|
|
FR-Han
|
|
|
teams die in europa spelen mogen niet tegen elkaar loten... wat een trieste zaak. beetje een vvd instelling. de goeie worden beschermt (vaak hebben die al meer budget) en de kleintjes krijgen het extra zwaar. wat vind u hiervan? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik vind dat je zeurt
hup Feyenoord |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Idd, nie mauwe. Wij hebben Go Ahead uit.
1-4 |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik poste het voor dat bekent was dat go agead eruit kwam. ik vind het gewoon onzin om de europees spelende teams te beschermen. klopt gewoon niet. principieel. dus als een team europees straks ver komt, dan krijg je met steeds minder teams, steeds meer nadeel als niet europees spelende club |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 23:56 schreef obiku010 het volgende:ik poste het voor dat bekent was dat go agead eruit kwam. ik vind het gewoon onzin om de europees spelende teams te beschermen. klopt gewoon niet. principieel. dus als een team europees straks ver komt, dan krijg je met steeds minder teams, steeds meer nadeel als niet europees spelende club ja? Dus? |
|
|
|
|
FlrRico
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 23:56 schreef obiku010 het volgende:ik poste het voor dat bekent was dat go agead eruit kwam. ik vind het gewoon onzin om de europees spelende teams te beschermen. klopt gewoon niet. principieel. dus als een team europees straks ver komt, dan krijg je met steeds minder teams, steeds meer nadeel als niet europees spelende club ik ben het voledig met je eens het slaat nergens op dat hun beschermd worden moeten we dalijk mogen wij in het weekend na europees niet meer tegen ajax twente ofzo spele opmdat ze eerst een makkelijke tegenstander moeten hebben zodat ze het dan rustiger aan kunnen doen gewoon spelen tegen wie je loot |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 00:01 schreef FlrRico het volgende:[..] ik ben het voledig met je eens het slaat nergens op dat hun beschermd worden moeten we dalijk mogen wij in het weekend na europees niet meer tegen ajax twente ofzo spele opmdat ze eerst een makkelijke tegenstander moeten hebben zodat ze het dan rustiger aan kunnen doen gewoon spelen tegen wie je loot idd. word steeds gekker zo |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
lijkt me niet dat deze regel opgaat voor elke volgende ronde in het bekertoernooi. Overigens, mes snijdt ook aan twee kanten he. Denk niet dat er ook maar één club vrolijk van wordt om naar de kuip te moeten en alle andere deelnemers aan europese toernooien amateurs ontvangen.
Benieuwd of we het hier uberhaupt over zouden hebben als we zelf Europees voetbal zouden spelen. Laten we ons daar naar onze stand maar weer eens jaarlijks voor gaan plaatsen, hebben we geen reden om te calimero-en ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2011 door Marsco -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Is Europees en Internationaal volledig geaccepteerd, en gezien de belangen kan ik me er wel iets bij voorstellen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 00:01 schreef FlrRico het volgende:[..] ik ben het voledig met je eens het slaat nergens op dat hun beschermd worden moeten we dalijk mogen wij in het weekend na europees niet meer tegen ajax twente ofzo spele opmdat ze eerst een makkelijke tegenstander moeten hebben zodat ze het dan rustiger aan kunnen doen gewoon spelen tegen wie je loot Piep piep hallo Piep piep hallo Calimero |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik vind het niet zo'n gekke maatregel Vind het wel maf dat ze ADO er nog onder laten vallen Die hebben 2 maanden terug voor het laatste Europees gespeeld En het zal nog wel een paar jaar duren voor hun eerst volgende Europese wedstrijd Waarom moeten die nu dan nog een beschermde status krijgen?
Verder leuke loting voor Feyenoord Kon veel zwaarder Alleen jammer dat het niet thuis is |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Die kokertjes kon je doorheen kijken. Je zag zo dat Benschop eerst keek en toen zo het az kokertje eruit pakte. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
daarom vind ik dat ze kessler gelijk moeten ontslaan |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
toptopic ook trouwens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2011 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Gezellig naar Deventer eind Oktober, goed voor de punten ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ik ook! maar je weet dat hij daar al weg is he. Bertje van Oostveen zit er nu. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Free bees, voor als je met de auto gaat? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 00:05 schreef Els het volgende:Is Europees en Internationaal volledig geaccepteerd, en gezien de belangen kan ik me er wel iets bij voorstellen. +1 |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 23:44 schreef obiku010 het volgende:teams die in europa spelen mogen niet tegen elkaar loten... wat een trieste zaak. beetje een vvd instelling. de goeie worden beschermt (vaak hebben die al meer budget) en de kleintjes krijgen het extra zwaar. wat vind u hiervan? is deze regel nieuw? of is dat elk jaar zo? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik weet het al, dit komt uit het reglement van vorig jaar: (Feyenoord? Foutje! Bedankt. De betaaldvoetbalorganisaties die in het seizoen 2010/'11 uitkomen in de UEFA clubcompetities (Ajax, AZ, Feyenoord, PSV, FC Twente en FC Utrecht) krijgen een beschermde positie voor de loting van de 3e speelronde, waardoor zij niet tegen elkaar zullen spelen.
Geldt dus alleen voor deze ronde. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Go Ahead uit zo'n 18 jaar geleden. Toen was het zo en mocht het zo.
Eigen vervoer en duizenden supporters volgde Feyenoord overal.
Dit groepje op de foto komt net uit de trein stappen....fantastische tijden!
Onderweg op ieder station stapte honderden supporters op de trein....was altijd een geweldige kick om met de Feyenoord Express op stap te gaan.
Mooie tijden waren dat!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2011 door KKL -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 09:58 schreef KKL het volgende:[ afbeelding ] Go Ahead uit zo'n 18 jaar geleden. Toen was het zo en mocht het zo. Eigen vervoer en duizenden supporters volgde Feyenoord overal. Dit groepje op de foto komt net uit de trein stappen....fantastische tijden! Onderweg op ieder station stapte honderden supporters op de trein....was altijd een geweldige kick om met de Feyenoord Express op stap te gaan. Mooie tijden waren dat! Dit zijn nou dingen die ik toentertijd gemist heb, en juist nog mee zou willen maken.
Jammer. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 00:06 schreef Phyxsius het volgende:Ik vind het niet zo'n gekke maatregel Vind het wel maf dat ze ADO er nog onder laten vallen Die hebben 2 maanden terug voor het laatste Europees gespeeld En het zal nog wel een paar jaar duren voor hun eerst volgende Europese wedstrijd Waarom moeten die nu dan nog een beschermde status krijgen? Verder leuke loting voor Feyenoord Kon veel zwaarder Alleen jammer dat het niet thuis is Ado ligt er toch zo uit, die zijn niet opgewassen tgen Vitesse in deze vorm. Maar verder heb je gelijk.
Ze willen natuurlijk liever zo laat mogelijk in het toernooi de echte krakers, ik snap het ook wel. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 00:27 schreef Gyan010 het volgende:Die kokertjes kon je doorheen kijken. Je zag zo dat Benschop eerst keek en toen zo het az kokertje eruit pakte. Had je ook je alu hoedje op toen je keek? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 10:14 schreef Bosifyable het volgende:[..] Dit zijn nou dingen die ik toentertijd gemist heb, en juist nog mee zou willen maken. Jammer. Vroeger....
- kon je vrij reizen met de trein of auto. - Werd je kaartje gescheurd (voorvouwen als je verzamelaar was). - Had je nog staanvakken. - Kon je echt bier kopen. - waren de suppoosten nog in voor een geintje. - werd voetbal humor nog op waarde geschat.
Hieronder het uitvak tijdens Go Ahead Eagles - Feyenoord, seizoen 1992-1993
Kale Johan in actie hahaha
|
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
Go Ahead, vette uitwedstrijd! nostalgie :-)
Ben blij dat het niet thuis is |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 10:30 schreef KKL het volgende:[..] Vroeger.... - kon je vrij reizen met de trein of auto. - Werd je kaartje gescheurd (voorvouwen als je verzamelaar was). - Had je nog staanvakken. - Kon je echt bier kopen. - waren de suppoosten nog in voor een geintje. - werd voetbal humor nog op waarde geschat. Hieronder het uitvak tijdens Go Ahead Eagles - Feyenoord, seizoen 1992-1993 Kale Johan in actie hahaha [ afbeelding ] Heheh nice!!! Denk dat het voor ons dit jaar een buscombitje gaat worden :( |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik vind het een stomme regeling, had ik ook zo gevonden als het bij ons zo gebeurt was. Het was oneerlijk geweest als ze voor de europees spelende ploegen een bakje met louter amateur of jupiler ploegen hadden gehad. Roda uit voor de beker kan je geen makkelijke loting noemen.. |
|
|
|
|
TripleC
|
|
|
met deze regeling houdt de knvb de garantie dat ze geld in het laatje krijgen. Ze vangen een deel van de opbrengst en die is minder als je op het laatst wedstrijden hebt tussen teams met kleine stadions. Inkomsten van 45.000 man levert meer op dan 6000. Zoals altijd met die club uit Zeist tis en blijft allemaal eigen belang |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Wanneer vervalt deze bescherming? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
na de 3e ronde, volgens mij, hoewel, je weet maar nooit daar in Zeist |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 10:30 schreef KKL het volgende:[..] Vroeger.... - kon je vrij reizen met de trein of auto. - Werd je kaartje gescheurd (voorvouwen als je verzamelaar was). - Had je nog staanvakken. - Kon je echt bier kopen. - waren de suppoosten nog in voor een geintje. - werd voetbal humor nog op waarde geschat. Hieronder het uitvak tijdens Go Ahead Eagles - Feyenoord, seizoen 1992-1993 Kale Johan in actie hahaha [ afbeelding ] Heeft Johan wel een Björn borg onderbroek aan? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2011 - 00:27 schreef Gyan010 het volgende:Die kokertjes kon je doorheen kijken. Je zag zo dat Benschop eerst keek en toen zo het az kokertje eruit pakte. En die schroef in de muur is eigenlijk een microfoon? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: De brandweer maakt het uit |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 23:44 schreef obiku010 het volgende:teams die in europa spelen mogen niet tegen elkaar loten... wat een trieste zaak. beetje een vvd instelling. de goeie worden beschermt (vaak hebben die al meer budget) en de kleintjes krijgen het extra zwaar. wat vind u hiervan? Schuld van Gudde en co...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: co begon anders.... |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
haha, yep daar heb jij weer gelijk in Henk.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Over Co gesproken, waar is die Kale Co gebleven? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is ie niet op een foto te zien?;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Co heeft een tijdje terug toch aangegeven voor (on)bepaalde tijd weg te blijven? |
|
|
|