|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En de commentator weer alsof Siggie er niks van kan.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Die gozer leeft in een bepaalde fantasie en zal daar niet snel uitkomen! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:27 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het echt onzin wat je zegt.. Als Ajax in de eerste helft 2 ballen maakt van de kansen die je hebt doe je het gewoon goed.. Ook Sigthorson doet het heel goed, hij is een prima aanspeelpunt alleen is hij vandaag niet gevaarlijk geweest, als je hem daarop beoordeelt als niet goed genoeg voor de top, dan vergeet je even heel snel die goal tegen PSV.. Ook nu ik dit aan het typen ben krijgt Ajax twee hele grote kansen.. En kansjes hebben we echt wel gehad.. Ajax is vele malen verder dan afgelopen jaar.. Ajax heeft geprobeerd met veel druk vooruit te spelen, door 3 grote fouten van Theo maken ze 3 goals.. Heb het idee dat veel mensen hier klakkeloos overnemen wat de reporter zegt.. Ajax heeft deze wedstrijd gewoon een mogelijkheid of 6 gehad.. jij ben nie goed bij je pan man........real speelt met ons....die lachen zich kapot man...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:30 schreef dege het volgende:zo is het maar net, maar vrees dat je hem niet meer kwijt komt, hij is nu al zo vaak door de mand gevallen Hoeft ook niet weg, als hij z'n plaats kent is het voor Ajax een zeer bruikbare speler, in potentie is ie zeker net zo goed als een Reiziger.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ken die ook nie....... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:27 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het echt onzin wat je zegt.. Als Ajax in de eerste helft 2 ballen maakt van de kansen die je hebt doe je het gewoon goed.. Ook Sigthorson doet het heel goed, hij is een prima aanspeelpunt alleen is hij vandaag niet gevaarlijk geweest, als je hem daarop beoordeelt als niet goed genoeg voor de top, dan vergeet je even heel snel die goal tegen PSV.. Ook nu ik dit aan het typen ben krijgt Ajax twee hele grote kansen.. En kansjes hebben we echt wel gehad.. Ajax is vele malen verder dan afgelopen jaar.. Ajax heeft geprobeerd met veel druk vooruit te spelen, door 3 grote fouten van Theo maken ze 3 goals.. Heb het idee dat veel mensen hier klakkeloos overnemen wat de reporter zegt.. Ajax heeft deze wedstrijd gewoon een mogelijkheid of 6 gehad.. Volgens de stats heeft Ajax de meeste doelpogingen gehad (12-20), ook iets meer balbezit(48-52), tot nu toe. Ze hebben hun best gedaan. http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/livewidget/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NOu ik heb ze alles zien spelen dit seizoen, en het is echt geen enkele wedstrijd beter geweest dan nu.. En ze gaan echt niet voor de lol 6/7 kansen weggeven.. Nee hoor Ajax heeft echt een prima wedstrijd gespeeld, helaas kan het de eerste 2 kansen die het krijgt niet afmaken omdat daar een gweldige keeper op de goal staat.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Afgelopen.. Jammer jongens.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:33 schreef remco k het volgende:[..] NOu ik heb ze alles zien spelen dit seizoen, en het is echt geen enkele wedstrijd beter geweest dan nu.. En ze gaan echt niet voor de lol 6/7 kansen weggeven.. Nee hoor Ajax heeft echt een prima wedstrijd gespeeld, helaas kan het de eerste 2 kansen die het krijgt niet afmaken omdat daar een gweldige keeper op de goal staat.. droom verder............. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Had ook niet verwacht dat een verdediger van Real onder de indruk zou zijn van een Sigi, Mickey of Derk. Een middenvelder van Real onder de indruk van Janssen, Eriksen of De Jong en een aanvaller van Real onder de indruk van een Greg, Vurnon, Jan of Toby. Zo is het gewoon!! De verschillen zijn te groot en dat moeten we met zijn allen erkennen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En dat zegt veel inderdaad..
De commentator is rijp voor de sloop en mag zich bij Theo melden in het bad..
En sommige mensen kijken blijkbaar de wedstrijd niet maar luisteren liever naar die commentator.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Snoecks............tenenkrommend!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
we speelden net zo zoals real toeliet........... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Echt he.. Man man man wat zou ik die gozer nu op z'n smoel slaan.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ok, deze wedstrijd is ook weer afgedaan. Nu vooruitkijken naar aankomend weekend. Groningen moet dan bestreden worden. Hopelijk heeft Frank eindelijk in de gaten dat Janssen niet op die plek hoort en dat Greg maar eens een wedstrijdje op de bank moet doorbrengen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat klopt niet dan?? Real verliest punt na punt in de eigen competitie en kan momenteel gewoon niet beter dan dit. Ze verliezen punten bij Levante en nog een klein clubje, of denk je dat ze dit express doen??
Ook de wedstrijd statistieken zeggen hier heel veel over.. 20 schoten van ons tegen 12 van Real, wij hebben ook meer balbezit gehad...
dat lukt daar maar weinig ploegen kerel..
Wij krijgen vandaag ook de eerste kansen maar die keeper red die ballen toch geweldig of niet?? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ben je toevallig een beetje chagrijnig? De eerste 20 minuten was Ajax sowieso beter en de kansen (12-20) liegen niet, alleen jammer dat Ajax geen goal heeft gemaakt, maar dit geeft toch hoop in de aanloop naar de komende zware wedstrijden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:38 schreef Grasmaaier het volgende:[..] ben je toevallig een beetje chagrijnig? De eerste 20 minuten was Ajax sowieso beter en de kansen (12-20) liegen niet, alleen jammer dat Ajax geen goal heeft gemaakt, maar dit geeft toch hoop in de aanloop naar de komende zware wedstrijden Staat niet in zijn woordenboek ouwe........Joduh weet niet wat chagrijnig betekent.....kent hij niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee joh, Real heeft met ons gespeeld zoals een kat met een muis, dat we 20 keer op de goal schieten vinden ze helemaal niet erg want ze wisten al dat we helemaal niet kunnen scoren en eigenlijk nooit goals maken..
Als Ajax slecht speelt dan ben ik de eerste die dat toegeeft en de hele bende bij elkaar scheld. Maar Ajax was vandaag gewoon goed en diet in de eerste 20 minuten zichzelf te kort.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
VD Wiel in potentie net zo goed als Reiziger ?? Als je al ruim 4 seizoenen bij de A-selectie zit en 2 jaar vast in Oranje staat, moet die potentie er al wel uitgekomen zijn hoor. Hij lijkt zowel fysiek als mentaal totaal afwezig te zijn. Als er in de winterstop een club komt met een miljoen of 10 (wat errug veel is), strik erom en verkopen.
Heb wel weer wat goede dingen gezien van Vertonghen, vooral een stuk onverzettelijkheid toen ie mee kwam naar voren. Bij de 2e goal gaf hij Kaka echter alle ruimte om te vuren. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik zag Real af en toe fantastisch combineren, maar deden dat niet constant. Dat jij suggereerd dat ze dit expres deden, moet jij weten gap. Misschien kunnen ze dit een hele wedstrijd maar ik heb dat niet gezien. Ik ga er dus van uit dat ze dat niet 90 min. kunnen, anders hadden ze dit maar moeten doen. Van Ajax heb ik in ieder geval gezien dat ze 90 min. het maximale eruit hebben geperst. Daar ga ik van uit, niet van wat ik niet gezien heb. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:37 schreef remco k het volgende:[..] Wat klopt niet dan?? Real verliest punt na punt in de eigen competitie en kan momenteel gewoon niet beter dan dit. Ze verliezen punten bij Levante en nog een klein clubje, of denk je dat ze dit express doen?? Ook de wedstrijd statistieken zeggen hier heel veel over.. 20 schoten van ons tegen 12 van Real, wij hebben ook meer balbezit gehad... dat lukt daar maar weinig ploegen kerel.. Wij krijgen vandaag ook de eerste kansen maar die keeper red die ballen toch geweldig of niet?? kom op ouwe?????flikker op met je statistiekenman...al had ajax90% balbezit en 1000 schoten op goal,dan nog hadden we verloren man........
hun zetten 10 x aan en we zijn helemaal weg man.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:38 schreef Grasmaaier het volgende:[..] ben je toevallig een beetje chagrijnig? De eerste 20 minuten was Ajax sowieso beter en de kansen (12-20) liegen niet, alleen jammer dat Ajax geen goal heeft gemaakt, maar dit geeft toch hoop in de aanloop naar de komende zware wedstrijden hahahahaa nope,ik had nie anders verwacht graspik........maar dat gelul dat janssen slecht was en de rest goed en dan nog dat gelul dat we kanzen hadden om te winne.....gaaap................... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ajax goed gespeeld. Zo word je fluitend kampioen in Nederland. Stukken beter dan vorig jaar. Geef Ajax nog 3 a 4 jaar en we tikken real weg ;) Zonder dollen zeer positief verrast. Jammer van GvdWiel die het weer niet liet zien en theo tja.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat zegt van halst??????? ze lieten ons gewoon ff ballen ........ |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
daarbij ???frank de boer verneukt theo ook helemaal............. |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
het is geen schande.. We hadden zelfs meer balbezit en kansen. Dus we bleven gewoon voetballen! alleen toch jammer dat stekelenburg niet meer erbij is. die had de 2e goal denk ik wel gehad. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Trouwens hebben we wederom dezelfde situatie als vorig jaar. Ajax krijgt nu een dubbele confrontatie tegen Zagreb. Win je beide wedstrijden, dan ben je in ieder geval zeker van overwintering in Europa. Net zoals vorig jaar met Auxerre! |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Heel mooi die statestieken Maar de grootste kansen waren toch voor Real. De bal mochten ze de tweede helft volgens mij hebben. Heel gevaarlijk werd het niet echt. Alleen vertongen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:42 schreef joduh het volgende:[..] kom op ouwe?????flikker op met je statistiekenman...al had ajax90% balbezit en 1000 schoten op goal,dan nog hadden we verloren man........ hun zetten 10 x aan en we zijn helemaal weg man.. Je overdrijft het echt man.. Real heeft heel veel aan moeten zetten al dit seizoen, en konden gewoon niet beter, Real heeft de eerste 60 minuten gewoon vol voor de winst gespeeld.. En Ajax was helemaal niet helemaal weg, die trieste debiel van een Theo stpt niet vooruit en kaat zijn man lopen, Tsjaa als dat gebeurt kan Ajax ook zo voetballen hoor.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Als Ajax 2 wint van zagreb en real doet zijn plicht, kan het, anders 3e of 4e... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:27 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het echt onzin wat je zegt.. Als Ajax in de eerste helft 2 ballen maakt van de kansen die je hebt doe je het gewoon goed.. Ook Sigthorson doet het heel goed, hij is een prima aanspeelpunt alleen is hij vandaag niet gevaarlijk geweest, als je hem daarop beoordeelt als niet goed genoeg voor de top, dan vergeet je even heel snel die goal tegen PSV.. Ook nu ik dit aan het typen ben krijgt Ajax twee hele grote kansen.. En kansjes hebben we echt wel gehad.. Ajax is vele malen verder dan afgelopen jaar.. Ajax heeft geprobeerd met veel druk vooruit te spelen, door 3 grote fouten van Theo maken ze 3 goals.. Heb het idee dat veel mensen hier klakkeloos overnemen wat de reporter zegt.. Ajax heeft deze wedstrijd gewoon een mogelijkheid of 6 gehad.. Ik ben het hier helemaal mee eens. Ajax mag met opgeheven hoofd van het veld stappen en ik zie aanknopingspunten. Anita verdiend ook een flink compliment. Ik durf met zekerheid te zeggen dat Vertonghen zich verlost voelt als Janssen niet speelt. Ik begrijp het negativisme niet zo goed. Onder Jol was iedereen in het begin zo positief, terwijl ik het toen niet zo zag zitten. Nu zijn er vele negatief, terwijl ik het nu wel zie zitten. Ik denk dat het helemaal gaat goedkomen met AJAX!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
En die KWAL van een snoeks wil ik nooit meer horen, evenals Jackie v.Gelder...."vorig seizoen 3-0, nu 2-0...niets opgeschoten dus..."wat een kwal die Jack. Effe laten merken aan de buitenwereld dat hij niet meer zo Ajacied is, omdat hij kritiek heeft gehad omdat andere denken dat hij pro-Ajax is...BAH BAH BAH!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:48 schreef larsje het volgende:het is geen schande.. We hadden zelfs meer balbezit en kansen. Dus we bleven gewoon voetballen! alleen toch jammer dat stekelenburg niet meer erbij is. die had de 2e goal denk ik wel gehad. Dat is nou helemaal pas dom gelul, Vermeer pakte diverse ballen die Steek zeker niet gehad zou hebbe.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 23:03 schreef alibabba het volgende:En die KWAL van een snoeks wil ik nooit meer horen, evenals Jackie v.Gelder...."vorig seizoen 3-0, nu 2-0...niets opgeschoten dus..."wat een kwal die Jack. Effe laten merken aan de buitenwereld dat hij niet meer zo Ajacied is, omdat hij kritiek heeft gehad omdat andere denken dat hij pro-Ajax is...BAH BAH BAH!!! +100 |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Mwah, zó slecht heeft de ploeg nu ook weer niet gespeeld. Maar het klasseverschil gaf gewoon de doorslag. Real geeft een paar keer gas en dat volstaat.
Overigens blijft het een idioot plan van de Boer om Janssen op te stellen als stofzuiger. Wanneer je een Enoh-achtige rol van Theo verlangt, had je 'm niet hoeven halen... een Enoh hebben we namelijk al. Juist in dit soort wedstrijden zul je met Janssen vooruitgeschoven moeten spelen. Desnoods met Eriksen in een wat minder nadrukkelijke rol als spelbepaler.
Verder vind ik het belachelijk dat jullie Janssen zo blijven afvallen, want het is de Boer die hem op zo'n debiele positie opstelt. Bovendien stapt Vertonghen bij de tweede goal niet in, wat net zo kneuterig is.
Conclusie: Real twee maten te groot voor dit Ajax (op dit moment). |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zo ga je niet om met Ajax spelers Remco, denk dat je iets te ver gaat. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: +10
Volslagen idiote reactie. Onnodig ook... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 21:28 schreef remco k het volgende:En ik hoef ook niks positiefs meer te horen over die kutdebiel, die antiajacied staat voor alles wat onze club niet wil of hoort te zijn.. Voor een tikkie breed hadden ze Alibabba ook wel een miljoen kunnen gaan betalen.. Niet alleen Theo kwam te kort, heel het middenveld inclusief verdediging komt voetballend te kort. Niet 1 man de schuld geven, niet alle frustratie bij 1 persoon leggen. Theo is en blijft een icoon die op de verkeerde plaats staat, zo simpel is het. Leg al je frustatie bij De Boer neer want die zet hem daar weg alhoewel....... Remco heel Ajax komt te kort zpoals Enigma van te voren al had aangegeven. Soms moet je gewoon kleur bekennen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: THEO JANSSEN IS GEEN AJAX SPELER... HET IS EEN KUTHOER DIE NIET IN ONS SHIRT HOORT TE SPELEN>>>> |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 23:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Niet alleen Theo kwam te kort, heel het middenveld inclusief verdediging komt voetballend te kort. Niet 1 man de schuld geven, niet alle frustratie bij 1 persoon leggen. Theo is en blijft een icoon die op de verkeerde plaats staat, zo simpel is het. Leg al je frustatie bij De Boer neer want die zet hem daar weg alhoewel....... Remco heel Ajax komt te kort zpoals Enigma van te voren al had aangegeven. Soms moet je gewoon kleur bekennen. Snap je het nu echt niet, als 1 bepalende rol niet goed wordt ingevuld, komt daardoor alles te kort..
En Ajax had hier zeker een punt kunnen halen..,.. Dat heeft niks met kleur bekennen te maken.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:37 schreef remco k het volgende:[..] Wat klopt niet dan?? Real verliest punt na punt in de eigen competitie en kan momenteel gewoon niet beter dan dit. Ze verliezen punten bij Levante en nog een klein clubje, of denk je dat ze dit express doen?? Ook de wedstrijd statistieken zeggen hier heel veel over.. 20 schoten van ons tegen 12 van Real, wij hebben ook meer balbezit gehad... dat lukt daar maar weinig ploegen kerel.. Wij krijgen vandaag ook de eerste kansen maar die keeper red die ballen toch geweldig of niet?? We hebben leuk gevoetbald meer niet, Real liet ons voetballen na de 3-0. Niet overdrijven.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 23:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Niet alleen Theo kwam te kort, heel het middenveld inclusief verdediging komt voetballend te kort. Niet 1 man de schuld geven, niet alle frustratie bij 1 persoon leggen. Theo is en blijft een icoon die op de verkeerde plaats staat, zo simpel is het. Leg al je frustatie bij De Boer neer want die zet hem daar weg alhoewel....... Remco heel Ajax komt te kort zpoals Enigma van te voren al had aangegeven. Soms moet je gewoon kleur bekennen. Natuurlijk komt Ajax nog tekort. We spelen wel tegen Real! Als Boerrigter die 0-1 binnenschiet had ik het nog wel eens willen zien. De eerste 20 minuten waren volledig voor Ajax, dus boekt het sinds lange tijd wel degelijk progressie. Ik hoorde net de Boer zeggen dat hij tegen Janssen had gezegd dat hij helemaal niet slecht speelde...die staat zondag gewoon weer in de basis denk ik dus..ik begrijp niet dat hij Janssen steeds op die positie laat spelen...zet hem nu gewoon een linie naar voren en bekijk hoe dat gaat.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 23:25 schreef remco k het volgende:[..] THEO JANSSEN IS GEEN AJAX SPELER... HET IS EEN KUTHOER DIE NIET IN ONS SHIRT HOORT TE SPELEN>>>> +1100........Heb ik van aankoop aan al gezegd,Janssen gaat het niet laten zien bij ons AJAX |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 22:42 schreef joduh het volgende:[..] kom op ouwe?????flikker op met je statistiekenman...al had ajax90% balbezit en 1000 schoten op goal,dan nog hadden we verloren man........ hun zetten 10 x aan en we zijn helemaal weg man.. EENS!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: JUIST! Jij ZIET HET JODUH......DE ENIGSTE GROTE LUL VAN DEZE AVOND IS DE BOER!!!!! De Boer had Theo aanvallend door moeten schuiven, Sulejmani had gewisseld moeten worden door Enoh, dan hadden wij veel beter gestaan. Sulejmani is goed voor een paar leuke acties meer niet staat vaak te slapen, is lui van natuur!maar goed geef janssen maar weer de schuld, makkelijk toch....... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Janssen was DE man bij twente..............bij AJAX is hij één van de elf...en daar kan hij niet mee omgaan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 23:26 schreef remco k het volgende:[..] Snap je het nu echt niet, als 1 bepalende rol niet goed wordt ingevuld, komt daardoor alles te kort.. En Ajax had hier zeker een punt kunnen halen..,.. Dat heeft niks met kleur bekennen te maken.. Dream on boy...... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Nieuwe Mounir gevonden, Nenam? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hoezo ????..........Heb nooit onder stoelen of banken geschoven dat ik die janssen niks vind.........kijk maar terug of vraag maar na.......of bedoel je dat niet |
|
|
|