakken en dan inleveren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door Brandje --
remco k
 remco k - dinsdag 20 september 2011 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 00:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tegen Heerenveen speelden ze een heel behoorlijke pot. De JC-schaal was ondanks het verlies ook het aanzien wel waard.
Ik blijf er bij dat de veldbezetting totaal niet klopt. Wanneer Ajax opbouwt moeten de backs eigenlijk op de helft van de tegenstander staan nu staan ze bijna gelijk met de eigen zestien. PSV deed dat gisteren wel heel goed. Op deze manier creeer je ruimte voor jezelf. Ook Siem naast Eriksen loopt van geen kant het is veel te statisch dwz zeggen iedereen staat er al en er is totaal geen verassing in het ajaxspel. Er zijn totaal geen lopende mensen. Eriksen op tien en Enoh of Anita NAAST Janssen. Enoh speelde gisteren dat zweedse homootje totaal uit de wedstrijd en dat kan hij. Hij moet alleen nog leren. Bal afpakken en dan inleveren.
Als men dan toch zo graag naar JC luisterd... Doe dat dan ook eens over het meeopbouwen van de backs...

Vooral de zin. "want de goal staat in het midden" echt geweldig..

Ztjes
 Ztjes - dinsdag 20 september 2011 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 00:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Als men dan toch zo graag naar JC luisterd... Doe dat dan ook eens over het meeopbouwen van de backs...

Vooral de zin. "want de goal staat in het midden" echt geweldig..

[ filmpje ]
Remco eigenijk zegt Brandje het niet anders als Johan.
Bij Johan mogen backs nooit mee opbouwen en Brandje vindt dat de backs bij de opbouw op het veld van de tegenstander moeten staan. Volgens mij zeggen ze hetzelfde in iets andere bewoordingen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 september 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:24 schreef amsterdammer113 het volgende:
idd
marius
 marius - dinsdag 20 september 2011 - 10:18   quote  deeplink  
de boer moet gewoon is een steling make, als de wiel klote speelt volgende wedstrijd anita op die plek als dat mogelijk is, waarom nooit eriksen wissele die kan ook wel is een helft aan de kant zitte. Hoop echt tege noordwijk op serero en lodeiro en lukoki in de basis en dat die goed spele dan zien de andere spelers ook dat ze elke wedstrijd moete presteren!!!
J.C
 J.C - dinsdag 20 september 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Whahaha subliem goal staat in het midden.

Maar wat was het voordeel van weg vallen Robben nu?
Rogier
 Rogier - dinsdag 20 september 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Oh please !!!!! 2 maanden geleden nog de reddende engel, een echte Ajacied die het allemaal fantastisch ziet etc. En nu kan hij er niks meer van. Ongelooflijk !!! En we zijn pas 6 (ja inderdaad......6 !!!!!) wedstrijden onderweg. En mijn god wat doen we het slecht zeg....al NUL keer verloren en 2 x gelijk uit bij VVV en PSV.

Mijn god....we gaan straks degraderen !!

We hebben een fantastische coach en staff en we gaan dit seizoen nog op de banken staan, let maar op.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 20 september 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 10:29 schreef Rogier het volgende:
Oh please !!!!! 2 maanden geleden nog de reddende engel, een echte Ajacied die het allemaal fantastisch ziet etc. En nu kan hij er niks meer van. Ongelooflijk !!! En we zijn pas 6 (ja inderdaad......6 !!!!!) wedstrijden onderweg. En mijn god wat doen we het slecht zeg....al NUL keer verloren en 2 x gelijk uit bij VVV en PSV.

We hebben een fantastische coach en staff en we gaan dit seizoen nog op de banken staan, let maar op.
Hehe, je slaat de spijker op zn kop.

Al spelen we inderdaad niet altijd even goed.

Het voetbal wereldje is dan ook zo optimistisch/pessimistisch als maar kan. Zie Feyenoord, wint met 4-0 van de Graafschap en men denkt dat ze ook wel even in Alkmaar zullen winnen, en bij de eerste 5 eindigen.

Maar owee als ze straks een reeks neerzetten waar puntverlies geleden wordt, dan moeten ze blij zijn als ze het linker rijtje halen.
eSCee
 eSCee - dinsdag 20 september 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 23:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb ik hier iemand zien klagen???? Lezen is ook een vak!
Wij zien dat er iets mis is, dus zijn wij op zoek naar hoe sommige dingen ontstaan en hoe op te lossen. Niet meer en niet minder ouwe want dat is al een oud spreekwoord.
Op zich bedoel ik in algemeenheid...lees de verschillende topics maar eens.
Maar los daarvan, stempel ik zelfs opmerkingen van jouw Jack eerder in dit topic al onder klagen. dusehh interpreteren is ook een vak!! :-)
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 20 september 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 23:19 schreef eSCee het volgende:

Hahahaha

werelds...
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 20 september 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:

+100!
dege
 dege - dinsdag 20 september 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:

ook al hebben we nul keer verloren en 2 keer gelijk gespeeld wil dat niet zeggen dat je niet kritisch mag zijn op het spel van ajax en op dit moment is het gewoon niet goed, nog geen enkele wedstrijd hebben we de nul gehouden, op lyon na dan, dat wil toch ook wat zeggen.
Ook ik ben van mening dat het middenveld verkeerd staat en met name janssen verkeerd gebruikt word, nu worden zijn kwaliteiten absoluut niet goed gebruikt, van mij mag eriksen samen met janssen voor staan en daarachter anita of enoh. hoop dat het enoh gaat worden en anita de linksback positie nu gaat overnemen aangezien boilesen er voorlopig uit ligt, blind schiet daar duidelijk te kort.
en over het afjagen van de tegenstander, daar wacht ik ook nog op en potverdorie, zoveel kwaliteit in het elftal, dan moet er toch meer uitkomen als wat er nu uitkomt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 september 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 15:26 schreef dege het volgende:

[..]

ook al hebben we nul keer verloren en 2 keer gelijk gespeeld wil dat niet zeggen dat je niet kritisch mag zijn op het spel van ajax en op dit moment is het gewoon niet goed, nog geen enkele wedstrijd hebben we de nul gehouden, op lyon na dan, dat wil toch ook wat zeggen.
Ook ik ben van mening dat het middenveld verkeerd staat en met name janssen verkeerd gebruikt word, nu worden zijn kwaliteiten absoluut niet goed gebruikt, van mij mag eriksen samen met janssen voor staan en daarachter anita of enoh. hoop dat het enoh gaat worden en anita de linksback positie nu gaat overnemen aangezien boilesen er voorlopig uit ligt, blind schiet daar duidelijk te kort.
en over het afjagen van de tegenstander, daar wacht ik ook nog op en potverdorie, zoveel kwaliteit in het elftal, dan moet er toch meer uitkomen als wat er nu uitkomt.
YES!
remco k
 remco k - dinsdag 20 september 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:

Ik zeg ook niet dat er iets mis is met de Boer.. Daarom mogen we toch wel praten over wat wij het liefst zouden zien??
remco k
 remco k - dinsdag 20 september 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 08:40 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Remco eigenijk zegt Brandje het niet anders als Johan.
Bij Johan mogen backs nooit mee opbouwen en Brandje vindt dat de backs bij de opbouw op het veld van de tegenstander moeten staan. Volgens mij zeggen ze hetzelfde in iets andere bewoordingen.
Ik beaam enkel wat hij zegt en zet dit filmpje erbij.. Ik zeg nergens dat hij ongelijk heeft..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 20 september 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 18:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat er iets mis is met de Boer.. Daarom mogen we toch wel praten over wat wij het liefst zouden zien??
Ik ben het aan de ene kant wel mee eens met Rogier..
Ik ben ook eens met jou dat we wel kritisch mogen zijn..
Alleen dan wel op een positieve manier en dat is denk ik wat hij bedoelt. Hij doelt op de mensen die nu alleen maar zitten te zeiken over vanalles en nog wat..
Tijdens de wedstrijd mag je wel dat soort dingen uitkramen, want als het slecht gaat wil je gewoon je emoties uiten.. Maar na de wedstrijd gewoon weer normaal..
remco k
 remco k - dinsdag 20 september 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 18:46 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik ben het aan de ene kant wel mee eens met Rogier..
Ik ben ook eens met jou dat we wel kritisch mogen zijn..
Alleen dan wel op een positieve manier en dat is denk ik wat hij bedoelt. Hij doelt op de mensen die nu alleen maar zitten te zeiken over vanalles en nog wat..
Tijdens de wedstrijd mag je wel dat soort dingen uitkramen, want als het slecht gaat wil je gewoon je emoties uiten.. Maar na de wedstrijd gewoon weer normaal..
Nou dan doen we dat speciaal voor jou kerel..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 20 september 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou dan doen we dat speciaal voor jou kerel..
LOL :P
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 20 september 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:

Heb je ook nog inhoudelijk iets te melden in plaats van alleen maar je medeforummers af te kraken??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 september 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 19:59 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Heb je ook nog inhoudelijk iets te melden in plaats van alleen maar je medeforummers af te kraken??
Hier zit een kern van waarheid in... whehe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer zegt maar wat en het team doet maar wat!!

0.0072588