|
|
FR-Elmo
|
|
|
Toch maar even een apart topic over openen... Zeggen dat vroeger alles beter was is altijd een gevaarlijke opmerking. Toch hoor en zie je in het stadion een verandering optreden in het supporteren van onze mooie club, waar we vroeger af konden met mooie liederen, grappig gevonden yells zie je nu (godbetert...) de wave en worden onze mooie liederen afgeraffeld. Ook de TIFO is niet meer.
Wat zou je graag willen zien en heb je misschien een suggestie/ nieuw lied etc etc?
disclaimer FR-Douwe is niet verantwoordelijk voor de wave, heeft er nooit 1 gestart en doet er ook niet aan mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 07:52 schreef FR-Douwe het volgende:disclaimer FR-Douwe is niet verantwoordelijk voor de wave, heeft er nooit 1 gestart en doet er ook niet aan mee. Oh nee?! :P |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: wil je even on-topic blijven?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Yup!
Edit: om het niet binnen een aantal minuten te laten ontsporen, goed initiatief!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wat ik jammer vind, is dat de liedjes voor de spelers zo afgezaagd zijn. Allemaal hetzelfde deuntje. Vroeger hadden we oe ah Ed de Goeij, ze zijn bang voor John de Wolf, Joszef......, lallalalala Larsson, Oeh oeh Uli, etc. Er zat wel eens een deuntje tussen, maar dat was totdat we iets beters verzonnen. Die creativiteit is weg. Ik zou het leuk vinden als bepaalde spelers een eigen liedje kregen. Ik ben helaas niet creatief, maar misschien iemand anders hier?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door Els -- |
|
|
|
|
Symex
|
|
|
Douwe laat iedereen lekker doen wat hij of zij wil doen...wave of niet... Er zitten niet alleen van die zure appels in de kuip..doe je toch gewoon niet mee. T'is toch leuk voor de kids . Die vergeten zoiets nooit meer... Stop liever met het gezwaai en het uber flauwe : komen wij uit rotterdam..bla bla bla....das pas sneu |
|
|
|
|
konkin
|
|
|
De wave heeft wel wat hoor.. de zoete smaak van euforie. Al die andere 'liedjes' zoals komen wij uit rotterdam, we shall not be moved zijn zo eentonig aan het worden. Er is creativiteit nodig in de Kuip! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: eens, daarom ook dit topic, heb je een idee of een originele spelers-aanmoediging? |
|
|
|
|
Symex
|
|
|
Lauwe,lauwe,lauwe, de wave is niks voor douwe... Zoiets? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 08:34 schreef Symex het volgende:Douwe laat iedereen lekker doen wat hij of zij wil doen...wave of niet... Er zitten niet alleen van die zure appels in de kuip..doe je toch gewoon niet mee. T'is toch leuk voor de kids . Die vergeten zoiets nooit meer... Stop liever met het gezwaai en het uber flauwe : komen wij uit rotterdam..bla bla bla....das pas sneu Juist het "Komen wij uit Rotterdam" straalt kracht uit vind ik. Vooral als de vakken (zeg X tegen R, S en T, of Z4/3 tegen W1/2) vrijwel allemaal zingen, klinkt het goed.
Hoe kom je erbij dat het sneu is?
Edit; moet wel zeggen dat wat je zegt over de kinderen die een mooie avond hebben, daar heb je gelijk in. Voor hun is het mooi, ik heb het gevoel dat ik een rode neus op moet zetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: snap dat je me wil eren met een lied maar dit topic is niet te meerdere glorie van mezelf maar meer voor de club en/of spelers. heb je daar ook nog een bijdrage voor? |
|
|
|
|
Symex
|
|
|
Ik heb dus dat rode neus gevoel bij dat komen wij liedje..vind het een hoog sesamstraat gehalte hebben..weet niet waarom.. Ik had we een paar jaar geleden wel 1 over dirk scheringa, ff denken hoe die ging.... Op het deuntje van de gebroeders co , schatje mag ik je foto...jaja ik weet het ,tis slecht...
Dirk mag ik een lening. Heb je een lening voor mij Dirk mag ik een lening en nog een polesie erbij
Die hadden ze in alkmaar niet leuk gevonden een paar jaar geleden.denk ik....wel een hoog bassie gehalte |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
dan doe ik maar een voorzet, eerst gebruikt voor Guidetti maar vind Feyenoord een beter en hoger doel:
We Love You ¦ We Love You ¦ We Love You Feyenoord Who We Follow ¦ We Follow ¦ We Follow ¦ Cause We Support Feyenoord ¦ Feyenoord ¦ Feyenoord And That's the Way we Like it ¦ We Like It ¦ We Like It Wooo oh ooh ohh ohh oohhhhhhhh ¦ ¦ Wooo oh ooh ohh ohh oohhhhhhhh ¦ ¦ Wooo oh ooh ohh ohh oohhhhhhhh ¦ ¦ Wooo oh ooh ohh ohh oohhhhhhhh ¦ ¦ Weeeeeeeeeeee Love You, We Love You, We love You....
op deze wijs:
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: dus?
maakt toch niets uit.
90% wat er in de Kuip gezongen wordt is ook 'geleend'. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En mocht het van NAC zijn, hebben die gasten al een tijdje last van hun stembanden of zo? Hoor het ze nooit zingen, laat staan dat ik ze überhaupt hoor zingen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Beter voetbal, meer mensen dan komt de sfeer van zelf! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: je bedoelt dat er dan gloryhunters komen die dan voor meer inhoudelijk sfeer gaan zorgen? sorry dat ik het zeg maar dat zie ik niet gebeuren. er zal zeker meer publiek komen maar ik denk dat je bij de huidige groep moet zijn om iets met de inhoud te doen. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
ik mis ring of fire eigenlijk wel! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
maar goed, TIFO acties zijn dus gestopt, is er een kans dat dit weer terugkomt? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
weet iemand het antwoord op mn vorige vraag? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ik hoop het. ik weet het niet, al kan ik me niet voorstellen dat de huidige situatie zo blijft. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ok rustig maar. tegen ADO nieuwe TIFO! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 07:52 schreef FR-Douwe het volgende:disclaimer FR-Douwe is niet verantwoordelijk voor de wave, heeft er nooit 1 gestart en doet er ook niet aan mee. Ik zou toch zweren dat jij in de trein ook mee deed... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat is de trein.... en nadat ik dat stelletje losgeslagen hooligans heb aangesproken was de pret snel over hahahaha |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ja hallo Die heb ik Dinsdag net geleerd Ken ik er eindelijk één wil jij ermee stoppen
Dank je vriendelijk |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Alles wat z`n ogen zien, slopen ze klauwen! hahaha! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 22:39 schreef Phyxsius het volgende:[..] Ja hallo Die heb ik Dinsdag net geleerd Ken ik er eindelijk één wil jij ermee stoppen Dank je vriendelijk Hahah! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 22:38 schreef FR-Douwe het volgende:[..] dat is de trein.... en nadat ik dat stelletje losgeslagen hooligans heb aangesproken was de pret snel over hahahaha Das waar Maar helaas hebben ze allemaal dezelfde concentratie boog als Petje Ik zet er geld op in dat ze in de Intercity naar Assen weer bezig gingen |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 22:41 schreef Phyxsius het volgende:[..] Das waar Maar helaas hebben ze allemaal dezelfde concentratie boog als Petje Ik zet er geld op in dat ze in de Intercity naar Assen weer bezig gingen denk het wel.... maar wel grappig om te zien dat die wilden ook nog luisterden hahaha |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Het is allemaal groepsgevoel Als 1 het durft doet de rest wel mee
Maar als er één tegen gas geeft zijn ze weer beschaafd Tenzij de groep te groot is natuurlijk |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 22:46 schreef Phyxsius het volgende:[..] Het is allemaal groepsgevoel Als 1 het durft doet de rest wel mee Maar als er één tegen gas geeft zijn ze weer beschaafd Tenzij de groep te groot is natuurlijk was toch een man of 100 ;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik wil meer waves
Of twee waves, één linksom, één rechtsom |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Heb je jezelf wel eens gezien? Als jij voor het Maasgebouw ging staan was er zaterdag niks gebeurd ;)
Maar zonder gekheid Respect dat je dat deed Niet iedereen zou dat durven Ik denk dat ze luisterden omdat jij ook duidelijk een feyenoorder bent Weet niet wat er gebeurd was als bv die vrouw was begonnen met praten voor dat jij dat deed |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: interessant... alhoewel ik persoonlijk toch meer voor een tsunami voel eigenlijk. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 08:34 schreef Symex het volgende:Douwe laat iedereen lekker doen wat hij of zij wil doen...wave of niet... Er zitten niet alleen van die zure appels in de kuip..doe je toch gewoon niet mee. T'is toch leuk voor de kids . Die vergeten zoiets nooit meer... Stop liever met het gezwaai en het uber flauwe : komen wij uit rotterdam..bla bla bla....das pas sneu de wave is voor kinderen en oranje publiek (vind ik) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Wat jij vindt moet je naar de politie brengen :) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 08:05 schreef Els het volgende:Wat ik jammer vind, is dat de liedjes voor de spelers zo afgezaagd zijn. Allemaal hetzelfde deuntje. Vroeger hadden we oe ah Ed de Goeij, ze zijn bang voor John de Wolf, Joszef......, lallalalala Larsson, Oeh oeh Uli, etc. Er zat wel eens een deuntje tussen, maar dat was totdat we iets beters verzonnen. Die creativiteit is weg. Ik zou het leuk vinden als bepaalde spelers een eigen liedje kregen. Ik ben helaas niet creatief, maar misschien iemand anders hier? kijk eens naar ons liedjes topic, staat bol van de creativiteit. Ik vind die pipilangkous theme voor Guidetti bijvoorbeelsd erg goed. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
De wave is leuk man, drie hoeraatjes voor de wave. hoera, hoera, hoera. |
|
|
|