BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 02-10-2011 , 14:30): 0 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 september 2011 - 13:26   quote  deeplink  
www. feyenoord.nl

De competitiewedstrijd van aanstaande zondag tussen Feyenoord en ADO Den Haag staat onder leiding van scheidsrechter Pieter Vink. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Lobbert en Olde Olthof. Vierde official is de heer Higler. Feyenoord tegen ADO Den Haag wordt zondag om 14.30 uur gespeeld in De Kuip.

Kaarten voor de wedstrijd tegen ADO Den Haag zijn met flinke korting te koop. Leden van Het Legioen die in het bezit zijn van een Legioen Clubkaart, profiteren van maarliefst vijftig procent korting op de reguliere kaartprijs. Houders van een reguliere Clubkaart kunnen kaarten kopen met dertig procent korting op de normale toegangsprijs. Kaarten zijn te koop bij TicketBox en via Internet. Clubkaarthouders mogen één toegangskaart kopen. Kijk voor meer informatie en prijzen op www.feyenoord.nl/thuiswedstrijden.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 27 september 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 14:42 schreef Leon FR1908 het volgende:
Word moeilijk zonder Leerdam,wie loopt nu de ruimtes dicht?
2-1
Clasie
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 27 september 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 17:16 schreef MMM het volgende:
Leerdam zal er wel 3 krijgen van die gasten uit Zeist. Mist ie precies de wedstrijd tegen de joden...
Ik als ergens dat hij een wedstrijd kreeg
Misschien kijk ik door een Feyenoord bril maar toen ik de herhaling zag twijfelde ik zelf of het uberhaupt wel geel was
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 27 september 2011 - 16:12   quote  deeplink  
Wordt 3-1
KKL
 KKL - dinsdag 27 september 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 14:42 schreef Leon FR1908 het volgende:
Word moeilijk zonder Leerdam,wie loopt nu de ruimtes dicht?
Dat doet Cissé toch altijd?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 september 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 16:15 schreef KKL het volgende:

[..]

Dat doet Cissé toch altijd?
die stopt alleen zn teen in de grasmat als hij daar een gat ziet.
MMM
 MMM - dinsdag 27 september 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 13:26 schreef FR-Douwe het volgende:
www. feyenoord.nl

De competitiewedstrijd van aanstaande zondag tussen Feyenoord en ADO Den Haag staat onder leiding van scheidsrechter Pieter Vink. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Lobbert en Olde Olthof. Vierde official is de heer Higler. Feyenoord tegen ADO Den Haag wordt zondag om 14.30 uur gespeeld in De Kuip.

Kaarten voor de wedstrijd tegen ADO Den Haag zijn met flinke korting te koop. Leden van Het Legioen die in het bezit zijn van een Legioen Clubkaart, profiteren van maarliefst vijftig procent korting op de reguliere kaartprijs. Houders van een reguliere Clubkaart kunnen kaarten kopen met dertig procent korting op de normale toegangsprijs. Kaarten zijn te koop bij TicketBox en via Internet. Clubkaarthouders mogen één toegangskaart kopen. Kijk voor meer informatie en prijzen op www.feyenoord.nl/thuiswedstrijden.
Neemt Pieter een andere grens mee?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 september 2011 - 18:42   quote  deeplink  
3-1
DK
 DK - dinsdag 27 september 2011 - 19:12   quote  deeplink  
4-0
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 27 september 2011 - 19:39   quote  deeplink  
ik hou het bij 5-1 doelsaldo iets opveiselen
en die week er op weer 5-1 tegen vvv
en dan de kraker neusen -Feyenoord 2-3
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 27 september 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Wat een kut topic!
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 september 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 19:43 schreef Quiroz het volgende:
Wat een kut topic!
jaloers he?!
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 27 september 2011 - 19:46   quote  deeplink  
Wij hetero's hebben dat niet zo snel...
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 september 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 18:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Neemt Pieter een andere grens mee?
is dat dezelfde als afgelopen zondag dan?
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 27 september 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Lobbert en Olde Olthof. Vierde official is de heer Higler. Feyenoord tegen ADO Den Haag wordt zondag om 14.30 uur gespeeld in De Kuip.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 september 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 13:26 schreef FR-Douwe het volgende:
www. feyenoord.nl

De competitiewedstrijd van aanstaande zondag tussen Feyenoord en ADO Den Haag staat onder leiding van scheidsrechter Pieter Vink. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Lobbert en Olde Olthof. Vierde official is de heer Higler. Feyenoord tegen ADO Den Haag wordt zondag om 14.30 uur gespeeld in De Kuip.

Kaarten voor de wedstrijd tegen ADO Den Haag zijn met flinke korting te koop. Leden van Het Legioen die in het bezit zijn van een Legioen Clubkaart, profiteren van maarliefst vijftig procent korting op de reguliere kaartprijs. Houders van een reguliere Clubkaart kunnen kaarten kopen met dertig procent korting op de normale toegangsprijs. Kaarten zijn te koop bij TicketBox en via Internet. Clubkaarthouders mogen één toegangskaart kopen. Kijk voor meer informatie en prijzen op www.feyenoord.nl/thuiswedstrijden.
zover was ik ook nog D@@N hahahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 september 2011 - 20:15   quote  deeplink  
4-0
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 27 september 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:12 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zover was ik ook nog D@@N hahahaha
oeps de aderverkalking komt weer opzetten snel medecijnen nemen
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 27 september 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 19:39 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
ik hou het bij 5-1 doelsaldo iets opveiselen
en die week er op weer 5-1 tegen vvv
en dan de kraker neusen -Feyenoord 2-3
opveiselen?
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 27 september 2011 - 20:19   quote  deeplink  
Van Boekel wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Meenhuis en Droste. Vierde official is de heer Sanders. deze moest ik hebben
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 september 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

opveiselen?
hahahahahaha, nu moet ik echt hard lachen gozert!!! Lijdensweg die iets over de schrijftaal van iemand anders zegt......
Melanie '
 Melanie ' - dinsdag 27 september 2011 - 20:21   quote  deeplink  
4-1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 september 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:21 schreef Melanie ' het volgende:
4-1
Bericht geannuleerd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2011 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 september 2011 - 18:01   quote  deeplink  
Sorry. Ik wist niet dat je 14 was!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 september 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 28 september 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 18:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Sorry. Ik wist niet dat je 14 was!!
;)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 september 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:12 schreef D@@N het volgende:
Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Lobbert en Olde Olthof. Vierde official is de heer Hitler. Feyenoord tegen ADO Den Haag wordt zondag om 14.30 uur gespeeld in De Kuip.
Ga ik bij die 4e offical mooi op z'n armgebaar letten.
Heeft ie een snor?
Quiroz
 Quiroz - woensdag 28 september 2011 - 23:40   quote  deeplink  
haha je zal maar hitler heten
Rotterdam22
 Rotterdam22 - vrijdag 30 september 2011 - 16:46   quote  deeplink  
4-1 guidetti bakkal cabral de vrij
FR-D@@N
 FR-D@@N - vrijdag 30 september 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Diego Biseswar keert aanstaande zondag terug bij de wedstrijdselectie van Feyenoord, mits hij de afsluitende training van zaterdag goed doorstaat. De aanvaller kwam dit seizoen nog niet in actie in de competitie, in verband met een buikblessure. Biseswar speelde de afgelopen weken wel al twee keer mee met Jong Feyenoord/Excelsior. Jerson Cabral, die afgelopen zondag tegen AZ op de bank zat en kampte met lichte klachten, is volledig fit voor de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 30 september 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 16:55 schreef D@@N het volgende:
Diego Biseswar keert aanstaande zondag terug bij de wedstrijdselectie van Feyenoord, mits hij de afsluitende training van zaterdag goed doorstaat. De aanvaller kwam dit seizoen nog niet in actie in de competitie, in verband met een buikblessure. Biseswar speelde de afgelopen weken wel al twee keer mee met Jong Feyenoord/Excelsior. Jerson Cabral, die afgelopen zondag tegen AZ op de bank zat en kampte met lichte klachten, is volledig fit voor de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag.
ben erg benieuwd naar de opstelling... iemand een idee?
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 30 september 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 18:25 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ben erg benieuwd naar de opstelling... iemand een idee?
grapjas. mensen als wij kunnen in de toekomst kijken. anders had ik nooit 2-1 ingevuld voor vanavond en 3-1 voor zondag. sluit je ogen en zie het. focus...
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 30 september 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 18:36 schreef obiku010 het volgende:

[..]

grapjas. mensen als wij kunnen in de toekomst kijken. anders had ik nooit 2-1 ingevuld voor vanavond en 3-1 voor zondag. sluit je ogen en zie het. focus...
probeer aansluiting te vinden bij hetgeen zal leven onder het plebs... natuurlijk weet ik het allang.
legrande
 legrande - vrijdag 30 september 2011 - 20:57   quote  deeplink  
zou het een lekker volle kuip worden. Hoop echt op een volle bak met heel heel veel sfeer en wederom goed lopend feyenoord met guidetti 2 maal doelpuntrijk.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 30 september 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 20:57 schreef legrande het volgende:
zou het een lekker volle kuip worden. Hoop echt op een volle bak met heel heel veel sfeer en wederom goed lopend feyenoord met guidetti 2 maal doelpuntrijk.
ach als hij zondag 1 keer doelpuntrijk is vind ik dat ook goed hoor :)
fcdh
 fcdh - vrijdag 30 september 2011 - 22:23   quote  deeplink  
2-3 voor ado 1x immers en 2x de verhoekjes
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 september 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 22:23 schreef fcdh het volgende:
2-3 voor ado 1x immers en 2x de verhoekjes
Hahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 30 september 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 22:23 schreef fcdh het volgende:
2-3 voor ado 1x immers en 2x de verhoekjes
he leuk! de enige ado fan die aanwezig is op het forum!! welkom, helaas een niet zo realistische post...
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 01 oktober 2011 - 09:04   quote  deeplink  
een lawinepijl in het vak, van die vieze haagse kak. lalala lalala lala. groen gele narren, het zijn maar groen gele narren. 3-1 en met dunne poep terug naar den haag
Wim2
 Wim2 - zaterdag 01 oktober 2011 - 12:30   quote  deeplink  
Hoop dat Feyenoord weer scherp begint zoals tegen Az. Als dat het geval is in een volle kuip
is ado kansloos. 3-0 of 4-1.

Begint Feyenoord slecht en overmoedigd door het goede spel van vorige week dan beginnen ze met
een achterstand. Maar met de veerkracht die dit Feyenoord heeft en met een boze Koeman in de rust toch nog 3-1.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 01 oktober 2011 - 15:55   quote  deeplink  
Algemeen

In een paar maanden tijd kan veel veranderen. Vorig seizoen was Feyenoord-ADO Den Haag nog een wedstrijd tussen een dolende ploeg in verval tegen de grote verrassing van de eredivisie. Alleen was Feyenoord toen nog de eerste van de twee en ADO Den Haag de laatste.

Thuisploeg

Feyenoord zal de zware blessure van linksback Kaj Ramsteijn ongetwijfeld opvangen met de degelijke Bruno Martins Indi, terwijl de ploeg verder ook Kelvin Leerdam mist door een schorsing. Dat zal ongetwijfeld betekenen dat Dani Fernandez weer als rechtsback zal fungeren. Vorig seizoen kenmerkten de prestaties van de ploeg zich vooral door pieken en (enorme) dalen.

Die grilligheid lijkt nieuwe trainer Ronald Koeman weg te hebben genomen. Achterin oogt de ploeg veel stabieler doordat de tactische discipline is aangescherpt, terwijl er voorin veel mogelijkheden zijn via de jeugdige ambitie van Guidetti, de creativiteit van Cabral en Schaken en het inzicht van de opkomende Bakkal. SC Heerenveen is de enige ploeg die Feyenoord dit seizoen in eigen huis kon bedwingen (2-2).

Uitploeg

De ploeg die enkele maanden geleden nog Europees voetbal afdwong via de play-offs kampt met het vertrek van topscorer Dimitri Bulykin, flankspeler Frantisek Kubik, centrale verdediger Timothy Derijck, linksback Mitchel Pique alsmede trainer John van den Brom, die zijn heil na veel geharrewar zocht bij jeugdliefde Vitesse.

Daarnaast waren bepalende spelers als Lex Immers en Wesley Verhoek in augustus nog bezig met een eventueel vertrek. ADO Den Haag heeft een uiterst teleurstellende start van de competitie achter de rug en incasseerde in drie uitwedstrijden al negen tegentreffers. Dat geeft aan dat de problemen vooral achterin liggen.

Interessant

Hoewel ADO Den Haag vorige week met 2-0 won van VVV Venlo, behoorden de beide backs tot de minste spelers van de ploeg. Uitgerekend Christian Supusepa en Ahmed Ammi zijn waarschijnlijk ook de spelers die zondag in de Kuip het meest op de proef worden gesteld. Het gevaar van Feyenoord komt in thuiswedstrijden vooral van de vleugelspelers Jerson Cabral en Ruben Schaken.

Onderlinge historie

Feyenoord heeft in de Eredivisie doorgaans weinig moeite met thuiswedstrijden tegen ADO Den Haag. Van de 37 onderlinge duels in De Kuip wonnen de Rotterdammers er 24, tegen acht gelijke spelen en vijf nederlagen. De laatste Haagse uitzege dateert van 26 maart 2006, toen er na negentig minuten 0-2 op het scorebord stond. Daarna volgden drie zeges voor Feyenoord en één gelijkspel.
FR-D@@N
 FR-D@@N - zondag 02 oktober 2011 - 08:25   quote  deeplink  
Ik heb er zin aan
nog even
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 02 oktober 2011 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 08:25 schreef D@@N het volgende:
Ik heb er zin aan
nog even
ik ook, hoop wel dat het wat warmer word brrrrrrr
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 oktober 2011 - 08:32   quote  deeplink  
Gast, 25 graden vanmiddag.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 02 oktober 2011 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 08:32 schreef Bosifyable het volgende:
Gast, 25 graden vanmiddag.
hier is het nu potdicht en koud......
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 oktober 2011 - 08:37   quote  deeplink  
Komt door je zonnige persoonlijkheid
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 02 oktober 2011 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 08:37 schreef Stylzz het volgende:
Komt door je zonnige persoonlijkheid
hahahahaha, ach... is niet alles grauw en grijs.
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 02 oktober 2011 - 10:12   quote  deeplink  
Fijne wedstrijd iedereen! Dat we maar mogen winnen.
Wim2
 Wim2 - zondag 02 oktober 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 10:12 schreef EdjeNL het volgende:
Dat we maar mogen winnen.
Gaat wel lukken hoor! Heb ik vertrouwen in als we gewoon fit starten. Veel plezier
iedereen die naar het stadion gaat.
Alexi
 Alexi - zondag 02 oktober 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Word wel weer eens tijd voor een feestje!!
4-1!
Alexi
 Alexi - zondag 02 oktober 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Het wordt dorstig weer!! :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 02-10-2011 , 14:30): 0 - 3









0.0072371