|
|
ktotheb
|
|
|
Daar had ik toch wel een Theo bij Kaka verwacht... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ik hoef ook niks positiefs meer te horen over die kutdebiel, die antiajacied staat voor alles wat onze club niet wil of hoort te zijn.. Voor een tikkie breed hadden ze Alibabba ook wel een miljoen kunnen gaan betalen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
THEO JANSSEN HOERENJONG... NEEM JE TYFUSZOOI MEE EN FLIKKER OP NAAR ARNHEM AUB.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Ja, het is allemaal Theo zijn schuld. Iedereen met voetbalverstand wist als dat Ajax hier kanloos zou zijn ,met of zonder Theo |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: hier ga je wel erg ver mee hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En neem v/d Wiel met je mee... TIS GODVERDOMME GEEN SPEELPLEIN HIERO>. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: nog een keertje dan.. THEO JANSSEN IS EEN OVERSIZED TE ZWARE KUTDEBIEL DIE NIET THUISHOORT IN EEN AJAXSHIRT... DUS NEEM DAT KUTBIER VAN JE MEE EN TYF OP NAAR ARNHEM.. NIET AJAX WAARDIG.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Menen jullie dit nou echt serieus? Je speelt de eerste 20 minuten goed tegen Real Madrid.. en dan weet je toch wel dat je een tegengoal krijgt. (of 2) maar kom op, dit geeft toch wel hoop. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Godverdomme tyfus kut zooi gewoon facking onterecht 2 goals.
die 1e goal tja gewoon goed uitgespeeld en die bij kaka was vertonghens fout hij had gewoon moetten instappen en erop af gaan en blokken maar goed het moet ook meezitten |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Ja en Siem ook de schilpadden tegen de Hazen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:33 schreef remco k het volgende:[..] nog een keertje dan.. THEO JANSSEN IS EEN OVERSIZED TE ZWARE KUTDEBIEL DIE NIET THUISHOORT IN EEN AJAXSHIRT... DUS NEEM DAT KUTBIER VAN JE MEE EN TYF OP NAAR ARNHEM.. NIET AJAX WAARDIG.. + 1100 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt echt prima, het krijgt kleine mogelijkheden alleen is het erg jammer dat we geen goal maken in die eerste helft.. Theo Janssen is niet Ajax waardig op deze positie en wordt bij balverlies volledig overlopen, sterker nog, hij loopt niet eens meer met z'n eigen man mee omdat die dikke kutdebiel nog duizelig is van het teveel aan bier gisteravond. Ik ben er nu ook echt klaar mee, want hij is vanavnd de enige reden dat Ajax niet 45 minuten goed speelt. Geen bal goed geraakt en verdedigend welgeteld 1 goede actie.. v/d Wiel moet nu ook maar eens gepasseerd worden..
Opvallend vind ik de Jong, hij blijft in de duels overeind en lijdt zelden balverlies, krijgt een kleine kans en had een aantal goede voorzettingen..
Beste man wederom bij Ajax.. Kenneth Vermeer.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
en gvd geen korte hoekschoppen stelletje debielen lijk wel of ik naar ik de D junioren kijken wie ook niet in een keer kunnen
tyfus zooi |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:35 schreef ThreeStars het volgende:Godverdomme tyfus kut zooi gewoon facking onterecht 2 goals. die 1e goal tja gewoon goed uitgespeeld en die bij kaka was vertonghens fout hij had gewoon moetten instappen en erop af gaan en blokken maar goed het moet ook meezitten Wie is de man van Kaka??? Juist, Theo, en waar was Theo?? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Vermeer en Boerigther de beste 2 |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:35 schreef ThreeStars het volgende:Godverdomme tyfus kut zooi gewoon facking onterecht 2 goals. die 1e goal tja gewoon goed uitgespeeld en die bij kaka was vertonghens fout hij had gewoon moetten instappen en erop af gaan en blokken maar goed het moet ook meezitten Ben het met je eens dat Verthongen bij de 2de goal moet instappen en niet achteruit moet blijven lopen DAMNNN. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:34 schreef Grasmaaier het volgende:Menen jullie dit nou echt serieus? Je speelt de eerste 20 minuten goed tegen Real Madrid.. en dan weet je toch wel dat je een tegengoal krijgt. (of 2) maar kom op, dit geeft toch wel hoop. Wat ik zeg heeft niks met emotie te maken hoor, Ajax speelt gewoon goed maar doordat meneer Janssen niet door kan dekken in verkeerd instapt staan we met 2-0 achter.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: Theo is naar de coffeeshop in arnhem eruit halen die vent laat em maar is trappen lopen inde arena |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:36 schreef remco k het volgende:Ajax speelt echt prima, het krijgt kleine mogelijkheden alleen is het erg jammer dat we geen goal maken in die eerste helft.. Theo Janssen is niet Ajax waardig op deze positie en wordt bij balverlies volledig overlopen, sterker nog, hij loopt niet eens meer met z'n eigen man mee omdat die dikke kutdebiel nog duizelig is van het teveel aan bier gisteravond. Ik ben er nu ook echt klaar mee, want hij is vanavnd de enige reden dat Ajax niet 45 minuten goed speelt. Geen bal goed geraakt en verdedigend welgeteld 1 goede actie.. v/d Wiel moet nu ook maar eens gepasseerd worden.. Opvallend vind ik de Jong, hij blijft in de duels overeind en lijdt zelden balverlies, krijgt een kleine kans en had een aantal goede voorzettingen.. Beste man wederom bij Ajax.. Kenneth Vermeer.. ho eeens, dit is heel wat anders dan wat je net de hele tijd zegt.. Janssen speelt in mijn ogen echt niet zo dramatisch als jij zegt. Verder vind ik Siem echt opvallend spelen en Eriksen.. WAUW wat een talent, goede acties en ook het overzicht |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:36 schreef ThreeStars het volgende:en gvd geen korte hoekschoppen stelletje debielen lijk wel of ik naar ik de D junioren kijken wie ook niet in een keer kunnen tyfus zooi Ik heb geen korte hoekschop gezien toch?? Of ben ik nu ff de weg kwijt.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: VD Wiel vind ik echt de enige die volledig door het ijs zakt. Die Portugese ruigpootbuizerd mag dan een van de beste spelers ter wereld zijn, maar als je hem zo verschrikkelijk veel ruimte geeft, maak je em ook wel erg goed.
En maar zeggen: Ik lig van niemand meer wakker. Nou Greg, als je een beetje goed met je vak bezig bent, heb je de hele nacht de tijd om te twitteren. Pisvlek. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: 1 xtje, maar de rest niet en dat geeft ook weer hoop hahah.. maar vind Ajax wel opvallend spelen. Behalve Theo dan .. die speelt zoals gewoonlijk wat minder |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Ajax is gewoon niet zo goed als velen van ons hier hopen. Als je Ronaldo op 4!!! Meter staat te dekken snap je er niet veel van. Daarnaast krijg je een aantal kansen waar je er minimaal 1 van moet inschieten!! Maar ook dat kunnen ze niet.... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: 2x korte hoekschop. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
t begint weer laten we hopen op een leuke uitslag
ten opzichte van 1 jaar geldeden kunnen we concluderen
verbetering.
tot straks |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:39 schreef Grasmaaier het volgende:[..] ho eeens, dit is heel wat anders dan wat je net de hele tijd zegt.. Janssen speelt in mijn ogen echt niet zo dramatisch als jij zegt. Verder vind ik Siem echt opvallend spelen en Eriksen.. WAUW wat een talent, goede acties en ook het overzicht Wat heeft Theo goed gedaan, heeft niet 1 keer goed druk vooruit gezet bij balverlies want is constant te laat, stapt niet in bij Ronaldo de 1-0, Kaka is zijn man en die maakt de 2-0.. Hij is niet fel op z'n man die bij hem in de buurt staat en dat kost ons de kop.. ook aan de bal niks anders laten zien dan een tikkie breed, geen enkele bal die gewoon door de linies heen gepassed word..
Erikssen loopt wel 10 keer goed tussen de linies en hij is enkel 2 keer door Siem aangespeeld terwijl Theo die bal wel 6/7 keer had kunnen geven..
Niet Ajax waardig, lekker achterlaten daar in de kroeg, maar opdonderen met die clown bij het eerste van Ajax.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:28 schreef remco k het volgende:En ik hoef ook niks positiefs meer te horen over die kutdebiel, die antiajacied staat voor alles wat onze club niet wil of hoort te zijn.. Voor een tikkie breed hadden ze Alibabba ook wel een miljoen kunnen gaan betalen.. Daarmee onderschat je me me Remco:). Janssen speelt idd dramatisch en we zijn nog gewoon te licht voor Real. Theo staat lucht te dekken, maar we moeten de snelheid waarmee het spel van Real gaat niet onderschatten. Soms liggen er wel kansjes, maar dan word de pass niet goed gegeven, de aannames verkeerd enz. Eriksen zit echt niet in een goede fase, Boerrigter is een genot. Ajax moet de 2e helft echt lef tonen, want een vroeg doelpunt kan het duel kantelen.. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:38 schreef remco k het volgende:[..] Wat ik zeg heeft niks met emotie te maken hoor, Ajax speelt gewoon goed maar doordat meneer Janssen niet door kan dekken in verkeerd instapt staan we met 2-0 achter.. Ik dacht dat jij verstand van voetbal had. Maar nu ga je toch wel heel erg af. Het was gewoon een wereld goal waar geen enkele speler in nederland ook maar iets tegen kan doen.Persoonlijk denk ik dat Real gewoon doet waar ze zelf zin in hebben. Die kleine kansen die Ajax gehad heeft verontrusten ze echt niet.Het klasse verschil is gewoon te groot. Jammer maar het is niet anders. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:33 schreef remco k het volgende:[..] nog een keertje dan.. THEO JANSSEN IS EEN OVERSIZED TE ZWARE KUTDEBIEL DIE NIET THUISHOORT IN EEN AJAXSHIRT... DUS NEEM DAT KUTBIER VAN JE MEE EN TYF OP NAAR ARNHEM.. NIET AJAX WAARDIG.. doe eens normaal man... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
suli,eriksen en de jong te triest voor woorden........... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:43 schreef remco k het volgende:[..] Wat heeft Theo goed gedaan, heeft niet 1 keer goed druk vooruit gezet bij balverlies want is constant te laat, stapt niet in bij Ronaldo de 1-0, Kaka is zijn man en die maakt de 2-0.. Hij is niet fel op z'n man die bij hem in de buurt staat en dat kost ons de kop.. ook aan de bal niks anders laten zien dan een tikkie breed, geen enkele bal die gewoon door de linies heen gepassed word.. Erikssen loopt wel 10 keer goed tussen de linies en hij is enkel 2 keer door Siem aangespeeld terwijl Theo die bal wel 6/7 keer had kunnen geven.. Niet Ajax waardig, lekker achterlaten daar in de kroeg, maar opdonderen met die clown bij het eerste van Ajax.. Denk aan je hart;-). |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:43 schreef alibabba het volgende:[..] Daarmee onderschat je me me Remco:). Janssen speelt idd dramatisch en we zijn nog gewoon te licht voor Real. Theo staat lucht te dekken, maar we moeten de snelheid waarmee het spel van Real gaat niet onderschatten. Soms liggen er wel kansjes, maar dan word de pass niet goed gegeven, de aannames verkeerd enz. Eriksen zit echt niet in een goede fase, Boerrigter is een genot. Ajax moet de 2e helft echt lef tonen, want een vroeg doelpunt kan het duel kantelen.. Er is bij de 1-0 1 rustmoment bij Real, en dat is vlak voor de laatste pass op Theo, als die gewoon twee stappen vooruit doet kan Ronaldo nooit scoren, als hij bij Kaka staat an ook hij die 2-0 nooit maken..
Ik ben echt helemaal klaar met die kroegtijger.. Opflikkeren naar Arnhem en als je gaat neem Mounir en Aissati mee.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
En die Snoeks moeten ze uit dat hok halen!!!!!! IRRITANTE KWAL!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Zo zo niet eens Janssen???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:45 schreef soccer het volgende:[..] Ik dacht dat jij verstand van voetbal had. Maar nu ga je toch wel heel erg af. Het was gewoon een wereld goal waar geen enkele speler in nederland ook maar iets tegen kan doen.Persoonlijk denk ik dat Real gewoon doet waar ze zelf zin in hebben. Die kleine kansen die Ajax gehad heeft verontrusten ze echt niet.Het klasse verschil is gewoon te groot. Jammer maar het is niet anders. Zo denk je inderdaad als je alleen maar met bewondering naar de balaanrakingen kijkt van Real, zoals ik net ook tegen Alibabba zeg, heeft Theo alle tijd van de wereld om twee meter vooruit te lopen..
Hopelijk maakt hij heel wat goed de tweede helft, dan zal ik voor hem juichen, maar ik denk dat het ijdele hoop is. Theo is niet goed genoeg voor Ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Erikssen Sulej en de Jong gewoon goed.. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
hebben jullie niets anders te doen dan nu te posten? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: + 1100.....opbokken met die diknek |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Misschien heb ik een iPod waar ik internet op heb? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klasse weer hoor v.d Wie.. Wat staat hij te dekken.. En hey wat een verassing, de man van Theo scoort weer eens.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Dit Ajax is zoals we eerder al zeiden echt een maatje te klein voor Real!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
BEnieuwd voor wie Enoh komt.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
suli eriksen en de jong te triest voor woorden...... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:50 schreef remco k het volgende:Klasse weer hoor v.d Wie.. Wat staat hij te dekken.. En hey wat een verassing, de man van Theo scoort weer eens.. Dat vroeg ik mij dus ook al af??? Die Greg is volgens mij met heel andere dingen bezig. Enoh komt erin......Janssen eruit!!!! |
|
|
|