BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Real Madrid - AFC AJAX (Champions league - dinsdag 27-09-2011 , 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 27 september 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 17:45 schreef amsterdam123 het volgende:
allen mensen die denken dat ajax verliest dat zijn geen ajax fans
en who the fuck ben jij dat om dat te beslissen gap? dus omdat wij 'normaal denkende mensen' niet uit gaan van zomaar een overwinning van Ajax, zijn we nep?
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 27 september 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 17:59 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahahahaha ja sorry, maar heb een naar gevoel over deze gozer!!! Een gevalletje andere naam???
hij wil jou imiteren man ;p lukt hem vrij slecht ahahah
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 17:59 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahahahaha ja sorry, maar heb een naar gevoel over deze gozer!!! Een gevalletje andere naam???
Ne hij post heel anders...
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 september 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 18:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ne hij post heel anders...
Hahaha, ja dat blijkt ja ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 18:05 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hahaha, ja dat blijkt ja ;-)
Ik denk dat A'dammer Londsdale bedoelt met de opmerking gevalletje andere naam
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 september 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 18:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Godver, ik ben er niet echt bij vandaag..
Maar dan kan mijn post alsnog van toepassing zijn ;-)
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 27 september 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

heeft die gast een ban gekregen dan?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 september 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 18:08 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

heeft die gast een ban gekregen dan?
Waarschijnlijk wel, of hij zag het niet meer zitten.. :P
nora
 nora - dinsdag 27 september 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Nou het is weer feest op het forum ,onze Frank wordt na een paar wedstrijden al weer afgemaakt alleen omdat hij zo strondeigenwijs is om Siem de Jong op rechts te blijven handhaven waardoor we zonder rechterkant voetballen en onze Frank wordt na een paar wedstrijden al weer afgemaakt omdat hij v.t Wieltje nog steeds 80x die bal laat terug spelen inplaats van langs die lijn te scheuren zoals Boilessen wel deed en waardoor je al weken zonder rechterkant speelt.Onze Frank wordt na een paar wedstrijden al weer afgemaakt omdat hij Theo de verdedigende middenvelder hebt gemaakt tegen de zin in van HEEL NEDERLAND en daar door Anita maar als linksback neer zet waar hij helemaal niet tot zijn recht komt en dan ook geen aanvallende akties meer laat zien en met Wieltje een onderlinge wedstrijd maakt wie het meeste kan terug spelen op v/d Meer .Onze Frank wordt na een paar wedstrijden al weer afgemaakt omdat hij onze rechter middenvelder en belangrijke aanjager Demy de Zeeuw heeft ingeruild voor mister niet aanwezig Siem de Jong en daardoor de balans uit het elftal heeft gehaald.Nee het is belachelijk om Frankie nu al af te maken ,
EEN ADVIES aan Frankie laat Ajax aub aanvallen en verlies dan maar met 5-0 inplaats van met 2-0 met 85 minuten verdedigen en geen fatsoenlijke Ajax aanval gezien.

En toch blijf ik erbij Frank is goed maar onervaren en als hij zijn fouten gaat inzien gaan wij nog veel plezier beleven aan Frank en aan Eriksen ons 19 jarige supertalent die door Eminga wordt afgeserveerd omdat hij als teenager uit zijn bol kan gaan bij goeie muziek in zijn auto misschien is dat af reageren en die grijns op zijn bek was misschien omdat hij jou verbouwereerde gezicht zag achter het raam van je auto.Al met al ondanks alle commentaren gaat het dit seizoen echt wel goed komen Frank leert van zijn fouten we moeten hoe moeilijk ook geduld hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door nora --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 27 september 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

Inderdaad man, maar attendeerde daarmee meer op de opmerking nepajacied! Hopelijk krijgen we straks nog de verwensingen als 010ventje e.d. Whahahahahah
marius
 marius - dinsdag 27 september 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 18:21 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Inderdaad man, maar attendeerde daarmee meer op de opmerking nepajacied! Hopelijk krijgen we straks nog de verwensingen als 010ventje e.d. Whahahahahah
ik zat ook al aan de naam londsdale te denken, kun je niet gewoon een ip adres blocken?
en als ajax vnaf min 1 druk zet en speelt goed dan mogen ze van mij verliezen. als ze tegen real maar een mooie pot kunnen voedballen en niet zoon AFGANG als vorig jaar!
joduh
 joduh - dinsdag 27 september 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 11:17 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Je zou voor de gein eens alle posts van afgelopen seizoen (zo rond 15-16 mei) eens moeten lezen. Toen werd de Boer op handen gedragen.

En nu kan hij er niets meer van....

Bewijst maar weer eens hoe optimistisch en pessimistisch de voetbalwereld kan zijn.

En nee, we zullen niet winnen vanavond. En ja, we zullen vaker het balletje uit het netje moeten halen, dan dat wij de middenlijn overkomen.

Zegt dat iets over de kwaliteiten van Ajax of Madrid? Dacht het niet.
Betekent een verlies partij dat Frank de koffers moet pakken, of dat de spelers nog niet volwassen genoeg zijn? Dacht het niet.

Mogen we kritisch zijn / blijven? Uiteraard, dat ben ik zelf ook. Ik zie ook dat bepaalse wissels (Enog voor Sulejmani) totaal verkeerd uitpakken. Ik zie ook dat Janssen totaal niet goed op zijn gemak voelt als verdedigende middenvelder. Ik was dan ook ontzettend blij dat we in Eindhoven met het middenveld speelden die ik zo graag wil zien. Helaas duurde dat echter niet lang vanwege het blessure van Boilesen....

Frank de Boer is een beginnende trainer, die zijn laatste fout nog niet gemaakt heeft. Neemt niet weg dat hij in alles Ajax (probeerd hij althans) uitstraalt, en dat probeerd hij ook over te brengen op de spelers.

Ik heb dan ook mijn volste vertrouwen in de Boer en de mensen om hem heen. Want laten we eerlijk zijn, met mensen als Bergkamp, Jonk, Blind, de Boer, Stam en Overmars... Wat wil je nog meer?

Straks komen daar vd Sar en Litmanen bij (dromen mag :))..

Daarnaast, als je Zaterdag de kansen afmaakt, en de grenrechter zijn werk doet, dan had je de eerste helft 3,4-0 voorgestaan. En hadden we deze discussie (buiten Madrid om) nooit gehad.

Wat vanavond betreft. Ik zie wel wat er gaat gebeuren. Slechter dan vorig jaar kan niet. Zolang we met bravoure en borst vooruit het veld oplopen, ben ik (deels)tevreden. Want de kans dat wij uberhaupt een punt uit Madrid weghalen is 0,1%.

Wat gezien de kwaliteitsverschil geen schande is. Wij moeten het doen tegen Zagreb en Lyon. Wat dat betreft is het ontzettend jammer dat we tegen Lyon zijn blijven steken op een gelijkspel.

Overigens is deze post niet bedoeld als reactie op jouw bericht Joduh, maar in het algemeen.
waarom quote je mij dan pik??????????
marius
 marius - dinsdag 27 september 2011 - 18:43   quote  deeplink  
haha joduh
joduh
 joduh - dinsdag 27 september 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 11:17 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Je zou voor de gein eens alle posts van afgelopen seizoen (zo rond 15-16 mei) eens moeten lezen. Toen werd de Boer op handen gedragen.

En nu kan hij er niets meer van....

Bewijst maar weer eens hoe optimistisch en pessimistisch de voetbalwereld kan zijn.

En nee, we zullen niet winnen vanavond. En ja, we zullen vaker het balletje uit het netje moeten halen, dan dat wij de middenlijn overkomen.

Zegt dat iets over de kwaliteiten van Ajax of Madrid? Dacht het niet.
Betekent een verlies partij dat Frank de koffers moet pakken, of dat de spelers nog niet volwassen genoeg zijn? Dacht het niet.

Mogen we kritisch zijn / blijven? Uiteraard, dat ben ik zelf ook. Ik zie ook dat bepaalse wissels (Enog voor Sulejmani) totaal verkeerd uitpakken. Ik zie ook dat Janssen totaal niet goed op zijn gemak voelt als verdedigende middenvelder. Ik was dan ook ontzettend blij dat we in Eindhoven met het middenveld speelden die ik zo graag wil zien. Helaas duurde dat echter niet lang vanwege het blessure van Boilesen....

Frank de Boer is een beginnende trainer, die zijn laatste fout nog niet gemaakt heeft. Neemt niet weg dat hij in alles Ajax (probeerd hij althans) uitstraalt, en dat probeerd hij ook over te brengen op de spelers.

Ik heb dan ook mijn volste vertrouwen in de Boer en de mensen om hem heen. Want laten we eerlijk zijn, met mensen als Bergkamp, Jonk, Blind, de Boer, Stam en Overmars... Wat wil je nog meer?

Straks komen daar vd Sar en Litmanen bij (dromen mag :))..

Daarnaast, als je Zaterdag de kansen afmaakt, en de grenrechter zijn werk doet, dan had je de eerste helft 3,4-0 voorgestaan. En hadden we deze discussie (buiten Madrid om) nooit gehad.

Wat vanavond betreft. Ik zie wel wat er gaat gebeuren. Slechter dan vorig jaar kan niet. Zolang we met bravoure en borst vooruit het veld oplopen, ben ik (deels)tevreden. Want de kans dat wij uberhaupt een punt uit Madrid weghalen is 0,1%.

Wat gezien de kwaliteitsverschil geen schande is. Wij moeten het doen tegen Zagreb en Lyon. Wat dat betreft is het ontzettend jammer dat we tegen Lyon zijn blijven steken op een gelijkspel.

Overigens is deze post niet bedoeld als reactie op jouw bericht Joduh, maar in het algemeen.
maar ik wil wel ff reageren ouwe........ik ben trots op frank!!!!echte ajacied!!!!! maar dat was van basten ook toch????
ok,dat we niet echt goed zijn is voor mij wel ok,maar zelfs een blinde ziet dat die opstelling van hem en helemaal zijn wissels nog nooit echt goed zijn geweest toch?
en ik durf hiero gewoon te zeggen dat hij daarin (nog?) tekort schiet.......
en ik ben geen pessimist of nepsuporter of weet ik veel man......ik kijk naar hoe het gaat........
en dat we nog ongeslagen zijn en als we de scheids mee hadden en nog meer flauwekul erbij halende kan ik je nog steeds zeggen dat het niet goed is hoe of het gaat........

JODUH!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door joduh --
Rogier
 Rogier - dinsdag 27 september 2011 - 18:54   quote  deeplink  
Ik ga toch voor een fors verlies, 4-1 of 5-1 ofzo. Ajax is in alles minder en te traag tov Madrid en dat is helemaal geen schande. Maar we krijgen tegen de minste ploegen al 2 doelpunten tegen dus tegen Real minimaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door Rogier --
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 27 september 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 18:54 schreef Rogier het volgende:
Ik ga toch voor een fors verlies, 4-1 of 5-1 ofzo. Ajax is in alles minder en te traag tov Madrid en dat is helemaal geen schande. Maar we krijgen tegen de minste ploegen al 2 doelpunten tegen dus tegen Real minimaal.
Overdrijven is ook een vak denk ik ;), ook ajax heeft natuurlijk wel kwaliteit! maar uiteraard is real toch wel de favoriet! Maar ik heb een raar gevoel dat we wel eens kunnen gaan stunten!(dan denk ik aan een gelijkspel of een hele minimale overwinning)!

(mischien wel een "beetje" optimistisch!)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 september 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Real scoort altijd en dit Ajax eigenlijk ook dus denk ik aan 3-2 of misschien wel 2-3.
Sigthorsson gaat elke wedstrijd iets beter voetballen, hoop dat hij vanavond echt doorbreekt en 2x scoort.
Mijn hoop is ook dat snelle Serero er in komt, maakt niet uit voor wie, die kleine Serero kan weleens onderschat worden door Real.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door Jack Huntelaar --
nora
 nora - dinsdag 27 september 2011 - 20:13   quote  deeplink  
inderdaad Frankie gewoon bluffen met aanvallers niet met zakelijke voetballers daar kan je Real niet mee verrassen.
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 20:16   quote  deeplink  
Deed Levante wel..
baco74
 baco74 - dinsdag 27 september 2011 - 20:24   quote  deeplink  
opstelling.png

Dezelde 11 als tegen Twente dus.
Jongens succes!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door baco74 --
dege
 dege - dinsdag 27 september 2011 - 20:24   quote  deeplink  
als ajax maar niet te lief is en de duels flink aangaat, geloof engelse scheids, kan wel eens gunstig zijn. Flink erop knallen en hopen op een stunt, waarom niet.
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 20:25   quote  deeplink  
Janssen moet Kaka gaan bespelen... Veel succes..
joduh
 joduh - dinsdag 27 september 2011 - 20:26   quote  deeplink  
superfrank!!!!!!!!!!
dege
 dege - dinsdag 27 september 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:25 schreef remco k het volgende:
Janssen moet Kaka gaan bespelen... Veel succes..
kaka heeft nooit het niveau bereikt wat hij bij milan wel had, dus waarom kan janssen dat niet, misschien komt dat juist op een heel goed moment voor janssen deze wedstrijd en dan tegen kaka
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 27 september 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 18:02 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

en who the fuck ben jij dat om dat te beslissen gap? dus omdat wij 'normaal denkende mensen' niet uit gaan van zomaar een overwinning van Ajax, zijn we nep?
ik bedoel de mensen die hier 18-0 neer zeten want hoort gewoon je team te steune door dik en dun en niet van die onzin neer te zete
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 27 september 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 17:56 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahahahahaha daar heb je het woord nep ajacieden weer!! Whahahaha leg mij maar eens uit wat er nep is aan een beetje realisme???
ik bedoel dat mensen die hier van die iedoote uitslagen neer zete
baco74
 baco74 - dinsdag 27 september 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:38 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

ik bedoel de mensen die hier 18-0 neer zeten want hoort gewoon je team te steune door dik en dun en niet van die onzin neer te zete
Tuurlijk is 18-0 niet serieus.
Maar als jij hier op dit leukste forum van Nederland graag serieus wilt doen,
zal je ook moeten erkennen dat Real twee maatjes te groot is voor dit Ajax.
Tuurlijk; het balletje is rond, dus kunnen ook onze helden voor een stuntje zorgen.
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 27 september 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 17:46 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En ju ken nei pratuh..
jij kan nog minder
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 27 september 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 17:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Real wordt bestempeld als de beste club ter wereld na Barcelona.. Ajax komt op plek 25 de afgelopen jaren..

Zie het als een wedstrijd tussen Ajax en FC Cambuur.. Cambuur zou ook niet kansloos zijn, maar de kans dat Cambuur gaat winnen is niet heel groot..
[/qu
ik vind ajax beter want ajax heeft geen schulden ajax en heeft veel eigen jeugt de toekomst van ajax is mooier dan die van real of barcelona hoor
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 27 september 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Zo ze hebben al meer laten zien dan de 1ste wedstrijd vorig jaar!! ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:47 schreef amsterdammer113 het volgende:
Zo ze hebben al meer laten zien dan de 1ste wedstrijd vorig jaar!! ;-)
Helemaal mee eens, hele dikke plus voor Ajax hoe ze starten.. Gewoon lef tonen..
dege
 dege - dinsdag 27 september 2011 - 20:58   quote  deeplink  
wel mooi, derk in de aanval en 3 man van real om hem heen, vorig seizoen nog bij rkc en nu staat hij in madrid en krijgt van 3 man dekking, prachtig toch
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 27 september 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, hele dikke plus voor Ajax hoe ze starten.. Gewoon lef tonen..
Inderdaad maat en met een beetje meer geluk was het al 0-1! Zo tonen ze tenminste durf!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 27 september 2011 - 21:02   quote  deeplink  
godverdikkie, ze spelen Real op die ene kans net na helemaal weg.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 27 september 2011 - 21:02   quote  deeplink  
Tering wat een kans van Real. Daar komt Ajax goed weg!
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 21:10   quote  deeplink  
Zonde dit..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 27 september 2011 - 21:10   quote  deeplink  
En dan toch 1-0 achter. Wat gaan die aanval toch snel en over veel schijven!
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Janssen wordt echt helemaal overlopen door het middenveld van Real bij balverlies..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 27 september 2011 - 21:16   quote  deeplink  
vuile gore portugese kut homo......die ronaldho.......mot hem niet,net als die inzaghi.......ook zo'n lul
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 27 september 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 21:16 schreef Nenam_tiL het volgende:
vuile gore portugese kut homo......die ronaldho.......mot hem niet,net als die inzaghi.......ook zo'n lul
Whahahahahaha inderdaad man! Helemaal gelijk!!
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Hij zal er vanavond nu wel 2 of 3 maken, maar hij mag de schoenen van Messi nog niet poetsen die portugese longleier
dege
 dege - dinsdag 27 september 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 21:16 schreef Nenam_tiL het volgende:
dat d8 ik dus ook
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 september 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:41 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

jij kan nog minder
Wow, een post zonder spelfouten!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 september 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Beter dan verwacht..
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 21:20 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wow, een post zonder spelfouten!
Je vergeet z'n hoofdletter en punt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 september 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 21:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Je vergeet z'n hoofdletter en punt.
Dat is een grammaticale fout.. ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 september 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Fackers...
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Wat is het toch fijn om Janssen in het elftal te hebben..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 27 september 2011 - 21:26   quote  deeplink  
En daar begint de afstraffing!!! Niemand die Kaka aanvalt!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 september 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 21:26 schreef remco k het volgende:
Wat is het toch fijn om Janssen in het elftal te hebben..
Ik zag niet eens waar die liep in deze aanval..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Real Madrid - AFC AJAX (Champions league - dinsdag 27-09-2011 , 20:45)

0.0075521