|
|
Hasjkoph
|
|
|
Remco doet het supergoed.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En APIK heeft weer 'es niks ingevuld.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 17:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Denk dat ik met Ali een coup ga sluiten......om jou ff lekker op je bek te kegelen........rukkertje je coupt maar een eind raak smurf........pak jullie allebei met 1 hand ouwe!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahahahaha......ik hou van je pik.....mooi bazie ben je toch ook.......Joduh CBS |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: zegt mijn wijffie ook vaak pik!!!! maar jij ben ook wel geinig toch?????hahhahaSMURF!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe...........mopper smurf?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
3 6 punters dit weekend 31 puntjes bij elkaar gesprokkeld. 3 wedstrijden op rij de kakkies goed voorspeld. Hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 19:53 schreef remco k het volgende:3 6 punters dit weekend 31 puntjes bij elkaar gesprokkeld. 3 wedstrijden op rij de kakkies goed voorspeld. Hahahaha Hou je muil man......was lekker in Belgie gebleven.......mafkees |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 19:53 schreef remco k het volgende:3 6 punters dit weekend 31 puntjes bij elkaar gesprokkeld. 3 wedstrijden op rij de kakkies goed voorspeld. Hahahaha Je zou bijna denken dat je een kakkie bent!! Whahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee pislink.......op gassies zoals jij....homo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik had het verlies goed voorspeld he!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik wil je wel helpen hoor pik. Je kan ook blij voor me zijn dat ik meer dan 30 punten heb in 1 week |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 20:02 schreef remco k het volgende:[..] Ik wil je wel helpen hoor pik. Je kan ook blij voor me zijn dat ik meer dan 30 punten heb in 1 week Wil geen hulp.......en waarom moet ik blij voor je zijn??.......rot op rukkertje....... met je kutspel.....stelletje lul homo's |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 20:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wil geen hulp.......en waarom moet ik blij voor je zijn??.......rot op rukkertje....... met je kutspel.....stelletje lul homo's Val dan maar kapot. Ben weer weg succes ermee vanavond. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahahahaha........kort lontje vanavond............hehehehehe heb er toch één bij zijn taas |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Oeps verkeerd topic.. Leek een beetje op het café.. ;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: hahahaha..pik...ik haal je wel in rukker..ben maar niet bang:) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 17:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Denk dat ik met Ali een coup ga sluiten......om jou ff lekker op je bek te kegelen........rukkertje Inderdaad Nenam;) we pakken 'm en duwen die vlaggestok van die blinde grensrechter in zijn hol..hahahaha:) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh