BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beeldschermen met foto's relschoppers in de stad

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Douwe woont verder en daar hebben we toch ook geen respect voor.....
pas maar op, ik stuur varkentje op je af.
aan de andere kant heb je wel een punt....
jacqueline
 jacqueline - woensdag 21 september 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:34 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ach... iedereen die minder dan 140 km moet rijden is geen echte supporter.
95+95 = 190
telt dat ook?
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Douwe woont verder en daar hebben we toch ook geen respect voor.....
hahaha, scherp.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:34 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ach... iedereen die minder dan 140 km moet rijden is geen echte supporter.
Precies, 119km hier, daarom ga ik niet.
craven
 craven - woensdag 21 september 2011 - 13:36   quote  deeplink  
nee joh, ze maakt van je leuter een fontein

Banned_Sprite_Ad.gif
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:35 schreef jacqueline het volgende:

[..]

95+95 = 190
telt dat ook?
nee, gaat om een enkele reis...
F.L.E
 F.L.E - woensdag 21 september 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 10:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken? Ben je misschien bang dat je wordt herkend! Ik hoop voor jou dat je niet 1 van die relschoppers ben, en zo wel dan heb ik er geen medelijden mee.
Ik voel me niet aangesproken en ben niet bang dat ik herkend wordt. En op medelijden van zo'n hersenloze als jij zit ik al helemaal niet te wachten.
Ik hoop voor jou in ieder geval dat je nooit zelf geconfronteerd wordt met een valse beschuldiging.
De discusie gaat over het verschil in omgang met mensen bij diverse delicten.
craven
 craven - woensdag 21 september 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:39 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

nee, gaat om een enkele reis...
streng
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 13:59   quote  deeplink  
Brandmerken moeten ze ze....
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:56 schreef craven het volgende:

[..]

streng
ja, je moet ergens een grens trekken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:59 schreef hotjumper het volgende:
Brandmerken moeten ze ze....
de mensen die minder dan 140 km enkele reis moeten maken? dat gaat zelfs mij vrij ver hoor....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:24 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

de mensen die minder dan 140 km enkele reis moeten maken? dat gaat zelfs mij vrij ver hoor....
Hoezo dan kan je aan onze nieuwe vrienden op varkenoord laten zien wat jij voor de club overhebt.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoezo dan kan je aan onze nieuwe vrienden op varkenoord laten zien wat jij voor de club overhebt.
hahahaha, daar wil ik zo graag bijhoren, niets zo leuk als tegen een kliko trappen!!!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:26 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahaha, daar wil ik zo graag bijhoren, niets zo leuk als tegen een kliko trappen!!!
Na-aper.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:28 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Na-aper.
klopt!
Els
 Els - woensdag 21 september 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 11:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Sorry jij blijft landen uitkiezen waar ik zelf helemaal niks van moet hebben. Laat dat dus duidelijk zijn! Een maatschappij zoals hier is oke maar ik vind dat criminelen veel harder aangepakt mogen worden! Je heb te leven volgens de regels en dan heb je je rechten maar zodra je die overtreedt moet je de consequenties aanvaarden. Kijk Els demonstreren en protesteren , vrijheid van meningsuiting , homo huwelijk en wat allemaal nog meer is een goed recht en dat moet blijven maar bij overtreders vind ik dat je dan je rechten heb verspeeld en moet men volgens een democratisch recht berecht worden. En overtreders die men niet snel genoeg kan vinden mogen dan wat mij betreft op de biilboards. Ik hoop dat het zo voor jou duidelijk is. En ik weet ook wel dat dit een sprookjes wereld is maar we kunnen er wel naar streven.
Maar het zijn wel de landen waar verdachten en veroordeelden geen rechten hebben, zoals jij nu ook wil. Het Nederlandse systeem kent z'n beperkingen, maar over het algemeen leven we wel in een heel leuk land. Je moet zorgvuldig zijn met de rechten die je bereid bent op te geven. Niemand kan namelijk 'hebben en tegoed houden'.
Zoals je zelf al zegt, een sprookjeswereld bestaat niet.
Els
 Els - woensdag 21 september 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 11:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee hoor dat is absoluut niet waar! Het is voor mij en mijn vrouw gewoon heel duidelijk. Maar in 1 ding heb je wel gelijk, het merendeel is het er niet mee eens. En wat is een misstap? Pas geleden heeft mijn oudste dochter een afspraak niet na geleefd. Zij moest om 0100 uur thuis zijn en dan komt ze om 0200 uur thuis. Ja en dan komen de smoesjes natuurlijk gauw om de hoek kijken. Maar nu mag ze een maand niet stappen en 2 maanden geen zakgeld! Is ze niet blij mee maar ze aanvaard het wel. En beste Els natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen
Ik vind het altijd moeilijk om te oordelen zonder de volledige feiten te kennen. Om in jouw voorbeeld te blijven: ik moest vroeger ook om 1 uur thuis zijn. Bij mij geldt in principe ook afspraak is afspraak en bovendien heb ik het in mijn pubertijd nooit te bont gemaakt. Na mijn 18e was 2 uur de afspraak. Op een avond kom ik om 6 uur thuis. Mijn moeder in alle staten en zo boos dat ik van haar het huis uitmoest. Gelukkig is mijn vader heel rustig en verstandig en we zijn samen een eindje gaan rijden om de gemoederen eerst maar eens een beetje te laten bedaren. Op zich had mijn moeder gelijk, en ze was uiteraard reuze ongerust. Maar tijdens het stappen was er in mijn auto ingebroken en moest ik naar het politiebureau (dat deed je toen nog in die dagen), ik wilde ze niet wakker bellen midden in de nacht. Achteraf een inschattingsfout. Maar om daar nou een straf op te zetten?
Dus: zolang je het totaalplaatje niet kent, is het verstandig terughoudend te zijn met je oordeel.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:35 schreef craven het volgende:
Wel eens bedacht dat deze relschoppers geen eens uit rotterdam komen maar omstreken, dan heeft het ook geen zin
Misschien niet uit Rotterdam maar zeker wel uit de regio Rotterdam, dat is mijn mening!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik kwam als klant regelmatig bij het familie bedrijf van degene die onterecht veroordeeld was voor de "zaanse paskamer" moord. Als je ziet wat die mensen hebben door gemaakt dat gun ik niemand toe. Dat was gewoon in Nederland. Dan kan je daarna rectificeren wat je wilt, er blijft altijd een deel met een scheef oog naar hem en zijn familie kijken.
Dat is heel erg en zeer spijtig! Maar we hebben het hier over foto's op billboards plaatsen van personen die afgelopen zaterdag aan het rellen waren! Dat is wel een wezenlijk verschil!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Moet jij eens kijken wat je meemaakt als men jouw foto b.v. op dumpert gooien omdat je een tasjes rover zou zijn. Zelfs nu worden te veel mensen beschadigd omdat ze onterecht beschuldigd worden van een misdaad.
Beste hotjumper, we hebben het hier over relschoppers die aan het vernielen waren voor het maasgebouw!! Als je er niks mee van doen had hoort je daar niet te staan. Dus lijkt het me wezenlijk anders, deze situatie. In deze situatie vind ik het niet meer dan terecht!
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Enige tijd geleden mochten de ´Bloods´ en de `Crips´ op televisie verkondigen met wat voor een criminele zaken (loverboy praktijken, dat wil zeggen verkrachten, mishandelen en uitbuiten van onschuldige minderjarige meisjes. Handel in harddrugs. Autoinbraken. Woninginbraken. Mishandelingen. enz. enz.) zij zich bezig hielden. Ze mochten zelfs op televisie hun wapens (doorgeladen pistolen) tonen. En dat nadat er enkele weken en maanden daarvoor 4 mannen waren doodgeschoten in een Antilliaanse oorlog in Rotterdam (Zuid en de Beverwaard).

Afgelopen zaterdag hebben enkele jongemannen 2 ramen vernield en wat vuurwerk afgestoken. Enkele agenten schrokken hiervan en trokken hun pistolen (dit duurde enkele seconden). Hierna vertrok iedereen weer en het was weer rustig.

Na de aflevering van de Bloods en de Crips zei de politie en de burgemeester (Atabouleb) dat ze de jongens wel in het vizier hadden, maar er verder weinig tot niks aan konden doen. Ach ja, het gaat hier enkel om zware criminaliteit en georganiseerde misdaad.

Na de 2 gesneuvelde ruiten in het Maasgebouw acht de politie en onze burgemeester het ineens nodig om deze supporters op te sporen (doormiddel van publicatie van fotos op tv en zelfs op billboards in de stad), aan te houden en het liefst lange en harde straffen op te leggen

Daar is een woord voor: schijnheilig.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Beste hotjumper, we hebben het hier over relschoppers die aan het vernielen waren voor het maasgebouw!! Als je er niks mee van doen had hoort je daar niet te staan. Dus lijkt het me wezenlijk anders, deze situatie. In deze situatie vind ik het niet meer dan terecht!
Els was op dat moment ook in de buurt van het maasgebouw, op weg naar haar vak, ze vertelde zelf dat ze raddraaiers, stond uit te schelden. De grote hoeveelheid camera's ter plaatse maakt het niet ondenkbeeldig dat zij op de gevoelige plaat is vast gelegd. Dan is niet te zien of ze de boel staat op te ruien of juist het tegen overgestelde. Hangt ze straks op de coolsingel als de Ma Baker van de hooligans.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:23 schreef KKL het volgende:
Enige tijd geleden mochten de ´Bloods´ en de `Crips´ op televisie verkondigen met wat voor een criminele zaken (loverboy praktijken, dat wil zeggen verkrachten, mishandelen en uitbuiten van onschuldige minderjarige meisjes. Handel in harddrugs. Autoinbraken. Woninginbraken. Mishandelingen. enz. enz.) zij zich bezig hielden. Ze mochten zelfs op televisie hun wapens (doorgeladen pistolen) tonen. En dat nadat er enkele weken en maanden daarvoor 4 mannen waren doodgeschoten in een Antilliaanse oorlog in Rotterdam (Zuid en de Beverwaard).

Afgelopen zaterdag hebben enkele jongemannen 2 ramen vernield en wat vuurwerk afgestoken. Enkele agenten schrokken hiervan en trokken hun pistolen (dit duurde enkele seconden). Hierna vertrok iedereen weer en het was weer rustig.

Na de aflevering van de Bloods en de Crips zei de politie en de burgemeester (Atabouleb) dat ze de jongens wel in het vizier hadden, maar er verder weinig tot niks aan konden doen. Ach ja, het gaat hier enkel om zware criminaliteit en georganiseerde misdaad.

Na de 2 gesneuvelde ruiten in het Maasgebouw acht de politie en onze burgemeester het ineens nodig om deze supporters op te sporen (doormiddel van publicatie van fotos op tv en zelfs op billboards in de stad), aan te houden en het liefst lange en harde straffen op te leggen

Daar is een woord voor: schijnheilig.
Nou is het wel klaar he KKL... Je hebt je punt inmiddels echt wle duidelijk gemaakt.
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Els was op dat moment ook in de buurt van het maasgebouw, op weg naar haar vak, ze vertelde zelf dat ze raddraaiers, stond uit te schelden. De grote hoeveelheid camera's ter plaatse maakt het niet ondenkbeeldig dat zij op de gevoelige plaat is vast gelegd. Dan is niet te zien of ze de boel staat op te ruien of juist het tegen overgestelde. Hangt ze straks op de coolsingel als de Ma Baker van de hooligans.
Wordt ze wel in één keer een BH!!

Bekende Hooligan
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:31 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Nou is het wel klaar he KKL... Je hebt je punt inmiddels echt wle duidelijk gemaakt.
niet over dit onderwerp.

eerste post in deze topic was dit
Els
 Els - woensdag 21 september 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:23 schreef KKL het volgende:
Enige tijd geleden mochten de ´Bloods´ en de `Crips´ op televisie verkondigen met wat voor een criminele zaken (loverboy praktijken, dat wil zeggen verkrachten, mishandelen en uitbuiten van onschuldige minderjarige meisjes. Handel in harddrugs. Autoinbraken. Woninginbraken. Mishandelingen. enz. enz.) zij zich bezig hielden. Ze mochten zelfs op televisie hun wapens (doorgeladen pistolen) tonen. En dat nadat er enkele weken en maanden daarvoor 4 mannen waren doodgeschoten in een Antilliaanse oorlog in Rotterdam (Zuid en de Beverwaard).

Afgelopen zaterdag hebben enkele jongemannen 2 ramen vernield en wat vuurwerk afgestoken. Enkele agenten schrokken hiervan en trokken hun pistolen (dit duurde enkele seconden). Hierna vertrok iedereen weer en het was weer rustig.

Na de aflevering van de Bloods en de Crips zei de politie en de burgemeester (Atabouleb) dat ze de jongens wel in het vizier hadden, maar er verder weinig tot niks aan konden doen. Ach ja, het gaat hier enkel om zware criminaliteit en georganiseerde misdaad.

Na de 2 gesneuvelde ruiten in het Maasgebouw acht de politie en onze burgemeester het ineens nodig om deze supporters op te sporen (doormiddel van publicatie van fotos op tv en zelfs op billboards in de stad), aan te houden en het liefst lange en harde straffen op te leggen

Daar is een woord voor: schijnheilig.
Je hebt helemaal gelijk dat dat volslagen krom is. Ik heb echter liever dat ze de Bloods en Crips alsnog hard aanpakken, dan dat ze de relschoppers van afgelopen weekend laten gaan.
Els
 Els - woensdag 21 september 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:36 schreef KKL het volgende:

[..]

Wordt ze wel in één keer een BH!!

Bekende Hooligan
hmmmmmm, zo had ik er nog niet over nagedacht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 september 2011 - 17:45   quote  deeplink  
Dus die afgekeurde Amsterdamse ambtenaar wil NSBers maken van de Nederlandse burgers?
Als de politiek en politie faalt moeten we de buurjongen in de straat maar verraden...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 september 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:23 schreef KKL het volgende:
Enige tijd geleden mochten de ´Bloods´ en de `Crips´ op televisie verkondigen met wat voor een criminele zaken (loverboy praktijken, dat wil zeggen verkrachten, mishandelen en uitbuiten van onschuldige minderjarige meisjes. Handel in harddrugs. Autoinbraken. Woninginbraken. Mishandelingen. enz. enz.) zij zich bezig hielden. Ze mochten zelfs op televisie hun wapens (doorgeladen pistolen) tonen. En dat nadat er enkele weken en maanden daarvoor 4 mannen waren doodgeschoten in een Antilliaanse oorlog in Rotterdam (Zuid en de Beverwaard).

Afgelopen zaterdag hebben enkele jongemannen 2 ramen vernield en wat vuurwerk afgestoken. Enkele agenten schrokken hiervan en trokken hun pistolen (dit duurde enkele seconden). Hierna vertrok iedereen weer en het was weer rustig.

Na de aflevering van de Bloods en de Crips zei de politie en de burgemeester (Atabouleb) dat ze de jongens wel in het vizier hadden, maar er verder weinig tot niks aan konden doen. Ach ja, het gaat hier enkel om zware criminaliteit en georganiseerde misdaad.

Na de 2 gesneuvelde ruiten in het Maasgebouw acht de politie en onze burgemeester het ineens nodig om deze supporters op te sporen (doormiddel van publicatie van fotos op tv en zelfs op billboards in de stad), aan te houden en het liefst lange en harde straffen op te leggen

Daar is een woord voor: schijnheilig.
Ik ben met je eens dat er met 2 maten gemeten word!
Ze moeten elke criminele gozer even hard aan pakken!!!
Dus allemaal weg voor minimaal een jaartje of tien!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 september 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Blijkt ze opeens toch Sjaak te zijn ;-)
ja die pech hebben wij dan weer..haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 september 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 17:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik ben met je eens dat er met 2 maten gemeten word!
Ze moeten elke criminele gozer even hard aan pakken!!!
Dus allemaal weg voor minimaal een jaartje of tien!!
heb jij een politiepet gekocht op de rommelmarkt?
Het was jou idee om het maasgebouw aan te vallen hahaha
Ik heb het ook meerdere malen geroepen maar jij bent de meister hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 september 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 17:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

heb jij een politiepet gekocht op de rommelmarkt?
Het was jou idee om het maasgebouw aan te vallen hahaha
Ik heb het ook meerdere malen geroepen maar jij bent de meister hahaha
Geen leuk geintje!
Je moest eens weten wat voor een gezeik dat ik al voor mijn kiezen heb gehad!
Dit terwijl ze de rst van mijn posten niet gelezen hebben!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 september 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 17:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Geen leuk geintje!
Je moest eens weten wat voor een gezeik dat ik al voor mijn kiezen heb gehad!
Dit terwijl ze de rst van mijn posten niet gelezen hebben!
Jongen al roep je dat ze de KUIP moeten opblazen en andere doen dat ben jij niet verantwoordelijk dus laat ze lekker lullen ,wat kan jou het verrotten
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 18:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jongen al roep je dat ze de KUIP moeten opblazen en andere doen dat ben jij niet verantwoordelijk dus laat ze lekker lullen ,wat kan jou het verrotten
nou.... weet je dat zeker? ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 september 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 18:06 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

nou.... weet je dat zeker? ;-)
laten we idd de arena als voorbeeld nemen Pietje hahahaha
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 18:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

laten we idd de arena als voorbeeld nemen Pietje hahahaha
Staan die mongolen straks met hun lippen om een lichtmast
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 21 september 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Beelden liegen niet, uitzenden.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 21 september 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:34 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ach... iedereen die minder dan 140 km moet rijden is geen echte supporter.
+1!!!!!!!!!!!! stelletje nepperts!!!
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 21 september 2011 - 20:10   quote  deeplink  
deze relschoppers kennen in 1 keer klaar zijn " laat er maar een pelton mariniers of comando,s op los en ze flink de tering slaan goede oefening voor de mariniers en voor de relschoppers gelijk een goede les dat het absoluut niet te accepteren is
FR-Han
 FR-Han - woensdag 21 september 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 20:10 schreef flipje tiel het volgende:
deze relschoppers kennen in 1 keer klaar zijn " laat er maar een pelton mariniers of comando,s op los en ze flink de tering slaan goede oefening voor de mariniers en voor de relschoppers gelijk een goede les dat het absoluut niet te accepteren is
we maken er jam van!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Els was op dat moment ook in de buurt van het maasgebouw, op weg naar haar vak, ze vertelde zelf dat ze raddraaiers, stond uit te schelden. De grote hoeveelheid camera's ter plaatse maakt het niet ondenkbeeldig dat zij op de gevoelige plaat is vast gelegd. Dan is niet te zien of ze de boel staat op te ruien of juist het tegen overgestelde. Hangt ze straks op de coolsingel als de Ma Baker van de hooligans.
Een kleine moeite om je dan toch even te melden, en als je niks met de rellen te maken heb dan heb je toch niks te verbergen! Kost misschien wel wat moeite maar dan worden goeden tenminste tenminste van de kwaaien gescheiden
Rovert
 Rovert - woensdag 21 september 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 09:01 schreef Els het volgende:

[..]

Newsflash: Daar is een programma voor, ze noemen het 'Opsporing verzocht'. En ze hangen ook met foto's op bij politiebureau's. Beetje jammer dat we ons als voetbalsupporters altijd in de benadeelde groep plaatsen.
goed punt Els

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door Rovert --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 september 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Als de politie dezelfde avond 2 arrestanten gewoon naar huis sturen heb ik weinig zin om de nsber uit te gaan lopen hangen..Begrijp me niet verkeerd maar misschien moeten Aboutaleb en politie ook eens wakker worden....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 19:44 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Beelden liegen niet, uitzenden.
Joh, in een half uurtje maak je een reportage waar uit blijkt dat afgelopen zaterdag, met pistolen gewapende, neuzen het maasgebouw hebben bezet en dat jonge Feyenoord supporters proberen hun bestuur te redden....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 september 2011 - 21:14   quote  deeplink  
hahahahaha ja zo werkt de media wel idd....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 21 september 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 21:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Joh, in een half uurtje maak je een reportage waar uit blijkt dat afgelopen zaterdag, met pistolen gewapende, neuzen het maasgebouw hebben bezet en dat jonge Feyenoord supporters proberen hun bestuur te redden....
dus de uitzending vanavond bij pauw en witteman is ook geknipt? Goed dat ik het weet :)
Kom Eric van Dorp, maar dat is eigenlijk lijdensweg
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 22:04   quote  deeplink  
Hm.. Toch maar ff kijken dan.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 21 september 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 22:04 schreef Bosifyable het volgende:
Hm.. Toch maar ff kijken dan.
al wat gehoord van de sheriff?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 22:06 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

al wat gehoord van de sheriff?
De sheriff?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beeldschermen met foto's relschoppers in de stad









0.0086970