|
|
AjaxJodenSuperJoden
|
|
|
Een tijd geleden las ik op Ajaxlife.nl dat er dagcharters naar Lyon, Zagreb en Madrid zouden worden georganiseerd. Echter niks meer van gehoord/gelezen en op mijn mails krijg ik ook geen reactie. Ik zit te twijfelen om busreis met 410 te boeken (heb daar gewoon scc) of even af te wachten of Ajaxlife nog met iets komt. Wellicht een groot prijsverschil? Weet iemand meer? Hoe gaan jullie naar Lyon? En totale kosten voor jullie?
Hoor het!!! ULTRASVAK410 |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Als het goed is organiseert AjaxLife inderdaad dagcharters in samenwerking met OAD.
En ik dacht ergens gelezen te hebben dat Madrid in no-time was volgeboekt.
Persoonlijk kies ik liever om voor eigen vervoer te gaan. Dan heb je iets meer vrijheid en is vaak goedkoper. Hoeveel goedkoper is echter lastig te zeggen.
Ligt natuurlijk helemaal aan het hotelletje dat je pakt, en met hoeveel mensen je gaat.
Weet nog wel dat een aantal jaren geleden het zeker 250 euro goedkoper was om naar Zagreb te gaan met eigenvervoer, dan met OAD. |
|
|
|
|
AjaxJodenSuperJoden
|
|
|
Is voor mij geen optie om met eigen vervoer te gaan, ben 17 dus heb nog geen auto. OAD is voor mij sowieso niks! Kutorganisatie gewoon. Word je ook helemaal gek van bij uitwedstrijden. Mijn bedoeling is gewoon na de wedstrijd meteen terug. |
|
|
|
|
koenniej123
|
|
|
Dagcharters kan je altijd paar weken van te voren boeken via http://www.ajaxtravel.com/nl
Ik zelf ga naar Lyon met de trein,kosten zijn in totaal 144euro pp inclusief een goedkoop hotel. |
|
|
|
|
AjaxJodenSuperJoden
|
|
|
Ok, lekker handig is dat weer. Moet ook rekening houden met werk en vrij vragen. Madrid staat er trouwens ook niet (meer?) tussen op ajaxtravel.com. |
|
|
|
|
koenniej123
|
|
|
Madrid staan er nog een aantal plaatsen,linksonder op de pagina. Als je direct na de wedstrijd terug wil zou ik voor een busreis kiezen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Moasdam
|
|
|
@ koenniej, welke trein en spul neem je? Kom steeds op prijzen van 2 รก 300 euro uit. Zou graag willen weten hoe of wat. Kan een mailtje sturen naar mick_maasdamm@hotmail.com! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ALLEMAAL FF JONGENS, STUUR EEN GEILE FOTO NAAR: mick_maasdamm@hotmail.com! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahaha mafkees! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Godverdomme man, Lyon uit! Ik ga kruipend erheen!! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier