BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RESPECT

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Quiroz
 Quiroz - zondag 25 september 2011 - 14:33   quote  deeplink  
Voor Feyenoord! Tactiek werkte, AZ wist niet waar ze zoeken moesten in de eerste helft, ik weet zeker dat we met 11 tegen 11 hadden gewonnen, Dan was Guidetti er namelijk uit gegaan voor Cabral of Fernandez, waardoor het centrum van AZ stuk zou zijn gegaan en er ruimte was geweest voor Leerdam of Bakkal. Ben trots op Feyenoord, en op Koeman!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 september 2011 - 14:35   quote  deeplink  
+1.
MMM
 MMM - zondag 25 september 2011 - 14:36   quote  deeplink  
Trots op de spelers! En ook op Koeman!
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 september 2011 - 14:36   quote  deeplink  
Goeie tacktiek
craven
 craven - zondag 25 september 2011 - 14:36   quote  deeplink  
T.O.F!!! Trots op Feyenoord
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 september 2011 - 14:37   quote  deeplink  
Als dit zo verder ontwikkelt....Gaaf team hoor!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 september 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Komt helemaal goed met het team. Nu de scheidsrechters nog.

Zolang die in de rust niet geïnstrueerd worden van bovenaf, ben ik tevreden.
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 september 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Let wel,als dit de top van Nederland is,durf ik nu te stellen dat we mee gaan doen voor een plaats bij de eerste 5.
Als je ziet hoeveel moeite AZ had met 10 feyenoorders ,en ze uitzinnig juichte ,word ik alleen maar trotser op mijn ploeg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 25 september 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 14:48 schreef piet de paler het volgende:
Let wel,als dit de top van Nederland is,durf ik nu te stellen dat we mee gaan doen voor een plaats bij de eerste 5.
Als je ziet hoeveel moeite AZ had met 10 feyenoorders ,en ze uitzinnig juichte ,word ik alleen maar trotser op mijn ploeg
+1
de kromme 73
 de kromme 73 - zondag 25 september 2011 - 18:53   quote  deeplink  
komt allemaal goed.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 25 september 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 14:36 schreef craven het volgende:
T.O.F!!! Trots op Feyenoord
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 september 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 14:36 schreef craven het volgende:
T.O.F!!! Trots op Feyenoord
Baby baby baby I want to funk it up
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 september 2011 - 20:36   quote  deeplink  
The giant awakes (heb ik over 2 weken ook als ik thuiskom.
FR-Han
 FR-Han - zondag 25 september 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 20:36 schreef piet de paler het volgende:
The giant awakes (heb ik over 2 weken ook als ik thuiskom.
je naar zeewier stinkende vissers pikkie? hahahahaha ;-)
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 september 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 20:39 schreef obiku010 het volgende:

[..]

je naar zeewier stinkende vissers pikkie? hahahahaha ;-)
Of eindelijk weer eens op een echte pot Schijten...
De Spot
 De Spot - zondag 25 september 2011 - 20:42   quote  deeplink  
Eens...overtreding was niet slim van kelvin maar zeker geen rood...was beslissend!!!die kaart..
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 september 2011 - 20:44   quote  deeplink  
We hebben wel een goede pot,roestvrij staal en kras en spoor vast.
En wat het zeewier aangaat mijn monster eet zeewier.
Vandaag weinig kunnen doen dus effe gevist,2 zee baarsjes en die gaan we dadelijk op eten.Morgen wat oestertjes mee naar boven nemen ,al genoeg mosseltjes op,en over 2 weken weer een oestertje
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 25 september 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 20:44 schreef piet de paler het volgende:
We hebben wel een goede pot,roestvrij staal en kras en spoor vast.
En wat het zeewier aangaat mijn monster eet zeewier.
Vandaag weinig kunnen doen dus effe gevist,2 zee baarsjes en die gaan we dadelijk op eten.Morgen wat oestertjes mee naar boven nemen ,al genoeg mosseltjes op,en over 2 weken weer een oestertje
Dan eet ik wel gewoon thuis! :)
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 september 2011 - 20:48   quote  deeplink  
ook lekker,draadjes vlees of een bal gehakt,bord op de schoot naar Feyenoord kijken denk
de flh
 de flh - maandag 26 september 2011 - 00:46   quote  deeplink  
Toch heb ik een kutgevoel, maar 't is al laat:))
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 26 september 2011 - 07:15   quote  deeplink  
Vlaar: "We knokken en spelen als een team"

Feyenoord hinkte zondag op twee gedachten. Moest de club balen van het verlies op bezoek bij AZ (2-1), of was het de tevredenheid over de geleverde arbeid en het vertoonde spel dat de overhand nam?

Fabian Bijman ALKMAAR

De waarheid ligt vast ergens in het midden. Natuurlijk, de late treffer van Brett Holman (2-1) dompelde het Rotterdamse tiental kort voor tijd in rouw. Maar dit Feyenoord is wel het een en ander gewend. Bovendien: ook spelers en trainer zagen een Feyenoord dat het spel van AZ lang kon bijbenen en de bezoekers de Alkmaarders zelfs afbluften in een sterke eerste helft.

Ook na de thee startten de Rotterdammers voortvarend. Een ongelukkige standaardsituatie leidde echter een terugval in. "Het is jammer dat je hier punten verspeelt. Na de rust hadden we meer controle over het duel, tót aan die vrije trap. Die goal viel uit het niets", blikt Vlaar terug op de gelijkmaker van Elm.

Vlaar miste val van Feyenoord-muur

Dat de Feyenoord-muur tijdens de trap van de Zweed niet optimaal opereerde, ontsnapte aan de aandacht van Vlaar. Otman Bakkal en Ruben Schaken trokken hun hoofden weg, in plaats van de bal te raken. "Ik heb het niet gezien, daar kan ik niet over oordelen", zegt de aanvoerder.

Niet alleen de 22 spelers op het veld vertolkten hoofdrollen, ook arbiter Bas Nijhuis deed van zich spreken. Nijhuis onthield AZ in de eerste helft een mogelijke strafschop (Brett Holman), deed in de tweede helft hetzelfde bij Feyenoord (Ruben Schaken) en stuurde bovendien Kelvin Leerdam met een directe rode kaart naar de catacomben.

'Ik wil niet over de scheids zeuren'

Vlaar wilde na afloop niet naar Nijhuis wijzen. "Ik wil niet naar de scheids kijken, daar zeur ik niet over", spreekt de captain van de Rotterdammers. De eerste nederlaag van het seizoen woog even door bij Feyenoord, maar al snel zag men ook in Alkmaar de zon door de wolken heen prikken. In de fase waarin de club verkeert is elk positief aspect van belang, het duel met AZ bood daarbij wederom houvast.

"Ik denk dat we het goed gedaan hebben", gaat Vlaar, die met Feyenoord op een vijfde plek staat in de Eredivisie, verder. "We zijn de tweede helft blijven voetballen en hadden misschien wel moeten scoren. Ook na de rode kaart bleven we goed spelen. Er was op dat moment veel ruimte op het veld, helaas was de bal maar weinig in ons bezit."

'Zien dit zelf niet als een testcase'

"Dit was onze eerste echte testcase van het seizoen, alhoewel we dat zelf niet zo zien. We spelen elke week naar onze mogelijkheden en richten ons nu op de volgende wedstrijd. We hebben het aardig gedaan tegen AZ, in elk geval geknokt voor wat we waard waren", zag Vlaar.

En daar zit volgens de captain de grootste winst. "We knokken en spelen als team, daar kunnen we verder mee", constateerde robuuste verdediger tevreden
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 26 september 2011 - 07:15   quote  deeplink  
Goed stuk, jammer dat ze alleen niet hebben opgelet welke scheidsrechter er daadwerkelijk in het veld stond.
JanM
 JanM - maandag 26 september 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 07:15 schreef Bosifyable het volgende:
Goed stuk, jammer dat ze alleen niet hebben opgelet welke scheidsrechter er daadwerkelijk in het veld stond.
Beetje slordig!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RESPECT









0.0061218