|
|
dege
|
|
|
ik zou het anders neerzetten, -----Vermeer------ VdWiel--Toby--Jan--Boilesen --------Anita-------- --Janssen-----Eriksen-- Mickey--Sightorson--Derk In balbezit zou Jan degene moeten zijn die moet doorschuiven, zoals Blind ook deed in zijn goede jaren, dan zou het als volt komen te staan op het middenveld: ----jan---- janssen--anita ----eriksen--- Janssen en Eriksen naast elkaar omdat ik verwacht dat dan de echte waarde van Janssen naar boven zou komen, nu word hij totaal verkeerd gebruikt, hij voert zijn taak wel uit, maar hij kan van grote waarde zijn voor ons ajax, vandaar ook dat Siem bij mij niet in de basis staat. Op deze manier speel je dus in balbezit in een ruit, en kun je ook echt naar voor spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door dege -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 15:18 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Dit is niet de befaamde ruit he.. nu maak je de ruit met 1 verdediger dus toby-anita-jan-janssen .. Dit is inderdaad een verkapte 442 opstelling |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: inderdaad en op papier is het een 3-2-3-2 opstelling.. waardoor de links en rechts mid dus moeten doorschuiven en je die dus kwyt bent in de verdediging. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ze moeten gaan knallen vanavond, alle ruiten er uit! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
------------------Vermeer------------------
--------V/d Wiel----Alder------Anita--------
-----------------Vertonghen-------------------- ------De Jong--------------------Janssen----- ------------------Erikssen------------------
Sulejmani--------Sgthorson--------Boerrigter---
(of anders mischien ooijer of blind voor anita)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 september 2011 door AFCAMylife -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Weet je wat wel opvallend is? Dat is dat niemand hier een basisplaats heeft voor Siem! Dat is ook volkomen terecht alleen denkt Frank daar anders over. Het is mij echt een raadsel waarom want hij voegt echt niks toe op het middenveld. Zoals ik al vaker heb gezegd is dat ook het manco van dit Ajax. Het is veel te statisch. Alle spelers "staan" er al. We hebben totaal geen lopende mensen en gisteren zag je het verschil bij Madrid want die hebben dat wel. Na de wissel van Janssen ging dat bij ons veel beter. Dus ik zeg nogmaals. Gewoon 433 blijven spelen maar een Anita of Enoh(brengt echt vuur in je spel) NAAST theo zetten. Op deze manier creeer je ruimte voor jezelf voorin en kan een Theo veel vaker opkomen. Nu kan dat niet want Eriksen en Siem staan daar al. Met als gevolg dat ook Vertonghen geen ruimte heeft om in te schuiven omdat Theo daar al staat |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
waarom niet gewoon punt naar voren? Theo naast Anita en Eriksen ervoor, dan heeft Theo de ruimte om op te komen en loopt Siem hem niet in de weg. Verder vond ik Siem gisteren erg sterk spelen net als Eriksen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 10:29 schreef Grasmaaier het volgende:waarom niet gewoon punt naar voren? Theo naast Anita en Eriksen ervoor, dan heeft Theo de ruimte om op te komen en loopt Siem hem niet in de weg. Verder vond ik Siem gisteren erg sterk spelen net als Eriksen Balletjes terugkaatsen vind jij sterk spelen. Hij is een aanvallende middenvelder die moet of scoren of de passes geven en hij doet al weken beide niet!! Voegt niks toe dus gewoon eruit met hem! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 10:44 schreef Brandje het volgende:[..] Balletjes terugkaatsen vind jij sterk spelen. Hij is een aanvallende middenvelder die moet of scoren of de passes geven en hij doet al weken beide niet!! Voegt niks toe dus gewoon eruit met hem! Ik ben het met je eens dat een ander daar de kans wel eens mag gaan krijgen, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik hem gister en tegen Twente wel prima vond spelen.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
maar het is inderdaad een feit dat doordat eriksen en siem voorin staan de kans voor theo word ontnomen om echt belangrijk te worden voor ons ajax. Ik denk dat iedereen hier in NL weet dat theo juist niet de controlerende middenvelder is, daar past een enoh of anita beter. daarom voor mij ook eriksen naast janssen en anita of enoh erachter, dan win je ook de slag op het middenveld waar we de afgelopen wedstrijden juist de wedstrijden op verspelen, en helaas word janssen daarvoor aangekeken en hij juist in een rol moet spelen die hem totaal niet ligt, hoop dat Frank snel wakker gaat worden anders gaat dat ten koste van ajax en janssen. |
|
|
|