|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 23:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] We hebben leuk gevoetbald meer niet, Real liet ons voetballen na de 3-0. Niet overdrijven.... Noem eens 1 ding dat niet waar is dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 23:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] JUIST! Jij ZIET HET JODUH......DE ENIGSTE GROTE LUL VAN DEZE AVOND IS DE BOER!!!!! De Boer had Theo aanvallend door moeten schuiven, Sulejmani had gewisseld moeten worden door Enoh, dan hadden wij veel beter gestaan. Sulejmani is goed voor een paar leuke acties meer niet staat vaak te slapen, is lui van natuur!maar goed geef janssen maar weer de schuld, makkelijk toch....... Dat was pas dom geweest, dat was namelijk exact de wissel die ons afgelopen zaterdag de punten heeft gekost. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
tet is gewoon Frank tegen de rest van Nederland iedereen zegt naar voren Jansen en Anita er achter nee zegt Frank ik weet het beter als heel Nederland En laat hem 80xbreed spelen en achter kaka aan rennen.Goed Frank ik heb de laatste 10 minuten Serero gezien wat een genot om die te zien jammer dat je de Jong gewoon laat staan die was weer super ha ha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Boerigter vecht zich een slag in de rondte......voor AJAX en voor zichzelf....Derk is al een Jood en dat blijft die tot aan zijn dood...........janssen is een slap aftreksel van Derk.............opbokken met die homo.............kutmof |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik bedoel eerder dat je opmerkt dat Theo niet om zou kunnen gaan met een rol als dienende speler óf gewoon een van de elf te zijn. Dat heeft Mounir ook genekt bij Ajax. Al denk ik dat Janssen een heel ander karakter heeft dan hij.
Nogmaals, je hebt niets aan Theo wanneer je hem verdedigend laat spelen. Daar ligt zijn kwaliteit niet en het is ook net alsof hij Jan en Toby meer voor de voeten loopt dan van dienst is. Ik begrijp dus niet wat de Boer daar met hem wilt bereiken. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Dat we kans hadden op een gelijkspel... sorry Remco, dat slaat helemaal nergens op. Fat chance. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 23:51 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik bedoel eerder dat je opmerkt dat Theo niet om zou kunnen gaan met een rol als dienende speler óf gewoon een van de elf te zijn. Dat heeft Mounir ook genekt bij Ajax. Al denk ik dat Janssen een heel ander karakter heeft dan hij. Nogmaals, je hebt niets aan Theo wanneer je hem verdedigend laat spelen. Daar ligt zijn kwaliteit niet en het is ook net alsof hij Jan en Toby meer voor de voeten loopt dan van dienst is. Ik begrijp dus niet wat de Boer daar met hem wilt bereiken. Denk dat krulslof en janssen zich beter voelen dan de rest...............tsja en dan ga je bij Ajax op je bek................mischien moeten Remco en en ik ook naar specsevers...........ik persoonlijk denk van niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 23:52 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Dat we kans hadden op een gelijkspel... sorry Remco, dat slaat helemaal nergens op. Fat chance. Echt hele dikke bullshit. Ajax speelde prima, als je daar bij op telt dat Theo bij alle goals niet eens weet in welk land die is, dan had er daar zeker 1 van kunnen worden voorkomen. Cassilias pakt die eerste bal geweldig van Boerrigter, en als die bal er wel in gaat speel je een hele andere wedstrijd.. Als JAnssen er niet had gestaan vandaag was het nog iets beter geweest vanaf onze kant.. En was een stuntje echt mogelijk geweest... Iedereen hier doet nu net alsof Real in de beste vorm van de wereld steekt en Ajax weer helemaal van de mat heeft gespeeld terwijl het tegendeel gewoon 100% waar is. Ajax heeft een prima wedstrijd gespeeld en roepen dat Real Ajax heeft laten komen is gewoon bullshit, want je laat Ajax niet voor de grap 20 keer op doel schieten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 23:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Denk dat krulslof en janssen zich beter voelen dan de rest...............tsja en dan ga je bij Ajax op je bek................mischien moeten Remco en en ik ook naar specsevers...........ik persoonlijk denk van niet Helemaal mee eens.. V/d Wiel denkt alles op halve kracht te kunnen, en Theo is gewoon niet goed genoeg voor deze positie, dus of optyfen of op een andere positie neerzetten, en als het dan ook niet lukt alsnog optyfen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 23:57 schreef remco k het volgende:[..] Echt hele dikke bullshit. Ajax speelde prima, als je daar bij op telt dat Theo bij alle goals niet eens weet in welk land die is, dan had er daar zeker 1 van kunnen worden voorkomen. Cassilias pakt die eerste bal geweldig van Boerrigter, en als die bal er wel in gaat speel je een hele andere wedstrijd.. Als JAnssen er niet had gestaan vandaag was het nog iets beter geweest vanaf onze kant.. En was een stuntje echt mogelijk geweest... Iedereen hier doet nu net alsof Real in de beste vorm van de wereld steekt en Ajax weer helemaal van de mat heeft gespeeld terwijl het tegendeel gewoon 100% waar is. Ajax heeft een prima wedstrijd gespeeld en roepen dat Real Ajax heeft laten komen is gewoon bullshit, want je laat Ajax niet voor de grap 20 keer op doel schieten.. Ach Remco....sta achter je pik.........maar let it go........ |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Wat heb jij gerookt voor die wedstrijd? ;-)
Serieus, we deden leuk mee zo nu en dan en het was al beter dan vorig seizoen, maar Real heeft na de 3-0 met de handrem erop gespeeld. Anders was het nog wel een paar slagen erger geweest.
Daarbij, volgens mij lagen aan alle drie de goals grove dekkingsfouten van van der Wiel ten grondslag.
Misschien is Specsavers toch niet zo'n slechte optie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 september 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:00 schreef Ikke_tikkie het volgende:Wat heb jij gerookt voor die wedstrijd? ;-) Serieus, we deden leuk mee zo nu en dan en het was al beter dan vorig seizoen, maar Real heeft na de 3-0 met de handrem erop gespeeld. Anders was het nog wel een paar slagen erger geweest. Daarbij, volgens mij lagen aan alle drie de goals grove dekkingsfouten van van der Wiel ten grondslag. Misschien is Specsavers toch niet zo'n slechte optie? Heheheehe flikker op mafkees.......je loopt ook tegen de 50.......je ziet scheel ouwe...wel bij de les blijven |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Theo moet je altijd blindelings in de basis zetten! mischien moet je hem eens een andere rol geven!
Als je ronaldo laat verdedigen zou die het ook niet veel beter doen! wat belachelijk al dat commentaar op janssen! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Heb al een leesbril. :-)
Maar goed heren, kijk de goals er nog maar eens rustig op na. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Van der wiel was inderdaad ZWAAR dramatisch! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:00 schreef Ikke_tikkie het volgende:Wat heb jij gerookt voor die wedstrijd? ;-) Serieus, we deden leuk mee zo nu en dan en het was al beter dan vorig seizoen, maar Real heeft na de 3-0 met de handrem erop gespeeld. Anders was het nog wel een paar slagen erger geweest. Daarbij, volgens mij lagen aan alle drie de goals grove dekkingsfouten van van der Wiel ten grondslag. Misschien is Specsavers toch niet zo'n slechte optie? Alle goals zijn v/d Wiel en Theo bij betrokken, maar Theo heeft z'n man volgens mij deze wedstrijd enkel voor het fluitje en na het douchen gezien..
Zoals ik ook al zei mag v/d Wiel ook wel eens op z'n plaats gezet worden door de Boer... Maar Theo heeft in 10 wedstrijden werkelijk nog niks goed gedaan in een Ajax shirt..
Ik zeg ook niet dat Ajax hier ff had moeten winnen, ik zeg ook niet dat de overwinning onverdiend is, ik zeg enkel dat met de juiste mensen op het veld en op de juiste plek Ajax hier misschien wel een puntje weg had kunnen snoepen.. Wij krijgen 2 mogelijkheden voordat hun de eerste krijgen.. En als bepaalde spelers iets meer lef in hun passing toonden had Erikssen ook veel eer in het spel betrokken kunnen worden, hij liep constant goed tussen de linies maar werd zelden aangespeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:03 schreef AFCAMylife het volgende:Theo moet je altijd blindelings in de basis zetten! mischien moet je hem eens een andere rol geven! Als je ronaldo laat verdedigen zou die het ook niet veel beter doen! wat belachelijk al dat commentaar op janssen! Hij kwam naar Ajax in de wetenschap dat hij deze rol zou gaan vervullen bij Ajax. Hij wist dus donders goed waar hij mee bezig was en dan moet je hem ook afrekenen en beoordelen op dat wat hij doet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:03 schreef AFCAMylife het volgende:Theo moet je altijd blindelings in de basis zetten! mischien moet je hem eens een andere rol geven! Als je ronaldo laat verdedigen zou die het ook niet veel beter doen! wat belachelijk al dat commentaar op janssen! Sorry man...........tering wat is die janssen een aanwinst............met hem gaan we alles winnen...........ik ga ff mijn mond spoelen jongens..........mea culpa,maxi mea culpa |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Sorry man...........tering wat is die janssen een aanwinst............met hem gaan we alles winnen...........ik ga ff mijn mond spoelen jongens..........mea culpa,maxi mea culpa Ja theo is idd een aanwinst! en met theo win je iig meer wedstrijden als met anita of de jong!
en van dat laatste versta ik dus helemaal geen donder van! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat heb ik gedaan kerel... Janssen loopt naast Ronaldo en denkt aan de Middellandse zee aan het ballen te zijn, twee stapjes vooruit en die bal had nooit gezeten.. Kaka was zijn man bij de tweede goal alleen weet ik niet waar Theo is, volgens mij dacht hij dat Kaka ergens in de kroeg zat en was ook al onderweg. En bij de derde goal is het wederom Kaka die er zo langs heen mag van Theo om met een goede assist de derde treffer te laten maken... En ja andere mensen zitten ook fout, alleen zit Theo bij vrijwel iedere tegengoals die we krijgen fout.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:08 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Ja theo is idd een aanwinst! en met theo win je iig meer wedstrijden als met anita of de jong! en van dat laatste versta ik dus helemaal geen donder van! Blijkbaar dus niet, zonder Theo wonnen we vrijwel alles de laatste 10 wedstrijden van afgelopen seizoen. Met Theo winnen we maar 5 van de 9 officiele wedstrijden.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Mischien moeten sommige ajacieden eens minder klagen en de sterspelers harder aanmoedigen! theo komt er wel weer bovenop!
En waar ik ook helemaal beroerd van wordt is : Laat janssen de vrijetrappen gewoon schieten! en corners! zijn weinig mensen met zon zuivere vrijetrap als janssen! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:10 schreef remco k het volgende:[..] Blijkbaar dus niet, zonder Theo wonnen we vrijwel alles de laatste 10 wedstrijden van afgelopen seizoen. Met Theo winnen we maar 5 van de 9 officiele wedstrijden.. Aanvallers horen ook niet te verdedigen! En het spel vind ik beter MET janssen dan ZONDER janssen!
Hem op de juiste manier gebruiken wil ook nog wel eens helpen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 september 2011 door AFCAMylife -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:08 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Ja theo is idd een aanwinst! en met theo win je iig meer wedstrijden als met anita of de jong! en van dat laatste versta ik dus helemaal geen donder van! Is latijns.....ben je te jong voor.....maar ga ff googlen,zijn jullie goed in |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 23:07 schreef Ikke_tikkie het volgende:Mwah, zó slecht heeft de ploeg nu ook weer niet gespeeld. Maar het klasseverschil gaf gewoon de doorslag. Real geeft een paar keer gas en dat volstaat. Overigens blijft het een idioot plan van de Boer om Janssen op te stellen als stofzuiger. Wanneer je een Enoh-achtige rol van Theo verlangt, had je 'm niet hoeven halen... een Enoh hebben we namelijk al. Juist in dit soort wedstrijden zul je met Janssen vooruitgeschoven moeten spelen. Desnoods met Eriksen in een wat minder nadrukkelijke rol als spelbepaler. Verder vind ik het belachelijk dat jullie Janssen zo blijven afvallen, want het is de Boer die hem op zo'n debiele positie opstelt. Bovendien stapt Vertonghen bij de tweede goal niet in, wat net zo kneuterig is. Conclusie: Real twee maten te groot voor dit Ajax (op dit moment). janssen heeft geen enoh-achtige rol! zou aanvallend en verdedigend meer zijn best moeten doen! daarom werd tie gewisseld want niemand is groter dan ajax, zeker theo niet! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:10 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Mischien moeten sommige ajacieden eens minder klagen en de sterspelers harder aanmoedigen! theo komt er wel weer bovenop! En waar ik ook helemaal beroerd van wordt is : Laat janssen de vrijetrappen gewoon schieten! en corners! zijn weinig mensen met zon zuivere vrijetrap als janssen! Inderdaad; laten we onze sterspelers aanmoedigen, Theo hoort daar alleen niet bij..
En als een speler alleen maar bij ons is voor zijn corners en vrije trappen, dan moet ie zeker opbokken zoals Nenam het zegt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:11 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Aanvallers horen ook niet te verdedigen! En het spel vind ik beter MET janssen dan ZONDER janssen! Hem op de juiste manier gebruiken wil ook nog wel eens helpen! Hij heeft in overleg met de Boer voor zijn contract al besproken dat hij hier zou gaan spelen, blijkbaar vind hij zelf dus ook dat hij daar hoort te spelen bij dit Ajax..
En hij staat daar dus moet je hem daar ook op beoordelen.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:12 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad; laten we onze sterspelers aanmoedigen, Theo hoort daar alleen niet bij.. En als een speler alleen maar bij ons is voor zijn corners en vrije trappen, dan moet ie zeker opbokken zoals Nenam het zegt.. Theo is echt wel een sterspeler bij ons hoor! grappenmaker! Ga de beelden bij twente nog maar eens bekijken! dan spreek ik je over een uurtje weer ja? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:13 schreef remco k het volgende:[..] Hij heeft in overleg met de Boer voor zijn contract al besproken dat hij hier zou gaan spelen, blijkbaar vind hij zelf dus ook dat hij daar hoort te spelen bij dit Ajax.. En hij staat daar dus moet je hem daar ook op beoordelen.. nee je moet hem beoordelen op zijn kwaliteiten! Ja maar voor zijn contract, weet je nooit hoe het uitpakt in een wedstrijd! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:13 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Theo is echt wel een sterspeler bij ons hoor! grappenmaker! Ga de beelden bij twente nog maar eens bekijken! dan spreek ik je over een uurtje weer ja? Zlatan is een fantastische speler, maar mocht bij Barcelona de schoenen nog niet poetsen van Xavi.. Daar was het alles behalve een sterspeler..
En zo is Theo bij ons ook geen sterspeler, want dan zou hij wel de sterren van de heme spelen he grappenmaker.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 23:27 schreef alibabba het volgende:[..] Natuurlijk komt Ajax nog tekort. We spelen wel tegen Real! Als Boerrigter die 0-1 binnenschiet had ik het nog wel eens willen zien. De eerste 20 minuten waren volledig voor Ajax, dus boekt het sinds lange tijd wel degelijk progressie. Ik hoorde net de Boer zeggen dat hij tegen Janssen had gezegd dat hij helemaal niet slecht speelde...die staat zondag gewoon weer in de basis denk ik dus..ik begrijp niet dat hij Janssen steeds op die positie laat spelen...zet hem nu gewoon een linie naar voren en bekijk hoe dat gaat.. hij zegt tegen de pers natuurlijk heel wat anders dan wat hij tegen janssen zelf heeft gezegt! heeft iemand enoh zien warmlopen? zo jah dan was dit een geplande wissel, zo nee was dit een sein aan janssen dat de maat wel vol begint te worden! want de krediet is niet oneindig groot |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:13 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Theo is echt wel een sterspeler bij ons hoor! grappenmaker! Ga de beelden bij twente nog maar eens bekijken! dan spreek ik je over een uurtje weer ja? Bij twente ja...treffender kan je het niet zeggen............wat heeft hij bij AJAX laten zien!!!!!!!!!!!!!!!..........slome |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:14 schreef remco k het volgende:[..] Zlatan is een fantastische speler, maar mocht bij Barcelona de schoenen nog niet poetsen van Xavi.. Daar was het alles behalve een sterspeler.. En zo is Theo bij ons ook geen sterspeler, want dan zou hij wel de sterren van de heme spelen he grappenmaker.. Ja omdat hij niet in het systeem paste, Maar theo past wel in het systeem als je hem maar goed gebruikt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:14 schreef AFCAMylife het volgende:[..] nee je moet hem beoordelen op zijn kwaliteiten! Ja maar voor zijn contract, weet je nooit hoe het uitpakt in een wedstrijd! Hij wist waar hij aan begon, hij wist waar hij zou gaan spelen, en hij wist wat daar de bedoeling was, en ook nu geeft hij keer op keer aan dat hij hier wil spelen, dan moet je hem dus ook beoordelen op de wedstrijden die hij speelt..
Iemand die niet goed speelt week in week uit moet gewoon uit hjet elftal. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Klopt. Maar bekijk die goal nog eens en concludeer met mij dat -een verder prima keepende- Vermeer daar wel erg laat gaat liggen. Dat schotje was beslist houdbaar. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bij twente ja...treffender kan je het niet zeggen............wat heeft hij bij AJAX laten zien!!!!!!!!!!!!!!!..........slome Bij twente had ie toch een andere rol! Dat wou ik er mee uitdrukken SLOME! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:16 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Ja omdat hij niet in het systeem paste, Maar theo past wel in het systeem als je hem maar goed gebruikt! Hij past op deze plek niet in ons systeem, en een linie naar voren zie ik liever Erikssen, Lodeiro, Serrero en zelfs de Jong nu spelen.... Dus dan is er geen plek voot Theo, laat hem lekker bij Jong Ajax gaan spelen en het spel verdelen..
Tot nu toe is Theo de grootste flop van de afgelopen jaren.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:16 schreef remco k het volgende:[..] Hij wist waar hij aan begon, hij wist waar hij zou gaan spelen, en hij wist wat daar de bedoeling was, en ook nu geeft hij keer op keer aan dat hij hier wil spelen, dan moet je hem dus ook beoordelen op de wedstrijden die hij speelt.. Iemand die niet goed speelt week in week uit moet gewoon uit hjet elftal. Ik kap ermee gappie........dit is vechten tegen de bierkaai.......heb er geen zin meer in. Slaap lekker allemaal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:16 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Klopt. Maar bekijk die goal nog eens en concludeer met mij dat -een verder prima keepende- Vermeer daar wel erg laat gaat liggen. Dat schotje was beslist houdbaar. Misschien wel houdbaar inderdaad, zoals ik ook al zei maken meer mensen fouten bij de tegengoals, maar Theo is er bij vrijwel allemaal dit seizoen bij betrokken, en dat komt simpelweg omdat hij die positie niet aankan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Goh, echt waar joh?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:17 schreef remco k het volgende:[..] Hij past op deze plek niet in ons systeem, en een linie naar voren zie ik liever Erikssen, Lodeiro, Serrero en zelfs de Jong nu spelen.... Dus dan is er geen plek voot Theo, laat hem lekker bij Jong Ajax gaan spelen en het spel verdelen.. Tot nu toe is Theo de grootste flop van de afgelopen jaren.. +1100 |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:17 schreef remco k het volgende:[..] Hij past op deze plek niet in ons systeem, en een linie naar voren zie ik liever Erikssen, Lodeiro, Serrero en zelfs de Jong nu spelen.... Dus dan is er geen plek voot Theo, laat hem lekker bij Jong Ajax gaan spelen en het spel verdelen.. Tot nu toe is Theo de grootste flop van de afgelopen jaren.. Serrero komt kracht te kort voor het middenveld, lodeiro heb je nog bitter weinig van gezien, de jong vind ik vaker niet goed spelen dan wel, en eriksen is natuurlijk een talent appart!
Theo vind zijn draai nog wel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:18 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik kap ermee gappie........dit is vechten tegen de bierkaai.......heb er geen zin meer in. Slaap lekker allemaal Ik ben ook pleite, de rest blijkbaar ook.... Welterusten iedereen...
Ik ben in ieder geval blij een redelijk goed Ajax gezien te hebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 00:19 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Serrero komt kracht te kort voor het middenveld, lodeiro heb je nog bitter weinig van gezien, de jong vind ik vaker niet goed spelen dan wel, en eriksen is natuurlijk een talent appart! Theo vind zijn draai nog wel! Jou mening, niet de mijne.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: kolere............weer +1100 |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Inderdaad. en het klopt ook wat je zegt over dat hij deze positie niet aankan! Theo is een man voor de pass en het schot! niet iemand die 90 min lang zen longen uit zen lijf rent, de bal afpakt en weer naast zich neerlegt! Daarom moet ie een linie naar voren! want daar heeft ie bewezen van onschatbare waarde te wezen (voor elke nederlandse ploeg)! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: kruip em anders ook even in de kont! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je doet anders hetzelfde bij mensen die hem wel goed vinden.. Hij is het hierin met mij eens, of eerder missvhien wel andersom.. Ook prima toch, niet iedereen hoeft overal dezelfde mening te hebben.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je moet ff je muil drukken.......lamlul......en hier laat ik het bij. Ben moe.......normaal sloop ik je pissebed |
|
|
|