|
|
Grasmaaier
|
|
|
Toby Alderweireld denkt zoals Frank de Boer het graag wil zien. De Ajax-verdediger kijkt zonder angst vooruit naar de wedstrijd tegen Real Madrid. "Ik ga zonder poep in de broek naar Spanje." Alderweireld hoopt dat Ajax zich dinsdag niet te veel gaat aanpassen. "Of we nu met z'n allen aanvallen of verdedigen, Real komt er dan toch wel doorheen. Dus kunnen we beter proberen ons eigen spel te spelen, want dat kunnen we goed."
"Maar dan wel zonder de achterdeur open, want zo'n vernedering als vorig jaar wil ik nooit meer meemaken. En Ajax ook niet, denk ik", zegt de Belg tegen Ajaxlife. Volgens Alderweireld is dat ook nergens voor nodig.
"We hebben een jong elftal, maar ook een goed elftal en moeten ook een beetje vertrouwen hebben. Kom aan zeg. Derk Boerrigter komt vast een keer langs Sergio Ramos, de spelers van Real zijn ook maar mensen."
BRON: http://www.voetbalprimeur.nl |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Gelukkig dat we tijdens deze wedstrijd de blauwe broekies dragen. Valt het tenminste niet op welke spelers wel in hun broek poepen! ;-)
Maar is dit bericht niet wat voor het topic Real Madrid - Ajax?? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 11:30 schreef amsterdammer113 het volgende:Gelukkig dat we tijdens deze wedstrijd de blauwe broekies dragen. Valt het tenminste niet op welke spelers wel in hun broek poepen! ;-) Maar is dit bericht niet wat voor het topic Real Madrid - Ajax?? Ja had gekunt.. maar ik dacht dat het misschien niet mocht/kon dus daarom een nieuw topic geopend.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 11:37 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Ja had gekunt.. maar ik dacht dat het misschien niet mocht/kon dus daarom een nieuw topic geopend.. Alles mag vriend, het is wedstrijdgerelateerd dus mag het ook daar! Wat jij wilt!! ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ah oke, ik laat em wel hier staan.. dan komen de gesprekken op t Real-ajax forum niet zo door elkaar heen ;p |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Eeeehh, als Belgen poepen is dat iets heel anders... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Is vervelend lopen als je in je broek poept... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: dat zeker weten, maar ik denk dat Benzema eerder gaat poepen met Vertonghen voor zich. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Tsja.. Je zou het maar niet in kunnen houden |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Als je al moeite hebt met twente (2e helft) thuis ,dan zou ik wel in mijn broek poepen voor Real uit |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Moet je in België eens zeggen dat je wilt poepen.. Wel bij dame van keuze hè ;) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 16:12 schreef sebas79 het volgende:Als je al moeite hebt met twente (2e helft) thuis ,dan zou ik wel in mijn broek poepen voor Real uit lastig he, op je eigen forum blijven.. wat ben je trouwens? ponyneuker, kakkerlak of lamp? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat is wél een Ajacied ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: en dan zo anti-ajax? ;o |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Met zo'n kort broekie geeft dat niet zo veel toch.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Het loopt je zo in de schoenen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik denk dat hij dat ook roept van de warmte terwijk die staat te springen..
Maar ff serieus, ik hud nooit zo van dit soort uitspraken, je moet er gewoon helemaal niet al te veel over zeggen en gewoon volgas je eigen spel gaan spelen daar, doe je dat niet dan worden we van de mat geveegd.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
100% waar. Niet lullen, maar poetsen!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kijk voor de grap die wedstrijd in 95 eens terug, de scheids tegen, 2 onterecht afgekeurde goals, en niet klagen maar gewoon doorvoetballen en 1 van de beste wedstrijden ooit van Ajax op de mat leggen.. Zo hoort dat.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
ZO LOOPT RONALDO VANAVOND ROND OVER HET VELD!!! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahaha lekker wakker worden toch? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En met dit beeld moet ik over 1 minuut naar school.. Thanks..
;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahaha des te beter!! |
|
|