|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Lag niet goed voor z'n linker.. En daarna weet ik niet :P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ben ik het wel mee eens hoor, met dit spel kom je in de ED een heel eind. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Kan je dan wel proberen ja.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ergens in de jeugd moet toch ook nog die hele talentvolle Toivomaki rondlopen? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
wat wil ajax nou eigenlijk?of beter gezegd bestuur?met onervaren jeugdigen cl spelen en serieus meedoen? real speelt een oefenpotje heheheheheh |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jij bedoelt Ricardo van Rhijn?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Oja.. Helemaal vergeten.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Moet ie toch eens proberen met zijn rechter te schieten ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja.. Wie anders?? ;-) |
|
|
|
|
Wim
|
|
|
We komen op alle fronten tekort, mooier kan ik het niet maken, de dwerg tegen de reus. Aanvallend hebben we helemaal niets in te brengen, middenveld idem, verdediging stuntelt. Begin stilletjesaan bevreesd te raken dat o.a. Sigorson tekort komt voor het grote werk. Heb het al eerder gezegd in de Champions League hebben we niets te zoeken, dit zijn toch enigszins beschamende optredens. Moet een vervelende ervaring voor Frank de Boer zijn, hij zou zo mee kunnen doen en misschien zelfs nog wel met kop en schouders boven zijn ploeggenoten uit kunnen steken. Het is niet anders, we zullen het er mee moeten doen voorlopig en och ja er zijn veel grotere rampen. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
kansloze missie dit hele cl verhaal...met al die broekies nooit een rol van betekenis.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Moetie op trainen ja.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Vroeger leerde je met beide benen te schieten?? Gebeurd dat tegenwoordig niet meer??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja, maar die schijnt echt veel heimwee te hebben (serieus).. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nou Rhijnen komt niet voor, maar Van Rhijn wel ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:16 schreef bahbah het volgende:wat wil ajax nou eigenlijk?of beter gezegd bestuur?met onervaren jeugdigen cl spelen en serieus meedoen? real speelt een oefenpotje heheheheheh Dat is echt volkomen onzin wat je zegt. Ik zie Real iedere week spelen, en dat is ook niet veel beter dan wat ze nu laten zien.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Nou Ajax nog even 1 scoren en ik heb het juiste voorspeld!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maar je kan het er wel makkelijk van afleiden, dus de vraag was een beetje overbodig.. ;) |
|
|
|
|
dege
|
|
|
vd wiel mag er inderdaad eens uit, die denkt toch dat die altijd in de basis staat, verdedigend echt enorm slecht, zoals gewoonlijk de laatste weken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Yep die ja..
Wat doet v/d Wiel nou weer dan.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wow wat een schot van Greg. Zag hem bijna het doel ingaan!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Dat "schot" van vd Wiel typeert zijn hele wedstrijd |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Niks is overbodig!! ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:17 schreef Wim het volgende:We komen op alle fronten tekort, mooier kan ik het niet maken, de dwerg tegen de reus. Aanvallend hebben we helemaal niets in te brengen, middenveld idem, verdediging stuntelt. Begin stilletjesaan bevreesd te raken dat o.a. Sigorson tekort komt voor het grote werk. Heb het al eerder gezegd in de Champions League hebben we niets te zoeken, dit zijn toch enigszins beschamende optredens. Moet een vervelende ervaring voor Frank de Boer zijn, hij zou zo mee kunnen doen en misschien zelfs nog wel met kop en schouders boven zijn ploeggenoten uit kunnen steken. Het is niet anders, we zullen het er mee moeten doen voorlopig en och ja er zijn veel grotere rampen. en zo is het wimpie man!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Werkelijk geen idee.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Jammer dat die Toivomaki heimwee heeft, heb ik toch goede dingen over gehoord.
en kan alsjeblieft iemand die commentator in zn oog spugen? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:17 schreef Wim het volgende:We komen op alle fronten tekort, mooier kan ik het niet maken, de dwerg tegen de reus. Aanvallend hebben we helemaal niets in te brengen, middenveld idem, verdediging stuntelt. Begin stilletjesaan bevreesd te raken dat o.a. Sigorson tekort komt voor het grote werk. Heb het al eerder gezegd in de Champions League hebben we niets te zoeken, dit zijn toch enigszins beschamende optredens. Moet een vervelende ervaring voor Frank de Boer zijn, hij zou zo mee kunnen doen en misschien zelfs nog wel met kop en schouders boven zijn ploeggenoten uit kunnen steken. Het is niet anders, we zullen het er mee moeten doen voorlopig en och ja er zijn veel grotere rampen. Zonder dat de wedstrijd gespeeld was wist ik al dat Real thuis gewoon een maatje te groot is voor ons! Verder heb je in je reactie helemaal gelijk man! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehehehe..........wimpie's zijn zo dom nog niet |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Godverdomme wat een redding op de kopbal van Vertonghen! Was toch bijna de eretreffer!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Hij mag er niet in. Zonde zou ons goed doen een goaltje in Madrid. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kijk en zo hoor je te verdedigen GREG!!! Neem een voorbeeld aan Anita!!! Blijft kijken naar de bal en gaat geen lucht lopen dekken!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad man!! Goed voor het zelfvertrouwen, maar meer ook niet! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Die commentator luister ik al niet eens meer naar!! Neem ze eigenlijk nooit serieus!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik luister wel altijd.. Alleen deze Snoeks is vaag en Driessen kan ik ook niet tegen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:17 schreef Wim het volgende:We komen op alle fronten tekort, mooier kan ik het niet maken, de dwerg tegen de reus. Aanvallend hebben we helemaal niets in te brengen, middenveld idem, verdediging stuntelt. Begin stilletjesaan bevreesd te raken dat o.a. Sigorson tekort komt voor het grote werk. Heb het al eerder gezegd in de Champions League hebben we niets te zoeken, dit zijn toch enigszins beschamende optredens. Moet een vervelende ervaring voor Frank de Boer zijn, hij zou zo mee kunnen doen en misschien zelfs nog wel met kop en schouders boven zijn ploeggenoten uit kunnen steken. Het is niet anders, we zullen het er mee moeten doen voorlopig en och ja er zijn veel grotere rampen. Ik vind het echt onzin wat je zegt.. Als Ajax in de eerste helft 2 ballen maakt van de kansen die je hebt doe je het gewoon goed.. Ook Sigthorson doet het heel goed, hij is een prima aanspeelpunt alleen is hij vandaag niet gevaarlijk geweest, als je hem daarop beoordeelt als niet goed genoeg voor de top, dan vergeet je even heel snel die goal tegen PSV..
Ook nu ik dit aan het typen ben krijgt Ajax twee hele grote kansen.. En kansjes hebben we echt wel gehad..
Ajax is vele malen verder dan afgelopen jaar..
Ajax heeft geprobeerd met veel druk vooruit te spelen, door 3 grote fouten van Theo maken ze 3 goals.. Heb het idee dat veel mensen hier klakkeloos overnemen wat de reporter zegt..
Ajax heeft deze wedstrijd gewoon een mogelijkheid of 6 gehad.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:25 schreef amsterdammer113 het volgende:Kijk en zo hoor je te verdedigen GREG!!! Neem een voorbeeld aan Anita!!! Blijft kijken naar de bal en gaat geen lucht lopen dekken!!! greg kan niet verdedigen, dat weet iedereen ondertussen, hij word door de pers beter gemaakt als dat die is |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:27 schreef dege het volgende:[..] greg kan niet verdedigen, dat weet iedereen ondertussen, hij word door de pers beter gemaakt als dat die is Inderdaad man, maar ik had vorig seizoen al kritiek op hem!! Als je voor hem een acceptabel bod krijgt moet je hem gelijk dumpen!! Die gozer is verder totaal overbodig in het elftal!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:27 schreef dege het volgende:[..] greg kan niet verdedigen, dat weet iedereen ondertussen, hij word door de pers beter gemaakt als dat die is Hij vind zichzelf vooral beter dan dat ie is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
zo is het maar net, maar vrees dat je hem niet meer kwijt komt, hij is nu al zo vaak door de mand gevallen |
|
|
|