|
|
verbrande harry
|
|
|
Ajax ligt de laatste tijd hevig onder vuur. De Stichting Bestrijding Antisemitisme lijkt nogal verward door de Amsterdamse club een kort geding aan te spannen. Eerder deze week maakte AFCA een statement door te zeggen dat de geuzennaam Joden niets te maken heeft met antisemitisme. Wij,zijnde een groot Ajax-forum en nieuwssite, steunen hen daarin.
Neem zaterdag dus allen een Israëlvlag, davidster of sjaal met teksten mee. Iets dat kan worden geaccosieerd met onze geuzennaam. Wij hebben ons altijd al de Joden genoemd en dat blijven we ook doen. Niets of niemand, en zeker geen stichting, zal dat kunnen veranderen. We zijn trots op wie we zijn en hoe we genoemd worden. Wij zijn de Joden uit Amsterdam.
http://ajax1.nl/archief/oproep-neem-zaterdag-je-iraelvlag-mee/#more-15706
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
alle jodenvlaggen uit de kast a.u.b,naai een david ster op je shirt,zet je jodenpet op je kanarie...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
ahahahahahahahahahh top topic gast! +100 |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hahahahahahaha, sjalom mannen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik ben godverdomme een JOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!klasse harry!!!!!!! ik heb alleen maar jodenvlaggen hahahahaah!!!!!fuck die gasten man!!!!!! JODUHHH JODUHHH JODUHHH |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hahahahahahaha, en gewoon blijven kicken dit topic tot zaterdagavond. Zo ziet iedereen steeds deze bovenaan
Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh Joduh |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 19:43 schreef joduh het volgende:ik ben godverdomme een JOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!klasse harry!!!!!!! ik heb alleen maar jodenvlaggen hahahahaah!!!!!fuck die gasten man!!!!!! JODUHHH JODUHHH JODUHHH hehe...ajax forever jood tot de dood. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Naar je vrinden uit 010 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hey.... wat zijn vrinden?? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Geen idee eigenlijk? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik geef mijn ster niet af, daar blijven ze af! heheh |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Deze groot genoeg??
En allen dit keppeltje opzetten!
Die van mij wappert al in de tuin
JODUHHHHHHH, JODUHHHHH, JODUHHHHHH, JODUHHHHHH, JODUHHHH!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Hehehehe, tering groot die vlag. Die zien de aliens zelfs en ook die zijn voor de Joduh |
|
|
|
|
marius
|
|
|
zoon grote vlag voor aanvang van de wedstrijd op veld leggen met mooie tekst eronder zoals we zijn jood tot inze dood!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
WAUW. misschien een idee om een vlag van 100 x 50 op t veld te leggen? met de tekst; BAN jullie pleuren maar op, jood wordt je niet dat zit in je kop! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
mischien een jodenster op je lul laten tatoeëren...hehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lul te groot of ster te klein ??? :D |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
De prijzen kast staat er al op.......plus de drie sterren.....plus Jari Litmanen.....plus het oude logo.....plus de volledige tekst van Bloed Zweet en Tranen.......plus JODUH. Geen plek meer |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: jawel in mini schrift...whahahahahahahahahahaah |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Mmmmm......... Ik zou best een Joodse in haar sterretje willen prikken |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Okke nootje ouwe.........wat ben je toch een vervelend kereltje......hehehehe |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: op zeker en ik ga niet veranderen...hehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zou me verbazen als je dat deed gap........ |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Mag alleen als je besneden ben |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: je leest verkeerde forum balzak...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zijn ster is ook vrij groot hoor.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
nee heeft niet geholpen...helaas |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Zijn wij Joduh toch allemaal?
Wie niet besneden is kan een bezoekje verwachten.
Hahahahahahaha |
|
|
|