|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Janssen blijkbaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Direct met z'n smoel in bad en pas boven laten komen als ie niet meer ademt/ |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahaha krijgen we er dan nog wel een premie voor??? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
de Boer ziet nu zelf ondertussen ook wel in dat Theo gewoon echt helemaal niet kan meeverdedigen |
|
|
|
|
marius
|
|
|
jesus laat die de jong weer staan onvoorstelbaar, |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hij doet het stukken beter dan Janssen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Jong speelde een prima eerste helft.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehehe..............Go Remco,Go Remco,Go Remco |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als Mounir het nou doet gaat die de bak in, slaan we twee vliegen in 1 klap.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wie zegt dat janssen slecht is en zegt dat suli ,eriksen en de jong goed spelen die heeft ze niet allemaal lekker op een rijtje in zijn koppie man...... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:50 schreef remco k het volgende:Klasse weer hoor v.d Wie.. Wat staat hij te dekken.. En hey wat een verassing, de man van Theo scoort weer eens.. Is Benzema nu de man van Theo ?? Lijkt me toch van niet. Veel schrikbarender vind ik de ruimte die VD Wiel continu weggeeft. En eerder postte ik dat die Portugese ruigpootbuizerd op een dergelijke manier wel heel erg goed gemaakt wordt, maar hij schijnt inmiddels ook Kaka even te willen helpen met de wederopbouw van zijn carriere.
En maar dat balletje onder die voet doorhalen. Schijtziek word ik van die vent. Een ding laat ie heel duidelijk merken, hij houdt zich aan zijn woord. Een paar weken geleden zei hij dat het hem niet boeit tegen wie hij speelt. Nou, dat klopt. Het boeit hem uberhaupt niet volgens mij.
Theo is eruit, zal een hoop mensen tevreden stemmen. Wat mij wel tevreden stemt zijn De Jong, Sigthorsson en Boerrigter. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahaha is inderdaad een optie!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Vind ik niet, net zo onzichtbaar als Theo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En de eerste de beste debiel die nu gaat roepen dat ik geen echte supporter ben omdat ik Theo zo aanval moet zichzelf eens afvragen of die wel een Ajacied is, Theo is het namelijk niet.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:57 schreef Oceanu het volgende:[..] Is Benzema nu de man van Theo ?? Lijkt me toch van niet. Veel schrikbarender vind ik de ruimte die VD Wiel continu weggeeft. En eerder postte ik dat die Portugese ruigpootbuizerd op een dergelijke manier wel heel erg goed gemaakt wordt, maar hij schijnt inmiddels ook Kaka even te willen helpen met de wederopbouw van zijn carriere. En maar dat balletje onder die voet doorhalen. Schijtziek word ik van die vent. Een ding laat ie heel duidelijk merken, hij houdt zich aan zijn woord. Een paar weken geleden zei hij dat het hem niet boeit tegen wie hij speelt. Nou, dat klopt. Het boeit hem uberhaupt niet volgens mij. Theo is eruit, zal een hoop mensen tevreden stemmen. Wat mij wel tevreden stemt zijn De Jong, Sigthorsson en Boerrigter. Helemaal eens wat jij post over V.d. Wiel. Enoh laat ondertussen even zien aan Greg hoe je een bal afpakt van Kaka zonder respect te hebben!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Als je onzichtbaar bent beteken het nog niet dat je slecht speelt.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: En doe Frank er dan ook gelijk bij wat een zaadje!! Echt een eigewijze zak pff laat de Jong altijd staan blijft het maar proberen met Janssen als VM rot toch op man hij moet AM staan!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: nog triester ja...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:57 schreef Oceanu het volgende:[..] Is Benzema nu de man van Theo ?? Lijkt me toch van niet. Veel schrikbarender vind ik de ruimte die VD Wiel continu weggeeft. En eerder postte ik dat die Portugese ruigpootbuizerd op een dergelijke manier wel heel erg goed gemaakt wordt, maar hij schijnt inmiddels ook Kaka even te willen helpen met de wederopbouw van zijn carriere. En maar dat balletje onder die voet doorhalen. Schijtziek word ik van die vent. Een ding laat ie heel duidelijk merken, hij houdt zich aan zijn woord. Een paar weken geleden zei hij dat het hem niet boeit tegen wie hij speelt. Nou, dat klopt. Het boeit hem uberhaupt niet volgens mij. Theo is eruit, zal een hoop mensen tevreden stemmen. Wat mij wel tevreden stemt zijn De Jong, Sigthorsson en Boerrigter. Nee Kakka is de man van Theo, dacht dat die scoorde, maar veel verschil maakt het niet, Theo de Ijsboer stond bij z'n kraampie bier te drinken, maar hij wist in ieder geval niet waar Kakka was..
Je laatste zin ben ik het mee eens.. Al vind ik ook Erikssen en Sulejmani prima spelen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Als aanvallende middenvelder wel hoor.. Als verdediger maakt het niet uit nee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Schiet tenminste 2 keer op de goal, en had een aantal goede voorwaartse passes.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hmm.. Kan je wel gelijk in hebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:59 schreef Hummel10 het volgende:[..] En doe Frank er dan ook gelijk bij wat een zaadje!! Echt een eigewijze zak pff laat de Jong altijd staan blijft het maar proberen met Janssen als VM rot toch op man hij moet AM staan!! De Boer is een Ajacied, en Theo zal dat nooit worden... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hebben we er weer eentje die komt stoken!!! Fuck gewoon op maat!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: WTF lul je allemaal?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:59 schreef remco k het volgende:[..] Nee Kakka is de man van Theo, dacht dat die scoorde, maar veel verschil maakt het niet, Theo de Ijsboer stond bij z'n kraampie bier te drinken, maar hij wist in ieder geval niet waar Kakka was.. Je laatste zin ben ik het mee eens.. Al vind ik ook Erikssen en Sulejmani prima spelen.. Hahaha, je punt tov Theo is inmiddels duidelijk. Maar Sulejmani prima ?? Ik weet dat je hem graag ziet spelen maar heb hem weinig goeds zien doen hoor. Komt wellicht ook door die twitterboy die achter em staat. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik vind dat Ajax bij vlagen best wel redelijk mee kan voetballen (wat de commentator blijkbaar niet vind). Ze raken alleen allemaal de weg kwijt als het tempo door Real wordt opgeschroefd, ze rennen dan ineens allemaal als kippen zonder kop over het veld. Het scheelt hem mijn inziens aan organisatie, wat toch ook een taak van Janssen zou moeten zijn |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
kindjes kunnen niet tegen grote mannen spelen....met een gem.leeftijd van 20 zul je nooit niks bereiken in de cl. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:02 schreef Oceanu het volgende:[..] Hahaha, je punt tov Theo is inmiddels duidelijk. Maar Sulejmani prima ?? Ik weet dat je hem graag ziet spelen maar heb hem weinig goeds zien doen hoor. Komt wellicht ook door die twitterboy die achter em staat. Dat laatste dat klopt, maar hij is bij een aantal gevaarlijke aanvallen betrokken...
Enoh valt trouwens goed in.. In de tijd dat ie tot nu toe speelt heeft Kaka geen bal meer gehad..
Hopelijk kunnen we 1 goal maken, dat zou goed zijn voor het vertrouwen..
Ondanks dat het afgelopen jaar een minder grote score was, kan Ajax wel met opgeheven hoofd het stadion verlaten.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Die Snoeks moet nu echt ff normaal gaan lullen. Bij iedere aanval van Madrid gaat ie cynisch-lachend-praten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:07 schreef baco74 het volgende:Die Snoeks moet nu echt ff normaal gaan lullen. Bij iedere aanval van Madrid gaat ie cynisch-lachend-praten. Whahahahahaha......zit net te denken.........verlos ons van het kwade,en pleur die snoeks de houtribsluisen in.....Amen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
als Ajax in de ED zo speelt als vanavond, had je uit bij PSV gewonnen en thuis Twente opgerold... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:06 schreef remco k het volgende:[..] Dat laatste dat klopt, maar hij is bij een aantal gevaarlijke aanvallen betrokken... Enoh valt trouwens goed in.. In de tijd dat ie tot nu toe speelt heeft Kaka geen bal meer gehad.. Hopelijk kunnen we 1 goal maken, dat zou goed zijn voor het vertrouwen.. Ondanks dat het afgelopen jaar een minder grote score was, kan Ajax wel met opgeheven hoofd het stadion verlaten.. Enoh doet het idd prima. Hij moet alleen niet gaan opbouwen. Ik ben het er volledig mee eens dat we met opgeheven hoofd het stadion kunnen verlaten. Op een na, die danst net weer de cha-cha-cha en lijdt heel knullig balverlies.
De man die nergens van wakker ligt. Nou, dan weten zijn volgers dat ze veel tweets kunnen verwachten vannacht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb echt lang het opgenomen voor v/d Wiel, maar hoe hij hier weer staat te tollen op z'n benen en hoe hij de laatste maanden overkomt doet dat niet goed.. Die mag er van mij ook wel eens naast komen te staan.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijken of die weer een rode kaart kan halen.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:10 schreef Oceanu het volgende:[..] Enoh doet het idd prima. Hij moet alleen niet gaan opbouwen. Ik ben het er volledig mee eens dat we met opgeheven hoofd het stadion kunnen verlaten. Op een na, die danst net weer de cha-cha-cha en lijdt heel knullig balverlies. De man die nergens van wakker ligt. Nou, dan weten zijn volgers dat ze veel tweets kunnen verwachten vannacht. Zodra Mickey gaat zwerven of abcent is, weet Van der Wiel niet wat ie moet doen en maakt juist dan vaak een fout. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:10 schreef Oceanu het volgende:[..] Enoh doet het idd prima. Hij moet alleen niet gaan opbouwen. Ik ben het er volledig mee eens dat we met opgeheven hoofd het stadion kunnen verlaten. Op een na, die danst net weer de cha-cha-cha en lijdt heel knullig balverlies. De man die nergens van wakker ligt. Nou, dan weten zijn volgers dat ze veel tweets kunnen verwachten vannacht. Whahaha weet gewoon direct dat je het over Van der Wiel hebt! Ik vraag me toch echt af welke lucht Greg precies probeert te dekken, want de mensen rennen hem links en rechts voorbij!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:12 schreef remco k het volgende:Ik heb echt lang het opgenomen voor v/d Wiel, maar hoe hij hier weer staat te tollen op z'n benen en hoe hij de laatste maanden overkomt doet dat niet goed.. Die mag er van mij ook wel eens naast komen te staan.. Wie wil je er voor in zetten? Ligeon? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee die Rhijnen deed het in de beker ook wel goed.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Nu misschien Bully er nog ff in voor Sigh. Laatste is een beetje vermoeid, heeft zijn best gedaan. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Waarom schiet Boerrigter niet gelijk? Niet proberen is altijd mis!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maar dat is toch geen rechtsback, of wel? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Leg eens uit waarom niet dan?? Dit is echt al vel beter dan Ajax de afgelopen weken heeft gespeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kan die wel spelen.. |
|
|
|