|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Oh.. Als je dat als kreunen beschouwt.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: dan moet je wel fifa 2000 spelen he :P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Whaha, ik heb wel FIFA 2001 nog ergens liggen:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 september 2011 - 14:30 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Dat is nu net het probleem wat Enoh heeft. 9 van de 10 keer staat hij positioneel verkeerd, waardoor hij te laat het duel aan gaat. Wat resulteert in het maken van een overtreding. Krijgt hij vroeg in de wedstrijd een gele kaart, zal hij de rest van de pot 'met handboeien' het veld over lopen. Waardoor hij maar half de duels in gaat. Hij moet echt veel en veel slimmer worden. Ik denk dat men een verkeerd beeld heeft van Enoh.. Hij heeft bij Ajax nog nooit een rode kaart gehad... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 september 2011 - 19:49 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat men een verkeerd beeld heeft van Enoh.. Hij heeft bij Ajax nog nooit een rode kaart gehad... klopt, zoveel overtredingen maakt hij niet eens. Bovendien is er niks mis met een middenvelder die af en toe eens uitdeelt, daar kunnen jochies als Greg nog van leren. Enoh krijgt onder alle trainers toch elke keer weer zijn minuten, dat zegt wel iets. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 september 2011 - 20:01 schreef ktotheb het volgende:[..] klopt, zoveel overtredingen maakt hij niet eens. Bovendien is er niks mis met een middenvelder die af en toe eens uitdeelt, daar kunnen jochies als Greg nog van leren. Enoh krijgt onder alle trainers toch elke keer weer zijn minuten, dat zegt wel iets. KTOTHEB.....wat betekent dat? :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 september 2011 - 19:49 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat men een verkeerd beeld heeft van Enoh.. Hij heeft bij Ajax nog nooit een rode kaart gehad... helemaal mee eens en wat hij heel goed kan is in dienst van het elftal spelen, iets wat heel nuttig is. |
|
|
|