BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wethouder Laan: 'Feyenoord en ADO spelen in zelfde stadion niet uitgesloten'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 21 september 2011 - 00:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Wethouder Laan: 'Feyenoord en ADO spelen in zelfde stadion niet uitgesloten' (FeyenoordTime)

Dit topic is een vervolg op het topic:  'Feyenoord en ADO Den Haag moeten vriendjes worden'
DARRYL
 DARRYL - woensdag 21 september 2011 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Rotterdam en Den Haag willen snel van het kabinet horen of de samenwerking tussen de twee steden door kan gaan. In de nieuw te vormen metropoolregio zal worden samengewerkt op het gebied van economie, onderwijs, cultuur en sport.

Als het aan loco-burgemeester Marnix Norder van Den Haag ligt, kan de samenwerking al op 1 januari van start gaan. Maar er is nog wel een handtekening van het kabinet nodig. De kans is groot dat die er komt, omdat het idee van één randstadprovincie van de baan is.

Korting in Rotterdam en Den Haag
Op dit moment delen Rotterdam en Den Haag al het regionale vliegveld en is er met de Randstadrail een goede metroverbinding. In de toekomst volgt bijvoorbeeld een regionale culturele RotterdamPas. Dit pasje geeft korting op voorstellingen in Rotterdam en Den Haag én is geldig in het openbaar vervoer.

Samenwerking tussen scholen
Burgemeester Aboutaleb benadrukt dat ook een samenwerking van de universiteiten in de regio, veel kennis en werk kan opleveren. De Rotterdamse Wethouder Laan van cultuur sluit niet uit dat ADO Den Haag en Feyenoord elkaars stadion gaan gebruiken.
ik sta niet te springen...
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 07:58   quote  deeplink  
whoehahahahahahahahaha!!!!!!

Wat een leuke 21 september grap.....
FR-Han
 FR-Han - woensdag 21 september 2011 - 08:01   quote  deeplink  
kan me er wel in vinden. ik stel dan voor om het nieuwe stadion in delft te zetten. das lekker tussen in en makkelijk te bereiken met de auto en openbaar vervoer. Laan///held!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 21 september 2011 - 08:46   quote  deeplink  
hahahahahahha.......wat een grap
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 08:53   quote  deeplink  
onzin
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 september 2011 - 09:00   quote  deeplink  
LAAN//DRANKORGEL

Hij kan nooit nuchter zijn geweest toen hij dit zei!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 21 september 2011 - 09:03   quote  deeplink  
hehehehehehe
FR-Han
 FR-Han - woensdag 21 september 2011 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 09:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:
LAAN//DRANKORGEL

Hij kan nooit nuchter zijn geweest toen hij dit zei!
tja... voor jou is delft naturlijk 15minuten verder. maar ik kan je een kouwe kletsert beloven als je aankomt. delft///voetbalstad!!!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 09:14 schreef obiku010 het volgende:

[..]

tja... voor jou is delft naturlijk 15minuten verder. maar ik kan je een kouwe kletsert beloven als je aankomt. delft///voetbalstad!!!
Eens! Gewoon immens stadion in de Delftse Hout, wie gaat daar nog zwemmen? Altijd algen.

Eerst drinken ergens in de stad en rustig met de fiets naar het stadion. Ik ben.voor!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 21 september 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 09:18 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Eens! Gewoon immens stadion in de Delftse Hout, wie gaat daar nog zwemmen? Altijd algen.

Eerst drinken ergens in de stad en rustig met de fiets naar het stadion. Ik ben.voor!
vind het echt een wereld plan. leon is ook eerder bij het nieuwe varkendelft trainingscomplex. voor douwe scheeld het maar weinig. voor gyan is het makkelijker. ik zie alleen maar voordelen. (het kasteel kan gesloopt worden evenals het exelsior stadion. zei gaan immers in het ado stadion voetballen)
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 09:21 schreef obiku010 het volgende:

[..]

vind het echt een wereld plan. leon is ook eerder bij het nieuwe varkendelft trainingscomplex. voor douwe scheeld het maar weinig. voor gyan is het makkelijker. ik zie alleen maar voordelen. (het kasteel kan gesloopt worden evenals het exelsior stadion. zei gaan immers in het ado stadion voetballen)
Voor Douwe scheelt het idd vrijwel.niets nu Delft een Intercity station is geworden een aantal jaar terug. Iedereen uit Noord-Holland is ook minder lang onderweg; want je draait vanaf de A4 de snelweg af richting de Brasserskade. Mc Donald's in de buurt, iets verder een Burger King, dus alternatief voedsel is er.

Voor ontspanning kun je in de vertakking van de Delftse Hout in de waterfiets stappen; mensen die geen seizoenkaart hebben, kunnen toch ontspannen van de ambiance genieten.

Ik zie een mooi plan!

Obiku//zakenpartner!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door Bosifyable --
sevillana
 sevillana - woensdag 21 september 2011 - 10:16   quote  deeplink  
onzin verhaal, politiek spelletje. Feyenoord is Rotterdam en moet/zal ook Rotterdam blijven.
el-loco
 el-loco - woensdag 21 september 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Als dit het geval is denk ik dat er zeker een nieuw stadion gebouwd moet worden. In Rotterdam uiteraard. Ik denk dat dit plan overigens niet van de grond gaat komen.!
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 21 september 2011 - 10:33   quote  deeplink  
Onzin
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Handig, stuur gewoon inkomsten voor je stad, de stad uit...Briljant!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 10:45 schreef Stylzz het volgende:
Handig, stuur gewoon inkomsten voor je stad, de stad uit...Briljant!
hahahahahaha, +!
sevillana
 sevillana - woensdag 21 september 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 10:45 schreef Stylzz het volgende:
Handig, stuur gewoon inkomsten voor je stad, de stad uit...Briljant!
laat me raden, . . . . ze is blond?
plannetje
 plannetje - woensdag 21 september 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 08:01 schreef obiku010 het volgende:
kan me er wel in vinden. ik stel dan voor om het nieuwe stadion in delft te zetten. das lekker tussen in en makkelijk te bereiken met de auto en openbaar vervoer. Laan///held!!
Jij ben niet goed!!!

opzouten als dit gebeurt lever ik me seizoenskaart in.
Southside 1908
 Southside 1908 - woensdag 21 september 2011 - 11:40   quote  deeplink  
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marnix_Norder

Het is een zaandamse snavel die in groningen studeerde. Hij mag z'n bek houden over Rotterdam en Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door Southside 1908 --
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 12:29   quote  deeplink  
Mooi, dat hier echt nog serieus op gereageerd wordt.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Mag toch hopen dat je mijn posts niet serieus neemt Pietje ;)
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:31 schreef Bosifyable het volgende:
Mag toch hopen dat je mijn posts niet serieus neemt Pietje ;)
Ach Bosi dat heb ik nog nooit gedaan, dus daar ga ik nu ook niet mee beginnen :-P
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Eens! ;)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 15:34   quote  deeplink  
Beetje Wimbledon verhaal, gaat dus niet werken....wat er uitvoort kan komen kan natuurlijk wel weer leuk worden.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 15:39   quote  deeplink  
aan de andere kant... AC en Inter doen het al jaren... Maar er was toch ook een tijdje geleden sprake van dat Sparta en Feyenoord in 1 stadion zou komen te spelen? Zelfde verhaal lijtk me, als Feyenoord speelt is het stadion vol en als zij spelen voor een achtste...
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 15:34 schreef hotjumper het volgende:
Beetje Wimbledon verhaal, gaat dus niet werken....wat er uitvoort kan komen kan natuurlijk wel weer leuk worden.
wat bedoel je dan?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 15:44 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

wat bedoel je dan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Wimbledon

AFC Wimbledon is een professionele Engelse voetbalclub.
De club werd opgericht door de fans van het oude Wimbledon FC nadat deze naar Milton Keynes verhuisde, zo'n 100 kilometer buiten Londen. Wimbledon FC ging in 2004 failliet en maakte een doorstart als Milton Keynes Dons FC; de fans zien AFC als de echte opvolger van Wimbledon FC. De nieuwe club speelde op enkele kilometers van Wimbledon, in Kingston. Het doel is om in de toekomst terug te keren in Wimbledon. De allereerste wedstrijd werd door 4.657 fans gevolgd. De wedstrijd werd wel met 4-0 verloren van Sutton United FC.
De eerste twee seizoenen speelde de club in de regionale competitie Combined Counties Football League Premier Division. In het tweede seizoen promoveerden ze (ongeslagen) naar de (inmiddels in 2 divisies verdeelde) Isthmian League First Division. Ook in de First Division werden ze kampioen (opnieuw ongeslagen) waardoor ze doorstootten naar de Isthmian League Premier Division. Ze eindigden er 4de en konden deelnemen aan de play-offs om door te stoten naar de Conference South, maar daar verloor de ploeg van Fisher Athletic FC. Een seizoen later eindigde AFC Wimbledon vijfde waardoor ze weer aan de play-offs deelnamen. Weer ging het fout, Bromley FC was met 1-0 te sterk. In 2008 promoveerde AFC Wimbledon in de derde poging wel. Met een derde plaats werden de play-offs bereikt. In de halve finale werd er thuis van AFC Hornchurch met 3-1 gewonnen. De finale was op 3 mei 2008 uit tegen Staines Town FC en werd met 1-2 gewonnen, waardoor AFC Wimbledon promoveerde naar de Conference South. De Conference South is het 6e niveau in Engeland en het 2e niveau in het amateurvoetbal.
In het seizoen 2008/2009 werd er weer een mijlpaal bereikt, door een 0-1 overwinning bij Maidstone United FC behaalde AFC Wimbledon voor het eerst het hoofdtoernooi van de FA Cup. Op het eigen Kingsmeadow was Wycombe Wanderers FC met 1-4 te sterk. Tot veler verbazing werd AFC Wimbledon op 25 april 2009 weer kampioen, de club won met 3-0 van St. Albans City FC en verzekerde zich zo van het kampioenschap en de promotie naar de Conference National.
Op 21 mei 2011 bereikte de club een mijlpaal door in de play-off finale Luton Town FC na het nemen van strafschoppen te verslaan (0-0, 4-3 na penalty's). Hierdoor promoveerde AFC Wimbledon 9 jaar na de heroprichting naar de Football League.
De club houdt het Engelse record van de meeste ongeslagen matchen: tussen 2003 en 2005 bleef de club 78 wedstrijden zonder nederlaag, gespreid over 3 seizoenen. In oktober 2006 bereikte de club een overeenstemming met Milton Keynes Dons FC over de historie van Wimbledon FC. Milton Keynes zou niet meer claimen de voortzetting van Wimbledon FC te zijn en AFC zou voortaan door het leven gaan als de opvolger van Wimbledon FC. In augustus 2007 werden alle behaalde prijzen - inclusief de FA Cup van 1988 - aan het museum van Merton, het district van Groot-Londen waar Wimbledon onder valt, overhandigd. In het seizoen 2011-2012 speelt de club weer in de League 2, nadat het op 21 mei 2011 de play-offwedstrijd tegen Luton won na penalty's. AFC Wimbledon is de eerste club in het Engelse betaalde voetbal die deze eeuw is opgericht.
De club trok in de Isthmian League Premier Division ruim 2.600 toeschouwers gemiddeld en trok in de Conference South bijna 4.000 toeschouwers gemiddeld, ver boven het gemiddelde in deze klasse, het hoogste aantal van alle 44 club op dat niveau indertijd en zelfs nog hoger dan 8 Football League clubs.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 september 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 09:21 schreef obiku010 het volgende:

[..]

vind het echt een wereld plan. leon is ook eerder bij het nieuwe varkendelft trainingscomplex. voor douwe scheeld het maar weinig. voor gyan is het makkelijker. ik zie alleen maar voordelen. (het kasteel kan gesloopt worden evenals het exelsior stadion. zei gaan immers in het ado stadion voetballen)
Eerst ff een sappie doen bij Helena en daarna naar het stadion ,ook ik ben voor zwagert haha
MMM
 MMM - woensdag 21 september 2011 - 18:09   quote  deeplink  
Drama..
FR-Han
 FR-Han - woensdag 21 september 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 18:09 schreef MMM het volgende:
Drama..
ook dat hebben we in delft!!! we hebben naast het pathe-mustsee het imense theatert! dus ook jij komt aan je trekken! (voor ieder wat wils)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 september 2011 - 19:32   quote  deeplink  
Beetje Alkmaar Zaanstreek-idee.
Niemand uit de Zaanstreek houdt echt van die club.
Alleen bij succes...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 september 2011 - 12:20   quote  deeplink  
Hup ZFC!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wethouder Laan: 'Feyenoord en ADO spelen in zelfde stadion niet uitgesloten'









0.0071859