BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Real Madrid - AFC AJAX (Champions league - dinsdag 27-09-2011 , 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 september 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 22:05 schreef joduh het volgende:

[..]

ligt eraan HOE er verloren wordt man.......we hbben geen schijn van kans gehad...al hadden we de eerste 10 min 4x gescoord dan had real ons met 7-4geklopt man........
dus ze speelden met ons........
alsof real makkelijk 7 doelpunten kan maken in een wedstrijd hahaha! dan zijn ze wel erg lui, ik zie namelijk geen resultaten van real dat ze namelijk makkelijk elke wedstrijd winnen met 5 0 of 6 0. kansloos waren we wel maar ik vind het wel een verschil van dat je kansloos verliest of dat je wordt vernederd! vernederd worden kan je weinig aandoen omdat het verschil te groot is en je wordt aan alle kanten overlopen en je kan geen verzet bieden! maar kansen niet afmaken en niks creëren dat vind ik kansloos want dan win je zelfs niet van sparta of vvv
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 september 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 22:18 schreef Nenam_tiL het volgende:
Van mij mag het hier ophouden..........wedstrijd gespeeld..........nu op naar Groningen.
Pffffffffff........wat een gezeur
gezeur houd pas op als ajax de pannen van het dak kan spelen. alsof ajax groningen eenvoudig oprolt? discusie hou je altijd als het niet loopt. of je het nou leuk vind of niet! je veranderd er niks mee dat we nu naar groningen gaan want de discusies blijven het zelfde als er niks wordt veranderd. je kan wel op een ander manier zeggen dat we nu meer op groningen moeten focussen en dat we real forum kunnen sluiten en op de groningen forum gewoon weer verder gaan met discussiëren!

ik hoop overigens dat iedereen het kan lezen wat ik typ want ik weet van mij zelf dat het soms lastig te lezen is! excuses
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 28 september 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 22:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

gezeur houd pas op als ajax de pannen van het dak kan spelen. alsof ajax groningen eenvoudig oprolt? discusie hou je altijd als het niet loopt. of je het nou leuk vind of niet! je veranderd er niks mee dat we nu naar groningen gaan want de discusies blijven het zelfde als er niks wordt veranderd. je kan wel op een ander manier zeggen dat we nu meer op groningen moeten focussen en dat we real forum kunnen sluiten en op de groningen forum gewoon weer verder gaan met discussiëren!

ik hoop overigens dat iedereen het kan lezen wat ik typ want ik weet van mij zelf dat het soms lastig te lezen is! excuses
Waarom zou het lastig zijn?
remco k
 remco k - woensdag 28 september 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 20:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nogmaals Real heeft op een 1/4 van hun kunnen gespeeld, ze hebben zich weinig ingespannen tegen Ajax, heb ze heel weinig overtredingen zien maken. Zonder Janssen een stuntje laat me niet lachen.
Nee Remco niet het verlies bij 1 persoon wegleggen.
Waarom zeg je niet "Janssen naar voor"? leg het bij de boer weg, heel nederland roept Janssen naar voren en wat doet de Boer.......Janssen nav afgelopen seizeoen niet voor niets als beste voetballer gekozen, dit zeg meer als wat jij hier allemaal over hem afroept.
Janssen wil daar zelf spelen, dus is hij verantwoordelijk..

En behaalde resultaten in het verleden betekenen geen fuck voor het heden of toekomst..
Hij wil de grote man zijn, maar is het niet..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 september 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 22:28 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Waarom zou het lastig zijn?
mijn zins opbouw kan wel eens heel vreemd staan waardoor het lastig is voor sommige mensen om het te kunnen lezen! ik probeer zoveel mogelijke fouten eruit te halen!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 28 september 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 22:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

mijn zins opbouw kan wel eens heel vreemd staan waardoor het lastig is voor sommige mensen om het te kunnen lezen! ik probeer zoveel mogelijke fouten eruit te halen!
Ah zo.. Naja het is beter dan andere mensen.. (Ik noem geen namen ;-))
remco k
 remco k - woensdag 28 september 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 20:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je moet eens kijken hoeveel voorzetten hij geeft op een wedstrijd, veel dus met te weinig rendement
Dani Alves heeft hetzelfde regelmatig een bal het stadion uit maar twee drie keer in de wedstrijd dat ie aankomt..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 september 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

En behaalde resultaten in het verleden betekenen geen fuck voor het heden of toekomst..
ieder wil wel in ajax voetballen ook als je geen ajacied bent. theo wil daar miss spelen omdat hij miss ook wel weet dat hij niet voor de andere posities in aanmerking komt. want eriksen vervangt hij niet zomaar en siem is het lieverdje van de boer dus hou je weinig posities over of niet soms? resultaten uit het verleden zegt wel degelijk iets want je weet wat hij kan en wat hij niet kan! ieder ziet dat hij niet kan verdedigen, ieder weet dat hij een perfecte trap heeft en ook een goeie inzicht heeft! maar dat hij dit niet laat zien is natuurlijk heel jammer maar dat is dan niet anders!
remco k
 remco k - woensdag 28 september 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 20:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ajax gaf veel te veel ruimte weg, doen ze al heel het seizoen, vandaar niet de 0 in geen enkele wedstrijd! Je weet toch van te voren dat Ajax abslotuut niet de 0 kan houden tegen een Real op halve kracht. De boer kan wel enthousiast een opstelling vezinnen met 3 voorhoede spelers + met een middenveld met de punt naar achter, dan loop je toch zo in de val van Real!!!!! De spelers van Real met name Ronaldo liepen een hele wedstrijd te lachen zo makkelijk dat het ging.

Deze wedstrijd snel vergeten, tegen Zagreb kan en moet het beter!
Real speelde niet op hlve kracht, blijkbaar kijk je geen Spaans voetbal, dit hele seizoen is het niet beter geweest dan wat ze hebben laten zien, tot aan de 3-0 hebben ze voluit gespeeld..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 september 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Dani Alves heeft hetzelfde regelmatig een bal het stadion uit maar twee drie keer in de wedstrijd dat ie aankomt..
waarom zou je een hoge voorzet willen geven als je messi hebt in de spits? dani alves legt de bal gewoon af aan de middenvelders en komt eigenlijk voor de show op want hij heeft daadwerkelijk wel een betere voorzet dan vanderwiel! moet ik en jij brazilie maar bekijken denk ik maar!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 september 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 22:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Real speelde niet op hlve kracht, blijkbaar kijk je geen Spaans voetbal, dit hele seizoen is het niet beter geweest dan wat ze hebben laten zien, tot aan de 3-0 hebben ze voluit gespeeld..
na de 2-0 geven ze ook gas terug hoor! na de rust zetten ze even aan om de mogelijke goeie illusies van ajax meteen de kop in te drukken en dat had meteen geholpen!
real hoefde niet alles uit de kast te halen om de 3-0 tot stand te brengen want ajax gaf de ruimte zelf al weg en dat doen de clubs uit spanje niet waardoor het voor real zelf al moeilijker wordt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 september 2011 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - woensdag 28 september 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je moet realistisch voetballen tegen Real, Barcelona etc, niet in dezelfde opstelling als in onze mickey mouse competitie.
Zoals het Nederlands elftal met 2 verdedigend ingestelde middenvelders die om de beurt mee naar voor komen( Bommel en Nigel)

Wanneer wij compleet zijn dus zonder blessures:

---Wiel-------------Alder--------Vertonghen-----------Boilesen---
-------------Anita----------------------------Enoh---------------
---------------------------Eriksen(10)-------------------------------
-----Ozbiliz--------------Sigthorsson---------------Boerrigter---
(Sulejmani:zaalvoetballer))

Het veld klein houden,als 1 blok naar voor of naar achter

Nu waren wij te aanvallend opgesteld, dan vallen er automatisch gaten, je krijgt dan een 1 tegen 1 tegen veel betere voetballers.
Het was zelfmoord om een elftal zo aanvallend te laten beginnen is een van de citaten in een krant uit Spanje, ze hadden het ook over achterhaald voetbal van Ajax zijde.
Zit een kern van waarheid in vind ik.
Gewoon het grootste gelul man.. Lekker achteruit gaan lopen levert juist tegengoals op.. Als Ajax 1 van die eerste ballen maakt sta je gewoon voor. Ik zou niet weten waarom dat veranderd zou moeten worden..
remco k
 remco k - woensdag 28 september 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 22:05 schreef joduh het volgende:

[..]

ligt eraan HOE er verloren wordt man.......we hbben geen schijn van kans gehad...al hadden we de eerste 10 min 4x gescoord dan had real ons met 7-4geklopt man........
dus ze speelden met ons........
Kijk ff een intervieuw na in de kranten met Mourinho, die geeft aan het gister het eerste half uur heel moeilijk gehad te hebben met Ajax en dat hij zeer opgelucht was dat Ajax niet op 1-0 is gekomen..
remco k
 remco k - woensdag 28 september 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je moet realistisch voetballen tegen Real, Barcelona etc, niet in dezelfde opstelling als in onze mickey mouse competitie.
Zoals het Nederlands elftal met 2 verdedigend ingestelde middenvelders die om de beurt mee naar voor komen( Bommel en Nigel)

Wanneer wij compleet zijn dus zonder blessures:

---Wiel-------------Alder--------Vertonghen-----------Boilesen---
-------------Anita----------------------------Enoh---------------
---------------------------Eriksen(10)-------------------------------
-----Ozbiliz--------------Sigthorsson---------------Boerrigter---
(Sulejmani:zaalvoetballer))

Het veld klein houden,als 1 blok naar voor of naar achter

Nu waren wij te aanvallend opgesteld, dan vallen er automatisch gaten, je krijgt dan een 1 tegen 1 tegen veel betere voetballers.
Het was zelfmoord om een elftal zo aanvallend te laten beginnen is een van de citaten in een krant uit Spanje, ze hadden het ook over achterhaald voetbal van Ajax zijde.
Zit een kern van waarheid in vind ik.
Je kijkt niet zo heel veel Nl elftal?? Nigel zpeelt namelijk al tijden niet meer op die plek en nu spelen ze stukken beter en leuker voetbal
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 september 2011 - 23:30   quote  deeplink  
idd:
als van der vaart niet geblesseerd is dan speelt hij op papier naast van bommel! maar eigenlijk is hij de speler die tussen sneijder en vanbommel speelt. siem is degene die tussen eriksen en theo speelt. ik ga niet vergelijken want dat is oneerlijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 september 2011 door Positieve Arrogantie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 september 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 22:18 schreef Nenam_tiL het volgende:
Van mij mag het hier ophouden..........wedstrijd gespeeld..........nu op naar Groningen.
Pffffffffff........wat een gezeur
Helemaal mee eens pik......
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 september 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:

[..]

Janssen wilt daar zelf helemaal niet spelen, hij bepaalt de opstelling niet!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 september 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 23:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

als hij niet daar wil spelen dan had hij niet moeten tekenen want dit was toen al bekend waar hij ging spelen. dus hij wil daadwerkelijk wel spelen op die positie. dus zouden hij ook moeten weten dat hij zou mee moet verdedigen en niet zijn man laten lopen!

Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 september 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 22:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat was duiodelijk te zien Remco, ik zie genoeg spaans voetbal alleen maakte Ajax hun wel heel genakkelijk 1 op 1! tot aan 3-0 op halve kracht met een grote glimlach bekijkt de beelden nog maar eens terug ouwe....na de 3-0 mocht Ajax proberen een doelpuntje te maken.
Ajax had een doelpuntje kunnen maken als ze iets meer zelfvertrouwen hadden gehad want ze kunnen sowieso beter! Maar goed we blijven er op doorgaan dat komt omdat we ergens enorm balen dat komt omdat het krachtsverschil aan zienlijk was.
nora
 nora - woensdag 28 september 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 17:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

real heeft ajax goed bekeken want ajax doet niks met de bal! de spaarzame kansen die ze creëren scoren ze niet, idd! ik weet dat real ook niet in topvorm verkeerd maar zelfs een topteam in topvorm kan punten verspelen (manu-basel). de teams waar real punten heeft verspeeld spelen wel met 10 man voor de goal dan is het lastig om een doelpunt te maken! ik was ook idd verbaast van de kansen die real ajax gaf. maar real zetten ons niet onder druk wat ze vorig jaar wel deden! dus daarom zeg ik dat real ajax liet voetballen!
Misschien zou dat ook kunnen komen omdat Ajax beter positiespel speelt als vorig seizoen onder Jol.
nora
 nora - woensdag 28 september 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 20:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

hij heeft de mogelijkheid om veel voorzetten te geven maar hij geeft liever de balletje breed dan voor!
Inderdaad Wieltje is kampioen terug spelen,veels te weinig dreiging naar voren !!
nora
 nora - woensdag 28 september 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 21:30 schreef joduh het volgende:

[..]

yep,snap jij het dan snap ik het ook......
Dat is frank tgen de rest van Nederland.
dege
 dege - woensdag 28 september 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

oke, janssen wilde naar ajax dat was duidelijk, maar als trainer zijnde moet je ook je ogen open kunnen doen en zien dat het middenveld zoals het nu staat niet goed is.
je maakt op deze manier van spelen totaal geen gebruik van de kwaliteit van janssen en maakt juist zijn kwaliteit kapot.
weet zeker als dat je janssen een linie naar voor schuift hij opbloeit en waarschijnlijk nog beter speelt als afgelopen seizoen bij twente en dat is makkelijk te verklaren, de kwalitieit van spelers bij ajax is stukken beter als bij twente.
word wakker frank, zet janssen naast eriksen en enoh erachter en je gaat wedstrijden domineren.
nora
 nora - donderdag 29 september 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 23:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
idd:
als van der vaart niet geblesseerd is dan speelt hij op papier naast van bommel! maar eigenlijk is hij de speler die tussen sneijder en vanbommel speelt. siem is degene die tussen eriksen en theo speelt. ik ga niet vergelijken want dat is oneerlijk
Inderdaad want Siem mag niet eens de schoen van Rafael vast maken.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 29 september 2011 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 23:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk ff een intervieuw na in de kranten met Mourinho, die geeft aan het gister het eerste half uur heel moeilijk gehad te hebben met Ajax en dat hij zeer opgelucht was dat Ajax niet op 1-0 is gekomen..
Was dat met Theo nog in het veld?
dege
 dege - donderdag 29 september 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 09:05 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Was dat met Theo nog in het veld?
het 1e half uur, wel goed lezen he
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 29 september 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 10:44 schreef dege het volgende:

[..]

het 1e half uur, wel goed lezen he
Yep, met Theo in het veld dus..

Nee. Omdat die afgelopen woensdag moest sterven..
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 september 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 23:59 schreef dege het volgende:

[..]

oke, janssen wilde naar ajax dat was duidelijk, maar als trainer zijnde moet je ook je ogen open kunnen doen en zien dat het middenveld zoals het nu staat niet goed is.
je maakt op deze manier van spelen totaal geen gebruik van de kwaliteit van janssen en maakt juist zijn kwaliteit kapot.
weet zeker als dat je janssen een linie naar voor schuift hij opbloeit en waarschijnlijk nog beter speelt als afgelopen seizoen bij twente en dat is makkelijk te verklaren, de kwalitieit van spelers bij ajax is stukken beter als bij twente.
word wakker frank, zet janssen naast eriksen en enoh erachter en je gaat wedstrijden domineren.
EENS !!!!

ik weet ook niet hoeveel credit Siem bij DeBoer heeft, maar janssen wisselen voor Enoh ?? gewoon dejong er een keer uit Janssen naar voren en enoh, desnoods als boilesen terug is anita als controleur !

maar begin toch wel sterk mijn twijffels te krijgen aan het inzicht als Trainer bij F de Boer, gewoon omdat hij simpel weg TELKENS de verkeerde mensen wisseld
Boilesen
 Boilesen - donderdag 29 september 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Enoh viel goed in. Hij wordt er vaak van beschuldigd onnodige overtredingen te maken, maar hij maakt juist nuttige overtredingen. Voor zijn komst was Ajax te lief. Bovendien was het voor Siem één van zijn beste wedstrijden van t seizoen.
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 23:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Lul niet, hij heeft zelfs gesproken met de Boer over het spelen op deze positie voordat hijj z'n contract tekende man..
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 23:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat was duiodelijk te zien Remco, ik zie genoeg spaans voetbal alleen maakte Ajax hun wel heel genakkelijk 1 op 1! tot aan 3-0 op halve kracht met een grote glimlach bekijkt de beelden nog maar eens terug ouwe....na de 3-0 mocht Ajax proberen een doelpuntje te maken.
Ajax had een doelpuntje kunnen maken als ze iets meer zelfvertrouwen hadden gehad want ze kunnen sowieso beter! Maar goed we blijven er op doorgaan dat komt omdat we ergens enorm balen dat komt omdat het krachtsverschil aan zienlijk was.
Je snapt er werkelijk waar geen fluit van...
Pietje
 Pietje - donderdag 29 september 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 11:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

EENS !!!!

ik weet ook niet hoeveel credit Siem bij DeBoer heeft, maar janssen wisselen voor Enoh ?? gewoon dejong er een keer uit Janssen naar voren en enoh, desnoods als boilesen terug is anita als controleur !

maar begin toch wel sterk mijn twijffels te krijgen aan het inzicht als Trainer bij F de Boer, gewoon omdat hij simpel weg TELKENS de verkeerde mensen wisseld
Ik denk dat vele Ajacieden daar ook zo over denken. Eens, dus!
nora
 nora - donderdag 29 september 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 20:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

dan heb je dus nooit naar italiaans voetbal gekeken? het systeem wat inter altijd kon spelen! afwachten tot dat de tegenstander een fout maakt en als de tegenstander dan een fout maakt er als een dolle stier er op af gaan! natuurlijk gaat dat wel eens mis, want italie is niet meer het grote land van vroeger!
Het is een schande voor Real dat je hun vergelijkt met het lelijke eendje van Italie die alleen maar op de counter speelde en Real kan echt wel meer als alleen counter voetbal spelen.
dege
 dege - vrijdag 30 september 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Lul niet, hij heeft zelfs gesproken met de Boer over het spelen op deze positie voordat hijj z'n contract tekende man..
hij kan wel gesproken hebben met de Boer,maar als de Boer zelf ok realistisch is ziet hij ook in dat en het middenveld en Janssen niet goed staan en hij Janssen dus heeft gehaald voor de verkeerde positie, dat ziet toch iedereen. Nu de Boer zelf nog.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 30 september 2011 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 21:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat vele Ajacieden daar ook zo over denken. Eens, dus!
Nou ja. Opzich is zijn vertrouwen in de Jong wel te begrijpen.

Op het moment dat de Boer trainer van Ajax 1 werd, had hij vanaf dag 1 al problemen met Mounir. Gezien het feit dat we geen spits achter de hand hadden, had hij geen andere keuze dan de Jong daar neer te zetten.

Dezelfde de Jong die ondanks dat hij niet veel doelpunten maakt (voor een spits) je team toch beter laat voetballen. Dezelfde de Jong die in DE wedstrijd van het seizoen beide doelpunten voor zijn rekening neemt en hem en heel Ajax de 30e landstitel bezorgd na een droogte van 7 jaar.

Daarnaast, hadden we vorig jaar geen kampioen geworden, dan had natuurlijk de hele buitenwereld op Frank de Boer gedoken met de vraag "hoe heb je El Hamdaoui in godsnaam kunnen passeren")

Wat de Boer echter niet (wilt) zien, is dat de Jong te kort komt voor het middenveld. En eigenlijk het beste tot zijn recht komt met een inzakkende spits, waar hij dan weer de ruimte die ontstaan is kan benutten. Maar dat houdt in dat je met de punt naar voren moet spelen. Met een echte '10' dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 september 2011 door Booya4Afca --
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 30 september 2011 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 00:04 schreef dege het volgende:

[..]

hij kan wel gesproken hebben met de Boer,maar als de Boer zelf ok realistisch is ziet hij ook in dat en het middenveld en Janssen niet goed staan en hij Janssen dus heeft gehaald voor de verkeerde positie, dat ziet toch iedereen. Nu de Boer zelf nog.
de Boer heeft op dit moment geen andere keus. Wat dat betreft zit het ook niet mee. Speel je eindelijk met het volgende middenveld:

--- Eriksen ---- Janssen ---
----------------------------
------------Anita-----------

Raakt Boilesen zwaar geblesseerd....
nora
 nora - vrijdag 30 september 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Volgens mij hebben wij ook nog een goede linksback lopen bij Groningen ??
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 30 september 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 09:44 schreef nora het volgende:
Volgens mij hebben wij ook nog een goede linksback lopen bij Groningen ??
haha is verkocht ;) niet verhuurd
dege
 dege - vrijdag 30 september 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 09:19 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

de Boer heeft op dit moment geen andere keus. Wat dat betreft zit het ook niet mee. Speel je eindelijk met het volgende middenveld:

--- Eriksen ---- Janssen ---
----------------------------
------------Anita-----------

Raakt Boilesen zwaar geblesseerd....
kan enoh toch voorlopig op anita zijn positie, ik zie het probleem niet.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 30 september 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 12:59 schreef dege het volgende:

[..]

kan enoh toch voorlopig op anita zijn positie, ik zie het probleem niet.
Enoh???

Ik mag toch hopen van niet, want dan wordt je middenveld helemaal overlopen. Komt snelheid en voetballend vermogen te kort, waardoor hij zal terug vallen in het maken van onnodige overtredingen.
dege
 dege - vrijdag 30 september 2011 - 14:23   quote  deeplink  
denk dat je enoh onderschat in zijn kunnen, als ballenafpakker en stofzuiger kan hij juist wel eens enorm nuttig zijn als je Eriksen en Janssen naast elkaar hebt staan. Hij hoeft alleen maar de ballen af te pakken en in te leveren, dan kan hij juist uiterst belangrijk zijn met zulke spelers voor zich.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 30 september 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 14:23 schreef dege het volgende:
denk dat je enoh onderschat in zijn kunnen, als ballenafpakker en stofzuiger kan hij juist wel eens enorm nuttig zijn als je Eriksen en Janssen naast elkaar hebt staan. Hij hoeft alleen maar de ballen af te pakken en in te leveren, dan kan hij juist uiterst belangrijk zijn met zulke spelers voor zich.
Dat is nu net het probleem wat Enoh heeft. 9 van de 10 keer staat hij positioneel verkeerd, waardoor hij te laat het duel aan gaat. Wat resulteert in het maken van een overtreding.

Krijgt hij vroeg in de wedstrijd een gele kaart, zal hij de rest van de pot 'met handboeien' het veld over lopen. Waardoor hij maar half de duels in gaat.

Hij moet echt veel en veel slimmer worden.
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 30 september 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 14:30 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Dat is nu net het probleem wat Enoh heeft. 9 van de 10 keer staat hij positioneel verkeerd, waardoor hij te laat het duel aan gaat. Wat resulteert in het maken van een overtreding.

Krijgt hij vroeg in de wedstrijd een gele kaart, zal hij de rest van de pot 'met handboeien' het veld over lopen. Waardoor hij maar half de duels in gaat.

slimmer is hij al aan het worden.. (zie Real Madrid)
Hij krijgt individuele training en hij steekt er wonderbaarlijk veel van op.. tenminste als je de wedstrijden tegen de Gemeentelijke Subsidie Vereniging en Real Madrid.

Kortom, het gaat de goede kant op bij onze vriend Eyong 'tarka' Enoh
dege
 dege - vrijdag 30 september 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 14:30 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

eens, maar in potentie kan hij heel belangrijk worden, dat is wat ik er mee wil zeggen. en wat heeft ajax te verliezen als je eens een wedstrijd speelt met
---eriksen---janssen---
------enoh-----
veel slechter kan het niet gaan lopen op het middenveld en je hoeft enoh maar met een simpele opdracht het veld in te sturen, pak de bal af en lever hem in bij janssen of eriksen, precies een rol die past bij enoh. en laten we eerlijk zijn, zo slecht is enoh nou ook weer niet.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 30 september 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 14:41 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

slimmer is hij al aan het worden.. (zie Real Madrid)
Hij krijgt individuele training en hij steekt er wonderbaarlijk veel van op.. tenminste als je de wedstrijden tegen de Gemeentelijke Subsidie Vereniging en Real Madrid.

Kortom, het gaat de goede kant op bij onze vriend Eyong 'tarka' Enoh
Te veel FIFA gespeeld..
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 30 september 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 14:53 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Te veel FIFA gespeeld..
hahahahahahaha, vreselijk he

kan die evert wel door zn kop knallen
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 30 september 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 15:00 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

hahahahahahaha, vreselijk he

kan die evert wel door zn kop knallen
Dan zet je het uit of dan stel je Engelse commentaar in..
Dat deed ik altijd.. :P
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 30 september 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 15:04 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dan zet je het uit of dan stel je Engelse commentaar in..
Dat deed ik altijd.. :P
hahah, maar die kreunen altijd als je op de paal schiet ;P
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 30 september 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 15:20 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

hahah, maar die kreunen altijd als je op de paal schiet ;P
WTF? :P
Nooit opgemerkt..
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 30 september 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 15:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

WTF? :P
Nooit opgemerkt..
niet?

dan hoor je opeens ; OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH off the post!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Real Madrid - AFC AJAX (Champions league - dinsdag 27-09-2011 , 20:45)

0.0149059