BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beeldschermen met foto's relschoppers in de stad

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Ekramy?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 21 september 2011 - 22:16   quote  deeplink  
de politie i.v.m. je vernielde auto
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 22:25   quote  deeplink  
Mijn auto is niet vernield?! Wel schade, maar dat komt omdat ik bezopen tegen de vangrail reed.

Je hebt de verkeerde voor je ;)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 21 september 2011 - 22:29   quote  deeplink  
oja dat was eljardinho, je hebt gelijk, al is jou schade ook mooi klote :)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 september 2011 - 22:33   quote  deeplink  
Als Jan Vertonghen een tegenstander verrot schopt of foute dingen roept over onze club...

Komt er dan ook een foto van hem in de stad te hangen?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 22:29 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
oja dat was eljardinho, je hebt gelijk, al is jou schade ook mooi klote :)
Tsja, gelukkig ben ik autospuiter/schadehersteller.

Geen probleem, auto zit nu midden in het proces. Plaatwerk, plamuur, grondverf. Blabla.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 september 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 22:36 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Tsja, gelukkig ben ik autospuiter/schadehersteller.

Geen probleem, auto zit nu midden in het proces. Plaatwerk, plamuur, grondverf. Blabla.
Had je afgelopen zaterdag bij de Kuip heel wat werk kunnen verrichten.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 22:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Had je afgelopen zaterdag bij de Kuip heel wat werk kunnen verrichten.
Hij heeft overal een kaartje onder de ruitewisser gedaan
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 22:44 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij heeft overal een kaartje onder de ruitewisser gedaan
I'm just sayin'! Doe goede zaken ineens.

Spuiterij de Stofpunt!
Els
 Els - woensdag 21 september 2011 - 23:16   quote  deeplink  
Zo. Eucalypta is binnengevallen bij Pauw en Witteman.
de flh
 de flh - woensdag 21 september 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 23:16 schreef Els het volgende:
Zo. Eucalypta is binnengevallen bij Pauw en Witteman.
Wie?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 september 2011 - 00:03   quote  deeplink  
Barbera barend
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 september 2011 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 23:16 schreef Els het volgende:
Zo. Eucalypta is binnengevallen bij Pauw en Witteman.
Inez Weski, advocate. Aparte verschijning. Veel wauwelen, matig luisteraar.
Geen verkeerd mens verder. Vanavond slecht op dreef.
Van Dorp ook trouwens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 september 2011 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 00:22 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Inez Weski, advocate. Aparte verschijning. Veel wauwelen, matig luisteraar.
Geen verkeerd mens verder. Vanavond slecht op dreef.
Van Dorp ook trouwens.
Van Dorp is altijd slecht op dreef. Vind ik nou echt een eikel.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 september 2011 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 00:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Van Dorp is altijd slecht op dreef. Vind ik nou echt een eikel.
Kan 'm inderdaad niet betrappen op enig vernuft. Oppervlakkige blater.
De Spot
 De Spot - donderdag 22 september 2011 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Voor een heleboel mensen is het een veilig gevoel te denken dat dit soort uitwassen alleen bij voetbal voorkomen, de opluchting was ook groot toen ze de rellen van hoek van holland aan het voetbal konden linken. Nu zijn er teveel mensen die zeggen; "daar heb ik niks mee te maken, ik ga nooit naar voetbal".
Uitgaanspubliek valt ambulances of agenten aan, groepen slaan samen 1 persoon in elkaar, groepen, mensen bedreigen leraren omdat hun kind "onheus" bejegend zou zijn in de klas. In het kader van deze verhuftering van de maatschappij moet de bestorming van het maasgebouw ook gezien worden. Zolang de samenleving niet onderkend dat dit probleem voortkomt uit haar eigen tekortkomingen zal het nooit opgelost worden.
Eens het is komt overal voor maar goed ik zeg harder en resoluter aanpakken..
De Spot
 De Spot - donderdag 22 september 2011 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:23 schreef KKL het volgende:
Enige tijd geleden mochten de ´Bloods´ en de `Crips´ op televisie verkondigen met wat voor een criminele zaken (loverboy praktijken, dat wil zeggen verkrachten, mishandelen en uitbuiten van onschuldige minderjarige meisjes. Handel in harddrugs. Autoinbraken. Woninginbraken. Mishandelingen. enz. enz.) zij zich bezig hielden. Ze mochten zelfs op televisie hun wapens (doorgeladen pistolen) tonen. En dat nadat er enkele weken en maanden daarvoor 4 mannen waren doodgeschoten in een Antilliaanse oorlog in Rotterdam (Zuid en de Beverwaard).

Afgelopen zaterdag hebben enkele jongemannen 2 ramen vernield en wat vuurwerk afgestoken. Enkele agenten schrokken hiervan en trokken hun pistolen (dit duurde enkele seconden). Hierna vertrok iedereen weer en het was weer rustig.

Na de aflevering van de Bloods en de Crips zei de politie en de burgemeester (Atabouleb) dat ze de jongens wel in het vizier hadden, maar er verder weinig tot niks aan konden doen. Ach ja, het gaat hier enkel om zware criminaliteit en georganiseerde misdaad.

Na de 2 gesneuvelde ruiten in het Maasgebouw acht de politie en onze burgemeester het ineens nodig om deze supporters op te sporen (doormiddel van publicatie van fotos op tv en zelfs op billboards in de stad), aan te houden en het liefst lange en harde straffen op te leggen

Daar is een woord voor: schijnheilig.
Ik begrijp je punt,maar je moet het ook niet bagataliseren..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 september 2011 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Voor een heleboel mensen is het een veilig gevoel te denken dat dit soort uitwassen alleen bij voetbal voorkomen, de opluchting was ook groot toen ze de rellen van hoek van holland aan het voetbal konden linken. Nu zijn er teveel mensen die zeggen; "daar heb ik niks mee te maken, ik ga nooit naar voetbal".
Uitgaanspubliek valt ambulances of agenten aan, groepen slaan samen 1 persoon in elkaar, groepen, mensen bedreigen leraren omdat hun kind "onheus" bejegend zou zijn in de klas. In het kader van deze verhuftering van de maatschappij moet de bestorming van het maasgebouw ook gezien worden. Zolang de samenleving niet onderkend dat dit probleem voortkomt uit haar eigen tekortkomingen zal het nooit opgelost worden.
groot gelijk. Het is wel een uiterst voorspelbare reactie. Gewoon je kop in het zand steken en doen alsof er niets aan de hand is.

Strenger straffen zal ongetwijfeld helpen, maar dat is wel gevolgbestrijding. Je moet problemen bij de bron aanpakken wil je ze werkelijk oplossen.

Opvoeding en onderwijs zijn hierbij belangrijke pijlers. Normen en waarden. Gecorrigeerd worden door je omgeving.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 september 2011 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 00:46 schreef De Spot het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt,maar je moet het ook niet bagataliseren..
Dat doet hij juist niet. Probleem is dat je een signaal af geeft dat dit acceptabel, cq gewenst gedrag is... Niemand ziet in die documentaire dat één van die gasten zijn kinderen daardoor kwijt raakt, ze zien alleen homies die mans met een pistool lopen te zwaaien...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 september 2011 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Voor een heleboel mensen is het een veilig gevoel te denken dat dit soort uitwassen alleen bij voetbal voorkomen, de opluchting was ook groot toen ze de rellen van hoek van holland aan het voetbal konden linken. Nu zijn er teveel mensen die zeggen; "daar heb ik niks mee te maken, ik ga nooit naar voetbal".
Uitgaanspubliek valt ambulances of agenten aan, groepen slaan samen 1 persoon in elkaar, groepen, mensen bedreigen leraren omdat hun kind "onheus" bejegend zou zijn in de klas. In het kader van deze verhuftering van de maatschappij moet de bestorming van het maasgebouw ook gezien worden. Zolang de samenleving niet onderkend dat dit probleem voortkomt uit haar eigen tekortkomingen zal het nooit opgelost worden.
Maatschappelijk probleem idd. En de samenleving wordt er steeds beter in het probleem te parkeren bij degenen die er voor betaald worden: politie, politiek, gemeente, woningcorporatie. En daar zit 'm exact de crux: mensen stellen hen verantwoordelijk. Niet zichzelf. En dus houdt denken op.
craven
 craven - donderdag 22 september 2011 - 11:58   quote  deeplink  
4 van de 5 door de politie gepakte "hooligans" komen niet uit Rotterdam...
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 september 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 11:58 schreef craven het volgende:
4 van de 5 door de politie gepakte "hooligans" komen niet uit Rotterdam...
waarvan eentje uit mijn ouwe dorp. de lier! 17 jaar.. als ik moeite doe weet ik in 24 uur wie het is en waar ie woont... ik zeg een protestmars bij zijn ouders voor de deur... kunnen we erna een bakkie bij mijn ouders doen... hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door FR-Han --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 22 september 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 12:05 schreef obiku010 het volgende:

[..]

waarvan eentje uit mijn ouwe dorp. de lier! 17 jaar.. als ik moeite doe weet ik in 24 uur wie het is en waar ie woont... ik zeg een protestmars bij zijn ouders voor de deur... kunnen we erna een bakkie bij mijn ouders doen... hahahaha
Gooien we de ramen bij je moeder eruit! haha!
craven
 craven - donderdag 22 september 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 12:05 schreef obiku010 het volgende:

[..]

waarvan eentje uit mijn ouwe dorp. de lier! 17 jaar.. als ik moeite doe weet ik in 24 uur wie het is en waar ie woont... ik zeg een protestmars bij zijn ouders voor de deur... kunnen we erna een bakkie bij mijn ouders doen... hahahaha
hahaha
craven
 craven - donderdag 22 september 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 12:08 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Gooien we de ramen bij je moeder eruit! haha!
hooligan!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 22 september 2011 - 12:45   quote  deeplink  
Ook allemaal tussen de 17 en 22 jaar oud. Gaan al jarenlang naar de Kuip, Economie gestudeerd en dus kennis van zaken hoe het er financieel aan toe gaat bij Feyenoord.

Sorry, maar dan kom je ongeloofwaardig over. Die oude garde in de VG, daar wil ik de stukken van geloven en kan ik begrip op brengen voor de 'frustratie'. Dit niet.
raket
 raket - donderdag 22 september 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Lekker s'nachts als ze met hun duimpje in hun mond in bed liggen een arrestatie team naar binnen.Betalen voor de schade,stadion en omgevingsverbod voor de rest van hun leven.
De club word kapot gemaakt door jongetjes van 17 t/m 21 jaar die niks van Feyenoord weten en alleen maar uit zijn op rellen en in groepsvorm onder het genot van drank en drugs de club kapot maken.Ben ook teleurgesteld in de ouwe harde kern,die hadden in moeten grijpen en die lui een pak om hun donder moeten geven.Protesteren oke,maar je eigen voordeur ingooien gaat te ver.
KKL
 KKL - donderdag 22 september 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 13:05 schreef raket het volgende:
Ben ook teleurgesteld in de ouwe harde kern,die hadden in moeten grijpen en die lui een pak om hun donder moeten geven.Protesteren oke,maar je eigen voordeur ingooien gaat te ver.
Redelijk verwoord door van dorp (looser) vanmorgen in de Spits.

"In dagblad Spits van dinsdag heeft een artikel gestaan waarin ik, Eric van Dorp, heb gezegd dat de jongeren niet meer luisteren naar de ouderen.
Dit klopt niet.
De ouderen houden zich afzijdig van alle gebeurtenissen, waardoor lieden die op ongeregeldheden uit zijn de vrije hand hebben.

De zogenoemde Varkenoordgroep hield het afgelopen jaar deze lieden nog in toom. Deze groep bestond uit supporters vanuit alle geledingen, die door veelvuldig praten met directie kritiek uitte en niet door of met geweld.
De gesprekken leidde echter tot niets en na het uiteenvallen van deze groep is er helaas niemand meer die ongeregeldheden, als zaterdagavond, ter plaatse gaat of kan voorkomen."
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 september 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 13:32 schreef KKL het volgende:

[..]

Redelijk verwoord door van dorp (looser) vanmorgen in de Spits.

"In dagblad Spits van dinsdag heeft een artikel gestaan waarin ik, Eric van Dorp, heb gezegd dat de jongeren niet meer luisteren naar de ouderen.
Dit klopt niet.
De ouderen houden zich afzijdig van alle gebeurtenissen, waardoor lieden die op ongeregeldheden uit zijn de vrije hand hebben.

De zogenoemde Varkenoordgroep hield het afgelopen jaar deze lieden nog in toom. Deze groep bestond uit supporters vanuit alle geledingen, die door veelvuldig praten met directie kritiek uitte en niet door of met geweld.
De gesprekken leidde echter tot niets en na het uiteenvallen van deze groep is er helaas niemand meer die ongeregeldheden, als zaterdagavond, ter plaatse gaat of kan voorkomen."

is inderdaad wat anders, ik zou echter wel graag zien dat dit weer verandert. nog een paar van dit soort "geintjes" en we staan weer lekker in het verdomhoekje. Een volgende keer wil ik wel helpen die gasten in toom te houden.
craven
 craven - donderdag 22 september 2011 - 13:40   quote  deeplink  
Als het hun voornaamste taak zou zijn om alleen deze lieden in toom te houden, snap ik hun terughoudendheid....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door craven --
KKL
 KKL - donderdag 22 september 2011 - 15:32   quote  deeplink  
Aboutaleb, SLAPPE ZAK

Ja hoor.
Lekker makkelijk scoren over de rug van rellende supporters weer.
Kom er maar in, Ahmed PVDA-populist Aboutaleb: We overwegen billboards in de stad te plaatsen en de hulp van het publiek inroepen bij het vinden van de hooligans.
Maar dat is nog niet alles.
Daadkrachtige Ahmed heeft meer noten op zijn zang.
Zo roept hij ook de ouders van de MaasgebouwBestormers op hun kinderen even door te NSBen: Ze moeten iets hebben gemerkt en hun verantwoordelijkheid nemen.
Als ouders weten dat hun kinderen naar Feyenoord gaan, moeten ze naar dit incident vragen. Goedzo Abou! Welk een doortastendheid!
Dat zouden meer burgemeesters moeten doen. We zien het niet vaak dat burgemeesters na zon vervelend incident in hun gemeente zon vastberadenheid en doortastendheid en bovenal ook opsporingsbereidheid tonen om de vileine medemens achter slot en grendel te krijgen. nepsupporter.jpg

Billboards, dat we daar niet eerder opgekomen waren! Trams zijn misschien ook wel handig, want die rijden tenslotte heel de stad door.
En waarom daar stoppen? Waarom niet meteen de achterkant van melkpakken meenemen? Iedere hooligan zijn eigen melkpak.
Willen is tenslotte kunnen.
Echt, in Rotterdam mogen ze blij zijn met zon goede burgemeester, die tenminste oog heeft voor de echte prioriteiten en weet wat hij moet doen om de veiligheid van zijn inwoners te waarborgen.
Hulde. Oh nee, toch niet.
Want Aboutaleb toont zich van schijnheiligste kant.

Enige tijd geleden mochten Rotterdamse wannabe GangstaRappers in de documentaire Lost Boys laten zien hoe stoer ze wel niet waren.
Als ware 50cts en Kempis (Original gangsta, no spang) lieten de relnegers zien waar ze zich zoal mee bezig hielden: prostitutie, drugshandel, de loverboy uithangen, mishandelingen, inbraken, berovingen, je kunt het zo gek niet bedenken. Gewoon met je doorgeladen pipa op tv. OP DE FUCKING TV.
Je kan (met een heel klein beetje moeite) zo achterhalen wie het zijn.
Kunnen ze zo met hun harses op een billboard, op een tram, aan een zeppelin die rondjes vliegt boven de start voor mijn part.
Van de straat met dat tyfustuig.
Opsluiten en de sleutel weggooien. Moeten we niet willen in de stad.
Maar wat zeggen politie en burgemeester na de documentaire?
Ze hebben de jongens wel in het vizier maar ze kunnen en niet zoveel mee.
OMG en WTF.
In wat voor land leven we hier!?
Gaan we even letterlijk een politiewoordvoerder quoten:

We kennen de bendeleden en die hebben ook meer dan onze aandacht.
Als we ze kunnen pakken, pakken we ze ook, reageert een woordvoerder van de politie.
Hij zegt dat de beelden op zich geen bewijsmateriaal zijn. Voor bewijs heb je meer nodig dan alleen beelden. De beelden zouden ook al een paar jaar oud zijn.

Zo. Weten we dat ook weer.
Prima verweer als u de volgende keer weer geflitst wordt. Ja maar meneer de rechter, dat zijn maar beelden. Geen enkel bewijs dat ik ook echt door rood gereden ben met 170 kilometer per uur.
Dit argument werkt overigens ook als je met je harses op een billboard staat.
Zijn ze nou helemaal van de fucking pot gerukt in daar in Rotterdam?
Door deze achterlijk afwachtende broekpoephouding voor mensen die écht een gevaar voor de samenleving zijn hebben justitie en de burgemeester minstens één dode op hun geweten.
Maar nee hoor, dit had niet voorkomen kunnen worden als er wat meer aandacht aan de opsporing was besteed volgens dappere Ahmed. Maar ja, door een deel van je electoraat op te pakken maak je nou eenmaal geen vrienden he.
Gelukkig is de Rotterdamse raad er ook niet helemaal happig op.

Luister Abou, prima dat je relschoppers aan wil pakken.
Zijn we ook helemaal voor.
Protesteren tegen het bestuur prima (en ook wel enigszins terecht) maar je poten hou je thuis. Maar wees dan als burgemeester wel consequent en wees er godverdomme gewoon altijd voor je stad, niet alleen als de cameras er zijn.
Burgemeester ben je 24 uur per dag, van iedereen, niet alleen als het jou uitkomt. Vuile schijnheil.

bron: http://www.moetenwenietwillen.nl/2011/09/841/
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 september 2011 - 15:45   quote  deeplink  
gewoon alles aanpakken, niet selectief zijn. onderstreep dit stuk wat dat betreft dus wel
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 22 september 2011 - 16:32   quote  deeplink  
beeldschermen en billboards in de stad gaat niet gebeuren voor beetje vandalisme
verkrachters en al die kk zooi hebben privacy dus dat hebben deze hooligans ook.
als ze een goed onderzoek doen weten ze toch wel wie ze moeten hebben lijkt mij, zullen geen onbekende bij politie zijn.
ik vind ook dat er een onderzoek moet komen naar die agressieve kale man die met ze geweer stond te zwaaien.
feyenoord for life
 feyenoord for life - donderdag 22 september 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 08:10 schreef obiku010 het volgende:

[..]

fortress met christopher lambert van highlandert?
of wedlock met rutger hauer
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 september 2011 - 19:10   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: deze topic gaat verder in de feyenoord moedermavo topic

quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 12:06 schreef hotjumper het volgende:
ý7H15 M3554G3 53RV35 7O PR0V3 H0W 0UR M1ND5 C4N D0 4M4Z1NG 7H1NG5! 1MPR3551V3 7H1NG5! 1N 7H3 B3G1NN1NG 17 WA5 H4RD BU7 N0W, 0N 7H15 LIN3 Y0UR M1ND 1S R34D1NG 17 4U70M471C4LLY W17H0U7 3V3N 7H1NK1NG 4B0U7 17, B3 PROUD! 0NLY C34R741N P30PL3 C4N R3AD 7H15. R3P057 1F U C4N R35D 7H15
Tweede regel (53COND LIN3) e.v. gaat idd vanzelf.
Gein!

What the FUCK! Topic gesloten!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door FR-Henk --
stray
 stray - donderdag 22 september 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 15:32 schreef KKL het volgende:
Aboutaleb, SLAPPE ZAK

Zo roept hij ook de ouders van de MaasgebouwBestormers op hun kinderen even door te NSBen:
als het mijn kind was sloeg ik zelf zijn kop wel achterstevoren
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 september 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 16:45 schreef feyenoord for life het volgende:

[..]

of wedlock met rutger hauer
Dat zei ik
stray
 stray - donderdag 22 september 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 22:25 schreef Bosifyable het volgende:
Mijn auto is niet vernield?! Wel schade, maar dat komt omdat ik bezopen tegen de vangrail reed.

Je hebt de verkeerde voor je ;)
stoer
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 22 september 2011 - 19:34   quote  deeplink  
rijnmondveilig_1920x1080_hooligans_V10.jpg

FR-Douwe! Verdomme, ik dacht dat je bier was gaan halen. Valt me tegen van je.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 september 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 19:34 schreef Bosifyable het volgende:
[ afbeelding ]

FR-Douwe! Verdomme, ik dacht dat je bier was gaan halen. Valt me tegen van je.
kut! is deze al verspreid?
ik liep er alleen langs, ik zag die glazen deur niet eens en liep er alleen tegenop.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 september 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 19:34 schreef Bosifyable het volgende:
[ afbeelding ]

FR-Douwe! Verdomme, ik dacht dat je bier was gaan halen. Valt me tegen van je.
heb je nr 11 al gezien? lijkt me nou niet echt een 17 jarige pukkel?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 september 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 19:48 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

kut! is deze al verspreid?
ik liep er alleen langs, ik zag die glazen deur niet eens en liep er alleen tegenop.
hahaha, je hebt ook zo'n harde kop!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 22 september 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 19:52 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb je nr 11 al gezien? lijkt me nou niet echt een 17 jarige pukkel?
Nee, die niet. Maar die zal wel een excuus hebben ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 september 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 19:34 schreef Bosifyable het volgende:
[ afbeelding ]

FR-Douwe! Verdomme, ik dacht dat je bier was gaan halen. Valt me tegen van je.
hij lijkt eigenlijk best wel ja.....
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 22 september 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 22:24 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hij lijkt eigenlijk best wel ja.....
Dat kun je van 13 niet zeggen hè?
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 september 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 22:25 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat kun je van 13 niet zeggen hè?
bij jou? vind er iig 1 grote (!!!) gelijkenis inzitten.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 22 september 2011 - 22:27   quote  deeplink  
Nou, kopt 'm erin, want het is toch wel te weerleggen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 september 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 22:27 schreef Bosifyable het volgende:
Nou, kopt 'm erin, want het is toch wel te weerleggen.
haha, hij was te gemakkelijk.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 22 september 2011 - 22:29   quote  deeplink  
Mooi hoe je 'dreigt' met opmerkingen, maar ze niet maakt. Leuk joh ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 september 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 22:29 schreef Bosifyable het volgende:
Mooi hoe je 'dreigt' met opmerkingen, maar ze niet maakt. Leuk joh ;)
ben meer van de daden, zie foto!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beeldschermen met foto's relschoppers in de stad









0.0080039