BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beeldschermen met foto's relschoppers in de stad

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 08:51 schreef Els het volgende:

[..]

Dat is een moeilijke discussie, maar of de relschoppers recht op privacy hebben is niet zo zeer de discussie. Het gaat mij veel meer over de grenzen aan de bevoegdheden van de overheid. En vanaf welke 'misdaad' verlies je je recht op privacy?
Ja Els , ik vind er niks moeilijk aan! Op het moment dat je een misdaad begaat heb je wat mij betreft geen rechten meer.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 10:44   quote  deeplink  
Op dit moment zal er waarschijnlijk voldoende steun zijn om zoiets te doen, nu maar afwachten op het moment dat de ratio het weer overneemt van de emo en of iedereen het dan nog zo'n goed plan vindt....
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 10:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja Els , ik vind er niks moeilijk aan! Op het moment dat je een misdaad begaat heb je wat mij betreft geen rechten meer.
stel dat jouw dochter een winkeldiefstal pleegt (of wat anders, maakt niet uit) mag ze wat jou betreft dan zo in de stad komen te hangen?
Els
 Els - woensdag 21 september 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 10:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja Els , ik vind er niks moeilijk aan! Op het moment dat je een misdaad begaat heb je wat mij betreft geen rechten meer.
Dan kom je in een totalitaire staat, en de keerzijde van zo'n maatschappij is bij ons regelmatig in het nieuws. Een mens is nooit rechteloos, daar is het leven te kostbaar voor. Ik vind de Taliban echt geen fijne jongens, maar als jij hun systeem toejuicht moet je toch eens een paar keer naar het nieuws kijken. Misschien CNN een idee?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door Els --
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 21 september 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Ik denk inderdaad dat de moeilijkheid is waar de grens ligt
Aan de ene kant vind ik dat je in Nederland als wetsovertreder te veel rechten hebt
Maar aan de andere kant, vanaf welke misdaad ben je dan je rechte kwijt?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 10:47 schreef Els het volgende:

[..]

Dan kom je in een totalitaire staat, en de keerzijde van zo'n maatschappij is bij ons regelmatig in het nieuws. Een mens is nooit rechteloos, daar is het leven te kostbaar voor. Ik vind de Taliban echt geen fijne jongens, maar als jij hun systeem toejuicht moet je toch eens een paar keer naar het nieuws kijken. Misschien CNN een idee?
Dat is wel een hele scheve verhouding, als je dat met de taliban gaat vergelijken! Ik ben gewoon van mening dat je op het moment dat je over de scheef gaat dat je dan je rechten verspeeld! En of je dan steelt, verkracht, vernield of vermoord maakt wat mij betreft inderdaad geen reet uit!
sevillana
 sevillana - woensdag 21 september 2011 - 11:22   quote  deeplink  
snap het gezeur niet zo goed, aan de schandpaal er mee en stenigen die gasten! :)
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 10:45 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

stel dat jouw dochter een winkeldiefstal pleegt (of wat anders, maakt niet uit) mag ze wat jou betreft dan zo in de stad komen te hangen?
Ja helemaal, dan heb ik geen medelijden! Welke misdaad zij ook pleegt. En dat weten mijn dochters heel. Als het moet breng ik ze persoonlijk naar het politiebureau of waar dan ook.
Els
 Els - woensdag 21 september 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 11:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is wel een hele scheve verhouding, als je dat met de taliban gaat vergelijken! Ik ben gewoon van mening dat je op het moment dat je over de scheef gaat dat je dan je rechten verspeeld! En of je dan steelt, verkracht, vernield of vermoord maakt wat mij betreft inderdaad geen reet uit!
In een totalitaire staat hebben misdadigers weinig tot geen rechten. Dat is wat je wil, maar als je de vergelijking met de Taliban vervelend vindt, kiezen we toch gewoon een andere staat. Iran doen? Zou jij je daar gelukkig voelen?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 11:22 schreef sevillana het volgende:
snap het gezeur niet zo goed, aan de schandpaal er mee en stenigen die gasten! :)
Hahaha , aan de schandpaal kan ik wel mee leven! Maar stenigen nee dat weer net niet.
Els
 Els - woensdag 21 september 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 11:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja helemaal, dan heb ik geen medelijden! Welke misdaad zij ook pleegt. En dat weten mijn dochters heel. Als het moet breng ik ze persoonlijk naar het politiebureau of waar dan ook.
Dus jij hebt geen medelijden met iemand die een misstap begaat? Tja...
Ik hoop dat je weer eens in je extreme modus zit, want als dit echt waar is, heb jij en heeft iedereen in jouw omgeving een heel zwaar en liefdeloos leven.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 11:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja helemaal, dan heb ik geen medelijden! Welke misdaad zij ook pleegt. En dat weten mijn dochters heel. Als het moet breng ik ze persoonlijk naar het politiebureau of waar dan ook.
ok, dan snap ik je beredenering die je in dit topic neerzet. ben het er niet mee eens, maar goed dat mag de pret niet drukken: fijn dat je er weer bent.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 11:26 schreef Els het volgende:

[..]

In een totalitaire staat hebben misdadigers weinig tot geen rechten. Dat is wat je wil, maar als je de vergelijking met de Taliban vervelend vindt, kiezen we toch gewoon een andere staat. Iran doen? Zou jij je daar gelukkig voelen?
Sorry jij blijft landen uitkiezen waar ik zelf helemaal niks van moet hebben. Laat dat dus duidelijk zijn! Een maatschappij zoals hier is oke maar ik vind dat criminelen veel harder aangepakt mogen worden! Je heb te leven volgens de regels en dan heb je je rechten maar zodra je die overtreedt moet je de consequenties aanvaarden. Kijk Els demonstreren en protesteren , vrijheid van meningsuiting , homo huwelijk en wat allemaal nog meer is een goed recht en dat moet blijven maar bij overtreders vind ik dat je dan je rechten heb verspeeld en moet men volgens een democratisch recht berecht worden. En overtreders die men niet snel genoeg kan vinden mogen dan wat mij betreft op de biilboards. Ik hoop dat het zo voor jou duidelijk is. En ik weet ook wel dat dit een sprookjes wereld is maar we kunnen er wel naar streven.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 11:32 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ok, dan snap ik je beredenering die je in dit topic neerzet. ben het er niet mee eens, maar goed dat mag de pret niet drukken: fijn dat je er weer bent.
Natuurlijk beste FR-Douwe , een ieder mag zijn eigen mening hebben!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 11:29 schreef Els het volgende:

[..]

Dus jij hebt geen medelijden met iemand die een misstap begaat? Tja...
Ik hoop dat je weer eens in je extreme modus zit, want als dit echt waar is, heb jij en heeft iedereen in jouw omgeving een heel zwaar en liefdeloos leven.
Nee hoor dat is absoluut niet waar! Het is voor mij en mijn vrouw gewoon heel duidelijk. Maar in 1 ding heb je wel gelijk, het merendeel is het er niet mee eens. En wat is een misstap? Pas geleden heeft mijn oudste dochter een afspraak niet na geleefd. Zij moest om 0100 uur thuis zijn en dan komt ze om 0200 uur thuis. Ja en dan komen de smoesjes natuurlijk gauw om de hoek kijken. Maar nu mag ze een maand niet stappen en 2 maanden geen zakgeld! Is ze niet blij mee maar ze aanvaard het wel. En beste Els natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 08:10 schreef obiku010 het volgende:

[..]

fortress met christopher lambert van highlandert?
Wetlock met rutger hauer natuurlijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door hotjumper --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 06:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Sorry Els, maar deze gekken hebben geen recht meer op privacy! Daar hebben zij zelf om gevraagd door die wandaden bij het maasgebouw.
Goh, gelukkig ben jij niet kortzichtig...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 09:16 schreef Els het volgende:

[..]

Gebeurt ook al, is een rel over in Arnhem met die juwelier. Ik vind het op dit moment niet zo erg, de schuldigen moeten gepakt worden en hoe eerder dat gebeurt, hoe eerder duidelijk is hoe de samenstelling van die groep was. Ben er nog steeds van overtuigd dat er behalve seizoenkaarthouders ook mensen met een stadionverbod en beroepsrellers tussen liepen.
Idd, de kuip zat op dat moment al vol, om mij heen heb ik niet echt bekende gezichten gemist, of die later binnen kwamen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Goh, gelukkig ben jij niet kortzichtig...
Dit heeft niks met kortzichtigheid te maken maar met duidelijkheid
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 10:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken? Ben je misschien bang dat je wordt herkend! Ik hoop voor jou dat je niet 1 van die relschoppers ben, en zo wel dan heb ik er geen medelijden mee.
Moet jij eens kijken wat je meemaakt als men jouw foto b.v. op dumpert gooien omdat je een tasjes rover zou zijn. Zelfs nu worden te veel mensen beschadigd omdat ze onterecht beschuldigd worden van een misdaad.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 11:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Sorry jij blijft landen uitkiezen waar ik zelf helemaal niks van moet hebben. Laat dat dus duidelijk zijn! Een maatschappij zoals hier is oke maar ik vind dat criminelen veel harder aangepakt mogen worden! Je heb te leven volgens de regels en dan heb je je rechten maar zodra je die overtreedt moet je de consequenties aanvaarden. Kijk Els demonstreren en protesteren , vrijheid van meningsuiting , homo huwelijk en wat allemaal nog meer is een goed recht en dat moet blijven maar bij overtreders vind ik dat je dan je rechten heb verspeeld en moet men volgens een democratisch recht berecht worden. En overtreders die men niet snel genoeg kan vinden mogen dan wat mij betreft op de biilboards. Ik hoop dat het zo voor jou duidelijk is. En ik weet ook wel dat dit een sprookjes wereld is maar we kunnen er wel naar streven.
Ik kwam als klant regelmatig bij het familie bedrijf van degene die onterecht veroordeeld was voor de "zaanse paskamer" moord. Als je ziet wat die mensen hebben door gemaakt dat gun ik niemand toe. Dat was gewoon in Nederland. Dan kan je daarna rectificeren wat je wilt, er blijft altijd een deel met een scheef oog naar hem en zijn familie kijken.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Moet jij eens kijken wat je meemaakt als men jouw foto b.v. op dumpert gooien omdat je een tasjes rover zou zijn. Zelfs nu worden te veel mensen beschadigd omdat ze onterecht beschuldigd worden van een misdaad.
Er zal secuur mee omgegaan moeten worden.
Er slechts gestaan hebben lijkt me niet genoeg aanleiding om in de stad opgehangen te worden.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 08:10 schreef obiku010 het volgende:

[..]

fortress met christopher lambert van highlandert?
dat is 'm volgens mij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door Pietje1 --
craven
 craven - woensdag 21 september 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Wel eens bedacht dat deze relschoppers geen eens uit rotterdam komen maar omstreken, dan heeft het ook geen zin
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik kwam als klant regelmatig bij het familie bedrijf van degene die onterecht veroordeeld was voor de "zaanse paskamer" moord. Als je ziet wat die mensen hebben door gemaakt dat gun ik niemand toe. Dat was gewoon in Nederland. Dan kan je daarna rectificeren wat je wilt, er blijft altijd een deel met een scheef oog naar hem en zijn familie kijken.
Dat klopt en dat is altijd ontzettend vervelend als dat gebeurt, aan de andere kant is het ook erg vervelend als een echte crimineel vrij komt wegens een vormfout of omdat er bewijsmateriaal is dat niet rechtmatig verkregen is terwijl het dan wel overduidelijk is dat iemand de misdaad echt gedaan heeft loopt hij toch vrij rond....

Het is kiezen uit twee kwade en mijn keuze neigt toch meer naar het sterk reduceren van de privacy en het makkelijker veroordelen van criminelen dan te voorzichtig zijn, je geen zorgen hoeven maken dat je ergens bekend wordt en daardoor niemand pakken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:35 schreef craven het volgende:
Wel eens bedacht dat deze relschoppers geen eens uit rotterdam komen maar omstreken, dan heeft het ook geen zin
denk dat het ook weinig zin heeft om ze in Delfzijl, Zwolle of Maastricht op te hangen...
craven
 craven - woensdag 21 september 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:46 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

denk dat het ook weinig zin heeft om ze in Delfzijl, Zwolle of Maastricht op te hangen...
precies wat ik bedoel...
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 12:48   quote  deeplink  
Dan landelijk, maken ze er een item van bij Opsporing Verzocht.

Feyenoorders zitten door heel het land, alleen die foto's in Rotterdam schiet je niets mee op.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:48 schreef Bosifyable het volgende:
Dan landelijk, maken ze er een item van bij Opsporing Verzocht.

Feyenoorders zitten door heel het land, alleen die foto's in Rotterdam schiet je niets mee op.
Laten we interpol bellen en ze op de most wanted list zetten samen met Al Saddr en zijn cornuiten. Dan hebben we ze zo binnen.
Marsco
 Marsco - woensdag 21 september 2011 - 12:49   quote  deeplink  
Ik vind het prima! Trouwens... als die gasten niet met hun hoofd op een scherm in de stad willen hangen, kunnen ze zichzelf altijd aangeven. Ze zijn gewaarschuwd! Nee hoor, prima dit. Niks, dadertje beschermen... dat is inderdaad de cultuur hier in Nederland. Opsporen en aanpakken met alle beschikbare middelen. En dat mag wat mij betreft met een ieder die een misdaad pleegt, van wat voor aard dan ook. Melden of anders op de blaren zitten.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:49 schreef Marsco het volgende:
Ik vind het prima! Trouwens... als die gasten niet met hun hoofd op een scherm in de stad willen hangen, kunnen ze zichzelf altijd aangeven. Ze zijn gewaarschuwd! Nee hoor, prima dit. Niks, dadertje beschermen... dat is inderdaad de cultuur hier in Nederland. Opsporen en aanpakken met alle beschikbare middelen. En dat mag wat mij betreft met een ieder die een misdaad pleegt, van wat voor aard dan ook. Melden of anders op de blaren zitten.
eentje heeft zich zelf al aangegeven. Was vanmorgen op het nieuws.
craven
 craven - woensdag 21 september 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:48 schreef Bosifyable het volgende:
Dan landelijk, maken ze er een item van bij Opsporing Verzocht.

Feyenoorders zitten door heel het land, alleen die foto's in Rotterdam schiet je niets mee op.
is al gebeurd, volgende week op tv
Marsco
 Marsco - woensdag 21 september 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:53 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

eentje heeft zich zelf al aangegeven. Was vanmorgen op het nieuws.
Lees het net, die heeft dus voor de weg zonder schandpaal gekozen. Blijkt dus effectief te zijn. Dat de rest voor hun eigen bestwil maar snel mag volgen.
De Spot
 De Spot - woensdag 21 september 2011 - 13:01   quote  deeplink  
Wat mij opvalt is dat rellen bij Feyenoord heel de wereld overgaan..Columns tv programma's,heel de media geilt erop om weer te kunnen wijzen van zie je nou wel....die agenten hadden gewoon op de knietjes moeten schieten van die gasten,geen aandacht aan besteden,oppakken hard straffen en klaar!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:01 schreef De Spot het volgende:
Wat mij opvalt is dat rellen bij Feyenoord heel de wereld overgaan..Columns tv programma's,heel de media geilt erop om weer te kunnen wijzen van zie je nou wel....die agenten hadden gewoon op de knietjes moeten schieten van die gasten,geen aandacht aan besteden,oppakken hard straffen en klaar!!
Hou het maar eens uit de media als Milano of zijn zoontje of onze Els getroffen wordt door een verdwaalde kogel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door hotjumper --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2011 - 13:10   quote  deeplink  
2009-8-18-hooligan.gif
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 september 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 10:36 schreef KKL het volgende:

[..]

Dank je Leon!
Geen dank,ik waardeer je mening en die is niet veranderd!!!
De Spot
 De Spot - woensdag 21 september 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hou het maar eens uit de media als Milano of zijn zoontje of onze Els getroffen wordt door een verdwaalde kogel..
Dat zou natuurlijk verschrikkelijk zijn.
jacqueline
 jacqueline - woensdag 21 september 2011 - 13:21   quote  deeplink  
on topic: wanneer verschijnen die billboards?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:01 schreef De Spot het volgende:
Wat mij opvalt is dat rellen bij Feyenoord heel de wereld overgaan..Columns tv programma's,heel de media geilt erop om weer te kunnen wijzen van zie je nou wel....die agenten hadden gewoon op de knietjes moeten schieten van die gasten,geen aandacht aan besteden,oppakken hard straffen en klaar!!
Voor een heleboel mensen is het een veilig gevoel te denken dat dit soort uitwassen alleen bij voetbal voorkomen, de opluchting was ook groot toen ze de rellen van hoek van holland aan het voetbal konden linken. Nu zijn er teveel mensen die zeggen; "daar heb ik niks mee te maken, ik ga nooit naar voetbal".
Uitgaanspubliek valt ambulances of agenten aan, groepen slaan samen 1 persoon in elkaar, groepen, mensen bedreigen leraren omdat hun kind "onheus" bejegend zou zijn in de klas. In het kader van deze verhuftering van de maatschappij moet de bestorming van het maasgebouw ook gezien worden. Zolang de samenleving niet onderkend dat dit probleem voortkomt uit haar eigen tekortkomingen zal het nooit opgelost worden.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:21 schreef jacqueline het volgende:
on topic: wanneer verschijnen die billboards?
Wil je op de foto dan?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:21 schreef jacqueline het volgende:
on topic: wanneer verschijnen die billboards?
heb zojuist de 1e gezien:

sloggi-15.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 september 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:21 schreef jacqueline het volgende:
on topic: wanneer verschijnen die billboards?
Ze moeten jou bilboard ophangen full naked.
jacqueline
 jacqueline - woensdag 21 september 2011 - 13:25   quote  deeplink  
haha.. doe maar niet.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ze moeten jou bilboard ophangen full naked.
Blijkt ze opeens toch Sjaak te zijn ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door hotjumper --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Blijkt ze opeens toch Sjaak te zijn ;-)
met een tampeloeres van hier naar Lourdes.
jacqueline
 jacqueline - woensdag 21 september 2011 - 13:32   quote  deeplink  
hohoho.. waar is het respect voor je mede fan?
was er gisteren wel weer, hoor, ook al woon in zo'n 95 km ver.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:32 schreef jacqueline het volgende:
hohoho.. waar is het respect voor je mede fan?
was er gisteren wel weer, hoor, ook al woon in zo'n 95 km ver.
Douwe woont verder en daar hebben we toch ook geen respect voor.....
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:32 schreef jacqueline het volgende:
hohoho.. waar is het respect voor je mede fan?
was er gisteren wel weer, hoor, ook al woon in zo'n 95 km ver.
ach... iedereen die minder dan 140 km moet rijden is geen echte supporter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beeldschermen met foto's relschoppers in de stad









0.0059311