|
|
hotjumper
|
|
|
Mischien generaal Tojo met Ceausecu? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zijn wel gasten met dodelijk schot, maar ook wat vurig van aard. Milosevic achter de hand houden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Teveel agressie, gezien het dito middenveld. Bonifatius voor de overtuiging? |
|
|
|
|
stray
|
|
|
ik zeg zorreguieta in het doel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: lulkoek. balkenende voor rutte |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ook zou ik terug willen in de tijd. en v gaal intervieuwen na de niet gelukte plaatsing voor het wk in korea. en de verloren finale tegen juventus. ook had ik de shaft in rotterdam nooit gesloten hebben. quiroz had nooit assiel gekregen en zijn jeugd mogen slijten in asielzoekerskamp het schefferskamp in de lier, maar gewoon in de sahara |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 20:24 schreef obiku010 het volgende:ook zou ik terug willen in de tijd. en v gaal intervieuwen na de niet gelukte plaatsing voor het wk in korea. en de verloren finale tegen juventus. ook had ik de shaft in rotterdam nooit gesloten hebben. quiroz had nooit assiel gekregen en zijn jeugd mogen slijten in asielzoekerskamp het schefferskamp in de lier, maar gewoon in de sahara Ik zou geboren worden in de jaren 50 en topscorer aller tijden worden van Feyenoord ! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: lach maar... toch hou ik van quiroz!! (tot ie meerderjarig is) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quiroz///held!!! door onze gelijktijdige ban hebben we een band voor het leven!! (een tulband weliswaar, maar goed)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joden rennen toch al tijden sneller dan t licht? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahaha goed gevonden!!! of de rest was langzamer dan het licht |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: kan ik me ook wel voorstellen als zo'n kolos als jij er aan komt hahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: een styllus-rex!!!
|
|
|