BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De zeiksnorren die altijd iets moeten hebben om te zeuren

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 21 september 2011 - 18:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

De zeiksnor die Feyenoordsupporters de put in praat (FR-Fanatic)

FR-Han
 FR-Han - woensdag 21 september 2011 - 20:19   quote  deeplink  
ze hebben een nieuw doel... handen af van johan!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door FR-Han --
FR-Han
 FR-Han - woensdag 21 september 2011 - 20:20   quote  deeplink  
Feyenoord is altijd een club met nieuwswaarde. Of het nu goed of slecht gaat, Nederland is geïnteresseerd in de club. Niet voor niets heeft Feyenoord een groot aandeel in de verschillende kranten, tijdschriften en televisieprogrammas. Helaas gaan de berichten over de wandelde capuchons die het Maasgebouw wilde bestormen, wat zeer terecht is trouwens. Ronald, ik ben het helemaal met je eens. Het zijn allemaal idioten die het woord Feyenoordsupporter nog geen eens in de mond mogen nemen. Gelukkig begrijpt de media dat er nog meer is dan die rariteiten, namelijk het sportieve aspect wat bij voetbal komt kijken. Medialand graait beetje bij beetje bij vanwege de prestaties van Feyenoord in de eerste zes speelrondes van de Nederlandse Eredivisie.

De vooruitzichten waren deze zomer zeer slecht. Een vertrokken Luc Castaignos en Georginio Wijnaldum en een Leroy Fer, die nog net voor het verstrijken van de deadline ook zijn biezen pakte. Feyenoord had dan wel een viertal van Excelsior overgenomen dan wel teruggehaald, maar iedereen was er over eens; Europees voetbal halen zou heel moeilijk worden. Van de tien kenners in de seizoensgids van Voetbal International was er slechts een die Feyenoord in de top 5 plaatste in zijn voorspelling voor komend seizoen. Ikzelf ben als Feyenoordsupporter partijdig, maar zelfs met een poging om alles zo neutraal en rationeel mogelijk te zien ontkom ik er toch niet aan dat Feyenoord wordt bestempeld als een lelijk eendje in de nationale competitie. Opperhoofd van alle betweters is in mijn ogen Johan Derksen.

De hoofdredacteur van Voetbal International is meer op tv dan Piet Paulusma en ik kan echt zeggen dat hij van alle cabaretiers van Nederland mijn favoriet is. Elke maandag en vrijdag verheug ik me altijd op koffietijd voor mannen, waarbij Derksen samen met Gijpvogel (beterschap!) en wijsneus Wilfred Genee, die als je het mij vraagt vroeger zwaar gepest werd op school, het voetbalnieuws op humoristische wijze bespreekt. Wanneer het in het programma over Feyenoord gaat begin ik met een lach, maar eindig ik altijd somber. Ik denk na afloop altijd dat we of over een paar weken failliet zijn of dat we binnenkort te zien zijn in de Jupiler League. Zo ook dit jaar wanneer elke gewonnen wedstrijd een aaneenschakeling was van gelukkig momenten en we worden bestempeld tot het eigenlijke eerste elftal van Excelsior. Op den duur ga je het nog geloven ook. Er zitten in dat programma mensen die verstand van voetbal hebben. Betekent dat dan dat een liefhebber geen verstand dan wel niet ideeën mag hebben over volkssport nummer 1? Zeker niet!

Beste meneer Derksen. Kijk eens met een positieve blik naar onze club. De tieners van vorig jaar hebben meer Eredivisie-ervaring dan vorig jaar, er zijn nieuwe talenten opgestaan in de personen van Jordy Clasie en Jerson Cabral, we hebben huurlingen die alleen al vanwege hun achtergrond een meerwaarde zijn voor de selectie en we pakken punten die we vorig jaar niet pakte. Sterker nog, we hebben nu al bijna evenveel uitwedstrijden gewonnen als heel vorig jaar. Ik citeer uw eigen woorden: in deze competitie kan een club al goed presteren door twee of drie goed presterende spelers. In plaats van alles negatief te zien, kom zelf eens met oplossingen, opstellingen of tactiek. Nee dat doet u niet, u zit op die stoel om uw mening te geven. Een aantal jaren geleden had u in uw programma een meningsverschil met Marco van Basten. Hij beweerde dat u veel invloed heeft op de Nederlandse bevolking met de dingen die u zegt. Ik ben het volkomen met hem eens. Op dit moment bent u de zeiksnor die de Feyenoordsupporter de put in praat.

Voorlopig staan we heel netjes bovenaan. Dit weekend de eerste echte krachtmeting met een tegenstander als AZ. Ik hoop dat deze woorden dan extra ondersteuning krijgen. Verder blijf ik een fan van het programma. Ik kan niet vaak genoeg meelachen om de honderdste anekdote van René van der Gijp en de constante verbale gevechten tussen u en Wilfred, die u trouwens altijd met twee vingers in de neus wint!
Rovert
 Rovert - woensdag 21 september 2011 - 20:30   quote  deeplink  
Hup derksen
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 22:52   quote  deeplink  
Heb ik al veel eerder gezegd afbraak kritiek is makkelijk, opbouwend een stuk lastiger.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 september 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Gezeur.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De zeiksnorren die altijd iets moeten hebben om te zeuren









0.0046560