BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 02-10-2011 , 14:30): 0 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 02 oktober 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:52 schreef fr 4-ever het volgende:
maar niemand die t weet?
nope
MMM
 MMM - zondag 02 oktober 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Vanmiddag het boek van Moulijn opgehaald, weegt aardig wat! Ging best snel qua wachttijd in de rij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door MMM --
Zw' 28
 Zw' 28 - zondag 02 oktober 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Snap niet dat bij elke bal aanname er naar achteren word gedraait.. en dan wachten.. wachten.. wachten... en de bal dan verkeerd afgeven voor je eigen spelers..

als je niemand aan kan spelen ga je toch zelf lopen naar VOREN ipv naar achter..

Zelfs Taument zegt het in z'n video portret.. de bal aannemen en zorgen dat je gelijk goed staat om door te spelen..(naar voren wederom)

nog veel werk..
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 08:39   quote  deeplink  
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail.aspx?contentcode=20111002_ado_dirk_kuyt_bezoek

02-10-2011 Dirk Kuyt voor even terug in De Kuip

20111002_ado_kuyt_vk_scaled_7.jpg
Dirk Kuyt was zondagmiddag voor even terug in De Kuip. De voormalige aanvaller en aanvoerder van Feyenoord was met zijn gezin toeschouwer tijdens het duel met ADO Den Haag. Nadat de Feyenoord-supporters de aanwezigheid van de speler van Liverpool ontdekten, gaven zij hem een warm welkom door hem massaal toe te zingen. Het is fijn om nog steeds zo gewaardeerd te worden door de supporters van Feyenoord, zei Kuyt van afloop van de wedstrijd. Het voelt voor mij altijd goed om even terug te zijn in De Kuip, maar helaas overheerst nu bij mij de teleurstelling van de nederlaag.

Kuyt kon zondag een bezoek brengen aan zijn oude club en zo vele oude bekenden ontmoeten, doordat hijzelf zaterdag al met Liverpool in actie was gekomen tegen stadsgenoot Everton. De Nederlands international speelde de volledige negentig minuten van de met 0-2 gewonnen stadsderby.
FR-D@@N
 FR-D@@N - maandag 03 oktober 2011 - 08:51   quote  deeplink  
pfff net iets heel doms gedaan
heb de samenvatting gekeken op El
Had ik dus niet moeten doen ben er alweer ziek van
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 08:51 schreef D@@N het volgende:
pfff net iets heel doms gedaan
heb de samenvatting gekeken op El
Had ik dus niet moeten doen ben er alweer ziek van
probeer ik er nog iets positiefs van te maken om het stukkie over Kuijt te plaatsen en dan kom jij er weer overheen.... oelewapper!!! wie kijkt dan ook naar el....
FR-D@@N
 FR-D@@N - maandag 03 oktober 2011 - 08:55   quote  deeplink  
Sorry gozert maar moest het ff kwijt
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 08:55 schreef D@@N het volgende:
Sorry gozert maar moest het ff kwijt
snap ik ;)
FR-D@@N
 FR-D@@N - maandag 03 oktober 2011 - 09:02   quote  deeplink  
http://www.frfc1908.nl/ingezonden/wij-zijn-Feyenoord/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 oktober 2011 door FR-D@@N --
MMM
 MMM - maandag 03 oktober 2011 - 10:28   quote  deeplink  
Baal er ook nog steeds van, nog steeds niet te geloven..
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 oktober 2011 - 10:32   quote  deeplink  
Teleurstellend, omdat ze de week daarvoor lieten zien het wel te kunnen... Dat ze verliezen, ala, maar de manier waarop.......
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 10:32 schreef hotjumper het volgende:
Teleurstellend, omdat ze de week daarvoor lieten zien het wel te kunnen... Dat ze verliezen, ala, maar de manier waarop.......
echt he?!! dan strijdend ten onder maar zelfs niemand die er even inkletste op het veld. pak dan maar een gele kaart maar laat het niet over je kant gaan.
cc-tje
 cc-tje - maandag 03 oktober 2011 - 10:57   quote  deeplink  
Gaan we de groep, de trainert of de scheids de schuld geven van deze pijnlijke uitslag...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 03 oktober 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 10:57 schreef cc-tje het volgende:
Gaan we de groep, de trainert of de scheids de schuld geven van deze pijnlijke uitslag...
Dat is niet moeilijk!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 10:59 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Dat is niet moeilijk!
kwam toch door de warmte?
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 oktober 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 10:57 schreef cc-tje het volgende:
Gaan we de groep, de trainert of de scheids de schuld geven van deze pijnlijke uitslag...
Allemaal en het bestuur ook natuurlijk.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 11:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Allemaal en het bestuur ook natuurlijk.
schuld van Gudde!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 03 oktober 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Allemaal de schuld van Leerdam!!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 oktober 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 16:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt. Maar we zullen zien of Koeman ze hier wat van kan laten leren.
STRAFTRAINING, de hele week (komend weekend is er toch geen programma). Godverdomme, wat was dit slecht. Ze speelden nog slechter dan die verdomde 0 - 10 in eindhoven vorig jaar. Het is dat Ado dacht dat ze geweldig speelden, maar Feyenoord en dan met name de rechterkant was nog niet eens topklasse waardig. Volgens mij weet elke voetballer dat je je op je taak moet concentreren als het niet loopt, maar dit was zo verschrikkelijk slecht..... Met de zweep erover! Karakter kweken bij die gasten....
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 11:31 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

STRAFTRAINING, de hele week (komend weekend is er toch geen programma). Godverdomme, wat was dit slecht. Ze speelden nog slechter dan die verdomde 0 - 10 in eindhoven vorig jaar. Het is dat Ado dacht dat ze geweldig speelden, maar Feyenoord en dan met name de rechterkant was nog niet eens topklasse waardig. Volgens mij weet elke voetballer dat je je op je taak moet concentreren als het niet loopt, maar dit was zo verschrikkelijk slecht..... Met de zweep erover! Karakter kweken bij die gasten....
straftraining? je zult het niet geloven maar deze week is er maar 3 keer training....
FR-Han
 FR-Han - maandag 03 oktober 2011 - 11:42   quote  deeplink  
wat nou als kuijt kwam kijken voor volgend jaar de overstap.... zijn we de sjaak dan
MMM
 MMM - maandag 03 oktober 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Straftraining heeft geen nut aangezien de meeste er niet zijn..
cc-tje
 cc-tje - maandag 03 oktober 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 11:34 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

straftraining? je zult het niet geloven maar deze week is er maar 3 keer training....
lijkt wel op het schema van Been... had hij dan toch gelijk???
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 oktober 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Interland week. Meeste zijn weg..
Zo slecht zijn ze...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 oktober 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 12:50 schreef cc-tje het volgende:

[..]

lijkt wel op het schema van Been... had hij dan toch gelijk???
interlands he...
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 12:52 schreef Stylzz het volgende:
Interland week. Meeste zijn weg..
Zo slecht zijn ze...
interland voetbal stelt tegenwoordig ook maar weinig meer voor.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 03 oktober 2011 - 12:53   quote  deeplink  
Ik haat die kut interlands!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 oktober 2011 door hoogvliet010 --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 oktober 2011 - 12:54   quote  deeplink  
Mentaal is het klaarblijkelijk nog broos.
Jammer dat zo'n Vlaar dan niet op kan staan. Buiten het veld gaat 'm dat beter af.
EdjeNL
 EdjeNL - maandag 03 oktober 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 12:53 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ik haat die kut interlands!!!
Eens!
cc-tje
 cc-tje - maandag 03 oktober 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 11:42 schreef obiku010 het volgende:
wat nou als kuijt kwam kijken voor volgend jaar de overstap.... zijn we de sjaak dan
YES!!!we are F@CKT!!!
A joh, dippie hebben we allemaal wel eens, kan nie slechter als vorig jaar dus... hooftkoel houden.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 03 oktober 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 12:56 schreef cc-tje het volgende:

[..]

YES!!!we are F@CKT!!!
A joh, dippie hebben we allemaal wel eens, kan nie slechter als vorig jaar dus... hooftkoel houden.
Oke!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 oktober 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 12:54 schreef FR-Henk het volgende:
Mentaal is het klaarblijkelijk nog broos.
Jammer dat zo'n Vlaar dan niet op kan staan. Buiten het veld gaat 'm dat beter af.
Voetballend was Vlaar zeker niet de minste, maar het was inderdaad wel teleurstellend wat hij als aanvoerder bracht.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 03 oktober 2011 - 13:15   quote  deeplink  
Wat eeen slappe hap zeg.
Nog een hoop te leren die jongens
KKL
 KKL - maandag 03 oktober 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 13:15 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Wat eeen slappe hap zeg.
Nog een hoop te leren die jongens
Net zoals op de tribune.....wat een stelletje randdebielen.....oftewel ik ben voor Feyenoord en steun mijn club alleen als we voor staan??

Schijtvolk!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 13:37 schreef KKL het volgende:

[..]

Net zoals op de tribune.....wat een stelletje randdebielen.....oftewel ik ben voor Feyenoord en steun mijn club alleen als we voor staan??

Schijtvolk!
eensert.
Wim2
 Wim2 - maandag 03 oktober 2011 - 14:53   quote  deeplink  
Kut Ooievaar! Ik hoop echt dat Ado degradeerd dit jaar.
Hier gaan iig er belangrijke punten verloren. Tegen VVV gewoon winnen en
dan knokken tegen de Joden. De revanche tegen dat die tering Hagenezen komt nog
wel.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 03 oktober 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 13:37 schreef KKL het volgende:

[..]

Net zoals op de tribune.....wat een stelletje randdebielen.....oftewel ik ben voor Feyenoord en steun mijn club alleen als we voor staan??

Schijtvolk!
+1
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 oktober 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Collectief falen betreft de INSTELLING
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 03 oktober 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 16:43 schreef lijdensweg het volgende:
Collectief falen betreft de INSTELLING
hehehe
Daar gaan we weer!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 16:43 schreef lijdensweg het volgende:
Collectief falen betreft de INSTELLING
welke instelling bedoel je dan?
sevillana
 sevillana - maandag 03 oktober 2011 - 16:52   quote  deeplink  
iemand 't onderstaand stukje gelezen? . . . zit wel een kern van waarheid in . . . .

quote:
Na AZ heb ik ook naar Feyenoord gekeken. Die nederlaag doet de mensen in de Kuip pijn. Maar zelf vind ik het geen gek verlies. Ik heb steeds gezegd dat Feyenoord nog een weg te gaan heeft. Ook daar voel ik nog geen opwinding bij mezelf.

Vorige week legde Ronald Koeman onbedoeld de basis voor de tegenvaller van gisteren. Hij had onterecht verloren van AZ en zei dat hij kon leven met het verlies, omdat zijn jongens goed hadden gespeeld.

Sorry, maar we weten nu al twee jaar dat de spelersgroep van Feyenoord niet met zulke teksten kan omgaan. Dan zakt de boel direct in en je ziet wat er gebeurt: een afstraffing in de Kuip. Een grote verrassing voor velen, voor mij niet.

(Gedeelte uit de column van Willem van Hanegem)

(Bron: ad.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 oktober 2011 door sevillana --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 oktober 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 16:52 schreef sevillana het volgende:
iemand 't onderstaand stukje gelezen? . . . zit wel een kern van waarheid in . . . .

quote:
Na AZ heb ik ook naar Feyenoord gekeken. Die nederlaag doet de mensen in de Kuip pijn. Maar zelf vind ik het geen gek verlies. Ik heb steeds gezegd dat Feyenoord nog een weg te gaan heeft. Ook daar voel ik nog geen opwinding bij mezelf.

Vorige week legde Ronald Koeman onbedoeld de basis voor de tegenvaller van gisteren. Hij had onterecht verloren van AZ en zei dat hij kon leven met het verlies, omdat zijn jongens goed hadden gespeeld.

Sorry, maar we weten nu al twee jaar dat de spelersgroep van Feyenoord niet met zulke teksten kan omgaan. Dan zakt de boel direct in en je ziet wat er gebeurt: een afstraffing in de Kuip. Een grote verrassing voor velen, voor mij niet.

(Gedeelte uit de column van Willem van Hanegem)

(Bron: ad.nl
Wel makkelijk gelul van Willen van Hanegem! Als ie dat nu van te voren had gezegd dan komt ie tenminste geloofwaardig over! Nu voor mij niet. Al zie ik Willem graag terug in de kuip
als lid van de technische staf.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 oktober 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 16:48 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

welke instelling bedoel je dan?
Als je dat nog uitgelegd moet worden?
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 16:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als je dat nog uitgelegd moet worden?
intra- of extramuraal?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 oktober 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 16:52 schreef sevillana het volgende:
iemand 't onderstaand stukje gelezen? . . . zit wel een kern van waarheid in . . . .

quote:
Na AZ heb ik ook naar Feyenoord gekeken. Die nederlaag doet de mensen in de Kuip pijn. Maar zelf vind ik het geen gek verlies. Ik heb steeds gezegd dat Feyenoord nog een weg te gaan heeft. Ook daar voel ik nog geen opwinding bij mezelf.

Vorige week legde Ronald Koeman onbedoeld de basis voor de tegenvaller van gisteren. Hij had onterecht verloren van AZ en zei dat hij kon leven met het verlies, omdat zijn jongens goed hadden gespeeld.

Sorry, maar we weten nu al twee jaar dat de spelersgroep van Feyenoord niet met zulke teksten kan omgaan. Dan zakt de boel direct in en je ziet wat er gebeurt: een afstraffing in de Kuip. Een grote verrassing voor velen, voor mij niet.

(Gedeelte uit de column van Willem van Hanegem)

(Bron: ad.nl
ja, ik heb het ook gelezen, maar ik het vond beetje vreemd overkomen. Alsof hij zijn gelijk wil halen.

Vond de teksten naar AZ-uit van Koeman niet raar eigenlijk. Wat moet hij dan zeggen?

Het perspraatje is over het algemeen politiek correct geleuter of er wordt op de scheidsrechter afgegeven. Vind dat Koeman het telkens goed afhandeld. Plaats dingen in perspectief en benoemd de dingen zoals ze zijn.

Je gaat mij niet wijsmaken dat de spelersgroep vanwege dat praatje niet goed speelde tegen Ado.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 19:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ja, ik heb het ook gelezen, maar ik het vond beetje vreemd overkomen. Alsof hij zijn gelijk wil halen.

Vond de teksten naar AZ-uit van Koeman niet raar eigenlijk. Wat moet hij dan zeggen?

Het perspraatje is over het algemeen politiek correct geleuter of er wordt op de scheidsrechter afgegeven. Vind dat Koeman het telkens goed afhandeld. Plaats dingen in perspectief en benoemd de dingen zoals ze zijn.

Je gaat mij niet wijsmaken dat de spelersgroep vanwege dat praatje niet goed speelde tegen Ado.
eens
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 03 oktober 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Alle voetbal mensen die schrijven over hoe en wat en waarom (Derksen/Van Hanegem) zijn
gewoon oude mannen die altijd lullen van in mijn tijd was alles beter en anders..

Als je niets meer kan doen.. ga dan een stukkie schrijven.. wellicht kunnen ze dat wel beter dan iets zijn in het voetbal zelf..

Van Hanegem kan deze lui wel motiveren? geloof er geen reet van.. Zou zeggen speel je zonder motivatie = bank en jeugdspeler in de plek die wel wil werken voor het rood en wit.. donder dan maar op !!

ps. ik ken ook niet meer voetballen dus schrijf m'n posts op dit forum :D
de flh
 de flh - maandag 03 oktober 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 10:32 schreef hotjumper het volgende:
Teleurstellend, omdat ze de week daarvoor lieten zien het wel te kunnen... Dat ze verliezen, ala, maar de manier waarop.......
Idd.

Als ik niet beter weet dan zou ik zeggen.. dat er een soort stress/verlamming via Fernandez op het gehele team sloeg, toch? Daar leek t wel op.. de Vrij, Cabral, El Ahmadi..
JanM
 JanM - dinsdag 04 oktober 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Ik wil het er niet meer over hebben!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 04 oktober 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 15:22 schreef JanM het volgende:
Ik wil het er niet meer over hebben!
Eens!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 02-10-2011 , 14:30): 0 - 3









0.0102479