|
|
joduh
|
|
|
quote: je snapt me wel gap......... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 17:02 schreef Enigma het volgende:Als we dit realistisch bescouwen en we kijken ook daarbij hoe alles de laatste weken staat en vooral niet staat ben ik bang dat de wedstrijd uit in Madrid wel eens de zet kan zijn die Ajax naar beneden laat kelderen in een vrije val. Ik zeg dit niet om te provoceren, wie dat wel zo ziet, jammer dan. Ik denk dat Jan van Halst en de kromme gelijk hebben v.w.b. Theo. Zoals de Boer hem gebruikt is simpelweg verkwisting van geld, tijd, energie en zal het team vrij binnenkort gaan opbreken. Theo heeft vorige week al, en terecht, aangegeven dat hij zo niet van waarde kan zijn voor onze club. Daarom denk ik dat je dan zoals Halst e.d. aangeven beter niet meer met Theo kunt spelen. Het is eigenlijk heel simpel; of Theo een linie naar voren of Theo eruit en Anita daar. Maar goed dat zijn heel veel mensen hier wel met elkaar eens. Ik zou nu echt wel eens willen weten wat Frank nu eigenlijk precies voor verwachting heeft dit seizoen.. Mijn mening is dat hij nu één van zijn laatste kansen krijgt om een verandering te laten zien in effectiviteit. Daarbij moet hij nu ook een keer ballen tonen en zijn lieverdje(s) wisselen als dat nodig is. Eriksen faalt nu al zeker drie tot vier wedstrijden en is simpelweg nog niet klaar voor de dragende rol die iedereen hem wil toedichten. Hij heeft geen power en mist het gif wat hij daar nodig heeft. Siem blijft uitermate zwak. Sulejmani? Wie die jongen als supervoetballer ziet moet even naar Hans Anders; de goal tegen Twente was een pure geluksgoal, aannmae was prut en het schot wil ik niet eens een schot noemen, amateuristisch zoals die erin ging. Dat verwacht je van een spits als Bombarda of zo, die frommelt ze zo erin maar hem mag dit nooit gebeuren. van de Wiel blijft voor mij de "non-proffesional" die als proffesional betaalt en benaderd wordt.. Vertonghen, schuldig aan de tegengoal tegen Twente, Vitesse en ook bij PSV onvoldoende. Moet zeggen dat Vermeer zich op karakter erin knokt, Boerrigter is heerlijk en Sighthorson wordt met de week beter en vooral nuttiger; echt top aankoop. Mijn voorspellingis dat Ajax morgen weggevaagd wordt, hoop het niet maar ik ben er erg bang voor. En wel om de volgende redenen: er is weer eens onrust binnen het elftal en de selectie. De druk neemt weer toe op zowel de selectie als de trainer want na drie gelijke spelen, een wanvertoning in de beker en het niet bij machte zijn te winnen van Lyon in eigen huis (eigenlijk nog gemazzeld ook..) Dan het vertoonde spel, dan weten we allemaal dat het nu al gaat broeien. Dat hoort nu eenmaal bij een topclub. En wees eerlijk, zien wij vooruitgang tot nu toe? En kom niet met het gelul van dat we goed heen en weer spelen want dat is niets meer dan onmacht. Er worden geen openingen gevonden of gecreëerd en de absolute wil ebt steeds verder weg. Dat wij zoveel de bal hebben heeft ook te maken met het gegeven dat men niet meer zo bang is voor Ajax; men laat ons dat spelen tot zover.. En dan komen de manne er aan te pas. Helaas hebben wij die niet meer.. Snap er ook niks van want in potentie hebben we die wel maar nu lijken het wel een stel oude wijven.. Of Frank wil te veel en te snel of het team is te traag en kan het simpelweg niet uitvoeren. In beide gevallen is het funest voor onze prestaties, hard maar waar. En nu alsjeblieft niet meteen lullen of ik wel een achte Ajacied ben of misschien een verknipte tukker ben, nee, gewoon reëel en al heel wat jaren supporter van de beste club van Nederland. En omdat ik er al heel lang kom, ook een behoorlijk aantal mensen ken binnen de club durf ik te stellen dat ik er in ieder geval niet ver naast zit. We dachten allemaal dat er een kentering kwam maar die toch (nog) op zich wachten. Voorspelling: Real Madrid - Ajax 5-0 Hoop Real Madrid - Ajax 1-1 Veel plezier morgen, wie gaan er heen? Ik ga wel maar je begrijpt zonder hoge verwachtingen. En dan naar Groningen en AZ komt eraan.. Wat ik al eerder zei na deze periode waarschijnlijk illusie armer, ervaring rijker en achterstand van paar punten in competitie. Ik vind het te pessimistisch Enigma. Sulejmani en Eriksen komen vaak ter discussie en dat mag. Ik heb het volste vertrouwen in die twee en ik hoop dat de Boer dat vertrouwen ook voor de volle 100% blijft geven. Ze zijn al vaak beslissend en zullen dat blijven doen! We hebben een hartstikke goed elftal. Dat het er nog niet helemaal uitkomt is een kwestie van tijd. Dat de Boer vast blijft houden aan de Jong is voor mij echt een raadsel, want met Anita, Eriksen en Janssen op het middenveld zou het veel beter lopen. We hebben een fantastische spits en Boerrigter is erbij gekomen. Een geweldige keeper hebben we, die echt punten voor ons pakt.
Ik hoop zo dat Ajax morgen datgene laat zien wat het kan, maar het moet goed gestuurd worden door de Boer. De wissels afgelopen zaterdag waren bedroevend. Trainers van Ajax van de laatste jaren doen het in aanvang altijd prima, maar gaan na verloop van tijd de raarste dingen doen. Dat komt, en dat heb ik al meermalen aangegeven, dat het intern nog lang niet goed zit. Het tegenhouden van Cruijff, zorgt voor vertraging! Laat Cruijff nou eens zijn ding doen en luister naar die man! Doe gewoon wat hij zegt en dan word Frank een toptrainer. Angst is iets wat een trainer van Ajax nooit mag hebben, maar angst komt voort als er verschillende bewegingen in een club zijn!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 20:59 schreef alibabba het volgende:[..] Ik vind het te pessimistisch Enigma. Sulejmani en Eriksen komen vaak ter discussie en dat mag. Ik heb het volste vertrouwen in die twee en ik hoop dat de Boer dat vertrouwen ook voor de volle 100% blijft geven. Ze zijn al vaak beslissend en zullen dat blijven doen! We hebben een hartstikke goed elftal. Dat het er nog niet helemaal uitkomt is een kwestie van tijd. Dat de Boer vast blijft houden aan de Jong is voor mij echt een raadsel, want met Anita, Eriksen en Janssen op het middenveld zou het veel beter lopen. We hebben een fantastische spits en Boerrigter is erbij gekomen. Een geweldige keeper hebben we, die echt punten voor ons pakt. Ik hoop zo dat Ajax morgen datgene laat zien wat het kan, maar het moet goed gestuurd worden door de Boer. De wissels afgelopen zaterdag waren bedroevend. Trainers van Ajax van de laatste jaren doen het in aanvang altijd prima, maar gaan na verloop van tijd de raarste dingen doen. Dat komt, en dat heb ik al meermalen aangegeven, dat het intern nog lang niet goed zit. Het tegenhouden van Cruijff, zorgt voor vertraging! Laat Cruijff nou eens zijn ding doen en luister naar die man! Doe gewoon wat hij zegt en dan word Frank een toptrainer. Angst is iets wat een trainer van Ajax nooit mag hebben, maar angst komt voort als er verschillende bewegingen in een club zijn!!! ik zal eens sereneus op je reageren ali..... frank zit op de bank...niet cruyff.......dus als frank doet wat cruyff zegt is frank een toptrainer?????????????????die mag je mij eens uitleggen vriend? dan maakt het toch niet uit wie er op de bank zit?????? over suli en eriksen ben ik het totaal niet met je eens..... ik ga helemaal met enigma mee......dit ajax is niet zo goed als jij denkt...........we krijgen een oorwassing in madrid gap.......en ik hoop dat ik het mis heb..... maar mijn grootste twijfels heb ik over frankie........ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 21:13 schreef joduh het volgende:[..] ik zal eens sereneus op je reageren ali..... frank zit op de bank...niet cruyff.......dus als frank doet wat cruyff zegt is frank een toptrainer?????????????????die mag je mij eens uitleggen vriend? dan maakt het toch niet uit wie er op de bank zit?????? over suli en eriksen ben ik het totaal niet met je eens..... ik ga helemaal met enigma mee......dit ajax is niet zo goed als jij denkt...........we krijgen een oorwassing in madrid gap.......en ik hoop dat ik het mis heb..... maar mijn grootste twijfels heb ik over frankie........ Frank gaat twijfelen aan zichzelf door de onrust binnen de club, en niet alleen Frank maar dat geld voor iedere trainer en functie binnen het bedrijf Ajax.. Dat is ook zo bij een normaal bedrijf, als het boveninniet goed zit kan de rest nooit optimaal functioneren.. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Beste Ali,
Ik ben zeker niet te pessimistisch, de cijfers staven mijn mening. Voorts geeft zowel Eriksen als Jansen aan dat ze niet tevreden zijn met hun prestaties zij het dat Theo duidelijk aangeeft waar volgens hem de reden ligt. Kijk nou eens reëel naar de duels die Eriksen aangaat. Hij is een toonbeeld van souplesse en techniek maar mist gewoon de wilskracht om zich erdoor te knokken als techniek te kort schiet. Vergelijk met Litmanen dan zie je wat ik bedoel. Voorts ben ik zeer teleurgesteld in zijn houding. Vorig jaar reed ik na een thuiswedstrijd van Ajax, die we gelijk speelden, langs de Arena en moest stoppen bij de stoplichten voor de Arena- boulevard. Wie komt er met zijn mercedes met luide stampmuziek naast ons staan? Onze jeugdige Wiki de viking.. Grote smile op zijn bek en ook nog zitten te swingen in zijn stoel. Hartstikke leuk voor de ckicks misschien maar voor mij als supprter ben je dan een nietsnut en volledig verkeerd bezig. Die instelling zie ik steeds weer terug van hem. Het doet hem niet zoveel als het niet echt lukt. A la vd Wiel. In mijn optiek moet je als Ajacied dood- en doodziek zijn als je niet wint en helemaal als het thuis is tegen een onbeduidende tegenstander. Hetzelfde had ik ook ooit met Kluivert, na de wedstrijd tegen Panathinaikos die we met 0-1 verloren, was ook nog de laatste wedstrijd in het Olympisch, loopt die klepzeiker lachend en swingend het stadion uit. Van Gaal was woedend evenals Ronald de Boer. Dat bedoel ik met winnaarsmentaliteit.. Eriksen moet gewoon eens een paar keer gewissled worden; alleen met vallen leer je opstaan en je moet diep gaan om de hoogte aan te kunnen. Hij kan het nog niet aan, hoe goed hij ook in aanleg is.
Sulejmani? Kom op man, vertel eens wanneer die gast echt doorslaggevend is geweest? Hij is inconstant en een labbekak; hangt meer in disco's rond en kent het nachtleven van Amsterdam beter dan hete Tinus en geile Truus. Was in Heerenveen ook al zo met zijn maatje Pranjic.. Dat is geen gein maar de waarheid.. Als je dan presteert vind ik het prima al wipt ie zijn krullen van z'n kop maar nu wipt ie meer de ballen overal naast, nee hoor. Wordt hem zo niet.
Frank zal zijn mentaliteit meer moeten overbrengen op de groep anders wordt het niet veel beter en maakt één zomer dus weer geen zomer. Dat zou jammer en vooral onnodig zijn, lijkt mij.. Je hebt het over vertrouwen, in mijn optiek moet je dat eerst verdienen en daar zijn een aantal heren wat mij betreft nog niet aan toe. Maar we zullen zien. Hoop dat jij gelijk krijgt maar ben bang van niet..
En als laatste: angst is een slechte raadgever.. Heb je volledig gelijk in en daarmee klopt eigenlijk direct mijn verhaal. Heb lef, grijp in want zachte heelmeesters maken stinkende wonden..
Ga nu maffen, veel succes morgen allemaal en we spreken weer!
Mazzel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2011 door Enigma -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 23:13 schreef Enigma het volgende:Beste Ali, Ik ben zeker niet te pessimistisch, de cijfers staven mijn mening. Voorts geeft zowel Eriksen als Jansen aan dat ze niet tevreden zijn met hun prestaties zij het dat Theo duidelijk aangeeft waar volgens hem de reden ligt. Kijk nou eens reëel naar de duels die Eriksen aangaat. Hij is een toonbeeld van souplesse en techniek maar mist gewoon de wilskracht om zich erdoor te knokken als techniek te kort schiet. Vergelijk met Litmanen dan zie je wat ik bedoel. Voorts ben ik zeer teleurgesteld in zijn houding. Vorig jaar reed ik na een thuiswedstrijd van Ajax, die we gelijk speelden, langs de Arena en moest stoppen bij de stoplichten voor de Arena- boulevard. Wie komt er met zijn mercedes met luide stampmuziek naast ons staan? Onze jeugdige Wiki de viking.. Grote smile op zijn bek en ook nog zitten te swingen in zijn stoel. Hartstikke leuk voor de ckicks misschien maar voor mij als supprter ben je dan een nietsnut en volledig verkeerd bezig. Die instelling zie ik steeds weer terug van hem. Ik vind dit echt onzin, waarom moet zo'n speler helemaal kapot zijn als er iets niet gaat zoals hij wil, dat zou ik pas slecht vinden.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 23:13 schreef Enigma het volgende:Sulejmani? Kom op man, vertel eens wanneer die gast echt doorslaggevend is geweest? Hij is inconstant en een labbekak; hangt meer in disco's rond en kent het nachtleven van Amsterdam beter dan hete Tinus en geile Truus. Was in Heerenveen ook al zo met zijn maatje Pranjic.. Dat is geen gein maar de waarheid.. Als je dan presteert vind ik het prima al wipt ie zijn krullen van z'n kop maar nu wipt ie meer de ballen overal naast, nee hoor. Wordt hem zo niet. Jammer je doet Mickey erg te kort.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 21:13 schreef joduh het volgende:[..] ik zal eens sereneus op je reageren ali..... frank zit op de bank...niet cruyff.......dus als frank doet wat cruyff zegt is frank een toptrainer?????????????????die mag je mij eens uitleggen vriend? dan maakt het toch niet uit wie er op de bank zit?????? over suli en eriksen ben ik het totaal niet met je eens..... ik ga helemaal met enigma mee......dit ajax is niet zo goed als jij denkt...........we krijgen een oorwassing in madrid gap.......en ik hoop dat ik het mis heb..... maar mijn grootste twijfels heb ik over frankie........ Cruijff kan de interne problemen binnen de club oplossen, waardoor er één lijn binnen Ajax is. Een korte lijn, waarin het voor iedereen overzichtelijk en duidelijk is. Hierdoor ga je je lekkerder voelen, waardoor je rustig blijft en de rust kunt bewaren. Daardoor kun je de juiste wissels toepassen gap....twijfels mag je hebben pik, maar ik ben het niet met je eens wat betreft Sulejmani en Eriksen...... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 23:13 schreef Enigma het volgende:Beste Ali, Ik ben zeker niet te pessimistisch, de cijfers staven mijn mening. Voorts geeft zowel Eriksen als Jansen aan dat ze niet tevreden zijn met hun prestaties zij het dat Theo duidelijk aangeeft waar volgens hem de reden ligt. Kijk nou eens reëel naar de duels die Eriksen aangaat. Hij is een toonbeeld van souplesse en techniek maar mist gewoon de wilskracht om zich erdoor te knokken als techniek te kort schiet. Vergelijk met Litmanen dan zie je wat ik bedoel. Voorts ben ik zeer teleurgesteld in zijn houding. Vorig jaar reed ik na een thuiswedstrijd van Ajax, die we gelijk speelden, langs de Arena en moest stoppen bij de stoplichten voor de Arena- boulevard. Wie komt er met zijn mercedes met luide stampmuziek naast ons staan? Onze jeugdige Wiki de viking.. Grote smile op zijn bek en ook nog zitten te swingen in zijn stoel. Hartstikke leuk voor de ckicks misschien maar voor mij als supprter ben je dan een nietsnut en volledig verkeerd bezig. Die instelling zie ik steeds weer terug van hem. Het doet hem niet zoveel als het niet echt lukt. A la vd Wiel. In mijn optiek moet je als Ajacied dood- en doodziek zijn als je niet wint en helemaal als het thuis is tegen een onbeduidende tegenstander. Hetzelfde had ik ook ooit met Kluivert, na de wedstrijd tegen Panathinaikos die we met 0-1 verloren, was ook nog de laatste wedstrijd in het Olympisch, loopt die klepzeiker lachend en swingend het stadion uit. Van Gaal was woedend evenals Ronald de Boer. Dat bedoel ik met winnaarsmentaliteit.. Eriksen moet gewoon eens een paar keer gewissled worden; alleen met vallen leer je opstaan en je moet diep gaan om de hoogte aan te kunnen. Hij kan het nog niet aan, hoe goed hij ook in aanleg is. Sulejmani? Kom op man, vertel eens wanneer die gast echt doorslaggevend is geweest? Hij is inconstant en een labbekak; hangt meer in disco's rond en kent het nachtleven van Amsterdam beter dan hete Tinus en geile Truus. Was in Heerenveen ook al zo met zijn maatje Pranjic.. Dat is geen gein maar de waarheid.. Als je dan presteert vind ik het prima al wipt ie zijn krullen van z'n kop maar nu wipt ie meer de ballen overal naast, nee hoor. Wordt hem zo niet. Frank zal zijn mentaliteit meer moeten overbrengen op de groep anders wordt het niet veel beter en maakt één zomer dus weer geen zomer. Dat zou jammer en vooral onnodig zijn, lijkt mij.. Je hebt het over vertrouwen, in mijn optiek moet je dat eerst verdienen en daar zijn een aantal heren wat mij betreft nog niet aan toe. Maar we zullen zien. Hoop dat jij gelijk krijgt maar ben bang van niet.. En als laatste: angst is een slechte raadgever.. Heb je volledig gelijk in en daarmee klopt eigenlijk direct mijn verhaal. Heb lef, grijp in want zachte heelmeesters maken stinkende wonden.. Ga nu maffen, veel succes morgen allemaal en we spreken weer! Mazzel Moet zeggen dat Enigma een echte ajacied is en dat hij een realistische kijk heeft. Hoop echter dat hij er grandioos naast zit maar ik ben bang dat er een kern van waarheid in zit. Eriksen en van der Wiel zitten idd op een lijn wat betreft bezetenheid daar moet ik hem gelijk in geven ze komen daar in te kort. Eriksen is een aardige voetballer echter is hij te lief van karakter zal het daardoor niet gaan redden in de absolute top, is idd lange bij na niet de voetballer Litmanen. Misschien dat Serero en assaidi(heerenveen) verder gaan rijken in de toekomst als Eriksen. Maar goed dat is koffiedik kijken.
Mijn hoop is dat de schade beperkt blijft morgen! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 23:13 schreef Enigma het volgende:Beste Ali, Ik ben zeker niet te pessimistisch, de cijfers staven mijn mening. Voorts geeft zowel Eriksen als Jansen aan dat ze niet tevreden zijn met hun prestaties zij het dat Theo duidelijk aangeeft waar volgens hem de reden ligt. Kijk nou eens reëel naar de duels die Eriksen aangaat. Hij is een toonbeeld van souplesse en techniek maar mist gewoon de wilskracht om zich erdoor te knokken als techniek te kort schiet. Vergelijk met Litmanen dan zie je wat ik bedoel. Voorts ben ik zeer teleurgesteld in zijn houding. Vorig jaar reed ik na een thuiswedstrijd van Ajax, die we gelijk speelden, langs de Arena en moest stoppen bij de stoplichten voor de Arena- boulevard. Wie komt er met zijn mercedes met luide stampmuziek naast ons staan? Onze jeugdige Wiki de viking.. Grote smile op zijn bek en ook nog zitten te swingen in zijn stoel. Hartstikke leuk voor de ckicks misschien maar voor mij als supprter ben je dan een nietsnut en volledig verkeerd bezig. Die instelling zie ik steeds weer terug van hem. Het doet hem niet zoveel als het niet echt lukt. A la vd Wiel. In mijn optiek moet je als Ajacied dood- en doodziek zijn als je niet wint en helemaal als het thuis is tegen een onbeduidende tegenstander. Hetzelfde had ik ook ooit met Kluivert, na de wedstrijd tegen Panathinaikos die we met 0-1 verloren, was ook nog de laatste wedstrijd in het Olympisch, loopt die klepzeiker lachend en swingend het stadion uit. Van Gaal was woedend evenals Ronald de Boer. Dat bedoel ik met winnaarsmentaliteit.. Eriksen moet gewoon eens een paar keer gewissled worden; alleen met vallen leer je opstaan en je moet diep gaan om de hoogte aan te kunnen. Hij kan het nog niet aan, hoe goed hij ook in aanleg is. Sulejmani? Kom op man, vertel eens wanneer die gast echt doorslaggevend is geweest? Hij is inconstant en een labbekak; hangt meer in disco's rond en kent het nachtleven van Amsterdam beter dan hete Tinus en geile Truus. Was in Heerenveen ook al zo met zijn maatje Pranjic.. Dat is geen gein maar de waarheid.. Als je dan presteert vind ik het prima al wipt ie zijn krullen van z'n kop maar nu wipt ie meer de ballen overal naast, nee hoor. Wordt hem zo niet. Frank zal zijn mentaliteit meer moeten overbrengen op de groep anders wordt het niet veel beter en maakt één zomer dus weer geen zomer. Dat zou jammer en vooral onnodig zijn, lijkt mij.. Je hebt het over vertrouwen, in mijn optiek moet je dat eerst verdienen en daar zijn een aantal heren wat mij betreft nog niet aan toe. Maar we zullen zien. Hoop dat jij gelijk krijgt maar ben bang van niet.. En als laatste: angst is een slechte raadgever.. Heb je volledig gelijk in en daarmee klopt eigenlijk direct mijn verhaal. Heb lef, grijp in want zachte heelmeesters maken stinkende wonden.. Ga nu maffen, veel succes morgen allemaal en we spreken weer! Mazzel Hoi kerel. Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen dat Eriksen zo in mekaar steekt. Het lijkt mij een voorbeeldige prof die in een fase zit, waarin hij nog veel moet leren. Als je hem er dan naast gaat zetten, gaat ie twijfelen aan zichzelf. Je moet het op het trainingsveld oplossen. Laten merken dat je het ontzettend in hem ziet zitten en hem op de juiste manier op zijn donder geven. Sulejmani heeft goeie statistieken, scoort veel en geeft veel assists. Wanneer de Boer merkt dat ie teveel naast zijn schoenen loopt, is hij het haasje bij Frank. Ik vind hem juist erg fit de laatste tijd! We zullen het idd allemaal afwachten en zien wat er gebeurt. Slaap lekker en voor jou morgen uiteraard ook succes! Ga je trouwens naar Madrid?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2011 door alibabba -- |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
2-3 een wedstrijd om in je broek te schijten(als je spanjaard bent dan) ajax gaat vroeg het spel maken en voorkomen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 23:21 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dit echt onzin, waarom moet zo'n speler helemaal kapot zijn als er iets niet gaat zoals hij wil, dat zou ik pas slecht vinden.. Hij moet er kapot van zijn als Ajax de 3 punten niet heeft gewonnen!! Winnersmentaliteit noem je dat! Kapot zijn als je hebt verloren of onnodig punten hebt ingeleverd. En niet alleen voor de camera!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Doet ie hem te kort??? Mickey doet ons al 2 jaar te kort??? Laat hem eerst maar eens gaan voetballen voordat ik hem ga verdedigen! Ik roep niet dat het een miskoop is, maar er is tot nog toe weinig uit gekomen bij hem. En veel spelers hadden dan al vervloekt geweest bij Ajax. Mickey krijgt kans op kans, maar doet er tot nu nog te weinig mee! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 08:51 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Doet ie hem te kort??? Mickey doet ons al 2 jaar te kort??? Laat hem eerst maar eens gaan voetballen voordat ik hem ga verdedigen! Ik roep niet dat het een miskoop is, maar er is tot nog toe weinig uit gekomen bij hem. En veel spelers hadden dan al vervloekt geweest bij Ajax. Mickey krijgt kans op kans, maar doet er tot nu nog te weinig mee! Vorig jaar speelde hij toch zeker niet slecht.. niet zn top, maar dat komt dit seizoen wel ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 09:09 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Vorig jaar speelde hij toch zeker niet slecht.. niet zn top, maar dat komt dit seizoen wel ;) Ik zeg ook niet dat hij slecht speelt, zeg alleen dat hij nog steeds te weinig laat zien! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 09:10 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik zeg ook niet dat hij slecht speelt, zeg alleen dat hij nog steeds te weinig laat zien! ja dat klopt, maar de druk ligt zo hoog door dat astronomisch hoge bedrag.. als hij voor 5 mil was gehaald, dan was het nu wel goed geweest.. denk ik |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 21:13 schreef joduh het volgende:[..] ik zal eens sereneus op je reageren ali..... frank zit op de bank...niet cruyff.......dus als frank doet wat cruyff zegt is frank een toptrainer?????????????????die mag je mij eens uitleggen vriend? dan maakt het toch niet uit wie er op de bank zit?????? over suli en eriksen ben ik het totaal niet met je eens..... ik ga helemaal met enigma mee......dit ajax is niet zo goed als jij denkt...........we krijgen een oorwassing in madrid gap.......en ik hoop dat ik het mis heb..... maar mijn grootste twijfels heb ik over frankie........ Je zou voor de gein eens alle posts van afgelopen seizoen (zo rond 15-16 mei) eens moeten lezen. Toen werd de Boer op handen gedragen.
En nu kan hij er niets meer van....
Bewijst maar weer eens hoe optimistisch en pessimistisch de voetbalwereld kan zijn.
En nee, we zullen niet winnen vanavond. En ja, we zullen vaker het balletje uit het netje moeten halen, dan dat wij de middenlijn overkomen.
Zegt dat iets over de kwaliteiten van Ajax of Madrid? Dacht het niet. Betekent een verlies partij dat Frank de koffers moet pakken, of dat de spelers nog niet volwassen genoeg zijn? Dacht het niet.
Mogen we kritisch zijn / blijven? Uiteraard, dat ben ik zelf ook. Ik zie ook dat bepaalse wissels (Enog voor Sulejmani) totaal verkeerd uitpakken. Ik zie ook dat Janssen totaal niet goed op zijn gemak voelt als verdedigende middenvelder. Ik was dan ook ontzettend blij dat we in Eindhoven met het middenveld speelden die ik zo graag wil zien. Helaas duurde dat echter niet lang vanwege het blessure van Boilesen....
Frank de Boer is een beginnende trainer, die zijn laatste fout nog niet gemaakt heeft. Neemt niet weg dat hij in alles Ajax (probeerd hij althans) uitstraalt, en dat probeerd hij ook over te brengen op de spelers.
Ik heb dan ook mijn volste vertrouwen in de Boer en de mensen om hem heen. Want laten we eerlijk zijn, met mensen als Bergkamp, Jonk, Blind, de Boer, Stam en Overmars... Wat wil je nog meer?
Straks komen daar vd Sar en Litmanen bij (dromen mag :))..
Daarnaast, als je Zaterdag de kansen afmaakt, en de grenrechter zijn werk doet, dan had je de eerste helft 3,4-0 voorgestaan. En hadden we deze discussie (buiten Madrid om) nooit gehad.
Wat vanavond betreft. Ik zie wel wat er gaat gebeuren. Slechter dan vorig jaar kan niet. Zolang we met bravoure en borst vooruit het veld oplopen, ben ik (deels)tevreden. Want de kans dat wij uberhaupt een punt uit Madrid weghalen is 0,1%.
Wat gezien de kwaliteitsverschil geen schande is. Wij moeten het doen tegen Zagreb en Lyon. Wat dat betreft is het ontzettend jammer dat we tegen Lyon zijn blijven steken op een gelijkspel.
Overigens is deze post niet bedoeld als reactie op jouw bericht Joduh, maar in het algemeen. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 11:17 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Je zou voor de gein eens alle posts van afgelopen seizoen (zo rond 15-16 mei) eens moeten lezen. Toen werd de Boer op handen gedragen. En nu kan hij er niets meer van.... Bewijst maar weer eens hoe optimistisch en pessimistisch de voetbalwereld kan zijn. En nee, we zullen niet winnen vanavond. En ja, we zullen vaker het balletje uit het netje moeten halen, dan dat wij de middenlijn overkomen. Zegt dat iets over de kwaliteiten van Ajax of Madrid? Dacht het niet. Betekent een verlies partij dat Frank de koffers moet pakken, of dat de spelers nog niet volwassen genoeg zijn? Dacht het niet. Mogen we kritisch zijn / blijven? Uiteraard, dat ben ik zelf ook. Ik zie ook dat bepaalse wissels (Enog voor Sulejmani) totaal verkeerd uitpakken. Ik zie ook dat Janssen totaal niet goed op zijn gemak voelt als verdedigende middenvelder. Ik was dan ook ontzettend blij dat we in Eindhoven met het middenveld speelden die ik zo graag wil zien. Helaas duurde dat echter niet lang vanwege het blessure van Boilesen.... Frank de Boer is een beginnende trainer, die zijn laatste fout nog niet gemaakt heeft. Neemt niet weg dat hij in alles Ajax (probeerd hij althans) uitstraalt, en dat probeerd hij ook over te brengen op de spelers. Ik heb dan ook mijn volste vertrouwen in de Boer en de mensen om hem heen. Want laten we eerlijk zijn, met mensen als Bergkamp, Jonk, Blind, de Boer, Stam en Overmars... Wat wil je nog meer? Straks komen daar vd Sar en Litmanen bij (dromen mag :)).. Daarnaast, als je Zaterdag de kansen afmaakt, en de grenrechter zijn werk doet, dan had je de eerste helft 3,4-0 voorgestaan. En hadden we deze discussie (buiten Madrid om) nooit gehad. Wat vanavond betreft. Ik zie wel wat er gaat gebeuren. Slechter dan vorig jaar kan niet. Zolang we met bravoure en borst vooruit het veld oplopen, ben ik (deels)tevreden. Want de kans dat wij uberhaupt een punt uit Madrid weghalen is 0,1%. Wat gezien de kwaliteitsverschil geen schande is. Wij moeten het doen tegen Zagreb en Lyon. Wat dat betreft is het ontzettend jammer dat we tegen Lyon zijn blijven steken op een gelijkspel. Overigens is deze post niet bedoeld als reactie op jouw bericht Joduh, maar in het algemeen. Amen,
al dat gejank terwijl we al heel lang ongeslagen zijn, ik word er zo moe van. Tuurlijk kunnen er altijd dingen beter en Frankie is nog geen absolute toptrainer, maar hij is wel een van de beste dingen die Ajax is overkomen de afgelopen jaren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door Boilesen -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 08:51 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Doet ie hem te kort??? Mickey doet ons al 2 jaar te kort??? Laat hem eerst maar eens gaan voetballen voordat ik hem ga verdedigen! Ik roep niet dat het een miskoop is, maar er is tot nog toe weinig uit gekomen bij hem. En veel spelers hadden dan al vervloekt geweest bij Ajax. Mickey krijgt kans op kans, maar doet er tot nu nog te weinig mee! Hij loopt 1 op 1 dit seizoen wat betreft het bij goals betrokken zijn, wat wil je nog meer van zo'n jongen.. |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zou een goede overwinning zijn van Ajax.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 11:54 schreef remco k het volgende:[..] Hij loopt 1 op 1 dit seizoen wat betreft het bij goals betrokken zijn, wat wil je nog meer van zo'n jongen.. Kom op Remco, je weet net als mij dat het er gewoon nog steeds niet helemaal uitkomt. Maakt vaak nog een zwakke indruk. En imponeert zelden tot nooit een hele wedstrijd. Ik heb niets tegen Mickey, maar het is gewoon nog steeds te weinig. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
ik krijg kippenvel als ik het campions leugue song hoort en dan denk ik aan die mooie tijden van ajax |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Real Madrid-Ajax 3-1 Natuurlijk hoop ik op als elke ajacied dan maar ook, dat ajax wint. Maar je moet reeël zijn, en je kijkt naar wat voor spelers daar rondlopen etc... Dan Verlies je gewoon met 3 of 4-1! En dan hebben we als supporters ook nog niet echt HET ajax zien voetballen dit seizoen, ik denk eerlijk gezegd dat dat ook niet anders zal zijn vanavond. Ik heb liever dat ze met goed voetbal verliezen, dan dat ze als vorig jaar weg werden gespeeld, en bang voor de dag kwamen. Net als wat F.de Boer ook aangaf vandaag in het AD...dat hij verlies niet erg vind, maar wel met goed voetbal. En dat ze lef laten zien, en iets amsterdamse bluf. Wij gaan maar hopen op een winst, maar als je reeël bent verlies je gewoon daar. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 23:13 schreef Enigma het volgende:Beste Ali, Ik ben zeker niet te pessimistisch, de cijfers staven b lef, grijp in want zachte heelmeesters maken stinkende wonden.. Ga nu maffen, veel succes morgen allemaal en we spreken weer! Mazzel Hoe totaal anders denk je over voetbal dan ik... Ben het totaal niet eens met je. wel dat er enkele spelers zijn die hun vorm nog niet echt halen, maar wat je schrijft over eriksen en siem de jong, en kansen van de Boer..pfff...voetbal draait niet alleen om doelpunten of geslaagde acties met de bal.
vanavond word lastig.. Real gaat gewoon een paar keer aanzetten. Hopen dat ze daar tegen bestand zijn. Als ze weer gelijkspelen zijn ze augustus en september zeer goed doorgekomen. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ajax Scoort nooit 3x in Madrid |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 18:34 schreef remco k het volgende:Realisme en voetballen zonder bluf is iets van de Tukkers, de Lampies en de Kakkies, WIJ ZIJN AJAX EN GAAN ALTIJD VOOR DE WINST!!!!!!!!!! prima gezegd. Ajax gaat vanavond op zijn Ajax ten onder ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 12:32 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kom op Remco, je weet net als mij dat het er gewoon nog steeds niet helemaal uitkomt. Maakt vaak nog een zwakke indruk. En imponeert zelden tot nooit een hele wedstrijd. Ik heb niets tegen Mickey, maar het is gewoon nog steeds te weinig. Ik meen ook echt serieus, dat ik het voor nu prima vind, hij moet wel met het elftal meegroeien, want er zit gewoon nog rek in hem, alleen is hij al wel 100 stappen verder dan dat hij onder Jol was.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
ajax moet er in de eerste 10 minuten echt vol tegenaan 2 x scoren en de rest van de wedstrijd real vol opjagen dol maken met wisselen van plekken van spelers en zorgen dat ronaldo een rode kaart pakt |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 16:27 schreef remco k het volgende:[..] Ik meen ook echt serieus, dat ik het voor nu prima vind, hij moet wel met het elftal meegroeien, want er zit gewoon nog rek in hem, alleen is hij al wel 100 stappen verder dan dat hij onder Jol was.. Ik ben het er mee eens dat er al meer stappen zijn gemaakt dan onder de tijd van Jol, maar dat geldt bijna voor de gehele selectie!! Jol heeft Mickey nooit een echte kans gegeven en is meegelopen met de publieke opinie! Schandalig vond ik het trappenlopen in de ArenA! Een straf die totaal niet op zijn plaatst was!! Maar Mickey moet leren zijn goede vorm vast te houden en niet terug te vallen! Dan komt het vanzelf een keer goed!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Is totaal niet lullig. Dat wist Lodeiro op voorhand. De Boer kennende houdt hij vast aan de selectie waarmee hij de competitie ook speelt. Het is aan Lodeiro zelf om De Boer zijn ongelijk te bewijzen door op trainingen zijn stinkende best te doen!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 17:11 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Is totaal niet lullig. Dat wist Lodeiro op voorhand. De Boer kennende houdt hij vast aan de selectie waarmee hij de competitie ook speelt. Het is aan Lodeiro zelf om De Boer zijn ongelijk te bewijzen door op trainingen zijn stinkende best te doen!! Nee tuurlijk, maar alsnog.. Vlieg je mee om op de tribune te zitten.. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
hehe zou ik ook wel wille vnaaf daar in et stadion zitte:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 17:11 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Is totaal niet lullig. Dat wist Lodeiro op voorhand. De Boer kennende houdt hij vast aan de selectie waarmee hij de competitie ook speelt. Het is aan Lodeiro zelf om De Boer zijn ongelijk te bewijzen door op trainingen zijn stinkende best te doen!! Inderdaad, het is al heel wat dat hij erbij zat, Loderio schijnt ook een jongen te zijn die hier begrip voor heeft en keihard werkt om erbij te komen.. Daar houd ik wel van.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Makkelijker kan je de knaken niet verdienen toch??? ;-)
Vervelend voor Lodeiro dat hij geen kans krijgt, maar zijn tijd komt nog wel!! |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
mensen hier moete is niet zo lach wekent doen real is goed maar kom op zeg zo goed als julie hun aan geven is gewoon echt om te lachen ik heb het gevoel dat hier allen maar nep ajacieden zijn |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 17:40 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Makkelijker kan je de knaken niet verdienen toch??? ;-) Vervelend voor Lodeiro dat hij geen kans krijgt, maar zijn tijd komt nog wel!! Nee, zijn tijd komt niet meer. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 17:43 schreef amsterdam123 het volgende:mensen hier moete is niet zo lach wekent doen real is goed maar kom op zeg zo goed als julie hun aan geven is gewoon echt om te lachen ik heb het gevoel dat hier allen maar nep ajacieden zijn WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.. Sorry.. Maar deze reactie slaat kant noch wal.. |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote: man doe un anderen naam jij bent geen ajacied jij bent gewoon voor un anderen club |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote: man doe un anderen naam jij bent geen ajacied jij bent gewoon voor un anderen club |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
allen mensen die denken dat ajax verliest dat zijn geen ajax fans |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wat ben jij een realist, zeg.. Poe hé! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En ju ken nei pratuh.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 17:43 schreef amsterdam123 het volgende:mensen hier moete is niet zo lach wekent doen real is goed maar kom op zeg zo goed als julie hun aan geven is gewoon echt om te lachen ik heb het gevoel dat hier allen maar nep ajacieden zijn Real wordt bestempeld als de beste club ter wereld na Barcelona.. Ajax komt op plek 25 de afgelopen jaren..
Zie het als een wedstrijd tussen Ajax en FC Cambuur.. Cambuur zou ook niet kansloos zijn, maar de kans dat Cambuur gaat winnen is niet heel groot.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 17:43 schreef amsterdam123 het volgende:mensen hier moete is niet zo lach wekent doen real is goed maar kom op zeg zo goed als julie hun aan geven is gewoon echt om te lachen ik heb het gevoel dat hier allen maar nep ajacieden zijn Whahahahahaha daar heb je het woord nep ajacieden weer!! Whahahaha leg mij maar eens uit wat er nep is aan een beetje realisme??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 17:56 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahaha daar heb je het woord nep ajacieden weer!! Whahahaha leg mij maar eens uit wat er nep is aan een beetje realisme??? REALisme??? Whahahahahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En wie of wat ben jij dan???? Tering zeg, een beetje realisme heb je niet in je donder!!! Real is gewoon een maat te groot. Accepteer dat en bekijk vanavond de wedstrijd met trots. Met een beetje geluk weet Ajax een positief resultaat neer te zetten, maar realistisch gezien gaat dat niet gebeuren. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahaha ja sorry, maar heb een naar gevoel over deze gozer!!! Een gevalletje andere naam??? |
|
|
|