BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beeldschermen met foto's relschoppers in de stad

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 22 september 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 22:30 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ben meer van de daden, zie foto!
Hooli-pedo! Hahah :P
Rovert
 Rovert - donderdag 22 september 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 19:34 schreef Bosifyable het volgende:
[ afbeelding ]

FR-Douwe! Verdomme, ik dacht dat je bier was gaan halen. Valt me tegen van je.
Loop je nou zo voorover gebogen man????
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 september 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 22:55 schreef Rovert het volgende:

[..]

Loop je nou zo voorover gebogen man????
zere rug van die stalen balken...
Rovert
 Rovert - donderdag 22 september 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 22:56 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zere rug van die stalen balken...
Geen bochel?
KKL
 KKL - vrijdag 23 september 2011 - 09:09   quote  deeplink  
Verklaar mij nu eens 1 ding: politie plaatst fotos van relschoppers op hun site. Waarom worden sinds jaar en dag álle supporters gefotografeerd in en rond de Kuip en is er een speciaal team, genaamd de VoetbalEenheid, maar zijn de relschoppers blijkbaar totaal niet bekend bij politie noch Feyenoord?
Waar wordt dat belastinggeld aan besteed als al die preventieve maatregelen er niet toe leiden dat justitie met 1 druk op de knop de daders er uit kan pikken en ze kan oppakken?
Zou het systeem kunnen falen? En misschien nog wel belangrijker: zou het zo kunnen zijn dat de relschoppers misschien helemaal geen Feyenoordsupporters zijn?
Iets en iemand faalt hier als een malle.

Sowieso: waarom trekken 6 agenten hun dienstwapen als ze achter een kogelvrije ruit staan? Waarom was de parkeerplaats vergeven van ME te voet en te paard en kwam die pas 5 minuten later in actie, toen de pistolen getrokken waren?
1 Charge met paarden dreef de menigte uiteen. 1 keer met de lange lat eroverheen en het plein had schoongeveegd geweest.

In amsterdam slopen ze het Stedelijk Museum voor €400.000,- en er is geen haan die er naar kraait. Géén Opsporing Verzocht, geen billboards, geen fotos op de site, terwijl er de hele tijd volop rellen waren bij de huldiging van FC Schiphol-Noord en tienduizenden mensen met mobieltjes de vechtersbazen pontificaal in beeld op YouTube zetten.

In Rotterdam sneuvelt er 1 ruit en 1 draaideur (Peter van Heemst in de gemeenteraad gisteren: het moet maar eens afgelopen zijn met die draaideurhooligans onbedoeld hilarische uitspraak) en wat autospiegels en het is een Staat van Beleg waar de pers al dagen niet over uitgepraat raakt.

Rotterdam de gekste.
Maar bij wie zit er een steekje los?
Ze zijn helemaal doorgedraaid.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 september 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Mogelijk is er een slecht (of niet) georganiseerd volgsysteem door diverse partners (w.o. politie). Er had allang een totaalprofiel van de groep met dergelijke grootte kunnen bestaan.
Je vergelijking met A'dam valt in het nadeel van die stad: uitermate slechte inschatting van mogelijke bijgevolgen van -in dit geval- een huldiging. Maar kennelijk had men ook geen verwachting inzake evt. gewelddadigheden/vandalisme.
Erg naïef idd, zeker bij zulke gelegenheden en ermee gepaard gaande massa.

En dan nog: Er waren indicaties vooraf dat een groep relschoppers deel uit zouden maken van de mars, afgelopen zaterdag.
Het geweld was volkomen onverwacht voor de buitenwacht, ook voor het journaille. Er was een acute dreigende situatie voor andere mensen (in het Maasgebouw), er waren beelden...

Het is meten 2 maten, KKL, daar heb je gelijk in. Dat doet echter niets af aan de aandacht rondom de Kuiprellen.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 23 september 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 19:10 schreef FR-Henk het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: deze topic gaat verder in de feyenoord moedermavo topic

[..]

Tweede regel (53COND LIN3) e.v. gaat idd vanzelf.
Gein!

What the FUCK! Topic gesloten!!!
Dit is inderdaad grappig. eerst denk je het zijn allemaal codes, maar dan lees je ineens een zin.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 23 september 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 09:09 schreef KKL het volgende:
Verklaar mij nu eens 1 ding: politie plaatst fotos van relschoppers op hun site. Waarom worden sinds jaar en dag álle supporters gefotografeerd in en rond de Kuip en is er een speciaal team, genaamd de VoetbalEenheid, maar zijn de relschoppers blijkbaar totaal niet bekend bij politie noch Feyenoord?
Verklaring: Deze jongens komen nooit in de kuip! Ze interesseren zich niet voor voetbal, voor Feyenoord of andere mensen. Ze zien een mogelijkheid om te rellen en hop, ze zijn er.

Trouwens dat fotograferen van iedereen bij de kuip mocht toch niet meer? Ik zie de politie wel vaak filmen vanaf de buitentrappen bij de tweede ring trouwens.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 september 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 09:49 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Verklaring: Deze jongens komen nooit in de kuip! Ze interesseren zich niet voor voetbal, voor Feyenoord of andere mensen. Ze zien een mogelijkheid om te rellen en hop, ze zijn er.

Trouwens dat fotograferen van iedereen bij de kuip mocht toch niet meer? Ik zie de politie wel vaak filmen vanaf de buitentrappen bij de tweede ring trouwens.
zie ze ook nog steeds foto's maken hoor!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 23 september 2011 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 09:51 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zie ze ook nog steeds foto's maken hoor!
Bij de openingswedstrijd tegen Malaga was ik hen ook aan het filmen. Zei er een: wat bent u aan het doen? Ik zeg: ik film jullie. Hij weer: waarom doet u dat? Ik: als er straks problemen komen wil ik iedereen vast gelegd hebben, dan kunnen we de relschoppers zo terug vinden. Toen keek hij mij erg vreemd aan, maar hij zei niks meer ;-)
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 september 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 09:56 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Bij de openingswedstrijd tegen Malaga was ik hen ook aan het filmen. Zei er een: wat bent u aan het doen? Ik zeg: ik film jullie. Hij weer: waarom doet u dat? Ik: als er straks problemen komen wil ik iedereen vast gelegd hebben, dan kunnen we de relschoppers zo terug vinden. Toen keek hij mij erg vreemd aan, maar hij zei niks meer ;-)
hahahaha
KKL
 KKL - vrijdag 23 september 2011 - 10:05   quote  deeplink  
1412524662_6_DEDw.jpg
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 september 2011 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 10:05 schreef KKL het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha
mooi gevonden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2011 door FR-Elmo --
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 23 september 2011 - 10:11   quote  deeplink  
Tja, dan was Opstelten zo slecht nog niet...
KKL
 KKL - vrijdag 23 september 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 10:11 schreef Pietje1 het volgende:
Tja, dan was Opstelten zo slecht nog niet...
toen was het beeld ook al zo:

index01.jpg
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 september 2011 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 10:21 schreef KKL het volgende:

[..]

toen was het beeld ook al zo:

[ afbeelding ]
klopt, maar ik had bij opstelten wel het gevoel alsof Feyenoord er soms toe deed. dat gevoel heb ik bij aboutaleb helemaal niet.
KKL
 KKL - vrijdag 23 september 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 10:22 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

klopt, maar ik had bij opstelten wel het gevoel alsof Feyenoord er soms toe deed. dat gevoel heb ik bij aboutaleb helemaal niet.
dat is waar.

hilarisch was zijn bezoek bij DHZ, werd wel gewaardeerd
perkele1908
 perkele1908 - vrijdag 23 september 2011 - 12:34   quote  deeplink  
nl word steeds gekker
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 23 september 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Rinkel. De. Kinkel. Daar gaat jouw steen door de ruit van het Maasgebouw. Je maten juichen. Je steekt je armen in de lucht. Je ogen rollen bijna uit je doorgesnoven kop. Je voelt je stoer. Je denkt dat je een held bent.

Vlak voor je staan politieagenten met getrokken geweren. Je ruikt hun angst. Je brult ze een paar ziektes toe en trekt een nieuwe baksteen uit de grond. Waarom je precies bezig bent om het stadion van je eigen club te slopen, dat weet je niet meer.

Het was iets met het bestuur. Ofzo. Met die ene Gudde. Althans, dat zeggen je maten. Dat zijn de jongens die om je heen staan, met hun capuchons net zo ver over hun ogen als jij. Ze zeggen dat het de schuld is van die Gudde.

Door hem is Feyenoord een B-club met C-acteurs geworden. Door hem heb je je de afgelopen seizoen geschaamd voor je eigen elftal. Door hem is al het geld op. Door hem mag je niet meer in De Kuip roepen dat alle joden aan het gas moeten. Door hem moet je je lawinepijlen inleveren als je het stadion binnenkomt.

En o ja, hij ging ook nog vreemd met een ander wijf. Of dat waar is, weet je niet. En ook niet of het iets te maken heeft met Feyenoord. Maar dat maakt niet uit. Hij moet gewoon weg. En als hij niet weg moet, dan moet er iemand anders weg. Eigenlijk kan het je geen zak schelen wat er nu precies moet gebeuren bij Feyenoord.

Je bent gewoon tegen alles. Tegen mannen met stropdassen. Tegen alles wat uit 020 komt. Tegen de leraren op je school, tegen de baas op je werk. Tegen de politie. Tegen je moeder. Tegen de wereld. Je wilt gewoon wel eens zien hoe het is om een steen door een ruit te smijten. Het boeit je nul dat het de ruit is van de club die je op je bovenarm hebt getatoeëerd.

Vanavond ben je op tv. Op Studio Sport, op het journaal. Ze zullen schande van je spreken. Vind je alleen maar mooi. Morgen in de kranten hetzelfde liedje. Je zult er met je maten om lachen. Je zult elkaar vertellen hoe stoer je wel was. Hoe hard die agenten om hun moeder stonden te roepen. Je pocht dat je de volgende keer iemand zijn hersens inslaat.

Er zal wel weer een oproep komen om jezelf aan te geven. En om te praten over de problemen die de losgeslagen supporters hebben met het huidige bestuur. Doe je natuurlijk niet. En je maten ook niet. Je doet lekker of je neus bloedt. Laf, maar wel handig. Anders moet je nog gaan nadenken ook. En verantwoording afleggen over je daden. Heb je helemaal geen zin in.

In plaats daarvan stuur je nog een paar anonieme dreigmails naar Gudde en de andere stropdassen bij Feyenoord. En je wacht op de volgende gelegenheid om weer te rellen. Met je capuchon zo ver mogelijk over je ogen en een steen in je handen. Als een watje dat heel hard doet alsof hij een held is. © NU.nl/Thijs Zonneveld
De Spot
 De Spot - vrijdag 23 september 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 09:09 schreef KKL het volgende:
Verklaar mij nu eens 1 ding: politie plaatst fotos van relschoppers op hun site. Waarom worden sinds jaar en dag álle supporters gefotografeerd in en rond de Kuip en is er een speciaal team, genaamd de VoetbalEenheid, maar zijn de relschoppers blijkbaar totaal niet bekend bij politie noch Feyenoord?
Waar wordt dat belastinggeld aan besteed als al die preventieve maatregelen er niet toe leiden dat justitie met 1 druk op de knop de daders er uit kan pikken en ze kan oppakken?
Zou het systeem kunnen falen? En misschien nog wel belangrijker: zou het zo kunnen zijn dat de relschoppers misschien helemaal geen Feyenoordsupporters zijn?
Iets en iemand faalt hier als een malle.

Sowieso: waarom trekken 6 agenten hun dienstwapen als ze achter een kogelvrije ruit staan? Waarom was de parkeerplaats vergeven van ME te voet en te paard en kwam die pas 5 minuten later in actie, toen de pistolen getrokken waren?
1 Charge met paarden dreef de menigte uiteen. 1 keer met de lange lat eroverheen en het plein had schoongeveegd geweest.

In amsterdam slopen ze het Stedelijk Museum voor €400.000,- en er is geen haan die er naar kraait. Géén Opsporing Verzocht, geen billboards, geen fotos op de site, terwijl er de hele tijd volop rellen waren bij de huldiging van FC Schiphol-Noord en tienduizenden mensen met mobieltjes de vechtersbazen pontificaal in beeld op YouTube zetten.

In Rotterdam sneuvelt er 1 ruit en 1 draaideur (Peter van Heemst in de gemeenteraad gisteren: het moet maar eens afgelopen zijn met die draaideurhooligans onbedoeld hilarische uitspraak) en wat autospiegels en het is een Staat van Beleg waar de pers al dagen niet over uitgepraat raakt.

Rotterdam de gekste.
Maar bij wie zit er een steekje los?
Ze zijn helemaal doorgedraaid.
Goed onderbouwt..ben het helemaal met je eens!!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 23 september 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 09:09 schreef KKL het volgende:
Verklaar mij nu eens 1 ding: politie plaatst fotos van relschoppers op hun site. Waarom worden sinds jaar en dag álle supporters gefotografeerd in en rond de Kuip en is er een speciaal team, genaamd de VoetbalEenheid, maar zijn de relschoppers blijkbaar totaal niet bekend bij politie noch Feyenoord?
Waar wordt dat belastinggeld aan besteed als al die preventieve maatregelen er niet toe leiden dat justitie met 1 druk op de knop de daders er uit kan pikken en ze kan oppakken?
Zou het systeem kunnen falen? En misschien nog wel belangrijker: zou het zo kunnen zijn dat de relschoppers misschien helemaal geen Feyenoordsupporters zijn?
Iets en iemand faalt hier als een malle.

Sowieso: waarom trekken 6 agenten hun dienstwapen als ze achter een kogelvrije ruit staan? Waarom was de parkeerplaats vergeven van ME te voet en te paard en kwam die pas 5 minuten later in actie, toen de pistolen getrokken waren?
1 Charge met paarden dreef de menigte uiteen. 1 keer met de lange lat eroverheen en het plein had schoongeveegd geweest.

In amsterdam slopen ze het Stedelijk Museum voor €400.000,- en er is geen haan die er naar kraait. Géén Opsporing Verzocht, geen billboards, geen fotos op de site, terwijl er de hele tijd volop rellen waren bij de huldiging van FC Schiphol-Noord en tienduizenden mensen met mobieltjes de vechtersbazen pontificaal in beeld op YouTube zetten.

In Rotterdam sneuvelt er 1 ruit en 1 draaideur (Peter van Heemst in de gemeenteraad gisteren: het moet maar eens afgelopen zijn met die draaideurhooligans onbedoeld hilarische uitspraak) en wat autospiegels en het is een Staat van Beleg waar de pers al dagen niet over uitgepraat raakt.

Rotterdam de gekste.
Maar bij wie zit er een steekje los?
Ze zijn helemaal doorgedraaid.
hier zit ook wel weer waarheid in. en dat stukkie hierboven ook. vind het lastig oordelen
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 23 september 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 10:21 schreef KKL het volgende:

[..]

toen was het beeld ook al zo:

[ afbeelding ]
Van Opstelten is tenminste geen jood. Abugraib wel!

Ontzettend waardeloos om een Amsterdammer burgemeester van Rotterdam te maken!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 september 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 13:31 schreef obiku010 het volgende:

[..]

hier zit ook wel weer waarheid in. en dat stukkie hierboven ook. vind het lastig oordelen
Calimero stukje. Dikke boehoe in 020 mogen ze t wel.
stray
 stray - vrijdag 23 september 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 09:09 schreef KKL het volgende:
Verklaar mij nu eens 1 ding: politie plaatst fotos van relschoppers op hun site. Waarom worden sinds jaar en dag álle supporters gefotografeerd in en rond de Kuip en is er een speciaal team, genaamd de VoetbalEenheid, maar zijn de relschoppers blijkbaar totaal niet bekend bij politie noch Feyenoord?
Waar wordt dat belastinggeld aan besteed als al die preventieve maatregelen er niet toe leiden dat justitie met 1 druk op de knop de daders er uit kan pikken en ze kan oppakken?
Zou het systeem kunnen falen? En misschien nog wel belangrijker: zou het zo kunnen zijn dat de relschoppers misschien helemaal geen Feyenoordsupporters zijn?
Iets en iemand faalt hier als een malle.

Sowieso: waarom trekken 6 agenten hun dienstwapen als ze achter een kogelvrije ruit staan? Waarom was de parkeerplaats vergeven van ME te voet en te paard en kwam die pas 5 minuten later in actie, toen de pistolen getrokken waren?
1 Charge met paarden dreef de menigte uiteen. 1 keer met de lange lat eroverheen en het plein had schoongeveegd geweest.

In amsterdam slopen ze het Stedelijk Museum voor €400.000,- en er is geen haan die er naar kraait. Géén Opsporing Verzocht, geen billboards, geen fotos op de site, terwijl er de hele tijd volop rellen waren bij de huldiging van FC Schiphol-Noord en tienduizenden mensen met mobieltjes de vechtersbazen pontificaal in beeld op YouTube zetten.

In Rotterdam sneuvelt er 1 ruit en 1 draaideur (Peter van Heemst in de gemeenteraad gisteren: het moet maar eens afgelopen zijn met die draaideurhooligans onbedoeld hilarische uitspraak) en wat autospiegels en het is een Staat van Beleg waar de pers al dagen niet over uitgepraat raakt.

Rotterdam de gekste.
Maar bij wie zit er een steekje los?
Ze zijn helemaal doorgedraaid.
tja t is ook allemaal heel normaal wat er gebeurd is
Rovert
 Rovert - vrijdag 23 september 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Ik snap Milo zo goed met zijn commentaar op kkl

Ik mis Milo
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 september 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 09:33 schreef FR-Henk het volgende:
Mogelijk is er een slecht (of niet) georganiseerd volgsysteem door diverse partners (w.o. politie). Er had allang een totaalprofiel van de groep met dergelijke grootte kunnen bestaan.
Je vergelijking met A'dam valt in het nadeel van die stad: uitermate slechte inschatting van mogelijke bijgevolgen van -in dit geval- een huldiging. Maar kennelijk had men ook geen verwachting inzake evt. gewelddadigheden/vandalisme.
Erg naïef idd, zeker bij zulke gelegenheden en ermee gepaard gaande massa.

En dan nog: Er waren indicaties vooraf dat een groep relschoppers deel uit zouden maken van de mars, afgelopen zaterdag.
Het geweld was volkomen onverwacht voor de buitenwacht, ook voor het journaille. Er was een acute dreigende situatie voor andere mensen (in het Maasgebouw), er waren beelden...

Het is meten 2 maten, KKL, daar heb je gelijk in. Dat doet echter niets af aan de aandacht rondom de Kuiprellen.
KKL? Antwoord?
Rovert
 Rovert - vrijdag 23 september 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 23:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

KKL? Antwoord?
Hilarisch, als mensen zichzelf gaan quoten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 23 september 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 23:02 schreef Rovert het volgende:
Ik snap Milo zo goed met zijn commentaar op kkl

Ik mis Milo
Ik vind het allemaal wat te intellectueel worden op het forum..
De Pietje Bell types zijn bijna verdwenen en opeens is bijna iedereen
het eens met het beleid dat is gevoerd...
Ik misschien ook wel als ik had geweten dat we met zekerheid uit categorie 1 zouden zijn bij de eerst volgende meting...

Dat sommige dat met zekerheid al wisten hierzo was net zo vaag
als dat sommige die dachten dat het wel eens over zou kunnen zijn..
Om hier in je gelijk te halen nu het afgelopen maandag door zowel Gudde
als de knvb pas werkelijk naar buiten is gekomen vind ik vooral wijsneuzerij....Word er zelfs een beetje misselijk van...

Dat sommige mensen na de rellen omgeslagen zijn als een blad van de boom
vind ik ook overloperij.Zeg dan dat je het verkeerd heb gezien wat ik ook van 1 persoon heeft gezien..Ik heb daar respect voor...
Ik veroordeel de actie ook van die rel en heb ook een petitie getekend..
Maar als ik had geweten dat Aboutaleb via de burgers de daders wil opsporen is NSB kwekerij..
Ik vind een NSBer nog erger dan een hooligan...

En verders blijf ik erbij dat als de club en knvb het nieuws van de categorie 1 wat eerder hadden gemeld en daardoor de grootste onrust weg hadden gehaald hadden ze meer steun gekregen en was dit ook voorkomen..
Ik wist wel dat er mensen waren die dwars door muren gaan vanwegen de liefde voor hun cluppie...Of het de slimste zijn weet ik niet maar als je er een paar kan overtuigen dat de club op sterven lig zullen ze daar
op hun manier iets tegen doen!Op de manier die we liever niet zien maar het
is keer op keer de realiteit.Als iemand dat niet wil in zien heeft tie boter op je hoofd...

Maar goed daarnaast schijnen mensen het normaal te vinden dat de club cultuur naar de klote gaat..
Het noeste hardwerkende havenvolk word straks ingeruild voor Sparta publiek....

Ik mis de kale Cootjes ,ik mis de oude Koihoek mentaliteit hier..
Misschien komen ze nog terug ?Tot die tijd neem ik wederom wat afstand ....

PS mijn angst is echt dat Feyenoord de 2de Sparta word!!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 september 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Inderdaad.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 september 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 23:07 schreef Rovert het volgende:

[..]

Hilarisch, als mensen zichzelf gaan quoten
Inderdaad x2
stray
 stray - vrijdag 23 september 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 23:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal wat te intellectueel worden op het forum..
De Pietje Bell types zijn bijna verdwenen en opeens is bijna iedereen
het eens met het beleid dat is gevoerd...
Ik misschien ook wel als ik had geweten dat we met zekerheid uit categorie 1 zouden zijn bij de eerst volgende meting...

Dat sommige dat met zekerheid al wisten hierzo was net zo vaag
als dat sommige die dachten dat het wel eens over zou kunnen zijn..
Om hier in je gelijk te halen nu het afgelopen maandag door zowel Gudde
als de knvb pas werkelijk naar buiten is gekomen vind ik vooral wijsneuzerij....Word er zelfs een beetje misselijk van...

Dat sommige mensen na de rellen omgeslagen zijn als een blad van de boom
vind ik ook overloperij.Zeg dan dat je het verkeerd heb gezien wat ik ook van 1 persoon heeft gezien..Ik heb daar respect voor...
Ik veroordeel de actie ook van die rel en heb ook een petitie getekend..
Maar als ik had geweten dat Aboutaleb via de burgers de daders wil opsporen is NSB kwekerij..
Ik vind een NSBer nog erger dan een hooligan...

En verders blijf ik erbij dat als de club en knvb het nieuws van de categorie 1 wat eerder hadden gemeld en daardoor de grootste onrust weg hadden gehaald hadden ze meer steun gekregen en was dit ook voorkomen..
Ik wist wel dat er mensen waren die dwars door muren gaan vanwegen de liefde voor hun cluppie...Of het de slimste zijn weet ik niet maar als je er een paar kan overtuigen dat de club op sterven lig zullen ze daar
op hun manier iets tegen doen!Op de manier die we liever niet zien maar het
is keer op keer de realiteit.Als iemand dat niet wil in zien heeft tie boter op je hoofd...

Maar goed daarnaast schijnen mensen het normaal te vinden dat de club cultuur naar de klote gaat..
Het noeste hardwerkende havenvolk word straks ingeruild voor Sparta publiek....

Ik mis de kale Cootjes ,ik mis de oude Koihoek mentaliteit hier..
Misschien komen ze nog terug ?Tot die tijd neem ik wederom wat afstand ....

PS mijn angst is echt dat Feyenoord de 2de Sparta word!!
volgens mij had de knvb al eerder gezegd dat feyenoord op de goede weg was.
toen werd t niet geloofd waarom nu ineens wel
het als je niks verteld zullen we de boel wel ff slopen lijkt voor mij veel op chantage
wat een criminele activiteit is en criminelen mogen van mij altijd aangegeven worden
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 23 september 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 23:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal wat te intellectueel worden op het forum..
De Pietje Bell types zijn bijna verdwenen en opeens is bijna iedereen
het eens met het beleid dat is gevoerd...
Ik misschien ook wel als ik had geweten dat we met zekerheid uit categorie 1 zouden zijn bij de eerst volgende meting...

Dat sommige dat met zekerheid al wisten hierzo was net zo vaag
als dat sommige die dachten dat het wel eens over zou kunnen zijn..
Om hier in je gelijk te halen nu het afgelopen maandag door zowel Gudde
als de knvb pas werkelijk naar buiten is gekomen vind ik vooral wijsneuzerij....Word er zelfs een beetje misselijk van...

Dat sommige mensen na de rellen omgeslagen zijn als een blad van de boom
vind ik ook overloperij.Zeg dan dat je het verkeerd heb gezien wat ik ook van 1 persoon heeft gezien..Ik heb daar respect voor...
Ik veroordeel de actie ook van die rel en heb ook een petitie getekend..
Maar als ik had geweten dat Aboutaleb via de burgers de daders wil opsporen is NSB kwekerij..
Ik vind een NSBer nog erger dan een hooligan...

En verders blijf ik erbij dat als de club en knvb het nieuws van de categorie 1 wat eerder hadden gemeld en daardoor de grootste onrust weg hadden gehaald hadden ze meer steun gekregen en was dit ook voorkomen..
Ik wist wel dat er mensen waren die dwars door muren gaan vanwegen de liefde voor hun cluppie...Of het de slimste zijn weet ik niet maar als je er een paar kan overtuigen dat de club op sterven lig zullen ze daar
op hun manier iets tegen doen!Op de manier die we liever niet zien maar het
is keer op keer de realiteit.Als iemand dat niet wil in zien heeft tie boter op je hoofd...

Maar goed daarnaast schijnen mensen het normaal te vinden dat de club cultuur naar de klote gaat..
Het noeste hardwerkende havenvolk word straks ingeruild voor Sparta publiek....

Ik mis de kale Cootjes ,ik mis de oude Koihoek mentaliteit hier..
Misschien komen ze nog terug ?Tot die tijd neem ik wederom wat afstand ....

PS mijn angst is echt dat Feyenoord de 2de Sparta word!!
Ga je nou in verschillende topics dezelfde posts plaatsen? Ouderdom? :-P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 23 september 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 23:17 schreef stray het volgende:

[..]

volgens mij had de knvb al eerder gezegd dat feyenoord op de goede weg was.
toen werd t niet geloofd waarom nu ineens wel
het als je niks verteld zullen we de boel wel ff slopen lijkt voor mij veel op chantage
wat een criminele activiteit is en criminelen mogen van mij altijd aangegeven worden
Ik vind het prachtig......

Vergeten dat er een week of 6 a 7 terug in verschillende media is verschenen
dat Feyenoord toch een negatief saldo was behaald en dat de licentie in groot gevaar was?
Kranten en op tv bij VI tv.
Daar is nooit een weder woord op geweest van de club...Met de acties van de Varkenskoppengroep was er ellende in het vooruitzicht...

En waar was die draagkracht toen de GKL werd verjaagd uit de KUIP?
Daar gingen ook heel wat rellen aan vooraf alleen was er toen weinig tegengeluid uit de NSB groep.Zelfs de grootste jokkenbrokken Jacobs en Woerts mochten nog ff een extra mes
in de rug van Jorien steken..

liever nog crimineel dan nsber
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 september 2011 - 23:39   quote  deeplink  
Uit onderstaand rapport blijkt dat ze het één en ander aardig in beeld lijken te hebben, als er echter iets gebeurt lijkt men op eens weer in het duister te tasten.
http://www.bds.rotterdam.nl/dsresource?objectid=196037&type=org

Verder herken ik veel in het verhaal van Leon, we beginnen ook wel een beetje kutjes-publiek te worden in de Kuip.
stray
 stray - vrijdag 23 september 2011 - 23:45   quote  deeplink  
een nsber ben je volgens mij als je je eigen mensen verlinkt
ik reken
mezelf niet tot dat groepje eikels dus
en ja als je alleen t negatieve nieuws wil geloven waar haalden ze die wijsheid vandaan dan als de cijfers nog niet bekend zijn
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 september 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 23:45 schreef stray het volgende:
een nsber ben je volgens mij als je je eigen mensen verlinkt
ik reken
mezelf niet tot dat groepje eikels dus
en ja als je alleen t negatieve nieuws wil geloven waar haalden ze die wijsheid vandaan dan als de cijfers nog niet bekend zijn
Tuurlijk omdat een aantal "idioten" over de schreef gaan, klopt er niks meer van de punten die aan gedragen zijn door oa de vg groep. Direct zeg je ook nog dat Japan eigenlijk een vredelievende natie was in de jaren 30/40 van de vorige eeuw en de amerikanen schoften omdat ze de tweede atoombom op nagasaki gegooid hebben.
stray
 stray - vrijdag 23 september 2011 - 23:59   quote  deeplink  
ik zeg nit dat er niks van die punten klopt.
wat ik zeg is dat als je geen antwoorden krijgt of ze niet wil horen je de boel niet hoeft te slopen.
en wat de rest betrefd volgens mij is japan nog steeds niet vredelievend
en amerikanen zijn inderdaad schoften maar dat om andere redenen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 september 2011 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 23:45 schreef stray het volgende:
een nsber ben je volgens mij als je je eigen mensen verlinkt
ik reken
mezelf niet tot dat groepje eikels dus
en ja als je alleen t negatieve nieuws wil geloven waar haalden ze die wijsheid vandaan dan als de cijfers nog niet bekend zijn
Totdat je bij de meer loopt met zn tweetje en je opeens klappen krijgt van 5neuzen.je denkt ik ga dood maar gelukkig komt er een groep fr supportes die ze al schoppend verlossen van mijn benarde positie.
Of als lechnan poznan op 0-1komt en die kut polen opeens agresief worden en je denkt
ik krijg klappen en opeens gaat het los en word er 1 in de gracht getieft.wacht jij met je pa maar op de me.
Nogmaals ik doe er niet an mee maar ben dan nog liever crimineel dan nsber
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 september 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Totdat je bij de meer loopt met zn tweetje en je opeens klappen krijgt van 5neuzen.je denkt ik ga dood maar gelukkig komt er een groep fr supportes die ze al schoppend verlossen van mijn benarde positie.
Of als lechnan poznan op 0-1komt en die kut polen opeens agresief worden en je denkt
ik krijg klappen en opeens gaat het los en word er 1 in de gracht getieft.wacht jij met je pa maar op de me.
Nogmaals ik doe er niet an mee maar ben dan nog liever crimineel dan nsber
niet helemaal te vergelijken, maar ik begrijp wat je bedoeld.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Totdat je bij de meer loopt met zn tweetje en je opeens klappen krijgt van 5neuzen.je denkt ik ga dood maar gelukkig komt er een groep fr supportes die ze al schoppend verlossen van mijn benarde positie.
Of als lechnan poznan op 0-1komt en die kut polen opeens agresief worden en je denkt
ik krijg klappen en opeens gaat het los en word er 1 in de gracht getieft.wacht jij met je pa maar op de me.
Nogmaals ik doe er niet an mee maar ben dan nog liever crimineel dan nsber
Dat gevoel van eenheid verdwijnt langzaam helaas. Vandaar ook het verval in de sfeer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 september 2011 - 00:29   quote  deeplink  
Ja nogmaals ik keur het niet goed en doe er niet aan mee maar ik heb de overtuiging dat dit alles verkomen had kunnen worden met de juiste info vanuit de club.ik heb me werkelijk druk gemaakt om die meningen hierzo.feyenoord word sparta in het groot.ik wilde hier wegblijven,ik herkende opeens niks meer van wat ik altijd zo mooi vond an de club.daar hoord een aanval op het maasgebouw niet bij maar wel het fanatisme van de 22de man.eenheid zo prachtig zijn maar is verder weg dan ooit.
stray
 stray - zaterdag 24 september 2011 - 00:29   quote  deeplink  
jij denkt echt daat die snuifdozen enige normen en waarden hebben
en ja ik heb inderdaad 3 maanden halfdood in t ziekenhuis gelegen door een paar van die mongolen die zonodig een oude man lastig moesten vallen had t daarna wel ff gehad na 27 jaar in de kuip zitten
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja nogmaals ik keur het niet goed en doe er niet aan mee maar ik heb de overtuiging dat dit alles verkomen had kunnen worden met de juiste info vanuit de club.ik heb me werkelijk druk gemaakt om die meningen hierzo.feyenoord word sparta in het groot.ik wilde hier wegblijven,ik herkende opeens niks meer van wat ik altijd zo mooi vond an de club.daar hoord een aanval op het maasgebouw niet bij maar wel het fanatisme van de 22de man.eenheid zo prachtig zijn maar is verder weg dan ooit.
He lul ik ben dr toch nog....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 september 2011 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:29 schreef stray het volgende:
jij denkt echt daat die snuifdozen enige normen en waarden hebben
en ja ik heb inderdaad 3 maanden halfdood in t ziekenhuis gelegen door een paar van die mongolen die zonodig een oude man lastig moesten vallen had t daarna wel ff gehad na 27 jaar in de kuip zitten
Nee dat denk ik dus niet want ik had afgelopen zaterdag nog een discusie met een groep
snuivers of ze dat niet in de plee konden doen ofzo.slecht voorbeeld voor kinderen in de kuip e ook voor het imago.
En dat ze gestraft moeten worden die van zaterdag is duidelijk maar vraag de bevolking niet om nsber te gaan spelen.
En met wat jou is overkomen is dramatisch ondanks ik het prachtig vind voor wat je heb gedaan.respect.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 september 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja nogmaals ik keur het niet goed en doe er niet aan mee maar ik heb de overtuiging dat dit alles verkomen had kunnen worden met de juiste info vanuit de club.ik heb me werkelijk druk gemaakt om die meningen hierzo.feyenoord word sparta in het groot.ik wilde hier wegblijven,ik herkende opeens niks meer van wat ik altijd zo mooi vond an de club.daar hoord een aanval op het maasgebouw niet bij maar wel het fanatisme van de 22de man.eenheid zo prachtig zijn maar is verder weg dan ooit.
Ik begrijp je nu beter Leon. Nu ik zie wat je eigenlijk bedoeld kan ik het niet anders dan met je eens zijn.

Maar het is nog niet te laat. De supporters zijn er nog en een groot deel denkt terug aan die oude tijd. Het is in mijn ogen een kwestie van tijd, voordat we als Feyenoord weer een eenheid vormen en oude waarden opnieuw uitdragen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 september 2011 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

He lul ik ben dr toch nog....
Daar heb je een punt.btw.is niks per mobiel posten
stray
 stray - zaterdag 24 september 2011 - 00:42   quote  deeplink  
begrijp me niet verkeerd maar ook bij mij waren t (feyenoordsupporters)
en ik had graag gezien dat iemand ze aangegeven had ze zijn nooit gepakt
vandaar dat ik hier beetje ander standpunt in heb
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 september 2011 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:42 schreef stray het volgende:
begrijp me niet verkeerd maar ook bij mij waren t (feyenoordsupporters)
en ik had graag gezien dat iemand ze aangegeven had ze zijn nooit gepakt
vandaar dat ik hier beetje ander standpunt in heb
JA in jou geval zeker wel idd,is laag laf en ook misselijkmakend.in dit geval sta ik voor de volle 100% achter jou.
Vind het nog striester dat je niet geholpen werd te plekken.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 23:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal wat te intellectueel worden op het forum..
De Pietje Bell types zijn bijna verdwenen en opeens is bijna iedereen
het eens met het beleid dat is gevoerd...
Ik misschien ook wel als ik had geweten dat we met zekerheid uit categorie 1 zouden zijn bij de eerst volgende meting...

Dat sommige dat met zekerheid al wisten hierzo was net zo vaag
als dat sommige die dachten dat het wel eens over zou kunnen zijn..
Om hier in je gelijk te halen nu het afgelopen maandag door zowel Gudde
als de knvb pas werkelijk naar buiten is gekomen vind ik vooral wijsneuzerij....Word er zelfs een beetje misselijk van...

Dat sommige mensen na de rellen omgeslagen zijn als een blad van de boom
vind ik ook overloperij.Zeg dan dat je het verkeerd heb gezien wat ik ook van 1 persoon heeft gezien..Ik heb daar respect voor...
Ik veroordeel de actie ook van die rel en heb ook een petitie getekend..
Maar als ik had geweten dat Aboutaleb via de burgers de daders wil opsporen is NSB kwekerij..
Ik vind een NSBer nog erger dan een hooligan...

En verders blijf ik erbij dat als de club en knvb het nieuws van de categorie 1 wat eerder hadden gemeld en daardoor de grootste onrust weg hadden gehaald hadden ze meer steun gekregen en was dit ook voorkomen..
Ik wist wel dat er mensen waren die dwars door muren gaan vanwegen de liefde voor hun cluppie...Of het de slimste zijn weet ik niet maar als je er een paar kan overtuigen dat de club op sterven lig zullen ze daar
op hun manier iets tegen doen!Op de manier die we liever niet zien maar het
is keer op keer de realiteit.Als iemand dat niet wil in zien heeft tie boter op je hoofd...

Maar goed daarnaast schijnen mensen het normaal te vinden dat de club cultuur naar de klote gaat..
Het noeste hardwerkende havenvolk word straks ingeruild voor Sparta publiek....

Ik mis de kale Cootjes ,ik mis de oude Koihoek mentaliteit hier..
Misschien komen ze nog terug ?Tot die tijd neem ik wederom wat afstand ....

PS mijn angst is echt dat Feyenoord de 2de Sparta word!!
En verders blijf ik erbij dat als de club en knvb het nieuws van de categorie 1 wat eerder hadden gemeld en daardoor de grootste onrust weg hadden gehaald hadden ze meer steun gekregen en was dit ook voorkomen..

Ik vind het belachelijk dat jij het goed praat dat ze het maasgebouw mogen bestormen omdat de club en KNVB niet met cijfers naar buiten komen! Dat is pas een bekrompen redenering.
Je zegt het wel niet direct maar je bedoelingen zijn duidelijk genoeg. Je zegt gewoon als je niet genoeg informatie krijgt dat je dan maar mag gaan rellen.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 24 september 2011 - 08:24   quote  deeplink  
Dat zegt 'ie dus niet. Lees nog maar eens.

"Nog een kéér..!"

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beeldschermen met foto's relschoppers in de stad









0.0111780