BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vink over afgekeurde goal Vertonghen: 'Ben hier doodziek van'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 24 september 2011 - 23:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Vink over afgekeurde goal Vertonghen: 'Ben hier doodziek van' (VoetbalZone)

baco74
 baco74 - maandag 26 september 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 20:41 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ja dat horen we ook al jaren aan, dus dit ook maar jaren laten horen???
Haha 2 zielen.....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 26 september 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 20:41 schreef baco74 het volgende:

[..]

Hebben we ook jaren moeten aanhoren, nu zelfs nog.
Met zulke fouten, is voetbal een loterij.
2 zielen, 1 gedachte???
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 26 september 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 20:42 schreef baco74 het volgende:

[..]

Haha 2 zielen.....
Whahahahahaha gaat wel lekker zo!!!
baco74
 baco74 - maandag 26 september 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 20:44 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahahahahaha gaat wel lekker zo!!!
Wat een giller.
Lijkt wel of jij op je werk zit en ik die dubbele posts van je invul....haha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 26 september 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 20:45 schreef baco74 het volgende:

[..]

Wat een giller.
Lijkt wel of jij op je werk zit en ik die dubbele posts van je invul....haha
Werk?? Denk daar de komende week in ieder geval niet te komen, maar zoals je het beschrijft lijkt het er wel bijna op! Whahahahaha
baco74
 baco74 - maandag 26 september 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 20:48 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Werk?? Denk daar de komende week in ieder geval niet te komen, maar zoals je het beschrijft lijkt het er wel bijna op! Whahahahaha
Komende week?
Je neemt het nogal positief op.....ik zou eerder aan weken gaan denken als ik jou was.
Sorry maar je moet echt rustig aan doen moet je ruggetje, je hebt er maar een.
Als ik het goed begrepen heb, heb jij spit. Dat kan wel ff duren.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 26 september 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 20:50 schreef baco74 het volgende:

[..]

Komende week?
Je neemt het nogal positief op.....ik zou eerder aan weken gaan denken als ik jou was.
Sorry maar je moet echt rustig aan doen moet je ruggetje, je hebt er maar een.
Als ik het goed begrepen heb, heb jij spit. Dat kan wel ff duren.
Fuck man, maak me niet nog pessimistischer dan ik al was!! Morgen naar de fysio. Kijken wat die gaat zeggen!! Over 3 weken naar Disneyland. Wil ik wel gaan meemaken.
baco74
 baco74 - maandag 26 september 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 21:01 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Fuck man, maak me niet nog pessimistischer dan ik al was!! Morgen naar de fysio. Kijken wat die gaat zeggen!! Over 3 weken naar Disneyland. Wil ik wel gaan meemaken.
Sorry man ik wilde je goede moed niet de grond inlullen.
Over 3 weken naar Disney zal wel lukken ouwe,
maar of je al in Space-Mountain moet gaan zitten, lijkt me geen goed idee.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 26 september 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 21:04 schreef baco74 het volgende:

[..]

Sorry man ik wilde je goede moed niet de grond inlullen.
Over 3 weken naar Disney zal wel lukken ouwe,
maar of je al in Space-Mountain moet gaan zitten, lijkt me geen goed idee.
Fuck man, wilde eindelijk wel eens gaan spacen!! Whahahahaha
baco74
 baco74 - maandag 26 september 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 21:07 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Fuck man, wilde eindelijk wel eens gaan spacen!! Whahahahaha
Doe je dat nu dan niet met je pijnstillers?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 26 september 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 21:10 schreef baco74 het volgende:

[..]

Doe je dat nu dan niet met je pijnstillers?
Ja dat dan weer wel! ;-)
remco k
 remco k - maandag 26 september 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 20:04 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik kan nog steeds niet begrijpen dat deze grensrechter de verdediger van Twente niet heeft zien staan.
Dat vind ik opzich een discussie waard, heeft niets met Calimero-gedrag te maken.

[ afbeelding ]

Tuurlijk moeten we ook naar ons eigen spel en vooral naar de behouden instelling van de tweede helft kijken.
Maar laten we eerlijk wezen: 2x scoren tegen je grootste concurent is op zich al heel knap.
Als zo'n beslissing van de grensrechter uiteindelijk in je nadeel uitpakt,
vind ik het nogal makkelijk te zeggen:"hadden ze maar nog een keer moeten scoren."
Het gaat mij er meer om hoe Ajax er mee omgaat, gaan zeiken en zeuren heeft geen zin... Kijk toevallig die wedstrijd tegen Madrid eens terug in 95, 2 onterecht afgekeurde goals en een scheids die echt alles tegen Ajax floot.. Ajax moet altijd blijven voetballen, en moet nooit verdedigend gaan wisselen, dat werkt nooit bij geen enkel team, en als wij gewoon gister dus niet hadden gewisseld, hadden we die pot alsnog gewonnen..
remco k
 remco k - maandag 26 september 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Get a room
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 september 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 23:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat mij er meer om hoe Ajax er mee omgaat, gaan zeiken en zeuren heeft geen zin... Kijk toevallig die wedstrijd tegen Madrid eens terug in 95, 2 onterecht afgekeurde goals en een scheids die echt alles tegen Ajax floot.. Ajax moet altijd blijven voetballen, en moet nooit verdedigend gaan wisselen, dat werkt nooit bij geen enkel team, en als wij gewoon gister dus niet hadden gewisseld, hadden we die pot alsnog gewonnen..
Eens remco!
baco74
 baco74 - maandag 26 september 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

Maar ook het slechte spel van Ajax wordt gebekritiseerd, maar dan vooral in het Twente-Ajax-topic en ook zeker in de media.
Dit topic gaat over de falende grensrechter, iets wat ik wel een discussie waard vind.
We moeten over die foute beslissing ook niet zielig gaan doen en het de oorzaak noemen van ons verlies.
Dit neemt niet weg dat het van grote invloed was op het eindresultaat, net als ons zwakke spel in de tweede helft.
Van beide baal ik nu nog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2011 door baco74 --
soccer
 soccer - maandag 26 september 2011 - 23:24   quote  deeplink  
Niet zeuren over een scheidsrechter. Soms heb je hem mee soms tegen.
Wie herinnert zich de bekerfinale tegen utrecht nog. Volgens mij mocht Wamberto scoren terwijl hij 2 meter buitnspel stond. Zeurde ook niemand over.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 27 september 2011 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 23:24 schreef soccer het volgende:
Niet zeuren over een scheidsrechter. Soms heb je hem mee soms tegen.
Wie herinnert zich de bekerfinale tegen utrecht nog. Volgens mij mocht Wamberto scoren terwijl hij 2 meter buitnspel stond. Zeurde ook niemand over.
Ga lekker terug naar je eigen forum. Dat buitenspeldoelpunt is hier reeds behandeld. Horen we nog steeds en dan mogen wij het hier niet over dit afgekeurde doelpunt hebben??? Lekker makkelijk he? Wel kritisch als Ajax word bevoordeeld, maar niet als het word benadeeld.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 27 september 2011 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 23:11 schreef baco74 het volgende:

[..]

Maar ook het slechte spel van Ajax wordt gebekritiseerd, maar dan vooral in het Twente-Ajax-topic en ook zeker in de media.
Dit topic gaat over de falende grensrechter, iets wat ik wel een discussie waard vind.
We moeten over die foute beslissing ook niet zielig gaan doen en het de oorzaak noemen van ons verlies.
Dit neemt niet weg dat het van grote invloed was op het eindresultaat, net als ons zwakke spel in de tweede helft.
Van beide baal ik nu nog.
Helemaal mee eens! Een discussie mag er zijn en betekend niet dat je gelijk een Calimero bent!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 27 september 2011 - 08:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Remco, wij praten hier niet over wat Ajax had moeten doen maar over de fouten die scheids- en grensrechters de laatste tijd weer veel maken. Zo lang deze mensen, die er verantwoordelijk voor zijn, niet doen wat ze wordt opgedragen ga je dit soort discussies houden. In andere topics mag je lullen over de wedstrijd. Hier lullen we over fouten van scheids- en grensrechters. Vergeet niet dat met voetbal miljoenen verdient kunnen worden en je dus mensen aan de leiding moet hebben die dit goed in de gaten kunnen houden. Nu maken ze er in Zeist gewoon een potje van. En dan vreemd staan kijken als we geen scheidsrechters mogen afvaardigen naar het EK of WK.

Vink werd 2 jaar geleden geschorst na aanleiding van een handsbal die hij over het hoofd had gezien tijdens AZ-Twente. Nu wordt diezelfde scheidsrechter een hand boven het hoofd gehouden en wordt er gezegd "fouten kunnen gemaakt worden". Dat is geen eenduidig beleid wat gevoerd wordt binnen de KNVB. Iets waarmee ze zich dus volkomen belachelijk maken. Hetzelfde met de interpetatie van de regels die scheidsrechters hanteren. De 1 fluit een overtreding af en geeft rood. Een ander geeft voor eenzelfde overtreding een gele kaart en een derde doet het af met een waarschuwing. Ze roepen elk jaar dat scheidsrechters in de lijn van de regels moeten fluiten, maar je ziet er tijdens de competitie geen bal van terug!!!
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 08:47 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Remco, wij praten hier niet over wat Ajax had moeten doen maar over de fouten die scheids- en grensrechters de laatste tijd weer veel maken. Zo lang deze mensen, die er verantwoordelijk voor zijn, niet doen wat ze wordt opgedragen ga je dit soort discussies houden. In andere topics mag je lullen over de wedstrijd. Hier lullen we over fouten van scheids- en grensrechters. Vergeet niet dat met voetbal miljoenen verdient kunnen worden en je dus mensen aan de leiding moet hebben die dit goed in de gaten kunnen houden. Nu maken ze er in Zeist gewoon een potje van. En dan vreemd staan kijken als we geen scheidsrechters mogen afvaardigen naar het EK of WK.

Vink werd 2 jaar geleden geschorst na aanleiding van een handsbal die hij over het hoofd had gezien tijdens AZ-Twente. Nu wordt diezelfde scheidsrechter een hand boven het hoofd gehouden en wordt er gezegd "fouten kunnen gemaakt worden". Dat is geen eenduidig beleid wat gevoerd wordt binnen de KNVB. Iets waarmee ze zich dus volkomen belachelijk maken. Hetzelfde met de interpetatie van de regels die scheidsrechters hanteren. De 1 fluit een overtreding af en geeft rood. Een ander geeft voor eenzelfde overtreding een gele kaart en een derde doet het af met een waarschuwing. Ze roepen elk jaar dat scheidsrechters in de lijn van de regels moeten fluiten, maar je ziet er tijdens de competitie geen bal van terug!!!
Het topic is och echt niet met die intentie gestart....

Maak dan een algeneen scheidsrechtertopic.. En wij kunnen het wel geen calimerogedrag vinden, maar we veroordelen andere clubs er ook op als ze over dit soort dingen lopen te zaniken
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 27 september 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Het topic is och echt niet met die intentie gestart....

Maak dan een algeneen scheidsrechtertopic.. En wij kunnen het wel geen calimerogedrag vinden, maar we veroordelen andere clubs er ook op als ze over dit soort dingen lopen te zaniken
Ik kan de titel niet veranderen en daarbij oordeel of veroordeel ik andere clubs niet als zij lopen te zaniken. Die kakkies zijn afgelopen weekend ook genaaid. Daar hoor je mij niet roepen dat ze nu een calimero zijn! En daarbij discusseren wij hier en als jij het een probleem vind kom hier dan gewoon niet en laat ons de discussie voortzetten. Of heb je daar een probleem mee???

Dus stop met het roepen wat wij wel en niet moeten en reageer alleen als je inhoudelijk op de discussie wilt reageren!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 10:52 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik kan de titel niet veranderen en daarbij oordeel of veroordeel ik andere clubs niet als zij lopen te zaniken. Die kakkies zijn afgelopen weekend ook genaaid. Daar hoor je mij niet roepen dat ze nu een calimero zijn! En daarbij discusseren wij hier en als jij het een probleem vind kom hier dan gewoon niet en laat ons de discussie voortzetten. Of heb je daar een probleem mee???

Dus stop met het roepen wat wij wel en niet moeten en reageer alleen als je inhoudelijk op de discussie wilt reageren!!
Ik zeg nergens wat je wel of niet moet, ik geef enkel mijn mening over dit verhaal en over de reacties van mensen, of mag dat niet op een forum... Daar heb jij toch ook geen moeite mee hoop ik??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 27 september 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 11:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg nergens wat je wel of niet moet, ik geef enkel mijn mening over dit verhaal en over de reacties van mensen, of mag dat niet op een forum... Daar heb jij toch ook geen moeite mee hoop ik??
Maak dan een algemeen scheidsrechterstopic????? Is dat niet zeggen wat je wel of niet moet doen?? En verder mag je je mening geven hoor, heb ik niets op tegen maar probeer nu eens te reageren op berichten in het topic. Dus ga eens in op de discussie!
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 27 september 2011 - 12:40   quote  deeplink  
vink hat beter kune zeggen ben er doodziek van dat het zo zich baar was
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 30 september 2011 - 20:00   quote  deeplink  
Vink had beter een kuil kenne gaan graven met zn stinkbek!!

BAH! de woede komt nu pas bij mij!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 30 september 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 20:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Vink had beter een kuil kenne gaan graven met zn stinkbek!!

BAH! de woede komt nu pas bij mij!!
Krijg je met dat IQ van jouw! Duurt altijd even voordat het bij jouw doordringt!! ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vink over afgekeurde goal Vertonghen: 'Ben hier doodziek van'

0.0080380