BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vink over afgekeurde goal Vertonghen: 'Ben hier doodziek van'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 24 september 2011 - 23:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Vink over afgekeurde goal Vertonghen: 'Ben hier doodziek van' (VoetbalZone)

bla bla bla
 bla bla bla - zaterdag 24 september 2011 - 23:50   quote  deeplink  
Ik weet dat hij het niet expres doet maar dit moment is gewoon schandalig dat vink en de grensrechter dit verkeerd interpreteren. Nu ben ik niet zo van afgeven op de scheids, want ajax heeft het ook zelf verpest maar ik vind dat vink het in de komende wedstrijd weer effe in de jupiler league mag proberen. Jullie mening hierover
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 23:52   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-23403/p4/#650963

Zinloos topic, kan lijkt mij gewoon in het wedstrijdtopic besproken worden waar dit ook al is gepost..
lereeeen
 lereeeen - zondag 25 september 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 23:52 schreef remco k het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-23403/p4/#650963

Zinloos topic, kan lijkt mij gewoon in het wedstrijdtopic besproken worden waar dit ook al is gepost..
Ja maar in de wedstrijdtopic gaat het maar ontopic
bla bla bla
 bla bla bla - zondag 25 september 2011 - 11:21   quote  deeplink  
Ik had nog niet gekeken in de wedstrijd topic maar dit was gewoon iets wat ik even wou zeggen
joduh
 joduh - zondag 25 september 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 11:21 schreef bla bla bla het volgende:
Ik had nog niet gekeken in de wedstrijd topic maar dit was gewoon iets wat ik even wou zeggen
t is gewoon kut ja......meer nie....
alibabba
 alibabba - zondag 25 september 2011 - 12:24   quote  deeplink  
SCHIJTVINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 september 2011 - 16:41   quote  deeplink  
BLINDE HOERENVINK MET JE KUTGRENS UIT PONYSTAD!!! TIJD OM BEIDEN NAAR SPECSAVERS DOOR TE LOPEN EN EEN BRIL AAN TE SCHAFFEN!!!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 25 september 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 16:41 schreef amsterdammer113 het volgende:
BLINDE HOERENVINK MET JE KUTGRENS UIT PONYSTAD!!! TIJD OM BEIDEN NAAR SPECSAVERS DOOR TE LOPEN EN EEN BRIL AAN TE SCHAFFEN!!!
lees net dat de grensrechter"geboren en getogen in enschede is"

hoe ging het liedje ook al weer "het zijn boeren en duitsers tegelijk"

ik zeg het liedje klopt tot op de letter toe...gvd
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 september 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 20:18 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

lees net dat de grensrechter"geboren en getogen in enschede is"

hoe ging het liedje ook al weer "het zijn boeren en duitsers tegelijk"

ik zeg het liedje klopt tot op de letter toe...gvd
Ja inderdaad man!!! Vandaar ook mijn verwijzing. Schijnt dat deze grens ook vaak bij wedstrijden van FC Pony op de tribune zat. Snap niet dat die specsavers uit Zeist dit gewoon toelaat. Onbegrijpelijk en hierdoor werk je de schijn tegen!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 25 september 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 20:20 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ja inderdaad man!!! Vandaar ook mijn verwijzing. Schijnt dat deze grens ook vaak bij wedstrijden van FC Pony op de tribune zat. Snap niet dat die specsavers uit Zeist dit gewoon toelaat. Onbegrijpelijk en hierdoor werk je de schijn tegen!
de knvb maakt zich zo belachelijk,snap niet dat de clubs er niks mee doen...onbegrijpelijk!!!!!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 25 september 2011 - 20:23   quote  deeplink  
hij is er doodziek van,en dat uit de bek van een kakkerlak..bloedhoer
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 september 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 20:23 schreef verbrande harry het volgende:
hij is er doodziek van,en dat uit de bek van een kakkerlak..bloedhoer
Hahahaha erg he. Een kakkerlak en een ponyneuker die onze club benadelen!! Krijg er kriebels van in mijn handen!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 september 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 20:22 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

de knvb maakt zich zo belachelijk,snap niet dat de clubs er niks mee doen...onbegrijpelijk!!!!!
Helemaal mee eens man, maar ja dat poste ik dan ook al!! ;-)
remco k
 remco k - zondag 25 september 2011 - 20:44   quote  deeplink  
Ajax heeft het aan zichzelf te danken gappies, we hebben genoeg kanseen gehad. Laat wij ons nou niet calimero achtig gaan gedragen. Laat dat lekker aan de lampjes en kakkies over man.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 25 september 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 20:44 schreef remco k het volgende:
Ajax heeft het aan zichzelf te danken gappies, we hebben genoeg kanseen gehad. Laat wij ons nou niet calimero achtig gaan gedragen. Laat dat lekker aan de lampjes en kakkies over man.
+1
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 september 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Het gaat erom dat een grensrechter wordt aangesteld voor zo'n wedstrijd terwijl hij voorheen als supporter op de tribune stond tijdens wedstrijden van die ponyneukers. De KNVB maakt zich met aanstelling hiervan gewoon volkomen belachlijk. Helemaal als dit soort gasten ook nog eens zulke heel opvallende fouten gaan maken!! Dat is geen calimerogedrag maar gewoon het aanwijzen van fouten. Iets wat jij ook doet over spelers.

Nergens roep ik dat de scheidsrechter uiteindelijk de schuldige is aan het puntverlies, maar hij is wel medeschuldig!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door amsterdammer113 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 25 september 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 20:49 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat een grensrechter wordt aangesteld voor zo'n wedstrijd terwijl hij voorheen als supporter op de tribune stond tijdens wedstrijden van die ponyneukers. De KNVB maakt zich met aanstelling hiervan gewoon volkomen belachlijk. Helemaal als dit soort gasten ook nog eens zulke heel opvallende fouten gaan maken!! Dat is geen calimerogedrag maar gewoon het aanwijzen van fouten. Iets wat jij ook doet over spelers.

Nergens roep ik dat de scheidsrechter uiteindelijk de schuldige is aan het puntverlies, maar hij is wel medeschuldig!!
Is ook waar, maar dan moet je dat bij elke scheids en elke grens doen..
Wordt een beetje moeilijk dan..
Plus dat ze gewoon onpartijdig moeten zijn, valt dat te veel op, schorsen oid..
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 25 september 2011 - 20:53   quote  deeplink  
remko k vergeet even het buitenspel doelpunt niet erg,maar ik denk er anders over
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 september 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 20:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is ook waar, maar dan moet je dat bij elke scheids en elke grens doen..
Wordt een beetje moeilijk dan..
Plus dat ze gewoon onpartijdig moeten zijn, valt dat te veel op, schorsen oid..
Daarom moet de bond nagaan welke betrokkenheid scheids- en grensrechters vroegen hadden met clubs. Zodoende sluit je dit soort zaken uit. Onpartijdigheid is onmogelijk, maar inderdaad moet bij grove en duidelijke fouten direct een schorsing komen. Maar nee, we flikkeren ze gewoon een wedstrijdje in de JL en gaan daarna gewoon verder waar we gebleven waren. Het is nog schandaliger dat dit soort grens- en scheidsrechters Europees actief zijn!
remco k
 remco k - zondag 25 september 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Natuurlijk denk ik er hetzelfde over. Maar het gaat ons niet helpen en we oordelen ook altijd over de lampjes en kakkies als ze weer lopen te klagen. Late we het dan zelf ook niet doen, we kunnen er toch niks aan veranderen. En was het bij ons niet altijd al zo. Nobody likes us, we don't care...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 september 2011 - 20:59   quote  deeplink  
Ik vind dat er best eens een goede discussie mag losbarsten over fouten die scheids- en grensrechters maken. Afgelopen weekend weer genoeg aanwijzingen dat die gasten maar wat aanklooien!!! Geen eenduidig beleid vanaf dat specsaversclubje!!! Ze maken zich volkomen belachlijk en vinden het dan raar dat de scheids- en grensrechters al jaren niet meer op EK's of WK's aanwezig zijn.
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 25 september 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 20:57 schreef remco k het volgende:
Natuurlijk denk ik er hetzelfde over. Maar het gaat ons niet helpen en we oordelen ook altijd over de lampjes en kakkies als ze weer lopen te klagen. Late we het dan zelf ook niet doen, we kunnen er toch niks aan veranderen. En was het bij ons niet altijd al zo. Nobody likes us, we don't care...
dat laatste slaat heel ergens anders op...en zeker niet op een scheidsrechter.
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 25 september 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 20:59 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik vind dat er best eens een goede discussie mag losbarsten over fouten die scheids- en grensrechters maken. Afgelopen weekend weer genoeg aanwijzingen dat die gasten maar wat aanklooien!!! Geen eenduidig beleid vanaf dat specsaversclubje!!! Ze maken zich volkomen belachlijk en vinden het dan raar dat de scheids- en grensrechters al jaren niet meer op EK's of WK's aanwezig zijn.
die blunders die ze hier maken ziet de uefa en de fifa ook,nogmaals ze maken zich echt belachelijk daar in zeist.
remco k
 remco k - zondag 25 september 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 20:59 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

dat laatste slaat heel ergens anders op...en zeker niet op een scheidsrechter.
Blijkbaar dus toch wel.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 september 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 21:00 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

die blunders die ze hier maken ziet de uefa en de fifa ook,nogmaals ze maken zich echt belachelijk daar in zeist.
Inderdaad man. 1 corrupt zooitje daarzo!!
remco k
 remco k - zondag 25 september 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Ik denk eerder gewoon heel slecht. Corrupt geloof ik niet in
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 september 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 21:04 schreef remco k het volgende:
Ik denk eerder gewoon heel slecht. Corrupt geloof ik niet in
Ook goed, jij bent god!! Maar heel eerlijk is slecht nog te goed voor ze. Het is gewoon drama!!!
remco k
 remco k - zondag 25 september 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Hahahaha, blij dat je het inziet
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 25 september 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 21:06 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ook goed, jij bent god!! Maar heel eerlijk is slecht nog te goed voor ze. Het is gewoon drama!!!
degene die tegen mijn zegt dat hij god is,die trek ik ze kop er af schijt hem in ze lucht pijp en laat hem langzaam sterven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door verbrande harry --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 25 september 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 21:08 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

degene die tegen mijn zegt dat hij god is,die trek ik ze kop er af schijt hem in ze lucht pijp en laat hem langzaam sterven.
Jij bent toch oppergod???? Whahahahaha ;-)
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 25 september 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 21:10 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Jij bent toch oppergod???? Whahahahaha ;-)
pfffffff...hehe
remco k
 remco k - zondag 25 september 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

Niet netjes van je..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 september 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYY Harry ik ben GOD ouwe...........en jouw kwelgeest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - zondag 25 september 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 21:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYY Harry ik ben GOD ouwe...........en jouw kwelgeest
Hey zoon, houd je ff rustig wil je..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 september 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey zoon, houd je ff rustig wil je..
Sorry pap.......liet me ff gaan.....ga wel weer terug naar mijn kruis,kan je me ff een kontje geven??
remco k
 remco k - zondag 25 september 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 21:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sorry pap.......liet me ff gaan.....ga wel weer terug naar mijn kruis,kan je me ff een kontje geven??
Huuuuppp. en Hangen blijven nu..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 september 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Huuuuppp. en Hangen blijven nu..
Dank je pap
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 26 september 2011 - 09:52   quote  deeplink  
Vink over afgekeurde goal Vertonghen: 'Ben hier doodziek van'

Amsterdammer113 over scheidsrechter Vink: 'Ben doodziek van hem'.

Het is overigens niet de eerste wedstrijd van Vink waarin hij Ajax dusdanig benadeeld. Het lijkt wel of deze scheidsrechter hier een abbonnement op heeft. Zal wel weer de leidsman worden tijdens Ajax - FC Kakkie! Let maar op mijn woorden.

En hopelijk gaat de KNVB nu eens kritisch kijken naar de fouten die de afgelopen weken weer zijn gemaakt door hun Specsaversclubje!! Tijd voor actie in het bondsgebouw!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 26 september 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Gaat niet gebeuren, ze motten ons niet.
But who cares.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 26 september 2011 - 10:14   quote  deeplink  
'Ik ga uit van de integriteit van onze scheidsrechters en assistenten'

De discussie over het al dan niet gebruiken van videobeelden tijdens een wedstrijd werd zaterdagavond nieuw leven in geblazen na een onterecht afgekeurd doelpunt van Jan Vertonghen. De Ajacied tikte tegen FC Twente de 2-0 tegen de touwen, maar werd buitenspel gevlagd door de in Enschede geboren grensrechter Patrick Langkamp. Scheidsrechter Pieter Vink wilde daar niet op reageren: Ik ga niet over de aanstellingen.

Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond gaat over de aanstellingen en hij wees Langkamp aan voor de topper tussen Ajax en Twente. De voormalig toparbiter vindt echter niet dat hij complottheorieën heeft moeten voorkomen door Langkamp niet op de topper van zaterdagavond te zetten. We handhaven het huidige aanstellingsbeleid. Ik zie geen enkele reden om dat te veranderen, zei Van Egmond in De Telegraaf.

Langkamp vlagt binnenkort ook gewoon weer FC Twente. Van Egmond: Hij woont al twintig jaar in Friesland en heeft FC Twente in het verleden al tientallen keren toegewezen gekregen. Ik ga uit van de integriteit van onze scheidsrechters en assistenten. De kans lijkt groot dat Langkamp er zonder schorsing vanaf komt. Dat gaan we komende week bekijken. Maar het is belangrijk dat onze mensen vertrouwen krijgen. Zie het als een keeper die een fout maakt of een speler die een penalty mist. Die moet je steunen.

BRON

En wederom steken ze hun kop in het zand daar in Zeist! En het dan vergelijken met een fout van een keeper of een gemiste penalty van een speler. Whahahahaha LOSER!!! Let wel, ik reageer niet alleen op dit voorval, maar op alle fouten die de afgelopen weken zijn gemaakt door scheids- of grensrechters. Dit soort voorbeelden gaan de komende weken nog vaker voorkomen. Hier blijft het in ieder geval niet bij!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2011 door amsterdammer113 --
Rogier
 Rogier - maandag 26 september 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Baal ervan dat na iedere wedstrijd van Vink hij voor de camera zegt dat hij 'ergens ziek van is'. Vind overigens dat de uitslag van de wedstrijd van feyenoord ook beinvloed werd door de scheidsrechter.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 26 september 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 10:19 schreef Rogier het volgende:
Baal ervan dat na iedere wedstrijd van Vink hij voor de camera zegt dat hij 'ergens ziek van is'. Vind overigens dat de uitslag van de wedstrijd van feyenoord ook beinvloed werd door de scheidsrechter.
Kijkend naar het afgelopen weekend zijn er wederom beslissingen van scheidsrechters geweest die de wedstrijd beinvloed hebben. Niet alleen dit weekend, maar in de afgelopen 6 speelrondes ook al. Zoals elk jaar kondigt de KNVB aan de regels strenger te maken, maar nog steeds is er geen eenduidig beleid. De ene scheidsrechter geeft voor een bepaalde actie rood, de ander geel en een derde houdt het bij een waarschuwing. De KNVB maakt zich elk weekend belachelijk en lijkt er totaal niet mee te zitten. Wat ze echter vergeten is dat het hier om een sport gaat waar veel geld in te verdienen is en zulke fouten dus ook niet mogen voorkomen! Maar ja, dan hebben ze in Zeist nog een hele lange weg te gaan!!!
alibabba
 alibabba - maandag 26 september 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 16:41 schreef amsterdammer113 het volgende:
hahahahahahaha....
Breijan
 Breijan - maandag 26 september 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Pieter Vink mag nooit meer een wedstrijd van ons fluiten. Als hij fluit, staan we al 1 - 0 achter. Die man heeft ons zoveel punten gekost, niet normaal meer. Laat 'm in dat geval maar lekker doodziek thuisblijven!
joduh
 joduh - maandag 26 september 2011 - 18:50   quote  deeplink  
Vink is gewoon een vieze tukker........
baco74
 baco74 - maandag 26 september 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat deze grensrechter de verdediger van Twente niet heeft zien staan.
Dat vind ik opzich een discussie waard, heeft niets met Calimero-gedrag te maken.

buitenspel.png

Tuurlijk moeten we ook naar ons eigen spel en vooral naar de behouden instelling van de tweede helft kijken.
Maar laten we eerlijk wezen: 2x scoren tegen je grootste concurent is op zich al heel knap.
Als zo'n beslissing van de grensrechter uiteindelijk in je nadeel uitpakt,
vind ik het nogal makkelijk te zeggen:"hadden ze maar nog een keer moeten scoren."
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 26 september 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 20:04 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik kan nog steeds niet begrijpen dat deze grensrechter de verdediger van Twente niet heeft zien staan.
Dat vind ik opzich een discussie waard, heeft niets met Calimero-gedrag te maken.

[ afbeelding ]

Tuurlijk moeten we ook naar ons eigen spel en vooral naar de behouden instelling van de tweede helft kijken.
Maar laten we eerlijk wezen: 2x scoren tegen je grootste concurent is op zich al heel knap.
Als zo'n beslissing van de grensrechter uiteindelijk in je nadeel uitpakt,
vind ik het nogal makkelijk te zeggen:"hadden ze maar nog een keer moeten scoren."
Inderdaad man en deze discussie heeft totaal niets met CALIMERO-gedrag te maken! Ook als je de foto bekijkt is het gewoon een schande dat de grensrechter dit doelpunt heeft afgevlagd. En daar mag best over gediscusseerd worden!! Ik ben klaar met die SpecSavers. Het is het zoveelste bewijs dat in de bossen van Zeist een groep zit die zichzelf aan het verrijken is en totaal niets op heeft met het voetbal in Nederland. Anders zou je dit soort fouten namelijk direct bestraffen!!!
joduh
 joduh - maandag 26 september 2011 - 20:38   quote  deeplink  
wamberto knvb finale............tegen kutrecht.......whahahahahah
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 26 september 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 20:38 schreef joduh het volgende:
Ja dat horen we ook al jaren aan, dus dit ook maar jaren laten horen???
baco74
 baco74 - maandag 26 september 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 20:38 schreef joduh het volgende:
Hebben we ook jaren moeten aanhoren, nu zelfs nog.
Met zulke fouten, is voetbal een loterij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vink over afgekeurde goal Vertonghen: 'Ben hier doodziek van'

0.0124709