BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Achahbar maakt dromen waar in De Kuip

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 21 september 2011 - 00:00
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Achahbar maakt dromen waar in De Kuip (FeyenoordTime)

G-child
 G-child - donderdag 07 mei 2015 - 19:52   quote  deeplink  
11 ja, zegt ook genoeg denk ik..
van geil
 van geil - donderdag 07 mei 2015 - 19:53   quote  deeplink  
Die had Te Vrede met n blinddoek om gemaakt.
en Anass met n blinddoek om in een rolstoel.
van geil
 van geil - donderdag 07 mei 2015 - 19:58   quote  deeplink  
ps , met lekke bandjes :)
G-child
 G-child - donderdag 07 mei 2015 - 20:00   quote  deeplink  
Haha zover wil ik niet gaan maar 11 is wel te weinig voor een spits binnen onze gelederen
van geil
 van geil - donderdag 07 mei 2015 - 20:07   quote  deeplink  
er wordt al rekening mee gehouden op de training
Blindenvoetbal_124992k.jpg
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 mei 2015 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 20:00 schreef G-child het volgende:
Haha zover wil ik niet gaan maar 11 is wel te weinig voor een spits binnen onze gelederen
Ach, dat is waar.
Maar Anass is de Messiass ook niet.
Helaas.
van geil
 van geil - donderdag 07 mei 2015 - 20:20   quote  deeplink  
lionel-messi.jpg
G-child
 G-child - donderdag 07 mei 2015 - 20:25   quote  deeplink  
Nee klopt Anass zal mits hij een kans krijgt het ook maar moeten laten zien...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 mei 2015 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 15:32 schreef G-child het volgende:
We hadden 5de geweest dit seizoen als hij ze er niet ingeprikt had...
Achachbar het niveau voor volgend seizoen....
Jaja, die heeft ons echt gered.
Scoorde dit seizoen alleen als hij halfblinde verdedigers tegenover zich had.
van geil
 van geil - donderdag 07 mei 2015 - 20:48   quote  deeplink  
die vervolgens wel kampioen werden
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 mei 2015 - 20:53   quote  deeplink  
Omdat ze meer scoren dan wij, cirkel rond.
van geil
 van geil - donderdag 07 mei 2015 - 21:14   quote  deeplink  
en de minste tegengoals na 020
G-child
 G-child - donderdag 07 mei 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 20:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Achachbar het niveau voor volgend seizoen....
Jaja, die heeft ons echt gered.
Scoorde dit seizoen alleen als hij halfblinde verdedigers tegenover zich had.
Zeker niet het beoogde niveau voor het aankomend seizoen. Echter alles beter dan een spits die er bij hoge uitzondering 11 maakt. En zie liever jeugd met mogelijk potentie dan bijna 30-ers waar we al 10 seizoenen van weten dat hij niet goed genoeg is om ons shirt te dragen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 mei 2015 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 21:14 schreef van geil het volgende:
en de minste tegengoals na 020
Die goals konden in alle vrijheid gemaakt worden.
Mooie goals, maar wel met veel ruimte en tijd om te maken.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 mei 2015 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 22:25 schreef G-child het volgende:

[..]

Zeker niet het beoogde niveau voor het aankomend seizoen. Echter alles beter dan een spits die er bij hoge uitzondering 11 maakt. En zie liever jeugd met mogelijk potentie dan bijna 30-ers waar we al 10 seizoenen van weten dat hij niet goed genoeg is om ons shirt te dragen.
Zijn we het eens. Achachbar is het niet. Een andere spits is nodig.
G-child
 G-child - vrijdag 08 mei 2015 - 01:47   quote  deeplink  
Bijna eens. Ik zie liever eigen jeugd van een jaartje of 21 niet direct afgeschreven worden. Kun je net zo goed je jeugdopleiding opdoeken als je geen ruimte geeft om spelers langer te laten ontwikkelen. Net als het ridicuul omscholen van spelers, zie Karsdorp. Anass heeft laten zien in de tijd die hem gegund is in de spits te kunnen scoren en het hebben van veel techniek, dat hij nog veel moet leren hoort bij het proces. Zie bv Boetius, die heeft ook zijn peiken en dalen. Haalt Anass het kun je pas zeggen naar het krijgen van meer speeltijd, tot nu toe kun je statistisch gezien niet veel te klagen hebben over zijn rendement lijkt me zo.

Een andere spits is nodig, enkel al voor adequate vervanging van Kuyt. Maar wat moet je zo met 5 spitsen en welke functie heeft het vastleggen van Kazim? Enkel m.i. het in de weg staan van sportieve vooruitgang en eigen jeugd. Tevrede, Kazim, Kuyt, Anass, nog een versterking? Wordt druk zo voor 1 positie.

Hoop dat er in de toekomst echter wat zuiniger om zal worden gegaan met onze eigen jeugd. Los van de talenten die al vroegtijdig voor lage bedragen hun geluk elders zijn gaan zoeken. Karsdorp was de beste 10 in de A-jeugd en mag nu bij gods gratie als noodoplossing op rechtsback. Dammers is een aanvaller en speelt nu centrale verdediger. Anass is een spits en staat veelal met zijn linkerpoot op rechts. Boetius stond altijd op rechts en nu standaard op links. Nu van Beek nog op de plek van Clasie en het circus is m.i. compleet.

Blijf zeggen dat de waan van de dag veelal regeert bij hoofdzakelijk v. Geel, los van financiele ruimte of niet. Een duidelijke visie kan ik er niet in terug vinden.
Volgend jaar weer fijn roepen mee te zullen doen om het kampioenschap en dan raar opkijken dat het niet lukt.

Noem het pessimisme of afzeiken. Begin er langzaam een punthoofd van te krijgen, jaar in en uit dezelfde valkuilen inlopen. En dit alles zonder enig realiteitsbesef dat Feyenoord nog lang niet klaar is om kampioen te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2015 door G-child --
JanM
 JanM - vrijdag 08 mei 2015 - 02:01   quote  deeplink  
Beenhakker maar terugvragen dan?
tomson
 tomson - vrijdag 08 mei 2015 - 02:22   quote  deeplink  
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Zovee wedstrijden gezien waarin het hele elftal domweg niet thuis gaf. Achabar heeft de wedstrijden tegen Dordt en PSV eigenhandig beslist. Back to back, in 2 weken tijd 6 punten. In Dordrecht 90 minuten 1 groot drama gezien, has Dahad makkelijk net zo'n zeperd kunnen worden dan GEA en Heracles, om er maar een paar te noemen. verdient die jongen gewoon de credits voor en wie dat niet wil toegeven om een punt te maken doet die gozer zwaar tekort. Wil niet zeggen dat hij voldoet aan de eisen die je aan een (basis) spits kunt stellen maar dat hij ons die punten bezorgd heeft (met tegen PSV 2 waanzinnige goals) staat imo buiten kijf.

Edit : reactie op het laatste deel van de voorgaande pagina. Effe niet in de gaten dat we er al
1tje verder waren 😆

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2015 door tomson --
G-child
 G-child - vrijdag 08 mei 2015 - 02:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 02:01 schreef JanM het volgende:
Beenhakker maar terugvragen dan?
Nee Jan, lekker zo laten gebeuren en vooral niet kritisch zijn. Zie je over een jaartje of 10 op de coolsingel.
tomson
 tomson - vrijdag 08 mei 2015 - 02:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 02:35 schreef G-child het volgende:

[..]

Nee Jan, lekker zo laten gebeuren en vooral niet kritisch zijn. Zie je over een jaartje of 10 op de coolsingel.
Mooi...dan zijn we over de helft !
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 mei 2015 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 01:47 schreef G-child het volgende:
Bijna eens. Ik zie liever eigen jeugd van een jaartje of 21 niet direct afgeschreven worden. Kun je net zo goed je jeugdopleiding opdoeken als je geen ruimte geeft om spelers langer te laten ontwikkelen. Net als het ridicuul omscholen van spelers, zie Karsdorp. Anass heeft laten zien in de tijd die hem gegund is in de spits te kunnen scoren en het hebben van veel techniek, dat hij nog veel moet leren hoort bij het proces. Zie bv Boetius, die heeft ook zijn peiken en dalen. Haalt Anass het kun je pas zeggen naar het krijgen van meer speeltijd, tot nu toe kun je statistisch gezien niet veel te klagen hebben over zijn rendement lijkt me zo.

Een andere spits is nodig, enkel al voor adequate vervanging van Kuyt. Maar wat moet je zo met 5 spitsen en welke functie heeft het vastleggen van Kazim? Enkel m.i. het in de weg staan van sportieve vooruitgang en eigen jeugd. Tevrede, Kazim, Kuyt, Anass, nog een versterking? Wordt druk zo voor 1 positie.

Hoop dat er in de toekomst echter wat zuiniger om zal worden gegaan met onze eigen jeugd. Los van de talenten die al vroegtijdig voor lage bedragen hun geluk elders zijn gaan zoeken. Karsdorp was de beste 10 in de A-jeugd en mag nu bij gods gratie als noodoplossing op rechtsback. Dammers is een aanvaller en speelt nu centrale verdediger. Anass is een spits en staat veelal met zijn linkerpoot op rechts. Boetius stond altijd op rechts en nu standaard op links. Nu van Beek nog op de plek van Clasie en het circus is m.i. compleet.

Blijf zeggen dat de waan van de dag veelal regeert bij hoofdzakelijk v. Geel, los van financiele ruimte of niet. Een duidelijke visie kan ik er niet in terug vinden.
Volgend jaar weer fijn roepen mee te zullen doen om het kampioenschap en dan raar opkijken dat het niet lukt.

Noem het pessimisme of afzeiken. Begin er langzaam een punthoofd van te krijgen, jaar in en uit dezelfde valkuilen inlopen. En dit alles zonder enig realiteitsbesef dat Feyenoord nog lang niet klaar is om kampioen te worden.
Inhoudelijke, beargumenteerde reactie. Kan ik waarderen.
Puntsgewijze repliek:
1) Kazim en Achahbar zijn niet de spitsen om Feyenoord beter te maken.
2) Achahbar was in zijn laatste wedstrijden weer onzichtbaar. Wel wat snel.
3) Dwingt te weinig af. Onttrekt zich hele stukken aan het spel. En dat alweer 3 jaar, he.
3) Kazim is een goedkope reserve, meerdere plaatsen inzetbaar.
4) Rutten heeft een aantal spelers verkeerd gebruikt.
5) Wil ook weer niet zeggen dat zij uitsluitend door Rutten slechter zijn geworden.
6) Boëtius heeft onder Koeman links gespeeld en had daar het eerste jaar een goede periode.
6) Mis idd. ook een clubvisie. En wat is die van Gio?
7) van Geel moet deze zomer zijn eindbeoordeling krijgen. Geschikt/ongeschikt.

Ik vrees dat van Geel met Feyenoord-boegbeelden als Kuyt en Gio er op gokt dat hij de achterban goedgeluimd kan houden.
Kortom: dat er weinig meer gebeurt.
Maar goed, dat beoordeel ik op 1 augustus, tegen de tijd dat de competitie weer start, een maand voor deadline transferwindow.
G-child
 G-child - zaterdag 09 mei 2015 - 01:01   quote  deeplink  
1) Kazim zeker niet, Achahbar zoals eerder aangegeven zie ik graag vaker.
2) Inderdaad, weinig toegevoegde waarde de laatste wedstrijden. Schrijf dat hoofdzakelijk toe aan het verkeerd positioneren van hem. Hoort niet op de vleugel, te weinig body en snelheid. In de spits kwam hij een stuk beter tot zijn recht.
3) Gaat dit over Boetius?
4) Rutten kon veelal ook niet anders, selectie op sommige posities ondermaats en gedwongen te presteren door de irriele doelstelling door v. Geel. Blijft hiernaast zonde.
5) Van Beek en Kongolo zeker vooruit gegaan, zie hier echter niet direct de hand van Rutten in. Spelers met grote potentie en voldoende speelminuten. Mathijssen en Boula kwalitatief gewoon minder op deze leeftijd.
6) Klopt, echter waarom spelen we 4-3-3 als je je vleugelsspelers naar binnen dwingt i.p.v. voorzetten te geven? Ga dan met 2 spitsen spelen denk ik zo.
7) Vraag me ook af wat de visie is van Gio, heb hem weinig op de voorgrond zien treden afgelopen jaren. Hoop dat hij keuzes durft te maken en niet voor de veilig weg gaat kiezen. dit mits de doelstelling niet direct is om kampioen te worden.
8) Van Geel krijgt bij mij nog het voordeel van de twijfel. Snap dat er met een lege portomonnee weinig te bewerkstelligen viel. Vraag met wel af waarom er een scoutingsapparaat is dat nauwelijks gebruikt lijkt te worden, miss toch eens bij Heereveen in de keuken kijken? En 3,5 mil voor Bilal en geen risico durven nemen met Guidetti... snap ik niet. Kazim zal toch zo'n 6 ton minimaal gaan verdienen, zonde geld. Had je ook beter kunnen investeren.

1 augustus is een mooie datum, hoop dat ik tegen die tijd weer wat positieve energie zal krijgen na wat mooie zetten van v. Geel.
Leuk om zo ff te sparren Henk!
van geil
 van geil - zaterdag 09 mei 2015 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 01:47 schreef G-child het volgende:
Bijna eens. Ik zie liever eigen jeugd van een jaartje of 21 niet direct afgeschreven worden. Kun je net zo goed je jeugdopleiding opdoeken als je geen ruimte geeft om spelers langer te laten ontwikkelen. Net als het ridicuul omscholen van spelers, zie Karsdorp. Anass heeft laten zien in de tijd die hem gegund is in de spits te kunnen scoren en het hebben van veel techniek, dat hij nog veel moet leren hoort bij het proces. Zie bv Boetius, die heeft ook zijn peiken en dalen. Haalt Anass het kun je pas zeggen naar het krijgen van meer speeltijd, tot nu toe kun je statistisch gezien niet veel te klagen hebben over zijn rendement lijkt me zo.

Een andere spits is nodig, enkel al voor adequate vervanging van Kuyt. Maar wat moet je zo met 5 spitsen en welke functie heeft het vastleggen van Kazim? Enkel m.i. het in de weg staan van sportieve vooruitgang en eigen jeugd. Tevrede, Kazim, Kuyt, Anass, nog een versterking? Wordt druk zo voor 1 positie.

Hoop dat er in de toekomst echter wat zuiniger om zal worden gegaan met onze eigen jeugd. Los van de talenten die al vroegtijdig voor lage bedragen hun geluk elders zijn gaan zoeken. Karsdorp was de beste 10 in de A-jeugd en mag nu bij gods gratie als noodoplossing op rechtsback. Dammers is een aanvaller en speelt nu centrale verdediger. Anass is een spits en staat veelal met zijn linkerpoot op rechts. Boetius stond altijd op rechts en nu standaard op links. Nu van Beek nog op de plek van Clasie en het circus is m.i. compleet.

Blijf zeggen dat de waan van de dag veelal regeert bij hoofdzakelijk v. Geel, los van financiele ruimte of niet. Een duidelijke visie kan ik er niet in terug vinden.
Volgend jaar weer fijn roepen mee te zullen doen om het kampioenschap en dan raar opkijken dat het niet lukt.

Noem het pessimisme of afzeiken. Begin er langzaam een punthoofd van te krijgen, jaar in en uit dezelfde valkuilen inlopen. En dit alles zonder enig realiteitsbesef dat Feyenoord nog lang niet klaar is om kampioen te worden.
helemaal eens.
zeker t feit dat Kazim en Immers alle kans krijgen, er geen ruk van kunnen en eigen spelers in de weg staan. een soort beschermde status.
G-child
 G-child - zaterdag 09 mei 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 11:36 schreef van geil het volgende:

[..]

helemaal eens.
zeker t feit dat Kazim en Immers alle kans krijgen, er geen ruk van kunnen en eigen spelers in de weg staan. een soort beschermde status.
Eens
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 10 mei 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 11:36 schreef van geil het volgende:

[..]

helemaal eens.
zeker t feit dat Kazim en Immers alle kans krijgen, er geen ruk van kunnen en eigen spelers in de weg staan. een soort beschermde status.
eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Achahbar maakt dromen waar in De Kuip









0.0064871