BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beeldschermen met foto's relschoppers in de stad

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 september 2011 - 09:06   quote  deeplink  
Feyenoord is Feyenoord geworden door de hooligan cultuur.
Zo zijn we als legioen bekend, beroemd en zelfs berucht geworden.
Ik heb niets tegen het verdedigen van je club en je eigen supporters.
Ik heb daar zelf ook nooit voor weggelopen.

Ik ben wel tegen het zinloos slopen van je eigen stadion en openlijk geweld tegen je eigen mensen.
Zal ook eerder de dialoog zoeken en geweld is nu echt het allerlaatste redmiddel.

Maar volgens mij weet iedereen wel wat gewenst en wat ongepast gedrag is.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 24 september 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 23:39 schreef hotjumper het volgende:

Verder herken ik veel in het verhaal van Leon, we beginnen ook wel een beetje kutjes-publiek te worden in de Kuip.
eens, heb dat pas ook geprobeerd te verwoorden in een antwoord op vraag van Leon, je ziet het verschil wel erg goed als je er lang tussenuit bent geweest.
stray
 stray - zaterdag 24 september 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 08:24 schreef Bosifyable het volgende:
Dat zegt 'ie dus niet. Lees nog maar eens.

"Nog een kéér..!"
eens.
dacht t eerst ook maar als je de tijd neemt om hem te begrijpen valt t kwartje wel
en niet zoals ik deed alleen je eigen negatieve gedachten wil volgen
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 24 september 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Totdat je bij de meer loopt met zn tweetje en je opeens klappen krijgt van 5neuzen.je denkt ik ga dood maar gelukkig komt er een groep fr supportes die ze al schoppend verlossen van mijn benarde positie.
Of als lechnan poznan op 0-1komt en die kut polen opeens agresief worden en je denkt
ik krijg klappen en opeens gaat het los en word er 1 in de gracht getieft.wacht jij met je pa maar op de me.
Nogmaals ik doe er niet an mee maar ben dan nog liever crimineel dan nsber
totdat je ramen uit je auto zijn gegooid, en jij je kop kapot hebt omdat je er wat van zegt. Dan ben jij in 1 keer ook blij dat er getuigen zijn, die jou kunnen helpen.
Dat je de boel sloopt, oke, maar nooit bij jezelf thuis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 september 2011 door detrapstaandervanvak --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 09:06 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord is Feyenoord geworden door de hooligan cultuur.
Zo zijn we als legioen bekend, beroemd en zelfs berucht geworden.
Ik heb niets tegen het verdedigen van je club en je eigen supporters.
Ik heb daar zelf ook nooit voor weggelopen.

Ik ben wel tegen het zinloos slopen van je eigen stadion en openlijk geweld tegen je eigen mensen.
Zal ook eerder de dialoog zoeken en geweld is nu echt het allerlaatste redmiddel.

Maar volgens mij weet iedereen wel wat gewenst en wat ongepast gedrag is.
Feyenoord is groot geworden door de spelers!! En de 'echte' supporters, niet door de hooligans. Die hebben Feyenoord meer schade dan welvaart gebracht. Zonder de hooligans had en zit er voor Feyenoord veel meer in. En dan heb ik het over commercie, merchandising, explotatie.
stray
 stray - zaterdag 24 september 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 01:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

JA in jou geval zeker wel idd,is laag laf en ook misselijkmakend.in dit geval sta ik voor de volle 100% achter jou.
Vind het nog striester dat je niet geholpen werd te plekken.
dankje
ik had ook wat minder kortzichtig door je post moeten lezen mss
ik kan slecht tegen dat hufterige gedrag (zinloos geweld)en zal er ook nog steeds altijd wat van zeggen of tegen in gaan. ik snap jou punt wel over dat je geen feyenoorders verraad
maar is wel rare situatie nu het is feyenoord tegen feyenoord net als bij mij was
wie helpje wel en wie niet.
Els
 Els - zaterdag 24 september 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 10:58 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

..........................................................................................Dat je de boel sloopt, oke, maar nooit bij jezelf thuis.
Huh? Sla de Nederlandse wet er eens op na.
craven
 craven - zaterdag 24 september 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Zo zijn er allemaal verhalen, de eerste keer dat ik naar een wedstrijd van feyenoord ging was via een feyenoord freak van school, de wedstrijd : ajax-feyenoord(dacht 93)2-2. Na de wedstrijd moesten we een uur wachten tot we uit het vak mochten, toen we uiteindelijk eruit werden 'gehaald" door de ME vielen er klappen.
buiten het stadion werden we opgejaagd door de ME op paard, rennen dus. halverwege pstruikelde ik over een steen, was onderweg naar de grond toen ik omhoog getrokken door eeen boom van een feyenoordsupporter: "Daar hebben we geen tijd voor jochie": zei hij. Sindsdien was ik verkocht, wat een sfeer maakte die gasten toen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 september 2011 door craven --
Els
 Els - zaterdag 24 september 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 11:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Feyenoord is groot geworden door de spelers!! En de 'echte' supporters, niet door de hooligans. Die hebben Feyenoord meer schade dan welvaart gebracht. Zonder de hooligans had en zit er voor Feyenoord veel meer in. En dan heb ik het over commercie, merchandising, explotatie.
Non-discussie. Het verleden heeft je gemaakt tot wat je bent. Daar zitten de goede en de minder goede dingen tussen. De spelers, de voorzitters, de successen, de dieptepunten, de hooligans en de brave supporters. Ze horen er allemaal bij, ze horen allemaal bij Feyenoord. Ze hebben allemaal bijgedragen tot wat Feyenoord nu is. Het is onverstandig je verleden te negeren, het zorgt ervoor dat je dezelfde fouten maakt. Het is ook verkeerd je verleden niet te accepteren, het maakt je star.
De Waterman en Grote Beer, die beelden gingen de wereld over, onzin om je daar van af te keren. Zoals het ook onzin is om je af te keren van de gebeurtenissen rondom wedstrijden van feyenoord en Tottenham.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 08:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En verders blijf ik erbij dat als de club en knvb het nieuws van de categorie 1 wat eerder hadden gemeld en daardoor de grootste onrust weg hadden gehaald hadden ze meer steun gekregen en was dit ook voorkomen..

Ik vind het belachelijk dat jij het goed praat dat ze het maasgebouw mogen bestormen omdat de club en KNVB niet met cijfers naar buiten komen! Dat is pas een bekrompen redenering.
Je zegt het wel niet direct maar je bedoelingen zijn duidelijk genoeg. Je zegt gewoon als je niet genoeg informatie krijgt dat je dan maar mag gaan rellen.
En doe nog maar een keer, of vraag of iemand het voorleest.
Els
 Els - zaterdag 24 september 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 08:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En verders blijf ik erbij dat als de club en knvb het nieuws van de categorie 1 wat eerder hadden gemeld en daardoor de grootste onrust weg hadden gehaald hadden ze meer steun gekregen en was dit ook voorkomen..

Ik vind het belachelijk dat jij het goed praat dat ze het maasgebouw mogen bestormen omdat de club en KNVB niet met cijfers naar buiten komen! Dat is pas een bekrompen redenering.
Je zegt het wel niet direct maar je bedoelingen zijn duidelijk genoeg. Je zegt gewoon als je niet genoeg informatie krijgt dat je dan maar mag gaan rellen.
Leer eens een keer lezen! Leon geeft er blijk van inzicht te hebben in de menselijke natuur. Constateren dat een bepaalde groep naar geweld neigt, is geen goedkeuring, maar een constatering. Ik vraag me steeds meer af hoe jij kan functioneren in een normale wereld.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 11:27 schreef Els het volgende:

[..]

Leer eens een keer lezen! Leon geeft er blijk van inzicht te hebben in de menselijke natuur. Constateren dat een bepaalde groep naar geweld neigt, is geen goedkeuring, maar een constatering. Ik vraag me steeds meer af hoe jij kan functioneren in een normale wereld.
Misschien mag hij af en toe een paar uurtjes vrij....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 24 september 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 11:18 schreef Els het volgende:

[..]

Huh? Sla de Nederlandse wet er eens op na.
Dat er uit wel eens wat gebeurt snap ik wel, wordt je aangevallen door supporters van de tegenpartij. en dat er soms een ruitje of 2 sneuvelen oke, maar dat je de kuip of het maasgebouw verniel, dat snap ik niet.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 24 september 2011 - 12:01   quote  deeplink  
is toch anders.
Els
 Els - zaterdag 24 september 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 11:41 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Dat er uit wel eens wat gebeurt snap ik wel, wordt je aangevallen door supporters van de tegenpartij. en dat er soms een ruitje of 2 sneuvelen oke, maar dat je de kuip of het maasgebouw verniel, dat snap ik niet.
Als iemand mij, of mijn dierbaren, wat aandoet, dan reageer ik ook. Dus als een supportersgroep een andere aanvalt, dan begrijp ik wel dat er over en weer wat geslagen wordt. Maar het doelloos vernielen van andermans eigendommen, daar heb ik geen enkel begrip voor. Zoals ik ook weinig begrip heb voor mensen die telkens zo makkelijk geprovoceerd worden.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 24 september 2011 - 17:06   quote  deeplink  
Op een kar met pek en veren rond rijden door de stad .
Of alle mensen waarvan je maar denkt dat ze wat gedaan of meegedaan hebben aangeven.
Dan alle pedofielen vernietigen,Homo en lesbo anders denkende.
Nee ik geloof dat ik al genoeg gezien heb wat haat kan doen en vooral blinde haat.
Gewoon zorgen met gezichtscans deze mensen er uit te filteren op de normale manier.
En dan op laten draaien voor de kosten,eventueel een taakstraf in en om het stadion (opruimen rotzooi,stoeltjes schoonmaken) en zodra de wedstrijd gaat beginnen in busjes ver weg van het stadion.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 11:27 schreef Els het volgende:

[..]

Leer eens een keer lezen! Leon geeft er blijk van inzicht te hebben in de menselijke natuur. Constateren dat een bepaalde groep naar geweld neigt, is geen goedkeuring, maar een constatering. Ik vraag me steeds meer af hoe jij kan functioneren in een normale wereld.
Jij zal het altijd wel weer beter weten. Deze discussie kan een ander toch nooit winnen.
Ik zal het waarschijnlijk anders interpreteren dan jij. Het feit blijft dat ie zegt dat door achter houden van info rellen hadden voorkomen kunnen worden. En mijn standpunt is dan dat je dat nog recht geeft tot rellen. En Leon denkt daar weer net iets anders over volgens zijn verhaal. Maar blijkbaar lees jij weer wat anders, het zal dan wel. En dat heeft niks met leer eens lezen te maken! Er zijn gewoon verschillende conclusie over dat verhaal. Dus leer JIJ nu maar eens een andere mening te accepteren. En over het normale functioneren: Dat vraag ik me ook wel eens af over anderen
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 11:22 schreef Els het volgende:

[..]

Non-discussie. Het verleden heeft je gemaakt tot wat je bent. Daar zitten de goede en de minder goede dingen tussen. De spelers, de voorzitters, de successen, de dieptepunten, de hooligans en de brave supporters. Ze horen er allemaal bij, ze horen allemaal bij Feyenoord. Ze hebben allemaal bijgedragen tot wat Feyenoord nu is. Het is onverstandig je verleden te negeren, het zorgt ervoor dat je dezelfde fouten maakt. Het is ook verkeerd je verleden niet te accepteren, het maakt je star.
De Waterman en Grote Beer, die beelden gingen de wereld over, onzin om je daar van af te keren. Zoals het ook onzin is om je af te keren van de gebeurtenissen rondom wedstrijden van feyenoord en Tottenham.
Hieruit blijkt maar weer dat er gelukkig verschillende inzichten mogelijk zijn! Mooi toch.
Leuk dat jij dit een non-discussie vind, heof ik er niet teveel woorden aan vuil te maken!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 september 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 17:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij zal het altijd wel weer beter weten. Deze discussie kan een ander toch nooit winnen.
Ik zal het waarschijnlijk anders interpreteren dan jij. Het feit blijft dat ie zegt dat door achter houden van info rellen hadden voorkomen kunnen worden. En mijn standpunt is dan dat je dat nog recht geeft tot rellen. En Leon denkt daar weer net iets anders over volgens zijn verhaal. Maar blijkbaar lees jij weer wat anders, het zal dan wel. En dat heeft niks met leer eens lezen te maken! Er zijn gewoon verschillende conclusie over dat verhaal. Dus leer JIJ nu maar eens een andere mening te accepteren. En over het normale functioneren: Dat vraag ik me ook wel eens af over anderen
Het geeft je ook geen recht maar zoals iedereen weet zijn die gasten er nu eenmaal..
Maar als je wat meer rekening houd met die gasten(waar ze eigenlijk geen recht op hebben)
word het wat dragelijker voor de gewone fanatieke supporter of gloriehunter...
Want jij en ik weten toch dat ze er zijn,wij hebben geen boter op onze hoofd toch?
stray
 stray - zaterdag 24 september 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 17:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij zal het altijd wel weer beter weten. Deze discussie kan een ander toch nooit winnen.
Ik zal het waarschijnlijk anders interpreteren dan jij. Het feit blijft dat ie zegt dat door achter houden van info rellen hadden voorkomen kunnen worden. En mijn standpunt is dan dat je dat nog recht geeft tot rellen. En Leon denkt daar weer net iets anders over volgens zijn verhaal. Maar blijkbaar lees jij weer wat anders, het zal dan wel. En dat heeft niks met leer eens lezen te maken! Er zijn gewoon verschillende conclusie over dat verhaal. Dus leer JIJ nu maar eens een andere mening te accepteren. En over het normale functioneren: Dat vraag ik me ook wel eens af over anderen
moet je een discussie winnen dan.
kan ook elkaars standpunt bekijken en elkaar leren respecteren
maarja das mijn mening
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 17:51 schreef stray het volgende:

[..]

moet je een discussie winnen dan.
kan ook elkaars standpunt bekijken en elkaar leren respecteren
maarja das mijn mening
Daar heb je helemaal gelijk in! Het val niet altijd mee. Respect is helaas ver te zoeken in de samenleving tegenwoordig.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 september 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 17:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in! Het val niet altijd mee. Respect is helaas ver te zoeken in de samenleving tegenwoordig.
Valt wel mee, je moet er alleen wat harder voor werken.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 17:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het geeft je ook geen recht maar zoals iedereen weet zijn die gasten er nu eenmaal..
Maar als je wat meer rekening houd met die gasten(waar ze eigenlijk geen recht op hebben)
word het wat dragelijker voor de gewone fanatieke supporter of gloriehunter...
Want jij en ik weten toch dat ze er zijn,wij hebben geen boter op onze hoofd toch?
Vandaag iets meer boter dan gisteren! En rekening houden met die gasten: wat mij betreft nooit! Er moet wat mij betreft veel harder worden opgetreden tegen zulke gasten. Omdat men weet dat er bijna niks tegen wordt gedaan hebben ze in hun ogen een 'vrijbrief'
En daardoor blijven die gasten bestaan, er wordt hier in Nederland veel te laks opgetreden. De ME moet er gewoon eerst op los slaan , arresteren en in de boeien slaan!
Wat mij beterft mogen ze zelfs rubberen kogels gebruiken al ben ik dan bang dat er onschuldigen worden geraakt. Maar ik vind het gewoon een veel te softie optreden van de orde-handhavers
stray
 stray - zaterdag 24 september 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 17:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in! Het val niet altijd mee. Respect is helaas ver te zoeken in de samenleving tegenwoordig.
kan t bij jou meestal niet bespuren nee.
mss moet je wat minder je mening op willen dringen.
luister is naar een ander.denk eroverna en reageer dan.
ik heb hier ook een tijdje met krome tenen gelezen gereageerd geluisterd(gelezen)
en geconstateerd dt t mss niet zo eenvoudig is als we denken.
leon heeft hier een ander standpunt in en die heb ik in een paar post leren begrijpen.
moet voor jou dus ook mogenlijk zijn om een anders standpunt te leren begrijpen.
of ben je zon mannetje dat alleen jou mening telt
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 17:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Valt wel mee, je moet er alleen wat harder voor werken.
Ik bedoel hier een ander soort respect! Zoals het vernielen van andermans eigendom
stray
 stray - zaterdag 24 september 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 18:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Vandaag iets meer boter dan gisteren! En rekening houden met die gasten: wat mij betreft nooit! Er moet wat mij betreft veel harder worden opgetreden tegen zulke gasten. Omdat men weet dat er bijna niks tegen wordt gedaan hebben ze in hun ogen een 'vrijbrief'
En daardoor blijven die gasten bestaan, er wordt hier in Nederland veel te laks opgetreden. De ME moet er gewoon eerst op los slaan , arresteren en in de boeien slaan!
Wat mij beterft mogen ze zelfs rubberen kogels gebruiken al ben ik dan bang dat er onschuldigen worden geraakt. Maar ik vind het gewoon een veel te softie optreden van de orde-handhavers
veel plezier als je daar loppt met je vader in de 70 en je kinderen
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 september 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 18:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik bedoel hier een ander soort respect! Zoals het vernielen van andermans eigendom
Dat is van alle tijden, van de Saksen en Franken tot de Vikingen, Spanjaarden, gelovigen tot de nozems en hooligans aan toe.
Is een gegeven.
Helaas.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 september 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 18:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Vandaag iets meer boter dan gisteren! En rekening houden met die gasten: wat mij betreft nooit! Er moet wat mij betreft veel harder worden opgetreden tegen zulke gasten. Omdat men weet dat er bijna niks tegen wordt gedaan hebben ze in hun ogen een 'vrijbrief'
En daardoor blijven die gasten bestaan, er wordt hier in Nederland veel te laks opgetreden. De ME moet er gewoon eerst op los slaan , arresteren en in de boeien slaan!
Wat mij beterft mogen ze zelfs rubberen kogels gebruiken al ben ik dan bang dat er onschuldigen worden geraakt. Maar ik vind het gewoon een veel te softie optreden van de orde-handhavers
Onze rechtstaat dwingt om rekening te houden met zulke gasten of kan jij ze aanwijzen inclusief met de juiste bewijzen?Nee dat kan jij niet ,dat kan ik niet en dat kan zelfs de politie niet en de club niet...Met een beetje meer openheid had dit voorkomen kunnen worden blijft mijn mening...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 18:03 schreef stray het volgende:

[..]

kan t bij jou meestal niet bespuren nee.
mss moet je wat minder je mening op willen dringen.
luister is naar een ander.denk eroverna en reageer dan.
ik heb hier ook een tijdje met krome tenen gelezen gereageerd geluisterd(gelezen)
en geconstateerd dt t mss niet zo eenvoudig is als we denken.
leon heeft hier een ander standpunt in en die heb ik in een paar post leren begrijpen.
moet voor jou dus ook mogenlijk zijn om een anders standpunt te leren begrijpen.
of ben je zon mannetje dat alleen jou mening telt
Abosluut niet, ik zal een andere mening altijd respecteren. Als je mijn oudere meningen heb gevolgd dan is het ( meestal ) een reactie op een ander. Of het nu gaat over voetballers, bestuursleden of wat dan ook. Als ik een mening heb over iets zijn het altijd wel dezelfde die er tegenin gaan! En dan zou het aan mij moeten liggen? Ja als je zo redeneert is het wel heel kort door de bocht.
stray
 stray - zaterdag 24 september 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 18:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Abosluut niet, ik zal een andere mening altijd respecteren. Als je mijn oudere meningen heb gevolgd dan is het ( meestal ) een reactie op een ander. Of het nu gaat over voetballers, bestuursleden of wat dan ook. Als ik een mening heb over iets zijn het altijd wel dezelfde die er tegenin gaan! En dan zou het aan mij moeten liggen? Ja als je zo redeneert is het wel heel kort door de bocht.
lol
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 18:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Onze rechtstaat dwingt om rekening te houden met zulke gasten of kan jij ze aanwijzen inclusief met de juiste bewijzen?Nee dat kan jij niet ,dat kan ik niet en dat kan zelfs de politie niet en de club niet...Met een beetje meer openheid had dit voorkomen kunnen worden blijft mijn mening...
Betreft de openheid, dat heb ik al vaker aangegeven dat ik dat ook vind. Maar mijn mening blijft dat je dat nog steeds geen recht geeft om te gaan rellen....
Laat 1 ding duidelijk zijn: ik heb nooit gezegd dat jij een oproep doe tot rellen, want blijkbaar zijn er die dat wel denken! Dit gaat puur over de mening dat Feyenoord meer openheid van zaken had moeten geven toch? En de daar aan verbonden rellen van vorige week zaterdag
Els
 Els - zaterdag 24 september 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 17:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij zal het altijd wel weer beter weten. Deze discussie kan een ander toch nooit winnen.
Ik zal het waarschijnlijk anders interpreteren dan jij. Het feit blijft dat ie zegt dat door achter houden van info rellen hadden voorkomen kunnen worden. En mijn standpunt is dan dat je dat nog recht geeft tot rellen. En Leon denkt daar weer net iets anders over volgens zijn verhaal. Maar blijkbaar lees jij weer wat anders, het zal dan wel. En dat heeft niks met leer eens lezen te maken! Er zijn gewoon verschillende conclusie over dat verhaal. Dus leer JIJ nu maar eens een andere mening te accepteren. En over het normale functioneren: Dat vraag ik me ook wel eens af over anderen
Uiteraard weet ik het beter, dat is in al onze discussies al gebleken. Geen open deuren opzoeken.
En het feit is dat Leon zegt dat door het geven(!) van informatie rellen mogelijk voorkomen hadden kunnen worden. Leon zegt ook niet dat iemand recht heeft om te rellen, maar accepteert dat geweld in de mens zit.
Tja, ik accepteer heel veel andersdenkenden, dat sluit een discussie niet uit, maar het lijkt erop dat jij alleen maar stellingen en interpretaties hier wil posten en dat de enige constructieve reactie daarop in jouw ogen is: Ja lieve. Gaat niet gebeuren, niet bij mij, en ws ook niet bij anderen hier.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 24 september 2011 - 18:54   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/binnenland/10614917/__Geen_billboards_reltuig__.html?p=1,1

Geen verdachten rellen op billboards

ROTTERDAM - Politie en justitie hebben er voorlopig van afgezien om foto's van relschoppers op billboards in Rotterdam te tonen.

Er bleven twee mensen over en die zouden de hele dag op billboards op verschillende locaties te zien zijn geweest. Dat vonden we een te zwaar middel, aldus een woordvoerder van de politie zaterdag.
Inmiddels zijn op www.politie-rotterdam-rijnmond.nl en www.rijnmondveilig.nl de afbeeldingen van vier nieuwe verdachten geplaatst. Of de foto's deze vier plus de twee overgebleven relschoppers alsnog op de billboards verschijnen, is nog in beraad bij justitie.
Behalve een digitale schandpaal in de openbare ruimte, hangt de verdachten ook publicatie in het tv-programma Opsporing Verzocht dinsdag boven het hoofd. Alleen als ze zich zelf aangeven, kunnen ze dit voorkomen.
Een week geleden zocht een groep jongeren bij stadion de Kuip de confrontatie met de politie. Ze eisten het vertrek van de directie van Feyenoord. Agenten zagen zich genoodzaakt hun pistool te trekken.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 24 september 2011 - 18:55   quote  deeplink  
Gelukkig zien ze het zelf ook.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 24 september 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 18:55 schreef Bosifyable het volgende:
Gelukkig zien ze het zelf ook.
idd!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 september 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 18:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Betreft de openheid, dat heb ik al vaker aangegeven dat ik dat ook vind. Maar mijn mening blijft dat je dat nog steeds geen recht geeft om te gaan rellen....
Laat 1 ding duidelijk zijn: ik heb nooit gezegd dat jij een oproep doe tot rellen, want blijkbaar zijn er die dat wel denken! Dit gaat puur over de mening dat Feyenoord meer openheid van zaken had moeten geven toch? En de daar aan verbonden rellen van vorige week zaterdag
Els is een FR engeltje,ze verwoord precies wat ik bedoel...
Ik neem afstand van wat er verders zaterdag is gebeurd en veroordeel het..
Verders heb ik al eens gezegt dat je gewoon welkom ben bij mij in het vak..
Ik neem geen afstand van de ouwe harde kern,nu niet,dan niet en nooit niet..
Maar kom gerust langs spreek geen tijd af want ik ben met Surinamers groot gebracht...
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 24 september 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 19:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar kom gerust langs spreek geen tijd af want ik ben met Surinamers groot gebracht...
Hahahahah!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 18:22 schreef Els het volgende:

[..]

Uiteraard weet ik het beter, dat is in al onze discussies al gebleken. Geen open deuren opzoeken.
En het feit is dat Leon zegt dat door het geven(!) van informatie rellen mogelijk voorkomen hadden kunnen worden. Leon zegt ook niet dat iemand recht heeft om te rellen, maar accepteert dat geweld in de mens zit.
Tja, ik accepteer heel veel andersdenkenden, dat sluit een discussie niet uit, maar het lijkt erop dat jij alleen maar stellingen en interpretaties hier wil posten en dat de enige constructieve reactie daarop in jouw ogen is: Ja lieve. Gaat niet gebeuren, niet bij mij, en ws ook niet bij anderen hier.
Nee Els nu vertel je een leugen: Je accepteer geen andersdenkenden!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 18:55 schreef Bosifyable het volgende:
Gelukkig zien ze het zelf ook.
Helaas zien ze het zelf ook ja! Met die debielen van afgelopen zaterdag heb ik geen centje medelijden. Ik vind het een gemiste kans
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 19:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Els is een FR engeltje,ze verwoord precies wat ik bedoel...
Ik neem afstand van wat er verders zaterdag is gebeurd en veroordeel het..
Verders heb ik al eens gezegt dat je gewoon welkom ben bij mij in het vak..
Ik neem geen afstand van de ouwe harde kern,nu niet,dan niet en nooit niet..
Maar kom gerust langs spreek geen tijd af want ik ben met Surinamers groot gebracht...
Ja ik antilliaans, dus moet dan wel goed komen!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 24 september 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 20:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee Els nu vertel je een leugen: Je accepteer geen andersdenkenden!
Volgens mij is bij jou het glas altijd leeg, terwijl het bij ons af en toe nog halfvol is.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 24 september 2011 - 20:19   quote  deeplink  
tjeezzzz, Lijdensweg..... weer lekker bezig gast.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 20:18 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Volgens mij is bij jou het glas altijd leeg, terwijl het bij ons af en toe nog halfvol is.
hahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 24 september 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 20:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

hahahaha
weet niet of het ooit tegen je gezegd is Lijdensweg maar soms kom je over als een lul.
Els
 Els - zaterdag 24 september 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 20:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee Els nu vertel je een leugen: Je accepteer geen andersdenkenden!
Dat heb ik exclusief voor jou bewaard. Ik vind jou een vervelende kerel en een afwijkende mening van jou heeft over het algemeen als kenmerk dat het dom, vooringenomen en absurd is. De afwijkende meningen van anderen op dit forum, of in deze wereld, kan ik over het algemeen wel waarderen.
stray
 stray - zaterdag 24 september 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 20:57 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

weet niet of het ooit tegen je gezegd is Lijdensweg maar soms kom je over als een lul.
heeft tie vast vaker gehoord
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 24 september 2011 - 22:00   quote  deeplink  
hij hoort niet anders
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 24 september 2011 - 22:01   quote  deeplink  
volgens mij vind ie het nog mooi ook.

zou me nix verbazen als ie stiekum ............!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 september 2011 - 22:19   quote  deeplink  
Ik zeg nix.
craven
 craven - zaterdag 24 september 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 22:19 schreef Stylzz het volgende:
Ik zeg nix.
hahaha geen zin in een ban?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beeldschermen met foto's relschoppers in de stad









0.0095019