|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Tweede keer al dit seizoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
HET IS EEN VRIEND VAN DE JODEN ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga mijn vrouw maar slaan, van boemel kom ik toch niet tegen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord was niet minder,het verlies is ook te danken aan het missen van kansen.. LEERDAM///HELD!!! was geen rood maar wel moeilijk te bepalen voor de scheids. Slim van Kelvin?Het zat gewoon ff niet mee maar zie de winst we kunnen ons meten met de betere clubs...Laten we daar maar blij mee zijn dan want dat is voor mij pure winst..
Van Boekel///KAASLUL!!!! |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
het was geel, direct rood is echt een jodenstreek |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 14:31 schreef Leon FR1908 het volgende:Feyenoord was niet minder,het verlies is ook te danken aan het missen van kansen.. LEERDAM///HELD!!! was geen rood maar wel moeilijk te bepalen voor de scheids. Slim van Kelvin?Het zat gewoon ff niet mee maar zie de winst we kunnen ons meten met de betere clubs...Laten we daar maar blij mee zijn dan want dat is voor mij pure winst.. Van Boekel///KAASLUL!!!! goed omschreven, eens |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 14:31 schreef Leon FR1908 het volgende:Feyenoord was niet minder,het verlies is ook te danken aan het missen van kansen.. LEERDAM///HELD!!! was geen rood maar wel moeilijk te bepalen voor de scheids. Slim van Kelvin?Het zat gewoon ff niet mee maar zie de winst we kunnen ons meten met de betere clubs...Laten we daar maar blij mee zijn dan want dat is voor mij pure winst.. Van Boekel///KAASLUL!!!! Dit is weer een stempel drukken op de wedstrijd, kaasjodenscheids: walgelijk!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 14:31 schreef Leon FR1908 het volgende:Feyenoord was niet minder,het verlies is ook te danken aan het missen van kansen.. LEERDAM///HELD!!! was geen rood maar wel moeilijk te bepalen voor de scheids. Slim van Kelvin?Het zat gewoon ff niet mee maar zie de winst we kunnen ons meten met de betere clubs...Laten we daar maar blij mee zijn dan want dat is voor mij pure winst.. Van Boekel///KAASLUL!!!! Dit is weer een stempel drukken op de wedstrijd, kaasjodenscheids: walgelijk!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord is voor deze 'test' geslaagd. Onterecht verloren! We komen er aan! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Uiteindelijk is dat het eind resultaat idd... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Inderdaad,komt goed dit seizoen |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
en voor de derde competitiewedstrijd op rij een duidelijke penalty niet gegeven! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mario van der Ende op Twittert:
MariovanderEndeMario van der Ende
Leek een te zware rode kaart voor Leerdam. #azfey
MariovanderEndeMario van der Ende
Dat lijkt me ook een overtreding van Viergever op Schaken in het strafschopgebied. #azfey #weergeenpenalty |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je het van deze kant bekijkt word juist Leerdam geraakt.... Het is zelfs geen gele kaart omdat hij voor de man uitkomt met z`n gestrekte been.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 15:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als je het van deze kant bekijkt word juist Leerdam geraakt.... Het is zelfs geen gele kaart omdat hij voor de man uitkomt met z`n gestrekte been.. daarom... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 15:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Mario van der Ende op Twittert: MariovanderEndeMario van der Ende Leek een te zware rode kaart voor Leerdam. #azfey MariovanderEndeMario van der Ende Dat lijkt me ook een overtreding van Viergever op Schaken in het strafschopgebied. #azfey #weergeenpenalty Die lult ook,of hebben ze werkelijk ligte en zware rode kaarten op zak haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor straf naarde Jupiler |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit excelsior te kijken. Vitesse had gewoon 2x rood kunnen hebben |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Een erg onzekere scheidsrechter. Rood voor Leerdam is gewoon veel te zwaar, ook als je dom in komt. Op zo'n manier kun je in een wedstrijd wel 5 rode kaarten geven.
Die man hoef ik verlopig niet te zien. Ik heb liever Kuipers of Wiedemijer. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Van Boekel gaf naar eigen zeggen terecht rood aan Leerdam
Door Gijs Meijerink | 25 Sep 2011 om 17:06 | Bron:
Scheidsrechter Pol van Boekel is van mening dat de rode kaart voor Kelvin Leerdam terecht was. De speler van Feyenoord kwam in het duel met AZ (2-1) 'buitensporig' in, zo gaf de arbiter aan.
"Hij kwam met hoge snelheid met een gestrekt been in. Dat is ernstig gemeen spel en daarmee breng je de gezondheid van de speler in gevaar. Ook al raak je hem niet, dan is dit buitensporig inkomen en dus rood", zei Van Boekel, die ook bij zijn beslissing bleef geen strafschop te geven. "In het geval van Holman gebeurde er te weinig om een strafschop te geven. De speler van Feyenoord houdt zich in. Geen overtreding, geen schwalbe, dus doorspelen."
"Bij de andere situatie in het strafschopgebied van AZ zie je duidelijk zie je duidelijk de balrichting veranderen. Dat betekent dat de speler de bal heeft gespeeld. Eerst bal spelen en eventueel dan contact, dat is geen penalty", aldus Van Boekel.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/132551/Van_Boekel_gaf_naar_eigen_zeggen_terecht_rood_aan_Leerdam#ixzz1Yyl4TYF0
Wat een idioot... dus als de bal de tegengestelde richting gaat dan is het geen strafschop, dus als je eerst tegen iemand zijn voet trapt waardoor de bal; ook beweegt, dan is het geen pingel...wat een idioot |
|
|
|
|
craven
|
|
|
....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door craven -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: weer een penalty gekregen. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 14:31 schreef Leon FR1908 het volgende:Feyenoord was niet minder,het verlies is ook te danken aan het missen van kansen.. LEERDAM///HELD!!! was geen rood maar wel moeilijk te bepalen voor de scheids. Slim van Kelvin?Het zat gewoon ff niet mee maar zie de winst we kunnen ons meten met de betere clubs...Laten we daar maar blij mee zijn dan want dat is voor mij pure winst.. Van Boekel///KAASLUL!!!! +1 |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
word echt moe van dit soort SCHIJTrecters |
|
|
|