|
|
remco k
|
|
|
Whoppa.. Weer 6 puntjes binnen bij VVV AZ.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
quote: Ik ook een 6 punter!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door miss mokum -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 14:26 schreef baco74 het volgende:[..] Goed zo gozer, je hebt 'm te pakken. Wel dankzij een goedkope pingel, die er ook nog pas in tweede instantie inging. Inderdaad een makkelijk gegeven penalty. Scheidsrechter.......pffff praat er maar niet meer over ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Godver de Godver. Zet ik een keer die Kakkies op winst, gaan ze op hun bek!!! Teringzooi!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahahah kutspel he gap? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad man!! Zo'n treurig kutspel!! Whahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hey wiethoofd... Ik ben je voorbij man.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat een teringspel zeg...........en die schele remco pakt weer ff de meeste punten man.....homo... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 17:21 schreef joduh het volgende:wat een teringspel zeg...........en die schele remco pakt weer ff de meeste punten man.....homo... Ik houd ook van jou... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je bent 16 en weet nog helemaal niet wat je eigen sexuele geaardheid is.. Misschien scheld je wel iemand uit waar je straks mee wil sexen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 17:28 schreef remco k het volgende:[..] Je bent 16 en weet nog helemaal niet wat je eigen sexuele geaardheid is.. Misschien scheld je wel iemand uit waar je straks mee wil sexen.. hahhaah haskoppie!!!kom je uit de kast ??????????????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ruik jij je kansen?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik ruik alleen aan mijn vinger gap..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En die rop je net bij Wiethoofd uit z'n reet?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: uit mijn eigen reet!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De hele wedstrijd op gezeten?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: moet toch ergens mijn genot van halen pik!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker, bij Ajax haal je dat momenteel niet..
MOrgenavond komt mijn vrouwtje terug uit Canada,, die gaat mijn wraakgevoelens naar Ajax toe aan den lijve ondervinden.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:06 schreef remco k het volgende:[..] Zeker, bij Ajax haal je dat momenteel niet.. MOrgenavond komt mijn vrouwtje terug uit Canada,, die gaat mijn wraakgevoelens naar Ajax toe aan den lijve ondervinden.. hahahah medelij met je vrouwtje man......... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 17:28 schreef remco k het volgende:[..] Je bent 16 en weet nog helemaal niet wat je eigen sexuele geaardheid is.. Misschien scheld je wel iemand uit waar je straks mee wil sexen.. Ik weet nog niet wat mijn seksuele geaardheid is? Laat me niet lachen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb haar al een smsje gestuurd.. Kan ze zich enigzins voorbereiden.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: nee,maar laat ons lachen....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat kom je onzeker over als je deze vraag beantwoord.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Over je eigen geaardheid ja.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zeg ik net, je komt wat onzeker over.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik heb ook mijn twijfels bij jou wietkoppie man...ik hoor nooit dat je ff lekker geketst heb ofzo man? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:17 schreef joduh het volgende:ik heb ook mijn twijfels bij jou wietkoppie man...ik hoor nooit dat je ff lekker geketst heb ofzo man? Whahahahaha.. Laten we hem maar met rust laten pik.. Dadelijk is het echt zo.. En dan moeten we hem ook gewoon accepteren toch.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:34 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahaha.. Laten we hem maar met rust laten pik.. Dadelijk is het echt zo.. En dan moeten we hem ook gewoon accepteren toch.. jij missch?ik ken geen homo!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus je kan geen vriend krijgen?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: alleen mijn probleem is dat als mijn tampeloerus een kontgat ziet gaat ie hangen man....... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 19:12 schreef joduh het volgende:[..] alleen mijn probleem is dat als mijn tampeloerus een kontgat ziet gaat ie hangen man....... Probeer een cock ring ouwe.......blijft die hard |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:34 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahaha.. Laten we hem maar met rust laten pik.. Dadelijk is het echt zo.. En dan moeten we hem ook gewoon accepteren toch.. Fuck op.. Ben geen homo.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha, rustig aan man, denk aan je hart, we nemen je alleen maar in de maling man.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Heb net alles gelezen.......hahahahahahahaha.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 21:36 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, rustig aan man, denk aan je hart, we nemen je alleen maar in de maling man.. Mijn hart is al aan de cocaïne.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ben jij echt een homo???? |
|
|
|