|
|
baco74
|
|
|
quote: Rare tekst :) maar ff serieus: bijwerken in paint.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: PAINT??
Had het zo niet opgeslagen in m'n bestanden.. Geen idee waarom het zo is gedaan.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Moet je het ook opvangen in een doekje en niet tegen de onderkant van je tafel aanspuiten! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik verwachtte al zo'n reactie van je.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: als je op de sportpool site zit, klik op toetsenbord op printscreen. Paint openen en op plakken klikken, vanaf daar kan je alles knippen/plakken/inkleuren etc.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 17:02 schreef baco74 het volgende:[..] als je op de sportpool site zit, klik op toetsenbord op printscreen. Paint openen en op plakken klikken, vanaf daar kan je alles knippen/plakken/inkleuren etc.. Ik weet hoe het moet hoor.. Alleen Paint is een beetje amateuristisch, haha ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahaha dat betekend dat je me al een beetje begint te kennen! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: werkt voor mij best en jij hebt problemen met witte stukken :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Gebruik ik ook en heb geen last van witte stukken, dus afbeelding toch maar vergroten of bijsnijden in PAINT, misschien. Anders kan je photobucket gebruiken om gifs te uploaden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 17:08 schreef baco74 het volgende:[..] Gebruik ik ook en heb geen last van witte stukken, dus afbeelding toch maar vergroten of bijsnijden in PAINT, misschien. Anders kan je photobucket gebruiken om gifs te uploaden. Heb er normaal geen problemen mee.. Had hem ook goed opgeslagen, dus het kan daar niet aan liggen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mijn voorspellingen voor het dit weekeinde:
PSV - Roda JC = 3-0 ADO Den Haag - VVV-Venlo = 2-1 NAC Breda - FC Utrecht = 2-1 sc Heerenveen - Heracles Almelo = 2-2 Ajax - FC Twente = 3-2 (weer 2 tegendoelpunten...) AZ - Feyenoord = 2-1 RKC Waalwijk - NEC Nijmegen = 1-1 de Graafschap - FC Groningen = 1-3 Excelsior - Vitesse = 0-4 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 16:25 schreef Pietje het volgende:Mijn voorspellingen voor het dit weekeinde: PSV - Roda JC = 3-0 ADO Den Haag - VVV-Venlo = 2-1 NAC Breda - FC Utrecht = 2-1 sc Heerenveen - Heracles Almelo = 2-2 Ajax - FC Twente = 3-2 ( weer 2 tegendoelpunten...) AZ - Feyenoord = 2-1 RKC Waalwijk - NEC Nijmegen = 1-1 de Graafschap - FC Groningen = 1-3 Excelsior - Vitesse = 0-4 Goedenavond Pietje, alles wel? Kom je nog even langs in het CAFE vanavond? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wil men zijn of haar voorspellingen zosnel mogelijk nog plaatsen?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hoezo? De eerste wedstrijd is pas morgenavond om 18.45 uur! Heb nog een hele dag de tijd om te kijken welke uitslagen ik ga voorspellen ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 18:03 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hoezo? De eerste wedstrijd is pas morgenavond om 18.45 uur! Heb nog een hele dag de tijd om te kijken welke uitslagen ik ga voorspellen ;-) Ow wacht.. Duidelijk.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Psv - Roda 2-0 Ado - Vvv 1-2 Nac - Utrecht 2-1 Heereveen - Heracles 3-0 AJAX*** - Twente 3-1 Az - Feyenoord 3-1 Rkc - Nec 1-1 Graafschap - Groningen 1-2 Exelsior - Vitesse 0-3 |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
psv - roda 3-1 ado - vvv 1-1 nac - utrecht 2-1 heerenveen - heracles 3-0 AJAX - twente 2-1 az - feyenoord 3-1 rkc - nec 2-1 graafschap - groningen 0-2 excelsior - vitesse 1-4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2011 door miss mokum -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
met dank aan miss mokum: psv - roda 3-2 ado - vvv 2-0 nac - utrecht 3-0 heerenveen - heracles 3-0 AJAX - twente 3-2 az - feyenoord 5-2 rkc - nec 2-1 graafschap - groningen 0-2 excelsior - vitesse 1-4
;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
AJAX.....hoort vet gedrukt homo's.........zijn Pietje en ik de enige die dat doen??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. VETgaaf, man ;-) |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
quote: En bedankt he, zal het wel aanpassen weet nu hoe het moet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Héél goed, missie :-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
pisvee - roda 1-1 ado - vvv 1-1 nac - kutrecht 2-1 heerenveen - heracles 2-1 AJAX - duitsers 2-1 azet - feyenooit 2-1 rkc - nec 2-1 graafschap - groningen 1-1 excelsior - vitesse 1-2
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Uitslagen voor vandaag weer bijgewerkt...
Eigenlijk had ik 6 punten ipv 1 voor mijn 2 - 1 voorspelling van ajax door die schele lijnrechter, maargoed... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2011 - 22:41 schreef Boudewijn het volgende:Uitslagen voor vandaag weer bijgewerkt... Eigenlijk had ik 6 punten ipv 1 voor mijn 2 - 1 voorspelling van ajax door die schele lijnrechter, maargoed... Same here.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Had het niet, maar dat sportpooler interesseert me niks als mijn clubje punten verliest!!!
Sportpooler is maar bijzaak en lig niet wakker van puntverlies in sportpooler!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 september 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik zei het jullie, sno halen, whaaauwww wat een speler is dat!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Zijn we net van af. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Thanks to RKC!! Wederom 6-punter!!! Wat een team is dat! Blijft iedereen verbazen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat een kut spel.........mijn streven was om die trol onder me te houden.......is nu niet meer in te halen.....die homo |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hoi vrienden....hahahahahah nenam? blijf jij nou maar lekker achter de pc rukken ouwe.........whahhaahahah en mij onder jou houwe???????whahahahah je ben geen partij gap!!!!!!!ik sta volgende week gewoon eerste pik!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 16:28 schreef joduh het volgende:hoi vrienden....hahahahahah nenam? blijf jij nou maar lekker achter de pc rukken ouwe.........whahhaahahah en mij onder jou houwe???????whahahahah je ben geen partij gap!!!!!!!ik sta volgende week gewoon eerste pik!!!!!!! Dat bedoel ik.....kut spel.........homo,mot je niet ouwe |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: whahahah ik ook van jou vriend!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: wat interesseert ons dat nou? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja,jajajaja.....wrijf het nog ff lekker in.......heb er de tyfus in,gek......je gaat als de brandweer kafmees......is niet te doen voor mij |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 16:26 schreef Nenam_tiL het volgende:Wat een kut spel.........mijn streven was om die trol onder me te houden.......is nu niet meer in te halen.....die homo Whahahaha en ik ben je inmiddels ook al voorbij gestreeft. Wordt het dan toch de bbq bij jouw op het balkon??? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 16:39 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahaha en ik ben je inmiddels ook al voorbij gestreeft. Wordt het dan toch de bbq bij jouw op het balkon??? ;-) Jij moet helemaal je muil drukken pik |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahaha en nu even knielen vriend, want wie had er weer gelijk met RKC??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Moet je nou............maffe Waalwijker...ga je toch lekker DAT cluppie steunen,veel plezier......en nu je porum houwen ouwe |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 16:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Moet je nou............maffe Waalwijker...ga je toch lekker DAT cluppie steunen,veel plezier......en nu je porum houwen ouwe nee hoor, blijf nog steeds fanatiek achter Ajax staan man! Maar ik hou nog steeds van je hoor!! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik van mijn dochter........de rest ff lekker de pleuris genieten |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kutspel..................homo's |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zo...heb die schele ali ook ff achter me gelaten........loser...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Denk dat ik met Ali een coup ga sluiten......om jou ff lekker op je bek te kegelen........rukkertje |
|
|
|