|
|
@fey@010
|
|
|
Is dit nou een gevalletje van: "hoogmoed komt voor de val"? |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Of is dit bericht in de kleedkamer ophangen; de beste doping...! |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Iedereen waarschijnlijk aan het genieten van het mooie weer.....ga ik dan ook maar doen. Ik zie de reacties wel verschijnen..... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
de beer
|
|
|
misschien is beerens een betje jaloers dat hij niet bij de mooiste club van nederland mag spelen!!!! ach beerens de tijd zal het leren ik hoop dat je een kut middag hebt morgen!!! dan zal ik een mooie middag hebben waailap!!!! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2011 - 14:21 schreef de beer het volgende:misschien is beerens een betje jaloers dat hij niet bij de mooiste club van nederland mag spelen!!!! ach beerens de tijd zal het leren ik hoop dat je een kut middag hebt morgen!!! dan zal ik een mooie middag hebben waailap!!!! 10.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000% EENST!!! Overigens zei die Beerens ook nog dat hij goed overweg kon met Mario Been.........dat verklaart alles!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 september 2011 door Suijltje -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nou Koeman doe er je voordeel mee |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
laat gaan joh, gewoon negeren..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fijn. Betere motivatie kan niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ach als we gelijk spelen of verliezen,en we pakken de kleinere clubs staan we dik 3e O ja meneer berenlul wat liepen jullie makkelijk over RKC heen....of toch niet |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Eens.
Maar zoals Stylzz aangeeft, betere motivatie heb je niet. Laat het ze morgen maar zien, hoe we winnen maakt niet uit. Als we maar winnen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het is zo fijn dat in mijn hoofd de doelstelling zit ,eindigen bij de eerste 9 alles wat beter is ,is meegenomen toch. En ach Az tje komt en Az tje gaat,is geen lang leven beschoren zonder suikeroompjes toch |
|
|
|
|
chef
|
|
|
te veel chloor gesnoven gisteren in dat kikkerbadje........ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Domme jongen met voor Feyenoord handige uitspraken. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
beerens had gewoon bij ons willen spelen. jaloers tiep |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2011 - 17:06 schreef Bosifyable het volgende:[..] Eens. Maar zoals Stylzz aangeeft, betere motivatie heb je niet. Laat het ze morgen maar zien, hoe we winnen maakt niet uit. Als we maar winnen. precies, . . ik neem aan dat RK de groep dit wel gaat voorhouden . . . . . :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik denk dat Koeman zelf in elk geval tot op het bot gemotiveerd is. Die heeft echt wel enige rancune. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Blijkt idd uit het stukje wat gister en vandaag gepubliceerd werd.
Ik heb er een goed gevoel bij. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: gevoelloos type dus |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Es kijken, wie hebben we nu:
- Vertonghen - Lurling - ............
en welkom nieuwkomer met stip: Beerens Berelul. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: je had er vooraf een goed gevoel over zei je....
volgens mij hebben we verloren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2011 door KKL -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ben gewoon niet te vertrouwen. En mijn gevoel vertrouw ik zelf iig helemaal niet. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 15:56 schreef FR-Henk het volgende:Es kijken, wie hebben we nu: - Vertonghen - Lurling - ............ en welkom nieuwkomer met stip: Beerens Berelul. Zet ook ff Wernbloom erbij!
Wat een matennaaier is dat zeg....probeerd ff El Ahmadi een rode kaart aan te smeren.
Wordt licht op z'n schouders geduwt en valt neer als dooie zwaan en grijpt naar z'n gezicht!
De nieuwe Suarez is geboren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2011 door KKL -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: oef dat is gevaarlijk voor jezelf maar ook voor je omgeving hahaa |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 16:01 schreef KKL het volgende:[..] Zet ook ff Wernbloom erbij! Wat een matennaaier is dat zeg....probeerd ff El Ahmadi een rode kaart aan te smeren. Wordt licht op z'n schouders geduwt en valt neer als dooie zwaan en grijpt naar z'n gezicht! De nieuwe Suarez is geboren! Hmmm... Ruikt naar een nieuwe topic KKL. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
je hebt gelijk Henk...dit keer de eer aan U |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bedacht me net.... Heb al eerder zo'n topic geopend, vorig jaar ergens. Zal effe zoeken. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 16:01 schreef KKL het volgende:[..] Zet ook ff Wernbloom erbij! Wat een matennaaier is dat zeg....probeerd ff El Ahmadi een rode kaart aan te smeren. Wordt licht op z'n schouders geduwt en valt neer als dooie zwaan en grijpt naar z'n gezicht! De nieuwe Suarez is geboren! Zet Marcelles er ook maar op, die speelde ook mooi toneel bij die rode kaart! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|